Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Akrobeta napisał:

Nie chce wprowadzać nie potrzebnych dyskusji, zapytałem Dawida czy bedzie klima bo w tym setapie niestety trzeba planowac takie rzeczy na etapie tworzenia. Przy S-ce jest zapewne dużo więcej wiekszych problemów do ogarniecia niż klima ale nie zmienia to faktu że przy takim setapie trzeba brać pod uwage wszystkie aspekty odrazu.... 

W ramach ściśłości, żeby nie było że coś mówie z palca... :

1. E36 M62 brak cięcia podłużnic, Klima jest i działa 

2. E36 S85 brak cięcia podłuznic, Klima jest i nie działa,sorki nie nabita... 

Na temat E30, nie moge sie wypowiedzieć bo tego nie robiłem ale... poprostu musiałbym na to spojrzeć po swojemu... :wink:

 

pozdro

Akrobeta, dlaczego niepotrzebnych dyskusji ? Dawid sam napisal ze klimy nie bedzie bo kompresor sie nie miesci a ty chyba dales rade i zrobiles. Moze zdradzisz jak to oganac ? To nie moje auto ale bardzo ciekawi mnie jak mozna takie cos obejsc bo jak juz pisalem mam podobny problem w moim E30 i moze cos uda sie podpatrzec :) Dawaj jakies foty jak to rozwiazales u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Blaniu napisał:

Akrobeta, dlaczego niepotrzebnych dyskusji ? Dawid sam napisal ze klimy nie bedzie bo kompresor sie nie miesci a ty chyba dales rade i zrobiles. Moze zdradzisz jak to oganac ? To nie moje auto ale bardzo ciekawi mnie jak mozna takie cos obejsc bo jak juz pisalem mam podobny problem w moim E30 i moze cos uda sie podpatrzec :) Dawaj jakies foty jak to rozwiazales u siebie.

Podpinam bo jeszcze jest czas i możliwość założenia, zależało mi na klimatyzacji ale podłużnicy ciąć nie będę, jeśli idzie zrobić bez cięcia chętnie dowiem się jak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2020 o 22:24, Blaniu napisał:

Twoim zdaniem spokojnie sie zmiesci ? Jesli jest jakies sensowne rozwiazanie tematu klimy w e36 z s65 to chetnie podlucham :) Z tego co wiem to trzeba by bylo ciac bude aby bylo miejsce na kompresor klimatyzacji. Ten sam problem jest u mnie w E30 M60 gdzie tez kompresor sie nie miesci. Wiem ze sie zmiesci jak podetniesz podluznice ale ja nie chce jej ciac i to jest problem, jak masz jakies rozwiazanie to tez chetnie poslucham bo pisanie  ze twoim zdaniem spokojnie sie zmiesci i o pomijaniu szczegolow w takim swapie lub ze komus sie nie chce jest moim zdaniem slabe bez podania jakichkolwiek rozwiazan.

do e30 z M60/M62 bez problemu wchodzi kompresor klimatyzacji bez cięcia podłużnicy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.12.2020 o 14:47, dawid82 napisał:

Podpinam bo jeszcze jest czas i możliwość założenia, zależało mi na klimatyzacji ale podłużnicy ciąć nie będę, jeśli idzie zrobić bez cięcia chętnie dowiem się jak 

 jest jeszcze opcja zastosować mniejszy kompresor od innego silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcin607 napisał:

Projekt ewoluuje cały czas :-) i zmiany i ulepszenia. Czekam na jakiś filmik z przejażdżki w Twoim stylu :-). 

Ty czekasz , to pomyśl ile ja już czekam na ten moment kiedy będę mógł latać tym, będą na pewno relacje w moim stylu na ten temat ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziemy próbować wsadzić kompresor klimatyzacji od silnika m52 jest podobno najmniejsza, czekam, aż przyjdzie i jest duża szansa, że wejdzie bez cięcia podłużnicy, w tym tygodniu podłączone zostało wspomaganie wraz z chłodnicą wspomagania, dolot jest już finalnie zrobiony i poszedł do ostatecznej obróbki aby wyglądał jak nowy, zbiornik do spryskiwaczy szyby został zamówiony i będzie na zbiorniku od BMW m3 w wersji SMG gdzie jest sprytnie schowany między zderzakiem a belką.  Myśle, że lada moment będą próby uruchomienia tego silnika, wiązka jest już praktycznie gotowa wiec następna relacja myśle to już uroczysty pierwszy strzał z ognia z wydechu :mrgreen:

B68E3457-4B5C-4D15-8101-0E7E1A74E5E0.jpeg

D9DEB7DE-ABA4-4486-B90E-D39F549DCF43.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Tomasz1505 napisał:

oj nie wiem czy z m43 nie jest mniejszy  akurat nie mam do porównania z m52  ale tak mi sie wydaje

Niby nie jest ale ja akurat tego nie wiem, Stammek to sprawdzał.

 

5 minut temu, Wisnia135i napisał:

@dawid82 ku*** czlowieku.. juz przeczytalem kompresor i mysle co tu sie odpierdala! A tu ch** klimatyzacji...:lol:

A mam akurat kompresor do tego, leży i czeka ale czy ja to kiedyś założę i będę jeździł z wyciętą dziurą w masce to nie wiem , ale kto wie co człowiekowi strzeli do głowy, trochę mnie już znacie wiecie, że działam spontanicznie z taki tematami wiec kto wie 

65EDCFBE-0FE2-44E2-9398-3B72892A9268.jpeg

DCF45789-1249-4A7C-91D0-431CF01E7408.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Wisnia135i napisał:

@dawid82 a nie da sie go przerobic aby jak kolektor obniżyć i by wszedł?  Czy konstrukcja   nie pozwala na to ?

Nie da się tego już wsadzić pod zwykłą maskę. 

6 minut temu, wojtek-e30 napisał:

O ja pierdziu, co to za dzik będzie :shock: daj spokój z tym kompresorem, ja to bym się bał takim potworem jeździć.

Kompresor leży jeść nie woła, wątpię aby zawitał w tym aucie, mimo wszystko chce zachować styl GS, będę zadowolony z mocy ponad 400 koni to już naprawdę wystarczy do dobrej zabawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.12.2020 o 19:50, Wisnia135i napisał:

Niestety do niektórych rzeczy trzeba miec jaja :mrgreen:

No trzeba, ale też i pokorę :) 

Są auta gdzie 400KM nie robi wrażenia ale w budzie E36 to myślę, że więcej nie trzeba.

W drifcie może i więcej by się przydało ale do normalnej jazdy i poświrowania  czasami to spokojnie wystarczy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wojtek-e30 napisał:

No trzeba, ale też i pokorę :) 

Są auta gdzie 400KM nie robi wrażenia ale w budzie E36 to myślę, że więcej nie trzeba.

W drifcie może i więcej by się przydało ale do normalnej jazdy i poświrowania  czasami to spokojnie wystarczy ;) 

Myśle, że moje doświadczenie plus umiejetność wyłączenia układu nerwowego wystarczy aby opanować to auto, duża moc plus odpowiednie dobrane przełożenia i charakterystyka e36 też w pewnym stopniu dają komfort przy wprowadzaniu auta w kontrolowany poślizg, auto staje się powtarzalne i można przewidzieć, że w danej sytuacji będzie tak samo odpowiadać na zachcianki  kierowcy. Nie ukrywam, że jak pomyśle o masie i mocy tej konfiguracji mam delikatny stres ale też bez przesady to nie jest jakiś kosmos damy radę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to dziwnie zabrzmi ale ja podziwiam ludzi co budują iście dopracowane projekty a potem nimi palą laki i walą boki. Mi po prostu byłoby szkoda. Taki jestem. Zbudowałbym gruza z dużą mocą i nim się bawił. Po prostu mój mózg tego nie ogarnia. Gdy wkładam w coś tyle serca to nie wyobrażam sobie potem tym świrować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zrozumiałem dopiero jak na Orkiestrze ŚP na Bemowie w warszawie zobaczylem jak upalają nowe m4 lizard green bez litości. Wtedy sobie pomyslalem - kuwa mać, jak m4 daje rade to i mój kebs może, zepsuje się coś to się naprawi to ma żyć i orać du** a nie być posągiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...