Skocz do zawartości

[E46] 330Ci Cabrio M-Pakiet BBS LM Bilstein B14


rybik

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy? Za ogólnie napisane, ale większość z Nas posiada swój wymarzony model auta - jedni marzą o samochodach dla nich osiągalnych - szczególnie ekonomicznie/rozsądkowo - drudzy marzą o autach, których nigdy mieć nie będą... ja zaliczam się do tych pierwszych.
 
Zawsze chciałem, bardzo chciałem posiadać E46, takie E46, które postawię w garażu, przykryję kocem i raz na jakiś czas podwinę narzutę, sprawdzę czy wszystko jest w porządku. Wybór był prosty - 330Ci - w nadwoziu cabrio, oryginalny M-Pakiet, ciemny kolor, jasne wnętrze. Tzn. prosty z założenia, trudny w realizacji.
No i co? No i przeglądanie ogłoszeń, praktycznie codziennie, rynek tylko i wyłącznie włoski, E46 jak nie było tak nie było.. tracąc nadzieję na zakup egzemplarza, który mnie interesuje, zakupiłem dla Mercedesy C126, odpowiednio SEC560 oraz SEC500, które powoli szykuję, ale.. co tu będę zanudzać jakimś starym Mercem  :zawstydzony: 
 
Wreszcie... pokazała się... szybka organizacja, kilka dni i samochód stoi u 
mnie w garażu.
 
Co to takiego? 
W skrócie: 
E46 330Ci: kolor: orientblau metallic (317); wnętrze: standardleder/hellbeige 2.
 
Wyposażenie
Kod
 Nazwa (interfejs)
 Nazwa (ETK)
S169A ABGASNORM EU3 Redukcja spalin EU 3
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II
S387A WINDSCHUTZ Osłona przeciwwietrzna
S391A VERDECK DUNKELBLAU Dach składany granatowy
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
Kod
 Nazwa (interfejs)
 Nazwa (ETK)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S632A KOMPLETTVORB. BMW HANDY (MOTOROLA) Instalacja tel. kom. BMW (Motorola)
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej
Kod
 Nazwa (interfejs)
 Nazwa (ETK)
S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA
S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon
Składanie  Wyposażenie seryjne
Kod
 Nazwa (interfejs)
 Nazwa (ETK)
S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku
 
Pierwsze zdjęcie i pierwszej tankowanie na polskiej ziemi!
 
2017-03-13-_PHOTO-00000111.jpg
 
IMG_2079.jpg
 
IMG_2077.jpg
 
 
Po umyciu zająłem się delikatnie lakierem, wpadło kilka wosków i wyszło co wyszło!
 
IMG_2086.jpg
 
IMG_2087.jpg
 
IMG_2103.jpg
 
IMG_2104.jpg
 
IMG_2105.jpg
 
IMG_2113.jpg
 
IMG_2132.jpg
 
IMG_2133.jpg
 
IMG_2134.jpg
 
 
Żeby na pierwszy raz nie było za dużo... z czasem wrzucę zdjęcia z przeprowadzonych prac.
 
Z góry dziękuję za uwagę i pozdrawiam!
 
 
 
Auto obecnie wygląda tak:

IMG_4983.jpg
 
IMG_4984.jpg
 
IMG_4986.jpg
 
IMG_4987.jpg
 
IMG_4989.jpg
 
IMG_4990.jpg
 
IMG_4991.jpg
 
IMG_4992.jpg
 
IMG_4994.jpg
 
IMG_4996.jpg
 
IMG_4998.jpg
 
Aczkolwiek chciałbym przedstawić od początku listę zmian...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtek-e30 - dziękuję

 

koko2403 - dziękuję. Szukam i nie szukam, tzn. nie przeglądam ogłoszeń, jak się same trafią... masz? :)

 

Powoli przedstawię co się działo z autem odkąd jest w moim posiadaniu.

 

http://www.piatekolo.pljak zawsze wywiązało się wzorowo ze złożonego zamówienia + gratis! Dziękuję Rafal i POLECAM!
IMG_2219.jpg
 
 
Delikatny serwis:
Zawór disa, paski, olej, filtry, płukanka, przednie tuleje, wężyki od podciśnień, odma, rolka prowadząca, łożysko kompresora klimatyzacji.
 
 
Kilka zdjęć z przeprowadzonych wymian.
 
IMG_2257.jpg
 
IMG_2396.jpg
 
IMG_2398.jpg
 
IMG_2402.jpg
 
 
Ułamana klapka zaworu DIS - objawy? Spadek mocy, falowanie obrotów, wypadanie zapłonu. Nowy zawór rozwiązał problem.
 
IMG_2400.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było ;)

 

Czysto... w środku musi być czysto, więc wnętrze rozebrane i działamy!
 
IMG_2114.jpg
 
IMG_2114.jpg
 
IMG_2119.jpg
 
IMG_2589.jpg
 
IMG_2590.jpg
 
 
 
Przednie fotele jak na swoje lata wyglądały ładnie, ale.. ma być idealnie, więc pojechały na renowacje ;).
 
IMG_3035.jpg
 
IMG_3036.jpg
 
 
Tylny dyfuzor oraz stelaże lusterek zostały odświeżone.
 
IMG_2124.jpg
 
Boczne kierunkowskazy z białych zrobiły się zółte, więc musiały ustąpić miejsca dla nowego kompletu.
 
IMG_2164.jpg
 
IMG_2163.jpg
 
 
Dwa zdjęcia z zamkniętym dachem.
 
IMG_2594.jpg
 
IMG_2593.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rudy Hiszpan` - tak, 6er niedługo zaczyna reaktywacje.. Perskie perskie ;)

 

 
 
Przednia ramka miała kilka zarysowań, auto najprawdopodobniej będzie jeździło na włoskich tablicach, więc dziury z ramki przy okazji zostały zaspawane, by nie rzucały się w oczy (jak się później okazało.. wpadły polskie tablice).
 
IMG_2556.jpg
 
IMG_2558.jpg
 
IMG_2793.jpg
 
 
Mały detal, a cieszy - przyszła paczka z lotką od coupe na tylną klapę. Została minimalnie skrócona, polakierowana, oraz zamontowana na swoje miejsce.
 
IMG_2794.jpg
 
IMG_2799.jpg
 
IMG_2800.jpg
 
IMG_2801.jpg
 
IMG_2802.jpg

 

 

 

 
Wprawdzie połowa przycisków nie będzie aktywa, ale ten widok.. szczególnie w nocy  8) 
 
IMG_2598.jpg
 
IMG_2599.jpg
 
Skoro już jesteśmy przy podświetleniu...
 
IMG_2600.jpg
 
BMW  :serce: 
 
IMG_2596.jpg
 
 
Pod maską czegoś brakowało, więc wpadła rozpórka staffa.
IMG_2797.jpg
 
IMG_2798.jpg
 
 
Przy ścianie...
 
IMG_2851.jpg
 
...i pod kocem...
 
IMG_2852.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koko2403 - fajny, od środka polar, nie rysuje lakieru. Został mi po Rolls-Royce Bentley, świetna jakość.

 

 

Temat kół: było kilka pomysłów, trafiło się to...
BBS LM - oryginał
8.5×18 ET30 
9.5×18 ET34
 
Wprawdzie nie jest to 19, ale czy na 18 nie będzie ładna?  :zawstydzony: 
 
bbs1.jpg
 
bbs2.jpg
 
bbs4.jpg
 
bbs5.jpg
 
 
- tylny emblemat aż prosił się o wymianę, więc musiał ustąpić miejsca..
IMG_2125.jpg
 
- bardzo ważny element kabrioletu, Windshot - oryginał BMW, składany w kostkę
IMG_3434.jpg
 
-fotele wróciły z renowacji... i już w aucie (gumowy dywanik jest po to, by nie ubrudzić welurowego  :luka: )
IMG_3465.jpg
 
IMG_3466.jpg
 
- wieczorny przegląd lakieru
IMG_3467.jpg
 
- i znów pod kocyk....  :serce: 
IMG_3468.jpg
 
 
 
Kilka fotek w oryginalnym setupie.
 
DSC_0023.jpg
 
DSC_0029.jpg
 
DSC_0025.jpg
 
DSC_0026.jpg
 
DSC_0022.jpg
 
DSC_0019.jpg
 
DSC_0017.jpg
 
DSC_0002.jpg
 
DSC_0014.jpg
 
DSC_0004.jpg
 
DSC_0005.jpg
 
DSC_0006.jpg
 
DSC_0007.jpg
 
DSC_0008.jpg
 
DSC_0009.jpg
 
DSC_0011.jpg
 
 
Koła już w Polsce, rotor pójdzie w srebrny kolor, rant będzie polerowany.
IMG_3514.jpg
 
Zawieszenie kupione - wybór padł na Bilstein B14.
Gwint3.jpg
 
 
Poza tym...
- przednie lampy zostały od środka umyte, a od zewnątrz wypolerowane. Dodatkowo kończyła się jedna żarówka, tzn. zaczęła świecić na żółto, a druga na biało.. i wyglądało to słabo, więc wpadły D2S Philips, jest lepiej!
 
- wymieniłem czytnik nawigacji na MK4.
 
IMG_3762.jpg
 
IMG_3763.jpg
 
 
 
Korzystając z ładniej pogody, wybrałem się na małą przejażdżkę.
 
Przy okazji wpadło kilka zdjęć, zapraszam do obejrzenia.
 
IMG_3823.jpg
 
IMG_3826.jpg
 
IMG_3818.jpg
 
IMG_3816.jpg
 
IMG_3813.jpg
 
IMG_3827.jpg
 
IMG_3828.jpg
 
IMG_3832.jpg
 
 
Polacy nie gęsi, iż swój język mają!
 
IMG_3877.jpg
 
IMG_3878.jpg
 
Niby drobnostka, ale irytowała. Etui na dokumenty najlepsze czasy miało za sobą, więc wpadło nowe....
IMG_3482.jpg
 
 
 
Nie odbiegając bardzo od tematyki motoryzacyjnej... nowy plakat w moim biurze  ;) 
IMG_3847.jpg
 
 
Pamiątkowe zdjęcie przed zmianą wizerunku.
IMG_4046.jpg
 
 
Co by się fotel i dywanik nie ubrudził...
IMG_4047.jpg
 
Kilka zdjęć jak 15stoletnie auto wygląda od spodu. Nie ma nigdzie nalotu rdzy. Jest tylko brudne i muszę pomyśleć nad kompleksowym umyciem podwozia.
IMG_4064.jpg
 
IMG_4065.jpg
 
IMG_4067.jpg
 
IMG_4068.jpg
 
IMG_4069.jpg
 
IMG_4071.jpg
 
IMG_4072.jpg
 
IMG_4073.jpg
 
IMG_4074.jpg
 
IMG_4075.jpg
 
 
Nie mogłem się powstrzymać...
IMG_4076.jpg
 
IMG_4077.jpg
 
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Już można regulować wysokość.
 
IMG_4092.jpg
 
 
No nic, nie można dbać tylko o wygląd wizualny auta, należy również zwrócić uwagę na mechanikę i tak oto.. delikatny wyciek (pocenie się) spod miski olejowej, wyczuwałem niewielki luz na kierownicy i podejrzewałem o to maglownice- nie myliłem się. Obydwie kwestie w trakcie naprawy.
 
IMG_4098.jpg
 
IMG_4099.jpg
 
IMG_4103.jpg
 
IMG_4107.jpg
 

 
Miska w trakcie czyszczenia.
IMG_4118.jpg
 
 
Felgi odebrane...  :zawstydzony: 
 
 IMG_4112.jpg
 
 

Kolejny serwis zrobiony:
- poduszki silnika
- uszczelka miski olejowej
- poduszki amortyzatorów
- osłony przy maglownicy
- akumulator
- montaż zawieszenia i felg
- ustawienie geometrii
 
Tak to teraz wygląda...
 
IMG_4173.jpg
 
IMG_4168.jpg
 
IMG_4169.jpg
 
IMG_4171.jpg
 
IMG_4172.jpg
 
 

Mała zapowiedź korekty...
 
IMG_4189.jpg
 
IMG_4212.jpg
 
 
...i jeszcze udało się trochę blasku z rantu wydostać...
 
IMG_4190.jpg
 
 
 

Trzy dni pracy przy lakierze i małe podsumowanie:
 
Przygotowanie auta pod korektę
 
Na dzień dobry, auto oklejone miało miekki dach bezbarwną folią ochronną by nie nasiąkł podczas mycia od wody czy też ochronić przed użyciem jakiejkolwiek chemii.
 
Mycie zaczęte od umycia felg oraz wypolerowania wydechu. Z racji tego, że auto posiada polerowany rant w grę wchodził produkt do felg o neutralnym pH. Z typu krwawiących.
 
Narzucona została na początek piana aktywna o neutralnym pH, by rozpuścić najgrubszy syf. 
 
By oszczędzić czasu na glinkowaniu. Kolejnym etapem była Deironizacja lakier, a następnie po spłukaniu dolne części auta zostały potraktowane produktem typu Tar & Glue Remover do oczyszczenia smoły.
 
Kolejny etap, mycie na dwa wiadra przy użyciu szamponu ADBL Shampoo Pro, strickte używany przed korektami lakieru, ponieważ mocno odtłuszcza lakier i ściąga wszystkie woski. Po tym przyszła pora na pełne glinkowanie lakieru, spłukane auto, nałożony szybki hydrowosk by łatwiej się suszyło auto i wjazd na korektę.
 
Korekta typu Odświeżenie lakieru
 
Mimo pełnego mycia auta należało cały lakier jeszcze raz odtłuścić IPĄ. Wszelkie newralgiczne miejsca typu plastiki, opony, uszczelki, dach miekki, zostały oklejone taśmą ochronną. 
 
Wstępnie miał być One-Step, ale zdecydowaliśmy pójść na całym prawie aucie na dwu-etapową korektę lakieru. Czyli przy użyciu maszyny Dual-Action Flex-XFE, mocno ściernej pasty Koch oraz pada mikrofibrowego usuneliśmy większe zarysowania, próbując zostawić jak najmniej pracy na sam finish.  
 
Jako drugi etap korekty wleciała pasta finishowa od Koch’a i finishowy pad od Detailing Mafia. Haze po cięciu należało usunąć, a także wydobyć resztę głębi. Po każdym jednym przejeździe lakier był odtłuszczany Alkoholem Izopropylowym w celu sprawdzania aktualnego stanu lakieru. 
 
Maska była w najgorszym stanie. Grubych zarysowań było tyle, co i mikro. Na jako jedynym elemencie pozwoliliśmy sobie użyć maszyny rotacyjnej i pada typu SWAP, od Nat’a, bardzo twardy, ale ma super charakterystykę pracy ze względu na swoją budowę. Dual-Action o skoku 15mm nie dawała sobie rady w porównaniu z resztą auta. Kilkanaście przejazdów dało oczekiwany efekt mocnego odświeżenia. Dalej wyciąganie hologramów oraz Haze’u po etapie wycinania, przy pomocy maszyny DA. Efekt wyszedł taki, jaki powinien być.  Większość grubych zarysowań przy takiej korekcie się poddaje, ale te naprawdę grube zostają mocno złagodzone i o wiele mniej widoczne, tylko pod odpowiednim kątem i bardzo mocnym światłem. 90-95% mikro zarysowań i hologramów usunięte. Margines procentowy zostawiamy taki, ponieważ są miejsca gdzie padem 75mm nie ma możliwości usunięcia wszystkiego, (Tu się kłania przyszły zakup AutoTriza), albo po prostu bez demontażu elementu nie jest się w stanie dostać tam w bezpiecznym dla lakieru sposobie.
 
 
Finish
 
Auto końcowo dostało delikatny cleaner by uwydatnić śliskość lakieru, a następnie nałożona warstwa wosku Premium Swissvax Mirage. Delikatny wosk, ale ze względu na swoją naturalność oraz wysoką zawartość Carnauby, podbił fenomenalnie głębię i przyciemnił granatowy lakier auta. Typowo poszliśmy na Look, niżeli trwałość.
 
Felgi
 
Środek felg dostał syntetyczny wosk. Ranty miały sporo oksydacji więc zostały ręcznie wypolerowane przy użyciu Mother’s Mag & Alu, oraz nałożony wosk z delikatną zawartością Carnauby co by ładniej w słońcu się prezentowały. Oczywiście na opony nałożony stosowny dressing również.
 
Czas na foty!
 
MG_7373.jpg
 
MG_7375.jpg
 
MG_7378.jpg
 
MG_7388.jpg
 
MG_7392.jpg
 
MG_7407.jpg
 
MG_7412.jpg
 
MG_7416.jpg
 
MG_7417.jpg
 
MG_7424.jpg
 
MG_7430.jpg
 
MG_7432.jpg
 
MG_7433.jpg
 
MG_7434.jpg
 
MG_7459.jpg
 
MG_7463.jpg
 
MG_7464.jpg
 
MG_7482.jpg
 
MG_7780.jpg
 
IMG_4252.jpg
 
IMG_4253.jpg
 
IMG_4254.jpg
 
IMG_4255.jpg
 
IMG_4274.jpg
 
IMG_4276.jpg
 
IMG_4278.jpg
 
IMG_4279.jpg
 
IMG_4280.jpg
 
IMG_4281.jpg
 
 

Nowa chłodnica   :P
 
IMG_4292.jpg
 
IMG_4293.jpg
 
IMG_4294.jpg
 
 
 
330stka gościła na 10 edycji zlotu 3erfest.
 
 
DSC_0069.jpg
 
DSC_0074.jpg
 
DSC_0075.jpg
 
DSC_0076.jpg
 
DSC_0077.jpg
 
DSC_0078.jpg
 
DSC_0086.jpg
 
DSC_0088.jpg
 
DSC_0090.jpg
 
DSC_0188.jpg
 
DSC_0194.jpg
 
DSC_0197.jpg
 
DSC_0198.jpg
 
DSC_0205.jpg
 
DSC_0208.jpg
 
DSC_0234.jpg
 
DSC_0260.jpg
 
DSC_0267.jpg
 
DSC_0268.jpg
 
DSC_0273.jpg
 
DSC_0301.jpg
 
DSC_0322.jpg
 
DSC_0327.jpg
 
DSC_0359.jpg
 
DSC_0365.jpg
 
DSC_0367.jpg
 
DSC_0368.jpg
 
DSC_0375.jpg
 
DSC_0377.jpg
 
DSC_0378.jpg
 
DSC_0380.jpg
 
DSC_0381.jpg
 
 

Alternator był lekko przygłośny, więc pojechał na regeneracje.
Zamówiony przewód olejowy Vanosa. Stary zaczął się pocić... więc zamawiamy nowy OEM   :luka: .
 
IMG_4583.jpg
 
IMG_4656.jpg
 
IMG_4657.jpg
 
przew_d_aso.jpg
 
Jeszcze kilka zdjęć z 3erfest!
 
IMG_4356.jpg
 
IMG_4357.jpg
 
IMG_4388.jpg
 
IMG_4389.jpg
 
IMG_4390.jpg
 
 
Po nocy z piątku na sobotę, ktoś narysował na tylnej klapie.. serce przebite strzałą  :serce:   :hyhy: 
 
IMG_4491.jpg
 
IMG_4492.jpg
 
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seba328 dziękuję :)

 

Na 3erfest "trochę" się ukurzyło, więc po powrocie poszło na myjkę ;)

 

 
IMG_4533.jpg
 
IMG_4534.jpg
 
IMG_4539.jpg
 
IMG_4542.jpg
 
IMG_4543.jpg
 
IMG_4544.jpg
 
IMG_4545.jpg
 
IMG_4549.jpg
 
IMG_4550.jpg
 
IMG_4551.jpg
 
 
330Ci została zakwalifikowana do programu BMW Koneser - organizowanego przez BMW Bawaria Motors.
 
Wreszcie, na chwilę, bo raptem na 50km, ale wyjechała z garażu  8) 
 
IMG_4983.jpg
 
IMG_4984.jpg
 
IMG_4986.jpg
 
IMG_4987.jpg
 
IMG_4989.jpg
 
IMG_4990.jpg
 
IMG_4991.jpg
 
IMG_4992.jpg
 
IMG_4994.jpg
 
IMG_4996.jpg
 
IMG_4998.jpg
 
 
 
 
Od pewnego czasu strasznie irytowały mnie dziwne stuki z okolicy lewego tyłu. Nie były związane z zawieszeniem. Zdemontowałem tylny lewy boczek (tapicerkę) i... był zauważalny luz na prowadnicach mechanizmu szyby. Wyjąłem go (dojście do dolnej śruby jest...  :dobani:  ), wyregulowałem, ale dla pewności przejechałem się bez mechanizmu i... stuka dalej  :mur:. Dalsza weryfikacja doprowadziła do użycia kluczu nr 13 i dokręcenia śrub mocujących dach... i to był strzał w 10stkę. Pomimo tego, że nie było widać na nich luzu, trzy dokręciły się o 1/4 obrotu, więc dość dużo.
Jazda próbna i....  :super: 
 
IMG_5056.jpg
 
IMG_5057.jpg
 
IMG_5055.jpg
 
 
Skoro już rozebrałem trochę auta, postanowiłem od razu wyczyścić go ponownie i dokładniej - zarówno wewnątrz jak i zewnątrz.
W końcu od ostatniego mycia zrobiłem 50km, więc najwyższy czas i pora  :rotfl: .
 
IMG_5060.jpg
 
NYOD8694.jpg
 
 
Wnętrze gotowe  :ok: 
 
IMG_5062.jpg
 
IMG_5063.jpg
 
IMG_5064.jpg
 
IMG_5065.jpg
 
 
Przyjechała mała paczka...
IMG_5073.jpg
 
 
...później zająłem się lakierem.
 
IMG_5089.jpg
 
IMG_5092.jpg
 
IMG_5093.jpg
 
IMG_5094.jpg
 
IMG_5096.jpg
 
IMG_5100.jpg
 
 
A moje Gwiazdy BBSami!  :serce: 
 
20170706_155356.jpg
 
20170706_155400.jpg
 
20170706_155407.jpg
 
20170706_155527.jpg
 
 
I trzeba przyznać, że zrobiły to perfekcyjnie!  8) 
 
IMG_5084.jpg
 
IMG_5085.jpg
 
IMG_5086.jpg
 
IMG_5087.jpg
 
IMG_5088.jpg
 
IMG_5091.jpg
 
IMG_5097.jpg
 
IMG_5098.jpg
 
IMG_5099.jpg
 
 
 
Weekend.. kolejne 60km doszło  :zawstydzony: 
 
IMG_5144.jpg
 
IMG_5146.jpg
 
IMG_5150.jpg
 
IMG_5162.jpg
 
IMG_5163.jpg
 
IMG_5164.jpg
 
IMG_5147.jpg
 
 
Chyba nie wrzucałem zdjęć z opuszczonym wiatrołapem i szybami, więc już nadrabiam... 
 
IMG_5242.jpg
 
IMG_5243.jpg
 
IMG_5244.jpg
 
IMG_5245.jpg
 
IMG_5246.jpg
 
 
Wreszcie taka pogoda, jakie powinna być na cabrio! 
Tzn. na wyjazdy wieczorne, bo w dzień... lepiej nie jeździć  ;) 
 
 
IMG_5923.jpg
 
 
IMG_5927.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Cześć, 

mała aktualizacja tematu:

- we wrześniu 2017r mieliśmy możliwość uczestniczyć w zlocie Germanfest w Osiecku. Świetna impreza, bardzo udana ;)

Z racji małej ilości miejsca.. 330stka musiała jechać "na plecach" :)

IMG_6669.jpg

 

Z bezel141 i jego 335d.. tzn jego byłą, bo już sprzedana.

IMG_6723.jpg

 

Kontrolnie.. czy się świeci? :)

IMG_6724.jpg
 

Na miejscu:

IMG_6705.jpg
 

IMG_6714.jpg
 

Zima, zimą, mimo, że samochód od września zrobił może 5km, ale technicznie musi być gotów na wszystko! :)

Wymieniłem:

- uszczelki vanos

- świece zapłonowe

- pompa wody

- uszczelki kolektor wydechowy--głowica

- uszczelki kolektor wydechowy - wydech

- uzupełnienie płynów

- ustawienie geometrii 

- zakodowalem otwieranie/zamykanie dachu z pilota 

 

IMG_2071.jpg

IMG_2073.jpg

IMG_2093.jpg

IMG_2094.jpg
 

A później do garażu i pozostaje czekać na cieplejsze dni...

IMG_1818.jpg

IMG_1819.jpg

IMG_1820.jpg

IMG_1821.jpg

IMG_2636.jpg

IMG_2637.jpg

IMG_2638.jpg

IMG_2639.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Owen napisał:

Piękne cabrio. Tak z ciekawości dlaczego tylko i wyłącznie z Włoch? Mam takie samo wnętrze w moim coupe. :-)

Dziękuję. Z powodu logistycznego oraz... z gwarancji braku rdzy. 330stka lepiej wygląda od spodu, niż auta, które są użytkowe w zimę,.

10 godzin temu, Wypych napisał:

No ładnie ładnie Panie !

Dzięki Wypych!

3 godziny temu, YooGi napisał:

Super wygląda, Powiedz mi jak Ci się sprawuje to zawieszenie trochę inna konstrukcja niż wszystkie inne gwinty. buda tak nie cierpi?

Hm, nie jestem w stanie dużo powiedzieć na temat zawieszenia ze względu na fakt, że zrobiłem tym autem w zeszłym sezonie 800km, z czego 600km na gwincie.

Przed zakupem szukałem opinii na temat B14 i zdania były podzielone, jedni twierdzą, że beton, drudzy, że absolutnie nie. 

Dla mnie na auto "weekendowe" jest super. Na pewno na co dzień nie jeździłbym ani na tym, a ni na innym gwincie :).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...