ryyyan Napisano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Października 2017 wszystko cacy tylko te cztery rury tak wiesniacko wygladaja ze nie moge .. miej godnosc i rozum czlowieka i wywal to w pi*zdu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 24 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2017 dawno nic nie wrzucałem, wiadomo brak czasu, ale powolutku idziemy do przodu , wjechała szersza dokładka pod zderzak przód, na focie jest szybka przymiarka docelowo będzie pomalowana na czarny połysk w tym tygodniu kończę konserwacje podłogi , progów itp. wyjechało wczoraj całe zawieszenie tył, będzie rozebrane na czynniki pierwsze, pomalowane oraz wymienione elemęty gumowe na poliuretany żółte Kontrowersyjny wieśniacki wydech został otwarty w celu poprawy basu Nowe końcówki czekają na instalacje W między czasie zbieram fanty do białego montażu na koniec : - podłokietnik - nowe Ory Nerki chrom - halogeny Hella - rozpórki - wygłuszenie maski - spinki, klipsy , trytki itp. - plasticzki, gumeczki , uszczeleczki Z grubszych tematów vadery i kanapa trafią na dniach do tapicera, no i jade w następnym tygodniu odebrać felgi 18 cali 3tlg C.D.N. Americano, Thepiekarz i Fisiek dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisiek Napisano 24 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2017 Dawidzieeee... mistrzowsko odyebane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 24 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2017 grubo jak zawsze, dobre fanty, oj będzie sie działo na wiosnę pozdro mordo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bmw_e36.pawel Napisano 24 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2017 wszystko fajnie tylko ta dokładka jest jak dla mnie taka , jakaś dziwna , wygląda strasznie topornie jak by na siłę dokładana , może to kwestia zdjęć ale no po prostu za duża jest czemu nie ma pośrednich wielkości , większa od ori a mniejsza od tej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 31 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 No i pojawiły się pierwsze schody, w sumie mogłem się tego spodziewać ale zaryzykowałem licząc, że jakoś to poustawiam i nadal tak myślę, lecz proszę o wskazówki jak to rozwiązać , zanim przejdę do meritum oto fotki w czym jest problem. Jak widać wyżej wybór padł na RH XD w 18 , parametry 9j z rantem 3,25 et nieznane ale praktycznie patrząc na rotor jest płaski także wchodzą na maska głeboko tak, że z przodu praktycznie dotyka zacisku, tył 11.25 rant 3,75 et tak samo jak przód. Zdawałem sobie sprawe, że takie ranty nie wejdą i będzie trzeba kombinować aby upchnąć i zrobić jak najlepsze szerokości itp. Najpierw wjechała felga przód 9 cali z opona dunlop 205/40/18 A tu ta sama felga z tyłu czyli 9 z rantem 3.25 i opona 205/40/17 I teraz prośba i zarazem pytanie ale do osób co maja pojęcie co mam z tym zrobić??? Moja opcja to na przód zamiast 3,25 dać 2,75 wtedy będzie 8,5 cala i powinno być lepiej ale pewności nie mam. Na tył dać rant 3.25 z bębnem 7,5 co da 10.75 ale obawiam się , że to nie wejdzie i nie wiem jaka opona na to albo na tył rant 3.25 z bębnem 5.75 ale to marne 9 cali z tył , pomocy nie wiem co robić ??????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Jako, że miałem u siebie niejeden komplet skręcanych 18" w E36 i troche tematu liznąłem. Trzeba zacząć od tego że masz kompletnie niedobrane opony do tej budy. z przódu na 9" proponuję ci 215/35/18 która lepiej siądzie i zyskasz prawie 1,5 cm miejsca. Z tyłu to co masz 11 z hakiem zapomnij, 10,75 to też tylko pchanie błotników. Optymalnie byłoby na tył złozyć 10" z oponą 225/35/18 ja tak miałem u siebie. Mimo wszystko bez negatywów sie nie obejdzie no i koło rozumiem tylko na zloty bo FUN-u z jazdy V8 na tym nie bedzie. U mnie przy 230KM było słabawo, a co dopiero przy momencie V-ki. Tutaj miałęm 9x10x18 a tutaj 8,5x10x18 Rudy Hiszpan' dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 31 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Zrobie 10 tył na rancie 3.25 a przód 8,5 na rancie 2.75 , myślę, że będzie dobrze, dam twardą sprężyne , co do trakcji może jej nie mieć, moge się ślizgać . styling zostaje w razie potrzeby , także zobaczymy jak to wyjdzie finalnie, mam nadzieje, że opony z felg nie będą spadać . Kujon jakie ranty miałeś na tych futurach ?? Americano dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Futury 2,5 i 3 cale RH 2,75 i 3,25 cala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 31 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 3 minuty temu, KUJON napisał: Futury 2,5 i 3 cale RH 2,75 i 3,25 cala o takich szerokościach właśnie myślałem , tak to ustawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 dawid82 grubo lecisz z tematem i bez przerw widzę, dobre koło szerokości ostre. Czekam na foty, jak to siądzie z rantami, końcówkami, halo itd. będzie pięknie coś czuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisiek Napisano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Dawid ja bym dal na przod rant 2.75 a na tyl 3.25 tak aby na tyle wyszlo 10 z rantem 3.25. a na przodzie 9 z rantem 2.75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Americano Napisano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 25 minut temu, Fisiek napisał: Dawid ja bym dal na przod rant 2.75 a na tyl 3.25 tak aby na tyle wyszlo 10 z rantem 3.25. a na przodzie 9 z rantem 2.75 Chyba nie czytales wczesniej On wlasnie tak chce zrobic hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoliniSpeed Napisano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Odbiegając od tematu felg, taki budżetowy baran to tylko może pogorszyć, a nie poprawic niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 8 godzin temu, PoliniSpeed napisał: Odbiegając od tematu felg, taki budżetowy baran to tylko może pogorszyć, a nie poprawic niestety Jaki baran ?? Piszesz o kolektorze wydechowym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 9 godzin temu, PoliniSpeed napisał: Odbiegając od tematu felg, taki budżetowy baran to tylko może pogorszyć, a nie poprawic niestety nie zgodze sie z tym, u mnie duzy przyrost km/Nm plus mega za***isty dźwięk pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 MAREK Twój nie jest budżetowy dużo zależy do jakiego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 Temat z baranami został odłożony na potem, teraz auto trafi na dniach do lakiernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoliniSpeed Napisano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 Panowie, chodziło mi o zabezpieczenie antykorozyjne, które takowego nie daje sam "baranek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 1 godzinę temu, PoliniSpeed napisał: Panowie, chodziło mi o zabezpieczenie antykorozyjne, które takowego nie daje sam "baranek" Rozwiń swoją tezę ?? Co ma pogorszyć baranek ?? Przecież ja nie przykrywalem rdzy baranem tylko zdrowa blachę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoliniSpeed Napisano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 Higroskopijnośc to może zbyt obszerne okreslenie, ale ogólnie baranek podczas zachlapania utrzymuje wodę w swojej strukturze, a co za tym idzie tworzy się duża wilgotnośc. Niestety nie jest to za dobry patent by zabezpieczyć przed korozją, z reguły taka robią "Mirasy". Dlatego baranek powienien zostac przykryty lakierem, celem odcięcia. Głownym zadaniem baranka jest zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi, kamyki itp. Przechodziłem to u siebie, w miejscach połaczeń, jak np otwory do podnoszenia, gdzie tam są rozne wolne przestrzenie i jak się dobrze przyjrzy przy lewarowaniu troche to pracuje, to taka powłoka pieprzy cała sprawe i po roku masz gorzej niz, gdybyś to tak zostawil przykryte samą farbą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 Auto nie będzie używane w deszczu, tzn. Auto nie jest do codziennej jazdy, wiec raczej deszczu nie zobaczy, podłogę miałem zdrową a w miejscach gdzie było trochę rudego nalotu zostało wszystko wyczyszczone do blachy i zabezpieczone odpowiednio a następnie na koniec ten czarny baranek, wątpię aby cokolwiek przez najbliższe lata się działo jak auto większość czasu spędzi w ciepłym garażu i zimy nie zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 3 godziny temu, PoliniSpeed napisał: Higroskopijnośc to może zbyt obszerne okreslenie, ale ogólnie baranek podczas zachlapania utrzymuje wodę w swojej strukturze, a co za tym idzie tworzy się duża wilgotnośc. Niestety nie jest to za dobry patent by zabezpieczyć przed korozją, z reguły taka robią "Mirasy". Dlatego baranek powienien zostac przykryty lakierem, celem odcięcia. Głownym zadaniem baranka jest zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi, kamyki itp. Przechodziłem to u siebie, w miejscach połaczeń, jak np otwory do podnoszenia, gdzie tam są rozne wolne przestrzenie i jak się dobrze przyjrzy przy lewarowaniu troche to pracuje, to taka powłoka pieprzy cała sprawe i po roku masz gorzej niz, gdybyś to tak zostawil przykryte samą farbą. To ciekawa teoria i spotykam się pierwszy raz. Rozumiem bitexy i inne tego pokroju ustrojstwa, które nie były elastyczne, pękały i w miejsce pęknięć, wchodziła korozja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoliniSpeed Napisano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 46 minut temu, Piorun napisał: To ciekawa teoria i spotykam się pierwszy raz. Rozumiem bitexy i inne tego pokroju ustrojstwa, które nie były elastyczne, pękały i w miejsce pęknięć, wchodziła korozja... Możliwe, tej teorii nie wyssałem z palca Nie kazdy blacharz czy lakiernik chce o tym gadać, bo to tylko utrudnia sprawe. Tak czy inaczej warto sobie sprawdzic po przejazdce w deszczu osuszyć suszarą, czy innym ustrojstwem. Nie zaśmiecam, post miał na celu tylko doradzenie w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz1505 Napisano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Listopada 2017 to czym lepiej zrobić jak nie barankiem? ja u siebie po baranku pomalowałem dorobionym w lakierni czarnym matem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.