Skocz do zawartości
Adam1

[e30] Adam1 340i replika m3

Polecane posty

A od spodu wyglądało to tak:

IMAG10801.jpg.7db5b06470ad6b459ac3c51562bc1225.jpg

IMAG1095222.jpg.0055538333e5d4228152695fa018d99f.jpg

IMAG10981.jpg.ec5229bc099cf8472430964deb4510ca.jpg

Jak widać nie zostało zbyt dużo miejsca ale wszystko się mieści.

Polakierowałem też ramki wokół szyb, nerki, klamki oraz część spoilera na czarny połysk, moim zdaniem wygląda dobrze ale zobaczę jaka będzie opinia innych. (Koła na zdj tylko chwilowo)

20170517_1959492.jpg.717b50eb806c965740b4547d564ebb58.jpg
 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poskładałem przód ale zastanawiam się nad halogenami aby zamiast nich założyć kanały chłodzenia hamulców a kierunkowskazy przyciemnić.

Wielu z Was zauważy, że znaczek z przodu jak i z tyłu powinien być M3 tak jak w oryginale, ale moim zdaniem takie emblematy powinny mieć tylko oryginalne BMW M a ta jest repliką więc tylko M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ySMaLQG.jpg

Tak wygląda z przodu, wczoraj nie mogłem wczytać zdj.

Układ wydechowy VT Performance. Kolektory wydechowe X5 v8 później sondy, x-pipe w puszce oraz końcowy. wszystko oczywiście ze stali nierdzewnej.

4H65vcz.jpg

s9t69JK.jpg

zgMNEQk.jpg

czq5lOz.jpg

 

Rano3WP.jpg

Felgi BBS RC 090, wyciągnięte z zapasów, nigdy wcześniej nie używane

 

rSnYqJ9.jpg

 

xnzNOhH.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, dawid82 napisał:

Coś pięknego na najwyższym poziomie, gratki. Od czego masz kolektory wydechowe ?? 

BMW X5 4.4 v8 Ale tylko początek bo później trzeba przerabiać. Są też różnice z wersją angielską bo rozrusznik jest z drugiej strony. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2017 o 14:00, Adam1 napisał:

BMW X5 4.4 v8 Ale tylko początek bo później trzeba przerabiać. Są też różnice z wersją angielską bo rozrusznik jest z drugiej strony. Pozdrawiam 

Tez mam te kolektory u siebie i zastanawiam się czy jest sens je zmieniać  czy dać sobie spokój, widzę Twój układ wydechowy i wyglada na profi robotę. Mierzyles na hamowni jakie są parametry na takim układzie ?? Tez mam xpipe na środku i potem końcowy przelot . Są opinie, że warto dać sportowe katy tam gdzie są sondy i potem x-p a na koniec przelot 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, dawid82 napisał:

Tez mam te kolektory u siebie i zastanawiam się czy jest sens je zmieniać  czy dać sobie spokój, widzę Twój układ wydechowy i wyglada na profi robotę. Mierzyles na hamowni jakie są parametry na takim układzie ??

Niestety nie mierzyłem. Muszę przebudować dolot bo teraz kończy się niedaleko chłodnicy i silnik dostaje ciepłe powietrze więc trochę traci na mocy. Myślałem żeby zrobić tak jak Ty masz u siebie. Co do wydechu to jestem bardzo zadowolony i polecam firmę VT performance, pojawił się plan żeby w e30 zrobić wydech aktywny (przepustnica dzięki której ominę tłumiki tak aby był przelot). Co do kolektorów ja bym zostawił bo są ok, ważna rzecz żeby po obcięciu zaspawać ze sobą obie ścianki bo będzie rezonans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Adam1 napisał:

Niestety nie mierzyłem. Muszę przebudować dolot bo teraz kończy się niedaleko chłodnicy i silnik dostaje ciepłe powietrze więc trochę traci na mocy. Myślałem żeby zrobić tak jak Ty masz u siebie. Co do wydechu to jestem bardzo zadowolony i polecam firmę VT performance, pojawił się plan żeby w e30 zrobić wydech aktywny (przepustnica dzięki której ominę tłumiki tak aby był przelot). Co do kolektorów ja bym zostawił bo są ok, ważna rzecz żeby po obcięciu zaspawać ze sobą obie ścianki bo będzie rezonans.

Zaspawać jakie ścianki , jaki rezonans ??    Co do dolotu to jeśli bierze gorące powietrze to są na bank spore straty na mocy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, dawid82 napisał:

Zaspawać jakie ścianki , jaki rezonans ??    Co do dolotu to jeśli bierze gorące powietrze to są na bank spore straty na mocy 

geKVL8V.jpg

Znalazłem zdj. w sieci,  widać o co chodzi. Wydaje się normą ale widziałem ze nie każdy to robi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo piękne auto, świetna robota i ogrom pracy
kolor może faktycznie nie do końca, ale siedzi fajnie
myślę że świetnym rozwiązaniem byłoby pomalowanie rotorów w deko ciemniejszy srebrny lub jakiś grafit  ;) pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, arab napisał:

Sam ogarniałeś blacharke czy masz jakiegoś zaufanego magika ? jak wyglada sprawa ze spasowaniem tych laminatów?

Wszystko robiłem sam poza układem wydechowym. Co do laminatów to było dużo pracy żeby to tak wyglądało, zwłaszcza po otwarciu drzwi czy bagaznika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To  jest osłona termiczna, jak ktoś połączy wewnetrzną rure z dalsza czescio wydechu, a osłone zostawi obcietą( nie połapaną) to moze byc rezonans i wydawac dzwieki, ale to na prawde ktoś ze stodoły musialby to robic zeby to tak zostawić... Podłoga na niebiesko i wszsytko przejrzyście wyglada. Ladnie ładnie. A to jak to jest zrobione z laminowanych elementow tylne poszerzenia? klejone tak? hm 

nm0q4y.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Budrys napisał:

To  jest osłona termiczna, jak ktoś połączy wewnetrzną rure z dalsza czescio wydechu, a osłone zostawi obcietą( nie połapaną) to moze byc rezonans i wydawac dzwieki, ale to na prawde ktoś ze stodoły musialby to robic zeby to tak zostawić... Podłoga na niebiesko i wszsytko przejrzyście wyglada. Ladnie ładnie. A to jak to jest zrobione z laminowanych elementow tylne poszerzenia? klejone tak? hm 

nm0q4y.jpg

Wstawione Tak jak oryginalne panele czyli wnętrza do uszczelek i kawałkiem progu. Poszycia są przyklejone klejem do szyb a zamiast zgrzewów co 5 cm stalowe nity zaklepywane z dwóch stron żeby uszczelka się zamieściła. 5 lat i kompletnie nic się nie dzieje, zero pęknięć. Wieczorem dodam zdj. Jedyny minus to klapa ponieważ jest odbita z dwóch stron i delikatnie się pokrzywila od temperatury. Ale wystarczy raz na kilka lat polakierować klape na nowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...