Skocz do zawartości

Rudy Hiszpan'

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, Rudy Hiszpan' napisał:

Dzięki Panowie za pochlebne i też te motywujące słowa. Ja mam jeszcze coś w zanadrzu i późniejszych planach, bedzie ok myślę. 

 

 

A i zapomniałem o istotnym fakcie, felgi na obu osiach poszerzone w każdą strone, aktualnie przod 10j 3.5" radinoxy, bebny 6j. Tył 11.25j 4" radinoxy, bebny 6.75j. A lakier na bebnach i rotorach to proszek. Opony przod 225/35 dunlop sport maxx rt2 tyl 235/45 michelin pilot super sport. Pozdro

Wybacz ze dzisiaj u ciebie tyle pisze ale skoro masz 

6” beben i 3.5 rant to masz 9.5 z przodu 

a z tyly 6.75 beben i 4 “rant to wychodzi 10.75 a nie 10j i 11.25 

No chyba ze cos z moim liczeniem jest nie tak ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Americano napisał:

Wybacz ze dzisiaj u ciebie tyle pisze ale skoro masz 

6” beben i 3.5 rant to masz 9.5 z przodu 

a z tyly 6.75 beben i 4 “rant to wychodzi 10.75 a nie 10j i 11.25 

No chyba ze cos z moim liczeniem jest nie tak ? 

Hehe no nie tak bo licz rotor ktory ma 12mm jako pol cala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a co się stało z eisenmannem ??? może jakbyś zrobił większy negatyw to z tyłu można by go trochę posadzić i dystansik na przód i ta sama akcja :).... takie salto wtedy gdybyś chciał iść na całość , a gdyby miało zostać daily to tylko dystans na przód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, goryl napisał:

...a co się stało z eisenmannem ??? może jakbyś zrobił większy negatyw to z tyłu można by go trochę posadzić i dystansik na przód i ta sama akcja :).... takie salto wtedy gdybyś chciał iść na całość , a gdyby miało zostać daily to tylko dystans na przód :)

Sprzedany, był z dedykacją do Vki i jak na youtube widać, brzmiał spoko ale nie było to czego oczekiwałem, końcówki były małe... Następny będzie miał większego pazura,  bo będzie replika nowszego eisa wizualnie i wersja street + wywalenie rezonatora, który jak wiemy mocno dławi dźwięk M52. Goryl myślę o tej pierwszej opcji mniej daily, ale to potrwa nie wiem ile, bo ogarniam jeszcze drugie E39 i inne sprawy niemotoryzacyjne i 24h w dobie to zdecydowanie za mało, żeby coś ogarnąć. Będzie motywacja i chwila to zawalczę.

10 godzin temu, atos1987 napisał:

Oooo widzę wydech już do Bartka trafił ? :D

Si, tylko się ociąga z montażem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wleciał końcowy tłumik MG Motorsport, w skrócie replika nowszego Eisenmanna.. Wywalony rezonator. W piątek wydech będzie poprawiony bo po paru dniach uciekł na gumach w lewo.

A99bWgR.jpg

RN8LS7y.jpg

cKctZvy.jpg

CN0yJG9.jpg

 

lmwTCKV.jpg

V6dVEx2.jpg

NyZTCDm.jpg

9FouDMU.jpg

NKShZwa.jpg

lARYLHp.jpg

eQY0gTe.jpg

i40PDQv.jpg

pWDjMca.jpg

 

Zbieram szczękę z podłogi. Nie no , auto klasa. Mój wygląda jak kupa przy Twoim :D

Łukasz, chyba jednak nie zwraca na siebie tak uwagi skoro najpierw mijasz mnie bezwiednie na rondzie, a potem trąbię na Ciebie jak skręcasz w stronę Łomianek i dalej pędzisz przed siebie ;) chyba, że to nie Twoje E46 Coupe, albo zapytaj kto nim jeździ hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, seba328 napisał:

Ile płaciłeś za końcowy? Daj jakiś filmik jak to chodzi skoro to coś na wzór eisa

Wzór wizualny, dźwiękowo jest dość cicho, wrzuciłbym film ale czekam aż się wypali. Póki co jest różnica słyszalna od paru dni, więc jeszcze zaczekam. Bebechy ma zwykłe jak to Street od MG M. Więc du** nie urywa, ale do daily mi pasuje :)

Kasa to 940zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, KUJON napisał:

Niby jest gleba a jakoś wysoko to stoi na zdjęciach, sam nie kumam o co chodzi ;) 

Właśnie tak wychodzi na fotach, w realu wygląda dobrze. Ale nie zmienia to faktu, że jak ogarnę dystanse bez których bęben opiera mi się o nakrętki od gwintu, to pójdzie w dół z 1.5cm

44 minuty temu, seba328 napisał:

Ale to już z montażem? u nich czy gdzieś na mieście  ? Pytam bo zastanawiam się nad czymś do V8 co by fajnie zagadało

Nieee, to sam tłumik. Ja u siebie płaciłem za montaż z wywaleniem rezonatora połowę ceny tłumika, jak za zboże, ale miałem na już i robili to Panowie co 20 lat wydechy spawają, a nie cześki jakich nieraz widziałem, więc odżałowałem trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to żeś mnie zaskoczył bo ani Cie nie widziałem ani nie słyszałem :D A może to nie było moje auto? <myśli>

Co do wydechu to wypali się, będzie lepiej. U mnie też na początku jakoś słabo było ale teraz już jest lepiej. 

U mnie było to samo, wydech 940 a montaż 550zł no ale chociaż zrobione profesjonalnie ( z wyjątkiem tego że mogli go bardziej schować bo końcówki za bardzo troszkę wystają)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dawid82 napisał:

Dla mnie przód słabo wygląda, brakuje szerokości względem tyłu, dlatego to tak dziwnie wygląda. 

Mm nizej I felga wyciera mi plastikowe pierscienie od gwintu, musialem podniesc przod tymczasowo do chwili wlasnie poszerzenia przodu o ok 1cm. Wtedy ustawie na camberach katy takie jak na tyle. Mysle, ze w najblizszych tygodniach sie z tym uporam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.05.2018 o 12:47, Thepiekarz napisał:

Jest dobrze ale brakuje tutaj lepszego spasowania.

Będzie, będzie. Potrzebuje chwili czasu, żeby się za to zabrać. Teraz jeszcze wypadł mi alternator, więc kupiłem regenerowany cały na częściach BOSCHa, ale tylko znajde kogoś do przymiarki dystansu na przód i będę wiedział ile ma dokładnie wjechać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Zastanawiam się nad poszerzeniem przodu i tyły po pół cala, bo jak wiadomo radinox niestety wychodzi w tych rozmiarach co 0.25'' , tak to bym nie miał wątpliwości.

 

Aktualnie najlepiej oddające zdjęcia jak to siedzi są powyżej i tu dwie ostatnie, na których coś widać.

0MEdJYd.jpg

gisakGf.jpg

 

Przy tym przedni bęben by poszedł pół cala w dół i zostałaby dycha na przodzie, czyli 10J 4'' I 11.75 4.5'' I na to opony 215/35 i 255/30

Ewentualnie mogę dać 4x 4'' czyli tylko przód rozbudować, ale wtedy ranty przód i tył takie same.

Najsłabsza opcja to dystans na przód ok 12mm.

 

Jakieś podpowiedzi? Mam rozłożone koła i muszę pozamawiać nowe opony ewentualnie ranty i tak tydzień się głowię i każdy z kolegów mi podpowiada co innego i zgłupiałem, może ktoś kto miał taki set się znajdzie i doradzi lub odradzi. Pozdro Panowie.

 

 

 

z okazji pytania dorzucę ostatni eksploatacyjny fant

JTPUFM3.jpg

z okazji dużej ilości miejsca bez chłodnicy, wisko, osłon itd, cały silnik potraktowany kercherem

RvG49y9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...