Skocz do zawartości
Envis

[e3] 2.8L 1976 by Envis

Polecane posty

Witam wszystkich!

 

to mój pierwszy temat na syndykacie -  osobiście zdecydowałem się tutaj zarejestrować po odwiedzeniu GF 2k17.  uprzedzam tylko że ten post będzie dość długi bo auto już od prawie roku jest w remoncie i sporo się działo.  posty kopiuje z forum orr

 

 

(02.2015)

przez jakiś czas szukałem tego modelu na niemieckich stronach aż nagle pojawiła się ciekawa oferta na allegro, długo się nie zastanawiałem, podpiałem lawetę i ogień do Nowego Sącza. dojechałem jak już było ciemno jednak auto stało na parkingu pod marketem gdzie bylo w miarę widno (obok jeszcze kilka e23 + e12).

Oczywiście nie oczekiwałem "Cuda" po 40-sto letnim samochodzie ale pierwsze ogledziny bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, progi zdrowe- byłem w szoku! krótka rozmowa z właścicielem, sprawdzenie dokumentów i pakowanie auta na lawetę.


co do danych pojazdu i dokumentów mam troche nieścisłości bo jest napisane bmw 3.0 L a pojemność 2,8L także mogła być jakas pomyłka, na tabliczce znamionowej i w dokumentach napisane bmw 3.0 L a silnik wygląda na 2.8 L i znaczek na klapie bagażnika również 2.8L.

Co ciekawe - znalazłem ksiażke serwisową od tego samochodu ;>

z Vinu raczej dużo się nie dowiem o rozkodowaniu ale kilka informacji które znalazłem

BMW e3 1976 2800 dwa gaźniki Zenith, 170KM, skrzynia automatyczna, wersja Long.

po przywiezieniu auta wybiłem przednią szybe gdyż i tak była popękana wysprzątałem auto, wyciągnalem fotele.

oczywiście jest kilka braków. z tego co na razie dopatrzyłem: tapicerka drzwi (klamki, popielniczki i korby są), 3xuchwyty boczne drzwi, plastiki kierunków przód, kilka listw chromowych bocznych i tylnej klapy,

koniec pisania, kilka fotek

5zo0x17r2ntv.jpg
5zo0x17r2ntv.jpg
7syezykomt9u.jpg
ny00oycc4n31.jpg
ez1tl28mzqb8.jpg
95yh53xcc9en.jpg
kxveup173ssh.jpg
vs2cdz5sibam.jpg
tqicakhrvhu5.jpg
97e6lrvn10gy.jpg
5hebysvk73fg.jpg
lxvx0rc6x9yw.jpg
se5etfahkhhm.jpg
v97mkgrxcpra.jpg
pcecav88f15h.jpg
brsfo9npbobr.jpg
khaa5p5iwj1v.jpg
c4bdwwebcftl.jpg
ue9nne13uknh.jpg
bmdgci1ycmjx.jpg
xxmsis1s6ccx.jpg
gxtxpdaas4ic.jpg
hm721w21dwq0.jpg
8ndq8wy9i0wm.jpg
o494ip1c4rl9.jpg
m4vrie0ai9oe.jpg
0cvybkqiyq3a.jpg
u8cu9x8182ed.jpg
an12dwxidpc7.jpg
tn6ynfmy37qx.jpg
8daf9jwal7bi.jpg
ybb1tg2igix1.jpg
u4f4daaypqox.jpg
ies9vg58e9lv.jpg
wkdncpuxyujc.jpg
8qsuu4swznbm.jpg


co do planów to oczywiście generalny remont od podstaw ;> zmiana koloru, lekka gleba , dobre koła, i brązowa skóra w środku ;D  

auto zalałem świeżymi płynami i postanowiłem spróbować odpalić :D oto efekty:






 

 

 

 

(04.2016)

temat od dawna nie ruszany,  a teraz duża zmiana.

 z moja pierwszą e3 miałem problemy z rejestracją, musiałbym rejestrować od razu na żółte blachy a na razie nie chce.
poza tym auto jest nie kompletne, brakuje kilku części które są nie do zdobycia- jak np boczki drzwi w wersji long.


długi czas szukam drugiego takiego wozu,  na części bądź w lepszym stanie jako baze.  w gre wychodzila tylko wersja Long.

 w święta natrafiłem na bardzo ciekawy model. dogadałem szczegóły i zaraz po świetach wypad do niemcowni.


i tak oto kupiłem kolejną bmw e3 2.8L 1976r
co najciekawsze auto z MANUALNĄ skrzynią  (4 biegowa) oraz z KLIMĄ :] a to już wypas.

auto oczywiście jest do remontu i to nie podlega dyskusji, myśle że z dwóch sztuk już zrobi sie ładnego klasyka.

auto co bardzo ważne jest kompletne a nawet dostałem trochę części gratisowych,  częściowo rozebrane  ale odpala i jeździ :]]


według Brifu dwóch właścicieli i  w 1986r auto już wyrejestrowane więc przebieg 104tys moze być całkiem realny, sprzedający zapewniał mnie że prawdziwy a stan silnika wydaje sie super.



a tutaj kilka fotek i filmy


mmyj3wa05u0m.jpg
sr4ft85yn1fv.jpg
vk7j5mrwpqyl.jpg
wxalu4y9bixv.jpg
yae632jzlsgn.jpg
lrmajt3vq6hn.jpg
k8najnlp797m.jpg
b3swltht4f75.jpg
0ag37wcgayvu.jpg
hlt4p0c7h6nl.jpg
tqwdjv2s9jra.jpg
2x41a85ve7eo.jpg
i2x0btsilrb4.jpg
4afl4bo9ot4d.jpg
vlmb50pe73ra.jpg
xeukp529lxqb.jpg
cnesr0v0zfyi.jpg
pxxxvskd3jws.jpg
h8jq0gdqgd02.jpg

a tu filmik z odpalenia auta oraz z krótkiej jazdy.





teraz rozpoczęcie remontu to tylko kwestia czasu,  

 

 

 

(04.2016)

i zaczęło się.

dawca po ponad roku garażowania w końcu ujrzał światło.

oby dwa samochody przetransportowane do mojego kumpla gdzie wóz będzie rozebrany 

jestem po pierwszej przejażdżce i jestem bardzo zadowolony z jazdy, wiadomo że hamulce i wszystko trzeba doprowadzić do perfekcji ale auto jeździ, hamuje i skręca :]  



transport dawcy :

myhtl4xcta2n.jpg
dck7epzxygaj.jpg
rduwe93bwop7.jpg
dnhocuiwd7d3.jpg

transport bazy do remontu:

61pc7lw5pzto.jpg


a tutaj juz obydwie razem w miejscu gdzie będzie remont. wiem że warsztat nie wygląda zbyt profi ale uwierzcie że chłopaki wiedzą co robią.

xfveyn643avg.jpg
j1g8o0h0smqs.jpg
lftwkqovhedt.jpg
hvgzsiqw8yvp.jpg
e33tqiwhqay0.jpg



w pierwszej kolejności zakupiłem nowy akumulator bo te które miałem u siebie okazały się już szmelcem.

z tego co się dowiedziałem to chłopaki zmierzyli kompresję i wyszło 10 barów na pierwszych tłoku oraz 12 barów na tłokach 2-6.

przeczyszczenie gaźników,  niedługo będą wymienione wszystkie uszczelki na nowe.
71tdpp8snbgj.jpg
7b91tgbl087t.jpg
qajj7z6aitny.jpg
8n2bz1irxuk9.jpg


 

 

(05.2016)
postanowiłem przymierzyć wieksze koło żeby mniej wiecej wiedzieć jak to może siąść - wpadła 19- 8,5" z mojej e34.   


m7rxc3km7lda.jpg
qma7xdvrgdo6.jpg
t5xnh8tq8iaq.jpg
b5zlpq1jyjgq.jpg
bx3ef6nhvdtk.jpg
bnnnl3ts0363.jpg
5a51rfp9u1x0.jpg
13vl9t23rimi.jpg


ostatnie zdjęcia przed rozbiórką


hzw39bmt4mqe.jpg
nv2ucpnuo211.jpg
8zzt8r45qeu8.jpg
sc2ttlfpjpoj.jpg
n3qwgp1lvxp9.jpg
7fjkb2fglhmg.jpg
1jpzenihdp2o.jpg

na próbę wzialem się za odnowienie kilku chromow, lusterko oraz gril.   bede jednak musiał dokupić lusterko prawe (strona pasażera) w aso bo nigdzie nie moge znaleźć takiego w sieci a lusterko pasażera bylo opcją przy zakupie.....


9mmqa1npgi47.jpg
lnm0fiqgg9nk.jpg
94rg8h7in6zz.jpg
5dbdr1p46c6i.jpg
51qk7v8q72yz.jpg
rydlamuau46g.jpg
xta2rt9pb38p.jpg
bz9rgzwa0kpv.jpg
je812bc7bmg0.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak byś mógł zedytować zdjęcia żeby się wyświetlały tak jak te na początku to by było spoko bo fajnie się czyta temat ale klikanie w każdy link jest trochę męczące :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silnik już wyciagniety...


u75axim8ruzb.jpg
p33d66yqcv4v.jpg
ukhyk3isayuo.jpg
d6rpshkeqvnb.jpg


dużo czasu pochłoneła rozbiórka drzwi, jak widać po rozbiórce drzwi wygladaja tak jak w coupe.


a7eaeh7f0sfb.jpg
16wn8lnqomtr.jpg
wvi1we9emum1.jpg
rz4lfqz57ors.jpg


na prawym nadkolu znalazła sie pierwsza wieksza dziura

ysapruuqwc9l.jpg
ihouhnfoeopl.jpg


auto juz prawie całe rozebrane, zostało wyciagnąć szyby oraz deskę rozdzielczą.  

mqck0ntsl910.jpg
28dhg2z6j1y6.jpg
so5ijjx13e5l.jpg
c3691h0ogek5.jpg
9ik03dlzin5s.jpg
2ioexg7lbcc9.jpg
7kbt6oadsdol.jpg
pqdez6lmg0ff.jpg
nnmle1rzbm86.jpg
95zy7qi5qkob.jpg
iettcpbb095g.jpg


a tutaj tylko przymierzenie grila, jak widać na zdjeciach wyżej mam kilka sztuk - przymierzyłem ten który wedlug mnie był w najlepszym stanie i pasuje super



78gyp3mkjvr8.jpg
2qlt1991j4s5.jpg
9fzjvl3fls26.jpg



 

 

 

 

(05.2016)

auto już praktycznie całe rozebrane :]]  

problem był z wyciagnieciem szyb, jedna ekipa przyjechała i nie podjęła się ale druga wyciągnęła juz bez problemu i z włożeniem również nie będzie problemu.

auto na razie przewiezione do mnie do domu.  teraz czekam na telefon z warsztatu kiedy będę mógł wstawić samochody.   w warsztacie będzie zbudowana rama i wtedy wezme do siebie cały zawias



zerfoy4v1sfy.jpg
n5kyws4wipbv.jpg
nt1d6bj669ky.jpg
b9c34zywdfxz.jpg
j008woe5l1k0.jpg
h3ves3a22us1.jpg
clgqr0zypzg6.jpg
yqtaj9ppd6m6.jpg
39o8iac68he3.jpg
catm81uvk8df.jpg
at93j3jff9ed.jpg
gx77ynbno9ox.jpg
ttsbuxej0o5f.jpg
f0w6gedqsi47.jpg
h9as8ua51anh.jpg
622uhrdfqxbi.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(08.2016)

w temacie przez długi czas nic sie nie dzialo....   po problemach z warsztatem blacharskim w czewie i poszukiwaniach innych alternatyw zdecydowalem się na Wiesiołka ktory ma warsztat 10km od mojego domu i zajmuje się tylko zabytkami już od wielu lat.  co prawda jest chyba najdroższym warsztatem w ktorym byłem ale za tym idzie mega dokładność i wiedza dotycząca remontu takich aut.   prowadzi kilka projektów renowacji na raz  i znalazł miejsce dla mojej e-trójeczki.   co prawda czekałem prawie 2 miesiace żeby wstawić auto ale to i tak nie jest źle.  dzisiaj zawiozłem pacjenta plus dawcę i teraz auta spędzą tam około 6-7 miesięcy....   za jakieś 2 tyg powinno być robione wstepne piaskowanie także wtedy wrzucę kolejne materiały a tym czasem zabierzemy sie za silnik i skrzynie.  


hpycdyk44uj9.jpg
gvcjq1rdln84.jpg
v504gcriy4km.jpg
5aeo4r78q8xh.jpg
5dkwav3pjzup.jpg
codfxoq3kmx2.jpg

 

 

 

 

(09.2016)

kilka dni temu wybrałem się do warsztatu zobaczyć co się dzieje.  auto stoi już rozebrane z drzwi oraz klapy bagażnika.  przygotowane do pierwszego piaskowania.

niestety trzeba przyznać że podłoga nie jest w tak świetnej kondycji jak sie na początku zdawała - jest kilka dziur a blacha jest mieka także mysle że podłoga będzie nowa. wszystko jeszcze wyjdzie w piaskowaniu czyli mniej wiecej za tydzien.

wielkim fartem udało mi sie zakupić emblemat słupka C z bmw e9 - niestety tylko jeden ale jest to rzecz niemal nie do dostania także bardzo sie cieszę.  głęboko zastanawiam się nad zamontowaniem takich emblematów w mojej e3 -  nie wychodziło to seryjnie w tym modelu ale bardzo mnie kusi żeby coś takiego zrobić. co wy o tym sądzicie?


i kilka fotek

l33enqxhi1ms.jpg
dswloo2ovc8a.jpg
nnru1nt9ktrf.jpg
ay7vawuhdn9e.jpg
22l9fa1er3ja.jpg
lcpggz8f99e1.jpg
e59ay540h6fs.jpg
nzz1sxye25qk.jpg
gxhf8uz9rtp9.jpg
sszk1p7u2mp8.jpg
e11x7ajdx9xj.jpg
ii599bfnkmed.jpg
u16idry4orsj.jpg
p67b1chft98j.jpg
0ea5hcda6jya.jpg
z0bjkkly8cz7.jpg
8wu94pcxq5zt.jpg
1xjtwt7ry1cu.jpg

7kuw1wfs6hma.jpg

 

(11.2016)

powoli zaczynamy prace,  zdjęcia z wstepnego czyszczenia silnika i skrzyni,   na dniach wysyłam tarcze sprzegła do okucia w kewlar.



h70nvgwhho84.jpg
g9w2t73gpipg.jpg
i84pxbgspjj5.jpg
rzi03bdtegr7.jpg
aj3xusu4vnrm.jpg
f1jqx8p5d83k.jpg
1y0xccumjggf.jpg
fsqtgoxv4beg.jpg
vj25icdiekx7.jpg
e31wge288zv7.jpg
bo8b3w8siza6.jpg
if3mcnrhdh7v.jpg
9p7pxbo4j6pc.jpg



projekt małymi kroczkami idzie do przodu.

w tym tygodniu doszła mi okuta w kewlar tarcza sprzegła i docisk, różnice sami oceńcie :)  

2z3q1zujpb2f.jpg


fihl6dgicjbv.jpg


wybrałem się dzisiaj do warszatatu blacharskiego licząc że bedę mógł zrobić kilka fotek ale jeszcze nie do konca jest wypiaskowana, za to drzwi już szykowane

wstu9j0lpzh7.jpg
z5lzh5bosw37.jpg 
9e0003rcmv8l.jpg

z6s5umeddht2.jpg

oraz pierwsza partia fantów z aso, uszczelka miski, pokrywy świece itd
1btgz3g5lsec.jpg


powoli do przodu

 

 

 

(11.2016)

kolejna porcja kilku zdjęć. dzisiaj rozbieranie silnika,  czyszczenie, wymiana uszczelek i do przodu




85jmq76xl4nf.jpg
vyoeix9vqaqf.jpg
icsycg548qm3.jpg
atzqau8juqml.jpg
yqoravgcobjr.jpg

 

 

 

(11.2016)

pierwszy poważniejszy problem w projekcie.   postanowiliśmy zdjąć głowicę, wymienić uszczelniacze, uszczelke i zobaczyć jaki jest stan.  okazalo się że szósty tłok jest urwany i oklepana jest głowica :/   według mechanika musiało coś spaść przez gniazdo świecy i narobiło szkód bo po silniku widać bardzo minimalne zużycie.   zamiast remontować ten silnik postanowiłem wyciagnać z dawcy,   od razu na aucie została zdjęta głowica i wszystko wyglada bardzo dobrze. teraz wyciagniecie silnika i remont.   całe szczęście że ta glowice ściagneliśmy bo ch****o byłoby taki uszkodzony silnik włozyc a potem od nowa rozbierac. kilka fotek:

j765axd6g1cl.jpg
obj8big9jtq0.jpg
k8wur13ayazm.jpg
3x4riu8pe4zt.jpg
a9rb85sxmlgk.jpg
bymx7w5bu8u1.jpg


natomiast z karoserią postępy.  auto wypiaskowane,  i jest dużo lepiej niż sie spodziewałem :)
oczywiście są dziury ale wszystko do zrobienia i wyglada obiecująco
auto już pomalowane w podkład reaktywny Novol żeby ruda nie atakowała zdrowych elementów po piaskowaniu


bhe8zaitwyj9.jpg
ff7hqlfwqto9.jpg
luhpqgp8zuyf.jpg
476253mkj7cw.jpg
im5tqbrysdl7.jpg
2gkn00fskjhd.jpg
vaui94arxn7h.jpg


zdjęcia co prawda kalkulatorem, za jakiś czas zrobie aparatem to będzie lepsza jakośc

 

 

 

(01.2017)

małe postępy z silnikiem. głowica już po sprawdzeniu i remoncie.   Kupiłem nowe pierścienie tłokowe które przez kilka lat leżakowały w sklepie.   również farba do malowania bloku już czeka, polecana przez mojego blacharza serii Novol for Classic.  oprócz tego uszczelka pod głowice, komplet uszczelek gaźników oraz wkład filtra



hk5bk904vw8s.jpg
zmwugw2k8iwr.jpg
ksilcilyk72p.jpg
9yoskxaqbd6i.jpg
cswns4fc3et9.jpg
uv625qi8x1ca.jpg
dgqrdlhybqk5.jpg
urfm57be0lj4.jpg
i346g4nqlg97.jpg
usbh5odkdwb4.jpg
sf62tgilfeja.jpg
ld7nv1rjqq6o.jpg
5c2sr6weosrm.jpg
2hn4k89pwtzw.jpg
79t2uy9g6g2s.jpg
e9ulntmg1zo3.jpg
k8cv47u58p0x.jpg
pkfa3gob6ju0.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(02.2017)

zbieranie części ciąg dalszy,   

najbardziej cieszą mnie nowe reflektory   można porównać na zdjęciach do starych lamp z "dawcy".  dostałem rowniez sterownik elektrycznych lusterek z e12.

dzisiaj wziałem się za rozebranie zestawu lamp żeby pomalowac okulary i wypolerować ramki,


qfzhzrt6u7yk.jpg
49j7mbdxwjjg.jpg
vhq6goc5pvjm.jpg
reqqernghsr2.jpg
8twet55v1pam.jpg
pphslp8o9x0k.jpg
3knhg9yfw3md.jpg
p5w196gjwovl.jpg
jcuf7lzoeqe6.jpg
2sobzubwos6v.jpg

 

 

 

 

(03.2017)

obecnie jestem na etapie odnawiania części, które mam w paczkach,  dużo chromów, plastików  itp.  w wolne wieczory siadam przy biurku i grzebię, a muszę przyznać, że sprawia mi to ogromną frajdę.   nie chcę bardzo zaśmiecać tematu wiec wrzucę tylko kilka fotek odnawianych części,  z poważniejszych rzeczy to w przyszłym tygodniu powinienem już odebrać komplet obszytych na nowo foteli i kanapy. już się nie mogę doczekać samego procesu składania e-trojeczki :]


egdwk5jxaztk.jpg
6y44gvppz3hq.jpg
kfw2kutbjub7.jpg
jrjs5fj302c1.jpg
lsfy8d1kn6to.jpg
ijipudvyije0.jpg
5hl2h2lstzmq.jpg
qf8nzglnz16b.jpg
926ty8snr93u.jpg
du24nkgd0aj8.jpg
56yo1nqxh6i6.jpg
2y0bin73krq1.jpg
v9oti82sxk2j.jpg
isqw56zc510t.jpg
e7ecykdufxfe.jpg
768u38qgavsc.jpg
5vdvnj4wbip6.jpg
22nfgpdlpkgk.jpg
hv8bsho1kuwh.jpg
mha5d7r5o55w.jpg
z7j7fjrkyehc.jpg
ft16llu4xt8n.jpg
07kdc2q4yjg6.jpg
2cyfj84wzxti.jpg
xizwz4lx9wt5.jpg
x55ei2n6kgv8.jpg
uylvorl4b8n5.jpg
qoqjf9bliuyj.jpg
ztimfgi5n5ud.jpg
6rchb06sfu2f.jpg
jgdmf1wonsyt.jpg
xfd3qkzgnwwm.jpg
whup6iues1s8.jpg

 

 

 

(03.2017)

jako że jakiś czas temu dojechałem emblemat e9 z słupka C, postanowiłem sobie zrobić jakiś fant do mieszkania. Tak powstał taki obraz z znaczkami e3/e9 + grill e3


1jfuyei7qmub.jpg
zkoj6adtxx89.jpg

 

 

 

(04.2017)

kolejna partia fotek z odnawiania części.  

Oraz kilka nowych: komplet ori klocków przod + tył,  oraz nowa antena radia. silnik powoli już składany ;]


h7hmnmoaym8p.jpg
mxwirf7ndr8i.jpg
c6jmx8jqvfyt.jpg
i8x8zdna5dyd.jpg
l19d8q8pscbz.jpg
t9vgxzrduz1v.jpg
4ccbttoj3hmk.jpg
890izbnbx06t.jpg
afnzpm20ihe6.jpg
c904v4ge86gb.jpg
201gyw7bw7uj.jpg
3qo0cc1b28zh.jpg
vxdmg4vm7j7z.jpg
2euxy81brrdp.jpg
hz7f3z45zjb6.jpg
n9h9616wds9i.jpg
y0n6u0416ag9.jpg
14w5fqoddgzd.jpg
ccsbv77azmeb.jpg
xrdeegu598ll.jpg
rclr6joqrnpz.jpg
qcie7txwutmo.jpg
ucoi4ntns0fb.jpg
78xnzmcf5pj0.jpg
ynoclko1w9sf.jpg
b3vjje3w0n4w.jpg
f2pok694p239.jpg
dwn077haz5pd.jpg
0c8gg6anun9b.jpg
ig4pqmndczlg.jpg

 

 

 

 

 

(04.2017)

a wiec dalej...  zawias już zdjęty,  ostre prace blacharskie trwają :D  niedługo rozbiorę zawieszenie i całkowicie je odnowię[/b]

8rejks6muc0u.jpg
aum63oasgbdf.jpg
7davgv3b78xa.jpg
93w0ijcwqj8v.jpg
slyvpp77y7qv.jpg
kcmnfg8yuet6.jpg


Częsci silnika umyte i wyszkielkowane

przed:
c5jofel4mbkb.jpg

i po:
l793a69uveof.jpg


jbw30fif0794.jpg
nsh4k604sym6.jpg


ramki reflektorów rownież przechodzą małą regeneracje, 

pfqpim8deyob.jpg

a pokrywy zaworów.... hmmm tutaj może być sporo kontrowersji ale to auto będzie pewnie ich miało sporo, a wiec pierwsza z nich to pokrywa zaworów.  zdecydowałem się na czarną + złotowanie, oceńcie sami

eldh3eyuvo3w.jpg
9qnoy6mmzliy.jpg
72mc561t6eag.jpg
cuxbhme6wlyr.jpg
3tuxw9p829f2.jpg

 

 

 

(05.2017)

a silnik z dnia na dzień uzbrajany w kolejne części


bamyysuhh04a.jpg

 

 

 

i to by było na razie tyle.  jak pisałem wcześniej auto dostanie nowy lakier ale nie z palety bmw dlatego na pewno będzie to dość kontrowersyjny projekt ;)  na ten rok koła które wpadną do będą te którze przymierzałem z mojeje e34 19" ale na przyszły rok na pewno coś 3tlg.    jeśli chodzi o zawias to na tą chwilę planuje obnizyć na sprężynach z e12 -40mm bo jedynie takie są dostępne, ale nie wykluczam ze  w przyszłości wpadnie customowy gwint. i to na razie tyle ;) prace trwaja

 

 

wszystkich chętnych zapraszam do śledzenia fanpage na fejsie
https://www.facebook.com/bmwe3envis/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak byś mógł zedytować zdjęcia żeby się wyświetlały tak jak te na początku to by było spoko bo fajnie się czyta temat ale klikanie w każdy link jest trochę męczące :/

 

 

już poprawiłem, musiałem dodać w kilku postach bo forum odrzucało gdy dałem wszystko w jednym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już poprawiłem, musiałem dodać w kilku postach bo forum odrzucało gdy dałem wszystko w jednym

Dzięki!!! I nie wiem czemu ale uwielbiam czytać takie tematy gdzie wszystko jest robione od początku i zapowiada się naprawdę gruby klasyk czekam na kolejną aktualizację i życzę powodzenia!!! :) A co do pokrywy zaworów to mi się ona podoba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bede zagladac :) Jak cos mam prawe lusterko elektryczne od e21 nie wiem czy to takie jak szukasz.

 

 

jesli masz takie elektryczne jak to ze zdjęć wyżej to jestem bardzo zainteresowany! :)   co prawda udało mi sie jedno kupic ale nie jest w najlepszym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko na najwyższym poziomie ;) Zdradziłbyś swój sposób na te chromy?

 

 

na zdjęciach wyżej widać pudełko od pasty autosol metal polish - to właśnie tą pastą + miniszlifierka z filcem a potem wiertarka ze sprasowanymi szmatami lub mikrofibra i gotowe :) wiec to raczej domowy sposób,  co prawda jakieś mikroryski zostały ale to trzeba sie dobrze przyjrzeć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na zdjęciach wyżej widać pudełko od pasty autosol metal polish - to właśnie tą pastą + miniszlifierka z filcem a potem wiertarka ze sprasowanymi szmatami lub mikrofibra i gotowe :) wiec to raczej domowy sposób,  co prawda jakieś mikroryski zostały ale to trzeba sie dobrze przyjrzeć :)

Jak na domowy sposób na zdjęciach wygląda kozak ! dzięki za odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawieszenie rozebrane, wypiaskowane, pomalowane :)

dzisiaj doszła pierwsza partia części z Bawiaria Motors gdzie auto dostało się do programu BMW Koneser :)


wszystkie gumy zawieszenia :)

f8mfb0c2yjst.jpg
epynyhajojhp.jpg
ns4l2zfei37g.jpg
hzrful58t07k.jpg
kr561fkfjwf2.jpg
ji65g4yc5bp0.jpg
500mdk4jqacl.jpg
cuz6c39n6ayn.jpg
b83nxykyqcv4.jpg
ws08h9xb1ss6.jpg
uasolm6x0c3r.jpg



za to prace blacharsko- lakernicze idą zdecydowanie zbyt wolno,  auto już powinno być dawno pomalowane a blacharka nie jest jeszcze skończona :/


udu68bp23gr9.jpg



zna ktoś jakąś firmę która robi sprężyny obniżające na zamówienie?  do e3 jedyne jakie znalazlem to pasujące z e12  -40/-40mm.  

ewentalnie która firmę wybrać:

1. H&R
http://www.ebay.pl/itm/H-R-Federn-Tieferlegung-fur-BMW-5er-E12-40mm-29533-1-/262095320643?hash=item3d06193643:g:39QAAOSw9mFWH8ir

2. TA TECHNIX
http://allegro.pl/bmw-5-e12-sprezyny-sportowe-40-40mm-ta-technix-i6848172673.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Åoooo matko co za galeria- świetny projekt- szacunek za podjęcie się realizację całej imprezy. Gumeczki spineczki pierdołeczki powoli do celu- z kupu rdzy będzie cudeńko - super super. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No widać że pracy ogrom zarówno za Tobą, jak i jeszcze przed Tobą ;) Będzie naprawdę niespotykane i ciekawe auto. Lubie takie podejście do szczegółów. Tylko nie wkładaj tych 19' Bo takie współczesne koła wygląda tragicznie w klasykach. Lepiej niech już zostanie na tych ATS z baloniastymi oponami, póki czegoś ciekawszego nie znajdziesz. Kwestie koloru też dokładnie bym przemyślał i celował bym w jakiś oryginalny kolor z palety BMW z tamtych lat. (a bywały już wtedy też całkiem ciekawe - np. taiga grun). Powodzenia w dalszych renowacjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no wielkie brawo za ratowanie klasyka i dużo jeszcze przed tobą wytrwałości w składaniu tych puzlii..plan na skończenie 2017 czy już 2018 lub niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No widać że pracy ogrom zarówno za Tobą, jak i jeszcze przed Tobą ;) Będzie naprawdę niespotykane i ciekawe auto. Lubie takie podejście do szczegółów. Tylko nie wkładaj tych 19' Bo takie współczesne koła wygląda tragicznie w klasykach. Lepiej niech już zostanie na tych ATS z baloniastymi oponami, póki czegoś ciekawszego nie znajdziesz. Kwestie koloru też dokładnie bym przemyślał i celował bym w jakiś oryginalny kolor z palety BMW z tamtych lat. (a bywały już wtedy też całkiem ciekawe - np. taiga grun). Powodzenia w dalszych renowacjach.

 

 

to koło będzie przejściowo na ten sezon tylko,  ewentualnie mam jeszcze AC schnitzer w 19" a na przszły sezon już customy  ;)

 

 

 

a teraz jak dla mnie bardzo przyjemna część prac czyli składanie przednich lamp :)  

 

lampy nowe,  okulary wypiaskowane i pomalowane, i co tam sie tylko dało to odnowione :)  może w przyszłości wymienię jeszcze ramki chromowane na nowe chociaż na razie wyglądają bardzo dobrze

 

rb6timkfhroz.jpg

li84xzpdlhnq.jpg

ziyxt8ot4djr.jpg

fi124m21157o.jpg

2s2f5w4h15j5.jpg

sbgeouxrs06v.jpg

 

 

 

auto niedługo będzie lakierowane,  wiele osób mówi mi że szkoda że nie będzie lakier z palety bmw.  też nad tym troche ubolewam bo jest mnóstwo kolorów które mi się podobają i pewnie przy następnym projekcie pójdzie coś ori jednak na to auto wymarzyłem sobie kolor którego w palecie bmw niestety nie ma :/

 

ma być coś w tym typie:

 

 

5xlurvpg69d2.jpg

hazwjefrwwl9.jpg

vp8nrkybwg2r.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

można w ASO dokupić te śmieszne plastikowe pokrętła do ustawienia lamp?

 

 

niestety sa już niedostępne.

 

 

 

ostatnio trafiłem na kolor z palety bmw który mega mi się spodobal i którego będę robił próbkę -  ruby rot II,  chyba najbardziej zbliżony kolor do tego którego mi się podoba z palety BMW :D  podejdzie do e3?

 

 

jiym6sims353.jpeg

48kvzmr0r99x.jpeg

qly9pd9k6fpp.jpeg

kxh8llo9w0hc.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Wróć na stronę główną forum

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×