Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, dawid82 napisał:

Jak to się mówi wyjdzie w praniu, jeśli będą puchły wrzucimy inne tarcze pływające, mam ten set w m3 na 370mm tarczach i daje radę bez problemów a auto dużo cięższe od e36 wiec jestem dobrej myśli. 

różnica e36 z V a e46 M3 -(jak jej nie wybeszysz) to 150kg (bez zawodnika :) )

M3 ma w serii w e36 przewagę nad np tarczami z e46 330i grubościową mimo ze średnica jest mniejsza i do tego różnica między średnicą przodu a tyłu jest nie wiele mniejsza i rozkład sił jest równomierny , + dobre przewody hamulcowe (np HEL) i te heble u ciebie dadzą sobie radę  

myślę że połowę roboty zrobi odpowiednie serwo i pompa - jaką dajesz i jakie serwo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michaś 523i napisał:

różnica e36 z V a e46 M3 -(jak jej nie wybeszysz) to 150kg (bez zawodnika :) )

M3 ma w serii w e36 przewagę nad np tarczami z e46 330i grubościową mimo ze średnica jest mniejsza i do tego różnica między średnicą przodu a tyłu jest nie wiele mniejsza i rozkład sił jest równomierny , + dobre przewody hamulcowe (np HEL) i te heble u ciebie dadzą sobie radę  

myślę że połowę roboty zrobi odpowiednie serwo i pompa - jaką dajesz i jakie serwo?

 

Moje BMW ważyło 1350kg z v8 m62, myśle, że z tym waga nie przekroczy 1400kg, m3 waży 1670 wiec różnica to   Okolice 250-270 kg, wiec nie się skąd masz te dane? Set hamulca robił człowiek co od lat tworzy hamulce pod różne auta i to co jest u mnie zrobione na to co ja będę potrzebował spokojnie da radę, ja nie mam zamiaru robić tym autem 20 okrążeń na torze w jakiś wyścigach, tor Poznań to będę sobie ogarniał trackday w formie polatania bokami a nie bicie rekordów. Tak samo prędkości na trasie itp itd. wszystko z głowa i z rozsądkiem ja nie mam 20 lat aby udowadniać carswagom na trasie gdzie ich miejsce w szeregu :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, dawid82 napisał:

Moje BMW ważyło 1350kg z v8 m62, myśle, że z tym waga nie przekroczy 1400kg, m3 waży 1670 wiec różnica to   Okolice 250-270 kg, wiec nie się skąd masz te dane? Set hamulca robił człowiek co od lat tworzy hamulce pod różne auta i to co jest u mnie zrobione na to co ja będę potrzebował spokojnie da radę, ja nie mam zamiaru robić tym autem 20 okrążeń na torze w jakiś wyścigach, tor Poznań to będę sobie ogarniał trackday w formie polatania bokami a nie bicie rekordów. Tak samo prędkości na trasie itp itd. wszystko z głowa i z rozsądkiem ja nie mam 20 lat aby udowadniać carswagom na trasie gdzie ich miejsce w szeregu :)  

1350 - dobrze wiedzieć - a jaki rozkład masy był?

nikt nie twierdzi że człowiek co składał ci hamulce nie wie co i jak :)

pytałem o serwo i pompę - dla tego że, szukam sprawdzonego patentu - co jest lepsze wydajniejsze itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Michaś 523i napisał:

1350 - dobrze wiedzieć - a jaki rozkład masy był?

nikt nie twierdzi że człowiek co składał ci hamulce nie wie co i jak :)

pytałem o serwo i pompę - dla tego że, szukam sprawdzonego patentu - co jest lepsze wydajniejsze itd. 

Rozkład masy 55.525 na 44.475 serwo i pompa alipna 320i ze Szczecina ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 godziny temu, dawid82 napisał:

Rozkład masy 55.525 na 44.475 serwo i pompa alipna 320i ze Szczecina ;) 

Moje e46 z M62 waży dokładnie 1500kg, rozkład masy o dziwo bliski 50/50, dokładnie nie pamiętam teraz cyferek, ale ustawieniem zawieszenie idzie zrobić 50/50 ;) przynajmniej tak mi się wydaje, czas pokaże.

Jak się sprawuje e36 na prędkościach 100-200 z tym motorem M62? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Maciej E46 napisał:

 

Moje e46 z M62 waży dokładnie 1500kg, rozkład masy o dziwo bliski 50/50, dokładnie nie pamiętam teraz cyferek, ale ustawieniem zawieszenie idzie zrobić 50/50 ;) przynajmniej tak mi się wydaje, czas pokaże.

Jak się sprawuje e36 na prędkościach 100-200 z tym motorem M62? 

U mnie teraz z S65 udało się umieścić silnik jeszcze bliżej ściany grodziowej, rozkład masy myśle, że wyjdzie bardzo dobrze ale to z ciekawości sprawdzę już na samym końcu jak będzie auto gotowe, z m62 które jest większy a zarazem cięższy od s65 jeździło się bardzo dobrze, na dobrych  oponach na tor drugi bieg już dobrze kleiła przód nie uciekał na zakrętach. Prędkości 100-200 bardzo pozytywnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, dawid82 napisał:

Rozkład masy 55.525 na 44.475 serwo i pompa alipna 320i ze Szczecina ;) 

czyli standardowo  wiedzy merytorycznej Brak i puzzle składają się same i nawet nie  potrafisz odróżnić M50b20 od M50b25  to o czym mowa

 

Gratuluje projektu aż miło wymienić się wiedzą z zakresu mechaniki/ektroniki z osobami które budują Grube projekty na Syndi oby więcej takich tu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, dawid82 napisał:

U mnie teraz z S65 udało się umieścić silnik jeszcze bliżej ściany grodziowej, rozkład masy myśle, że wyjdzie bardzo dobrze ale to z ciekawości sprawdzę już na samym końcu jak będzie auto gotowe, z m62 które jest większy a zarazem cięższy od s65 jeździło się bardzo dobrze, na dobrych  oponach na tor drugi bieg już dobrze kleiła przód nie uciekał na zakrętach. Prędkości 100-200 bardzo pozytywnie. 

jeszcze mam pytanie techniczne, przy tym silniku wcześniejszym 4.4 M62 w E36 miałeś podłączoną kontrole trakcji i abs?

pytam bo u siebie w e46 mam wyłączone i chcę podłączyć, pytanie czy jest to do ogarnięcia.... jednak jeżdżąc takim autem na co dzień, szczególnie przy gorszej pogodzie systemy te są niezbędne ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michaś 523i napisał:

czyli standardowo  wiedzy merytorycznej Brak i puzzle składają się same i nawet nie  potrafisz odróżnić M50b20 od M50b25  to o czym mowa

 

Gratuluje projektu aż miło wymienić się wiedzą z zakresu mechaniki/ektroniki z osobami które budują Grube projekty na Syndi oby więcej takich tu

Teraz powiem Ci standardowo raz idź ze swoimi mądrościami gdzie indziej i nie pytaj mi się o nic bo nawet nie potrafisz zrozumieć po moich wypowiedziach, że nie mam ochoty na rozmowy z takim baranem jak ty, który leci do Szczecina po krzywo naklejony emblemat Alpiny za 15 koła, wiec o jakiej wiedzy my rozmawiamy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra czas na konkrety mam wstępne pomiary i wyglada to następująco przód rany 3 cale na bębnie 6.5 tył celujemy na 4 i również 6.5 bęben. Mógłbym iść grubiej ale nie chce robić mega naciagów teraz przy założeniu 3 cali z przodu felga wystaje Ok 13mm za obrys auta. Tył spróbujemy upchnąć 4 cale ale bardziej obstawiam jednak 3.5 cala ale to jeszcze dokładnie sprawdzimy. 

B1659C1E-22D2-46B0-BFCE-E68057860B3A.jpeg

89774F8C-F48D-48C2-A985-707D6CD3B92A.jpeg

F2F01857-20BF-4121-A5FB-0929B031D138.jpeg

048B05B0-8ECF-4E5E-9F7F-27CF9C9742B5.jpeg

BBE52CD0-E296-4161-BC40-BB6D36BEFF55.jpeg Co mi się mega podoba to jak pięknie rotor przy oryginalnym et21 zgrało się spasowanie (rotor/zacisk) jest po prostu wymierzone na totalny styk i uznaje to za mega fuks, że akurat tak się trafiło. Mega tez tarcza 360mm wypełnia wnętrze felgi, teraz już wiem, że ten set będzie strzałem w 10, działamy.   
 

PS. Info dla czepialskich piasty i zwrotnice i osłony tarczy będą nowe ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie ogień w szopie. 

Szanuje za to że nie ma tu grama kopii sprawdzonych patentów i wzorów , tylko przecierane są nowe szlaki za co należy sie jeszcze wiekszy poszan dla Dawida. O styl i gust w jakim prowadzony jest projekt , oraz finalny efekt nie ma co sie martwić . Gość jest ze starej szkoły i wiek zobowiązuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
22 minuty temu, MAREK GERMAN napisał:

Zajebiście że wyszło z klima tak jak chciałeś!bez tego dało by się żyć ale wiadomo lepszy komfort !

Czekam na białe rękawiczki i testy pierwsze 

Pozdro 

Teraz składanie na gotowo na odnowionych i nowych częściach to jest to co kocham najbardziej ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wisnia135i napisał:

Koniec końcow, coś fartuchy czy podluznice czy sciane  grodziową  lub tunel  trzeba  było jakoś mocno modyfikować czy obeszło się bez większych ingerencji w  budę?

Nie, można śmiało powiedzieć i dać gwarancje że ten piec wchodzi bez drutu w oryginał budę e36 i to z klimatyzacją 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ryyyan napisał:

Jeśli v10 wchodzi bez drutu to ten tym bardziej. Ale będziemy gazowac w chotowej!

Po co wkładać gaz do takiego auta ? tym bardziej w chotowej... jakby bliżej zakładów innych nie było co gaz montują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...