hiszpan160 Napisano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Witam wszystkich.. To i ja przedstawie moja krotka historie. Od dwoch lat jestem szczesliwym posiadaczem tego egzemplarza. Do stanu obecnego auto przeszlo dluga droge,zakupilem samochod ktory kompletnie mi sie nie podobal... tzn,priorytetem byl stan techniczny ,z gory bylo wiadomo,ze bedzie szlo na projekt. Szare wnetrze plus topaz blue to bylo cos od czego zawsze stronilem a tu masz,nagle jestem posiadaczem takiego zestawu.. Auto mialo robione nadkola przednie pomalowane nieudolnie ,kolor roznil sie od reszty auta... wymagalo troche pracy glownie serwisowej tarcze klocki etc. bo i podwozie i inne elementy byly zdrowe. Silnik tez w bardzo dobrym stanie,bez wyciekow regularnie servisowany. Najechane w dniu zakupu 91 tys mil,w pelni udokumentowane. Dodaje rozkodowany vin ========================================Vehicle information========================================VIN: WBABM52050JM10422 Type code: BM52Model: 328CI (EUR)E-F-R series: E46 2Series: 3Type: COUPESteering: RLDoors: 2Engine: M52/TUDisplacement: 2.80Power: 142 (193 hp)Drive: HECKTransmission: MECHPaint code: 364 - TOPASBLAU METALLICUpholstery code: N6TT - STANDARDLEDER/GRProd.date: 1999-06-14S226 Sports suspension settingsS256 Sports multifunct.strng whl,cruise cntrlS299 BMW LA wheels with mixed tyresS302 Alarm systemS428 Warning triangle and first aid kitS431 Interior rear-view mirror with auto dipS441 Smoker packageS459 El. front seat adjustment w. memoryS473 Armrest frontS481 Sports seatS502 Headlight cleaning systemS520 Fog lightsS521 Rain sensorS534 Automatic air conditioningS550 On-board computerS661 Radio BMW Business (C43)S692 Preparation, BMW 6-CD changer I-busL812 NATIONAL VERSION GREAT BRITAINS832 Battery in luggage compartmentS850 Additional Export tank fillingS853 Language version, EnglishS863 Dealer List EuropeS877 Omission of non-combined operationS880 Operating instructions, English ================================ pare zdjec zaraz po zakupie Na poczatku byl problem z tym w jakim kierunku chce isc z autem,nie bylem pewien czy robic pod drift ,czy ogolnie na cos do szybkiego przemieszczania sie. i przez pierwszy rok poprostu postawilem na powolny proces renowacji,trwalo to troche bo auto slozylo mi tez do codziennej jazdy i czasami ciezko bylo to pogodzic. Postaram sie podac te czesci ktore zostaly wymienione,fotorelacji nie posiada niestety. -pelen serwis,olej ,filtry ,olej w skrzyni biegow ,olej w dyfrze -nowy magiel +koncowki -nowe wahacze -wszystkie tuleje loza dyferencjalu -uszczelniacza dyfra -tarcze przod i tyl +klocki -lozyska kol tyl ---zakupilem jeszcze podpore walu i laczniki ,ale ich wymiana nie byla konieczna. To sa takie wieksze rzeczy ktore pamietam... Powoli przyszedl czas na poprawianie wygladu, Reflektory byly juz bardzo zmieczone ,postanowilem je troche odmlodzic,,papierek wodny i cheja,efekt niczego sobie pare groszy w kieszeni i ciagle ori klosze... no i oczywiscie ringi..jeden z pierwszych "modow"... Reflektory prezenrowala sie o niebo lepiej niz na poczatku.. Potem juz tylko zabawa z detalami,czarna nerka wymiana tylnich lamp na led i ciemne kierunki... auto prezentowalo sie o niebo lepiej w dalszej czesci felga i gwint... Kolo..na tamta chwile myslalem ze to dobry wybor,teraz wiem ze nie...tzn za duze..i juz jakos mnie nie kreci..do pwenych rzeczy trzeba dorosnac .. padlo na zito belair 19 cali i gwint fk,mimo tego ze gwint budzetowy,to daje rady do dzis no i chyba w tym momencie zdalem sobie sprawe ze rant to fajna sprawa...i ze jest cos takiego jak German,wiec postanowilem ,ze bedzie dobrze isc w tym kierunku...przelatalem na tym setupie jakies 7 miesiecy. W miedzy czasie zrobilem black helle...to znaczy taki mialem zamiar..hahah... nie jest zle,,reflektor jes bez soczewki wiec wstawialem krzyze do dwoch odblysnikow,efekt zaciemnienia jest,ale nie tak fajny jak przy wersji z soczwka.Do tego shadow i bylo juz troszke lepiej...a wiec tak auto prezentowalo sie jeszcze na poczatku roku. a wiec przyszedl czas na zmiany.... to ze kolor i wnetrze nie byly moim ulubionym elementem tego auta juz wspominalem.... rozgladalem sie za kompletnym srodkiem ,ale ustrzelic cos w dobrym stanie bylo naprawde ciezko.. W koncu sie udalo skompletowac caly srodek zajelo to prawie 3 miesiace...skory i boczki odnowilem,podsufitka byla w swietnym stanie tak jak i deska rozdzielcza i wykladzina,je tez mialem w planie wymienic... warunki polowe ale cel osiagniety.prawie jak nowe,a pomogl w tym gliptone.. kolor.... padlo na tanzanite blue,jako ,ze kolor malo spotykany na ulicy jak juz to na nowszych modelach "cywilnych" jak i modelach M... mysle ze byl to strzal w dziesiatke bo cieszy oko za kazym razem jak na nia patrze... mala fotorelacja z przemiany.. Za zmiane koloru odpowiedzalny byl Grzech i jego Projekt X Custom. zmiana wnetrza zajalem sie ja...tzn troche youtube troche ja..hehe no i babcia idzie w strzepy..hehe z wnetrzem bylo troche zabawy ale cala akcja przebiegla bez wiekszych problemow..nie lioczac poaru polamanych plastikow.. i tak to mniej wiecej wygladalo.. potem juz "tylko" dopieszczanie lakieru...pare zdjec jak wyglada po korekcie.. a tu na predatora... Z dodadkow doszla weglowa nerka i dystanse przod 12mm tyl 15mm w takim setupie auto przelata sezon,niestety felga ogranicza zejscie w dol,wiec narazie tak zostanie.... Planow jest jeszcze sporo wiadomo..projekt nigdy sie nie konczt,zawsze jest cos co mozna zmienic. Napewno w planie mniejsza felga 18 lub 17 cali 3tgl lub 2tgl i nowy gwint...no i .. zejdzie sie w dol Po sezonie czas na silnik... Pare zdjec jak auto prezentuje sie obecnie.... C.D.N..pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Chyba pierwszy raz widzę przekładkę z lewej na prawą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Chyba pierwszy raz widzę przekładkę z lewej na prawą Chyba z prawej na prawą Przecież on tu tylko deskę wymieniał Richie_G dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Faktycznie , teraz dopiero zobaczyłem (tak to jest jak człowiek po całym dniu zdejmie okulary) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon_97 Napisano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 Szkoda, że jak malowałeś całe auto to nie dorzuciłeś m paka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lordobmw Napisano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 kolego co to za gałka zmiany biegów daj fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiszpan160 Napisano 15 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 Szkoda, że jak malowałeś całe auto to nie dorzuciłeś m paka byla mysl by to zrobic...ale Mpack jest na kazdym aucie,tego jest toszke mniej..a przy ziemi wyglada calkiem ok. Stad decyzja by zostawic ten zestaw na aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiszpan160 Napisano 15 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 kolego co to za gałka zmiany biegów daj fotki chinczyk,ale toczony z jednego kawalka aluminium,fajnie zrobiomy lordobmw dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.