Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

25 maja zapisze się w moim życiu szczególnie, dzisiaj udało się uruchomić silnik razem z przepustnicami, które stawiały opór, okazało się, że jeden kabel ukryty nie był podpięty i dlatego nie chciały ruszyć, teraz może odetchnąć z ulgą bo mamy wszystko aby to już finalnie złożyć i wyjechać  na pierwsze testy drogowe.   

 

Jeszcze jedna sprawa, bo gdzieś widziałem ale nie zapisałem kontaktu. Potrzebuje magika co przerobi licznik R6 pod V8 tak aby obroty silnika  były dobrze odczytane. Teraz miałem zegar od  R4 z modułem. Ale z racji tego, że kupiłem licznik oryginał od m3 z obrotami do 8 tys muszę ten przerobić. Ktoś pomoże ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dawid82 napisał:

25 maja zapisze się w moim życiu szczególnie, dzisiaj udało się uruchomić silnik razem z przepustnicami, które stawiały opór, okazało się, że jeden kabel ukryty nie był podpięty i dlatego nie chciały ruszyć, teraz może odetchnąć z ulgą bo mamy wszystko aby to już finalnie złożyć i wyjechać  na pierwsze testy drogowe.   

 

Jeszcze jedna sprawa, bo gdzieś widziałem ale nie zapisałem kontaktu. Potrzebuje magika co przerobi licznik R6 pod V8 tak aby obroty silnika  były dobrze odczytane. Teraz miałem zegar od  R4 z modułem. Ale z racji tego, że kupiłem licznik oryginał od m3 z obrotami do 8 tys muszę ten przerobić. Ktoś pomoże ?? 

https://www.facebook.com/mateusz.szymanski.16547 z tego co się orientuję to on robi liczniki i przerabia jak kto chcę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DzikuCMS napisał:

https://www.facebook.com/mateusz.szymanski.16547 z tego co się orientuję to on robi liczniki i przerabia jak kto chcę

Właśnie o niego mi chodziło, jutro ma mi dać znać jak robimy bo może mi wysłać samą elektronikę do samodzielnego przełożenia i ta opcja mnie najbardziej interesuje bo niezbyt mam ochotę wysyłać obcemu zegar oryginał od m3. 
 

pochwale się jeszcze tematem felgi zdradzę na razie szerokości. rotor który mam wraz z tym setem hamulca który został zrobiony przyjmuje odpowiednio przód 3.25 + 6.5 bęben i tył 3.75 + 7 cali bęben to nam daje parametry przód 9.75 i tył 10.75. Ale aby nie zrobić gafy zamówię na początek dwa ranty 3.25 jeśli one nie wejdą na przód to będzie drugi set taki bardziej optymalny czyli 9.25 i 10.25.  Nie chce pchać mega naciagów choć i tak tą felgę tworze typowo na zloty ale mimo to nie chce robić pokraki z tego auta wiec zobaczymy jak przyjadą pierwsze ranty jak to finalnie się skończy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Mr_M napisał:

uda sie dojechac na Chotowa? Bo widze prace idą w dobrym kierunku ;)

Pewnie by szło ale nie lubię działać na szybko. To zbyt długo trwało aby na dzień dobry rzucać się na trasę 600km, to nie na moje nerwy muszę to  potestować na miejscu najpierw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, qbak napisał:

Co testować co testować, pi*** na tłoki i ogień!

 

Świetnie że już z górki, nie popędzaj się niepotrzebnie teraz miesiąc dłużej a spokój na lata

Ja mam mega stoicki spokój z tym autem, dziwią mi się jak ja tak długo bez stresowo do tego podchodzę, auto ponad dwa lata stoi w Swap Garage, uratowała mnie M3 którą kupiłem na spontanie przez totalny przypadek i dlatego nie latam z tym przyjdzie dzień, że wyjadę skończoną od a do z, nie będę na siłę latał i kombinował wole się wprowadzić do gotowego domu a nie skończonego w 70% ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, dawid82 napisał:

Ja mam mega stoicki spokój z tym autem, dziwią mi się jak ja tak długo bez stresowo do tego podchodzę, auto ponad dwa lata stoi w Swap Garage, uratowała mnie M3 którą kupiłem na spontanie przez totalny przypadek i dlatego nie latam z tym przyjdzie dzień, że wyjadę skończoną od a do z, nie będę na siłę latał i kombinował wole się wprowadzić do gotowego domu a nie skończonego w 70% ;) 

Własnie to jest duży plus jak ma sie dwa projekty , i czym śmigać na codzień/zloty itp to wtedy nie ma takiej spiny z robieniem drugiego auta , gorzej jak ma sie jedno jak ja i ch** mnie strzela  juz<_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Własnie to jest duży plus jak ma sie dwa projekty , i czym śmigać na codzień/zloty itp to wtedy nie ma takiej spiny z robieniem drugiego auta , gorzej jak ma sie jedno jak ja i ch** mnie strzela  juz<_<

Nie klam @Wisnia135i!!! A Peugot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny mały up. Montaż zbiornika spryskiwaczy od wersji SMG. Bardzo fajna sprawa jak ktoś chce ukryć lub nie ma miejsca na zbiornik od płynu do spryskiwaczy. Zbiornik wraz z niezbędnymi dodatkami dostępny w ASO bez problemu w normalnych pieniądzach. 

087ED41F-3966-4E08-9895-1BF869321FCB.jpeg
 

odebrałem też kierunkowskazy oryginał BMW przyciemnione folią, efekt jest mega dobry dla porównania wrzucam oryginał vs depo i teraz zagadka który to depo a który oryginał ;) 

FF9B5FD7-D9F9-4F9E-A35E-6F40A5F6DF03.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...