Xantin Napisano 23 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2017 Samochód stoi już w garażu. Wcześniej również tam trzymałem samochód ale raz chciałem zostawić na dłużej pod blokiem. Po wymianie drążków wieczorem zaparkowałem auto pod blokiem, widać o raz za dużo. Pytanie czy jakbym, innym razem zaparkował czy by mi nie oblał samochodu później. Mogę się cieszyć że nie oblał samochodu kwasem lub nie podpalił. Sprawa została zgłoszona na policję ale bez rewelacji z ich strony. Naprawa lakiernicza wyceniona na 4 tyś zł. Bez części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xantin Napisano 16 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Września 2017 Po kilku dniach pracy maskę, prawą stronę oraz szyby udało się wyprowadzić. Niestety uszczelki nadają się na śmietnik. Został również ubytek lakieru po uderzeniu pojemnikiem z cieczą którą oblane zostało auto. Samochód mogliście oglądać na : - Summer Cars Party 2017 - Street Åódź Show 2 - X Zlot Bmw Team Śląsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xantin Napisano 22 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Października 2017 Witam po krótkiej przerwie. Podjęta decyzja o swap'ie z m50b20v na M50B25 / M52B28. Mój silnik w trakcie wyciągania. Poszukuję silnika z osprzętem najlepiej M50b25nv ale z vanosem też przyjmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DavidM Napisano 17 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 Cześć witam. Widzę, że już kawał pracy w nią włożyłeś. Ładna, ja też remontuje swoje E36c 2.0. Mam pytanie, czy wymieniałeś uszczelki w drzwiach,, czy były w dobrym stanie? Moje są w bardzo słabym i chcę wymienić ale nowe to koszt ok 1.6k zł za sztuke, a używane są w większości mocno zniszczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisiek Napisano 17 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 Nie myslales aby odrazu wsadzic m54? praktycznie podobne pieniazki a lepsza frajda i i osiagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 17 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 Ja bym odpuścił m50... poza fajnym dźwiękiem i odcinka nic szalowego nie oferuje. (Chyba że myślisz o turbo ;)) wysluzone, paliwozerne i brak dołu... najlatwiej i w miarę sensownie m52b28 albo m54b30 jak masz więcej czasu i pieniazkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aniolki Napisano 31 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 dlaczego zmienasz silnik ......co zespół się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xantin Napisano 7 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Zmiana silnika nastąpiła w skutek awarii M50, pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe zakończyły swój żywot niszcząc kolejne elementy. Zdecydowałem się na zakup większej jednostki M52B25 USA czyli M52 na żeliwnym bloku. Dodatkowo zamontowany kolektor ssący od M50B25 przesunięta została odcinka obrotów. EGR oraz pompę wtórnego powietrza zostały wymontowane. Aktualna jednostka nie posiada instalacji gazowej czyli nie trujemy zdrowego silnika. Wszystkie ślady po starej jednostce i instalacji gazowej zostały usunięte. Filtr paliwa oraz listwa wtryskowa zostały zmienione, listwa wtryskowa nie miała regulatora ciśnienia i regulacja ciśnienia paliwa odbywała się za pomocą elektronicznego regulatora pod silnikiem. Powróciłem jednak do standardowej listwy i do zwykłego filtra paliwa. Komora pomalowana na szaro lakierem antykorozyjnym. Wymieniony olej na 5w40 Valvoline Synpower Dziury w fartuchach błotników zostały usunięte i na ich miejsce wspawana reperaturka. Uszczelki drzwi jak i szyb zostaną wymienione ponieważ z racji ich wieku guma parciała i fragmenty się oderwały. Dodatkowo zawieszenie otrzymało tuleje poliuretanowe przód jak i tył. Aktualnie wózek tył oraz wahacze w podkładzie. Zostana pomalowane na różne kolory, coby nie było zbyt nudno "pod spodem" Założony nowy pasek osprzętu, alternator 140. Podłoga zostanie zakonserwowana na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.