Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

dawno nic nie wrzucałem, wiadomo brak czasu, ale powolutku idziemy do przodu , wjechała szersza dokładka pod zderzak przód, na focie jest szybka przymiarka docelowo będzie pomalowana na czarny połysk 

95.jpg

w tym tygodniu kończę konserwacje podłogi , progów itp. 

96.jpg

97.jpg

wyjechało wczoraj całe zawieszenie tył, będzie rozebrane na czynniki pierwsze, pomalowane oraz wymienione elemęty gumowe na poliuretany żółte

100.jpg

 

99.jpg

104.jpg

Kontrowersyjny wieśniacki wydech został otwarty w celu poprawy basu 

102.jpg

Nowe końcówki czekają na instalacje 

101.jpg

W między czasie zbieram fanty do białego montażu na koniec : 

 

 

103.jpg

- podłokietnik 

- nowe Ory Nerki chrom 

- halogeny Hella 

- rozpórki 

- wygłuszenie maski 

- spinki, klipsy , trytki itp. 

- plasticzki, gumeczki , uszczeleczki 

 

Z grubszych tematów vadery i kanapa trafią na dniach do tapicera, no i jade w następnym tygodniu odebrać felgi 18 cali 3tlg :)

C.D.N.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko fajnie tylko ta dokładka jest jak dla mnie taka , jakaś dziwna , wygląda strasznie topornie jak by na siłę dokładana , może to kwestia zdjęć ale no po prostu za duża jest :-( czemu nie ma pośrednich wielkości , większa od ori a mniejsza od tej 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pojawiły się pierwsze schody, w sumie mogłem się tego spodziewać ale zaryzykowałem licząc, że jakoś to poustawiam i nadal tak myślę, lecz proszę o wskazówki jak to rozwiązać , zanim przejdę do meritum oto fotki w czym jest problem.  

105.jpg

Jak widać wyżej wybór padł na RH XD w 18 , parametry 9j z rantem 3,25 et nieznane ale praktycznie patrząc na rotor jest płaski także wchodzą na maska głeboko tak, że z przodu praktycznie dotyka zacisku, tył 11.25 rant 3,75 et tak samo jak przód. Zdawałem sobie sprawe, że takie ranty nie wejdą i będzie trzeba kombinować aby upchnąć i zrobić jak najlepsze szerokości itp. 

Najpierw wjechała felga przód 9 cali z opona dunlop 205/40/18 

106.jpg

107.jpg

108.jpg

A tu ta sama felga z tyłu czyli 9 z rantem 3.25 i opona 205/40/17

109.jpg

 

110.jpg

 

I teraz prośba i zarazem pytanie ale do osób co maja pojęcie co mam z tym zrobić???

Moja opcja to na przód zamiast 3,25 dać 2,75 wtedy będzie 8,5 cala i powinno być lepiej ale pewności nie mam. 

Na tył dać rant 3.25 z bębnem 7,5 co da 10.75 ale obawiam się , że to nie wejdzie i nie wiem jaka opona na to 

albo na tył rant 3.25 z bębnem 5.75 ale to marne 9 cali z tył , pomocy nie wiem co robić ???????????????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że miałem u siebie niejeden komplet skręcanych 18" w E36 i troche tematu liznąłem. Trzeba zacząć od tego że masz kompletnie niedobrane opony do tej budy. z przódu na 9" proponuję ci 215/35/18 która lepiej siądzie i zyskasz prawie 1,5 cm miejsca. Z tyłu to co masz 11 z hakiem zapomnij, 10,75 to też tylko pchanie błotników. Optymalnie byłoby na tył złozyć 10" z oponą 225/35/18 ja tak miałem u siebie. Mimo wszystko bez negatywów sie nie obejdzie no i koło rozumiem tylko na zloty bo FUN-u z jazdy V8 na tym nie bedzie. U mnie przy 230KM było słabawo, a co dopiero przy momencie V-ki. 

Tutaj miałęm 9x10x18

108.jpg

 

a tutaj 8,5x10x18

op3ho7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie 10 tył na rancie 3.25 a przód 8,5 na rancie 2.75 , myślę, że będzie dobrze, dam twardą sprężyne , co do trakcji może jej nie mieć, moge się ślizgać :) . styling zostaje w razie potrzeby , także zobaczymy jak to wyjdzie finalnie, mam nadzieje, że opony z felg nie będą spadać . 

 Kujon jakie ranty miałeś na tych futurach ??  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Higroskopijnośc to może zbyt obszerne okreslenie, ale ogólnie baranek podczas zachlapania utrzymuje wodę w swojej strukturze, a co za tym idzie tworzy się duża wilgotnośc. Niestety nie jest to za dobry patent by zabezpieczyć przed korozją, z reguły taka robią "Mirasy". Dlatego baranek powienien zostac przykryty lakierem, celem odcięcia. Głownym zadaniem baranka jest zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi, kamyki itp. Przechodziłem to u siebie, w miejscach połaczeń, jak np otwory do podnoszenia, gdzie tam są rozne wolne przestrzenie i jak się dobrze przyjrzy przy lewarowaniu troche to pracuje, to taka powłoka pieprzy cała sprawe i po roku masz gorzej niz, gdybyś to tak zostawil przykryte samą farbą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie będzie używane w deszczu, tzn. Auto nie jest do codziennej jazdy, wiec raczej deszczu nie zobaczy, podłogę miałem zdrową a w miejscach gdzie było trochę rudego nalotu zostało wszystko wyczyszczone do blachy i zabezpieczone odpowiednio a następnie na koniec ten czarny baranek, wątpię aby cokolwiek przez najbliższe lata się działo jak auto większość czasu spędzi w ciepłym garażu i zimy nie zobaczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, PoliniSpeed napisał:

Higroskopijnośc to może zbyt obszerne okreslenie, ale ogólnie baranek podczas zachlapania utrzymuje wodę w swojej strukturze, a co za tym idzie tworzy się duża wilgotnośc. Niestety nie jest to za dobry patent by zabezpieczyć przed korozją, z reguły taka robią "Mirasy". Dlatego baranek powienien zostac przykryty lakierem, celem odcięcia. Głownym zadaniem baranka jest zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi, kamyki itp. Przechodziłem to u siebie, w miejscach połaczeń, jak np otwory do podnoszenia, gdzie tam są rozne wolne przestrzenie i jak się dobrze przyjrzy przy lewarowaniu troche to pracuje, to taka powłoka pieprzy cała sprawe i po roku masz gorzej niz, gdybyś to tak zostawil przykryte samą farbą. 

To ciekawa teoria i spotykam się pierwszy raz. Rozumiem bitexy i inne tego pokroju ustrojstwa, które nie były elastyczne, pękały i w miejsce pęknięć, wchodziła korozja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Piorun napisał:

To ciekawa teoria i spotykam się pierwszy raz. Rozumiem bitexy i inne tego pokroju ustrojstwa, które nie były elastyczne, pękały i w miejsce pęknięć, wchodziła korozja...

Możliwe, tej teorii nie wyssałem z palca ;) Nie kazdy blacharz czy lakiernik chce o tym gadać, bo to tylko utrudnia sprawe. Tak czy inaczej warto sobie sprawdzic po przejazdce w deszczu osuszyć suszarą, czy innym ustrojstwem. 

Nie zaśmiecam, post miał na celu tylko doradzenie w tej kwestii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dawid82 zmienił tytuł na [E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...