Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
feconi

[e46] Damian - 325Ci

Polecane posty

Zderzak to wymiany leci, pisałem, kwestie gustu co do nadkoli, tak chciałem tak zrobiłem. Jestem zadowolony, auto nigdy nie dorówna Polish def i to wiemy. Po prostu nisko, szeroko i bez wiochy. Na chotowa auto nie pojedzie także "ulepione" błotniki nie przeszkadzaja. Bynajmniej nie ma rudej od chujowo klepnietego ranciku w błotniku jak niektóre. Także jest okej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2018 o 16:02, feconi napisał:

Zderzak to wymiany leci, pisałem, kwestie gustu co do nadkoli, tak chciałem tak zrobiłem. Jestem zadowolony, auto nigdy nie dorówna Polish def i to wiemy. Po prostu nisko, szeroko i bez wiochy. Na chotowa auto nie pojedzie także "ulepione" błotniki nie przeszkadzaja. Bynajmniej nie ma rudej od chujowo klepnietego ranciku w błotniku jak niektóre. Także jest okej

 

To czy dorówna PD to tylko kwestia twojego podejścia ;) Bo nawet z ulepa można zrobić bardzo dobry projekt, ważne to mieć obrany cel i dążyć do niego powoli małymi kroczkami.

Narazie to widzę że nie dbasz za bardzo o szczegóły takie jak np:

- Podczas odświeżania panelu z zapalniczką polakierowałeś go w całości zakrywając chromowany pasek, a wystarczyło okleić go taśmą.

- Rotory lakierowane bez rozkręcania felg, a w godzinkę z piwkiem w ręku można było je rozebrać.

- Nadkola na ostro, a mogłeś zrobić oryginał na płasko od środka i to dało by ci już naprawdę dużo miejsca.

 

Co do RH to nigdy za bardzo nie lubiłem tej felgi ale Raf ostatnio pokazał że nawet z tego wzoru można wykrzesać coś ciekawego, plus że rotor u ciebie zmienił kolor ;)

 

DSC1694.jpg

DSC1656.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panel celowo pomalowany cały na czarno, taka moja wizja była. Kwestia gustu, bardziej wolałem cały czarny. Co do felg to nie malowałem tego ja tylko znajomy lakiernik, jeśli bez rozkręcania pomalował tak że nie ma śladu po starej farbie to po co roboty dodawać?  Poza tym rozkręcenie 4 felg  to nie godzinka roboty, niektóre śrubki były  baardzo  oporne  i zajęło  to sporo czasu by je odkręcić do zmiany rantów(malowane były przed zmianą rantów, ranty wpadły na spontanie). Kwestia błotników była omawiana, była to moja świadoma decyzja że chce na ostro. Właśnie pod tym względem auto nie będzie PD ponieważ mam inne podejście do różnych drobiazgów. Na przykład elementy wyżej czy kierunkowskazy. Niektóre rzeczy wolę robić po swojemu, inaczej niż reszta i ori standardowe lecz zawsze się staram żeby to miało smak. Auto buduje dla siebie w klimacie nisko szeroko i bez wiochy. Wbrew pozorom o szczegóły dbam. Ostatnio zamówiłem nawet w ASO nowy emblemat na gałkę bo mój już nie wyglądał 21j4neh.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Setup letni siadł. Musiałem na przód dać 30 mm dystansu bo 9.5 praktycznie dotykalo amortyzatora. Tył 10j 20 mm dystans, jest to max jaki mogę wsadzić bez camberow. Moim zdaniem optymalnie siadło. W międzyczasie kupiłem dekielki na zamówienie, chrom tło i szczotkowany napis RH. Zmienilem także znaczek na maskę nowy bo mój już się zaczął łuszczyć. (Apropo dbania o szczegóły )

15ojfrd.jpg

2rwah6c.jpg

znsg1t.jpg

2wgda2v.jpg

23hoj61.jpg

fxqmh2.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylne błotniki ulepione, tak. Akceptuje politykę. Uwielbiam te ulepy. Przód jak dla mnie wygląda jak przod od BMW nie jak kapeć, jak ktoś myli auto z kapciem to problemy ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem auto zostało totalnie zesrane przez te błotniki . Wygląda to mega słabo i tandetnie. Ja mam inną definicję jeśli o wygląd auta chodzi ale jak Tobie to się podoba , jesteś zadowolony - Twoja sprawa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To na dobre spanie, zesrane, ulepione błotniki z koziego gówna wstawiam 

1jq82w.jpg

Swoją drogą ciekawe, pr***ebali się wszyscy do nadkoli jak do znaczka M-power na 1.6, pięknie popatrzeć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powoli ale coś się dzieje ciągle.

Kupiłem nowy, oryginalny wspornik pod climatronic. Stary mnie wkurzał bo jakiś druciarz przede mną wsadził wspornik przystosowany pod schowek, nie pod climatronic i pod przyciski pojedyncze zamiast panel przycisków. 

ncxxz9.jpg

Poprawiłem dekor nad poduszką pasażera i nad nawigacją bo gniazda były połamane od zatrzasków. Gniazda kosztowały grosze, aż dziw że ktoś przy przekładce tego porządnie nie zrobił. Niby szczegóły ale doszedłem do wniosku że lepiej nie kupować przekładańców.

Mój egzemplarz kupy się trzyma, chwalić Pana że mechanicznie czy z elektroniką wszystko po przekładce gra. Jednak irytują szczegóły, ściągałem dekor a pod dekorem ułamane zaczepy od nawiewu na przykład. Z zewnątrz nie widać różnicy bo jednak śrubka z podkładka złapała go i nie widać różnicy, jednak fakt denerwuje. Ktoś nie dbał o szczegóły przy przekładce. 

Przymierzam się do wymiany sprzęgła. Mam tarcze juz, obita kevlarem LUKa. 

2s9zs50.jpg

Czekam jeszcze na nowe podszybie, moje sparciało.

Na koniec zdjęcie tak tutaj uwielbianych błotników :-) pozdrowienia

fy3mvp.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej,

A co się dziwisz, że błotniki się nie podobają.... takie szerokości felg można wstawić na lekko wyciągniętych seryjnych błotnikach... to już nie te czasy, że błotnik na ostro robił robotę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z nowości.

Dotarło podszybie z aso, w poniedziałek będę wymieniał. Zdecydowałem , że oddam do zakładu gdzie wymieniają szyby żeby to ogarnęli. Ściągacza do wycieraczek nie mam a jak będę drutowac śrubokrętami i innymi takimi to jeszcze szybę szkodzę i tyle będzie. Wolę nie ryzykować. 

Ze sprzęgłem jestem umówiony w następnym tygodniu na wymianę. Ciekaw jestem czy w ogóle będzie jakakolwiek różnica na kevlarze przy standardowym docisku. Cudów się nie spodziewam ale myślę, że chociaż żywotność takiej tarczy będzie większa.

Na ten moment własne nowe m2 pochłania wszystkie wolne środki. Trzeba będzie odłożyć poważniejsze mody na później, może i następny sezon niestety. 

Zdjęcia przy zachodzie słońca pod markietem, pozdrawiam rodziców i znajomych.

52glrr.jpg

1j3eki.jpg

11tv11s.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę odświeżenia.

Wpadło nowe podszybie, stare rozpadało się w rękach.

j58j6c.jpg

W międzyczasie wymieniłem całą wiązkę pdc, lecz dalej nie działają czujniki, dwa skrajne (lewy + prawy) ,nie wydają charakterystycznego dźwięku, dwa środkowe tak. Znowu czeka mnie ściąganie zderzaka... Swoją drogą ilość siły, jaką trzeba użyć by wcisnąć wtyczkę w czujnik pdc jest dla mnie mega dziwna, trzeba na prawdę mocno to zrobić. Dziwi mnie, że ktoś tak to zaprojektował.

Dołożyłem spryskiwacze reflektorów.

Z drobiazgów pomalowałem też nerki (był czarny mat, teraz jest czarny połysk)

53k5ue.png

Tu też moje pytanie, ściągnąłem rejestrację ze zderzaka, zostawić tak ? Czy wiocha i wrócić do ori panelu tak jak było? 

 

Następna sprawa to kierunkowskazy.

Wymieniłem depo na oryginalne białe.

pnfrp.jpg

Drugie pytanie, zostawić takie jakie są białe czy środki zrobić czarne ? Wtedy front będzie ciemniejszy.

 

Zrobione sprzęgło kevlar, różnicy szczerze to dużej nie widzę. Mimo wszystko zrobione, spokój na parę lat jest. Przy okazji sprawdziłem stan dwumasy, na szczęście jest w bardzo dobrym stanie. 

Aktualnie czekam na wydech końcowy od racing weld custom. Zobaczymy jak gada i zamontuje.

Dajcie znać co z kierunkami i rejestracją. 

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A widzę że jednak kupiłeś wspornik pod klime, i co nie wygląda to teraz lepiej niż całe czarne? Jak dla mnie to teraz wygląda jak należy.

Zmiany z przodu idą w dobrym kierunku tylko zmień ten zderzak w końcu na M Pakiet. Migacze ori oczywiście lepsze niż te co miałeś wcześniej.

Prawdopodobnie montując podszybie urwałeś zaczep bo odstaje środkiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspornik. Racja, wygląda to teraz jak należy choć tanio nie było.

Podszybie dolega na całej długości, jakieś takie złudzenie jest faktycznie na tym zdjęciu .

Najpierw ogarnę sobie ten końcowy wydech, później pomyślę o zmianie zderzaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...