Skocz do zawartości

[E46] Damian - 325Ci


feconi

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, koko2403 napisał:

 

Robiłeś centrowanie na froncie rotoru? Czy tak jest tylko na kanapkę skręcone 

Nie wiem. Nie ja robiłem felgi tylko zleciłem że chce na kanapkę.

Ps. Ponownie przepraszam za double posta... Srakowate przeglądarki w telefonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, BartoszzG napisał:

@feconi widać po zdjęciach że centrowanie jest zrobione tak jak powinno ;)

Nie znam się aż na takich technicznych sprawach ale dziękuję że mnie uspokajasz :grin: już chyba wiem o co chodzi z tym centrowaniem. 

Co do roboty to wykonywał mi to dobrze tu znany na forum Łukasz. Moja kolejna robota z nim i nie mam zastrzeżeń. Kontakt super, termin wzorowy bo mniej niż 2 tygodnie, przywozi pod drzwi, w między czasie zdjęcia itp. polecam osobiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założone felgi, zdjęcie na szybko po umyciu. Jakość fatalna bo ciemno już.

IMG_20200513_212416.jpg.1635e4136fee488047d1bf88c21cc3a6.jpg

IMG_20200513_212624.jpg.ce74001bb2ea2a8bb98c0249c55b6c1b.jpg

Przód był przez chwilę niżej o 1.5 cm ale się skręcić nie dało więc podniosłem do tej pozycji i tak zostanie.

Tył delikatnie do góry musi pójść bo trze dość często.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Wisnia135i napisał:

Siadło spoko aczkolwiek nadal jestem zdania że,do e46 19 musi być ^^

Powiem Ci szczerze że podziwiam chłopaków co śmigają na 18" na glebie. Ja wytrzymałem 30 metrów po czym musiałem dać 1.5 wyżej xd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim secie nie da się jeździć na glebie konkretnej..koło z przodu za bardzo wystaje, nie mam camberow a i opona szeroka. Nawet skręcić w miejscu się nie dało bo tak tarło.

Szkoda mi samochodu na takie praktyki..wolę pół centa do góry dać i mieć komfort użytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze mnie się śmiali jak miałem RH że kurła koza :D 

Mam często dni że myślę o powrocie do tej rolki ale jednak rozsądek póki co bierze górę i 19" jest zdecydowanie najlepszą opcją by auto w miarę służyło i wyglądało. Jak bym miał drugie na daily to bez wahania wróciłbym do rh xd w e46 ale raczej prędko to nie nastąpi o ile kiedykolwiek. Jeszcze jak by wybór pośród 19" 3tlg był tak duży jak 18" było by idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, feconi napisał:

koło z przodu za bardzo wystaje, nie mam camberow a i opona szeroka. Nawet skręcić w miejscu się nie dało bo tak tarło.

Najlepiej jednak będzie założyć cambery - to nie jest misja na księżyc, a zmieniają wszystko. :mrgreen:
Na ostatnim zdjęciu tył wygląda jakbyś w ogóle nie miał kątów ustawionych na minusie.

Pzdr,
B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, atos1987 napisał:

A ze mnie się śmiali jak miałem RH że kurła koza :D 

Mam często dni że myślę o powrocie do tej rolki ale jednak rozsądek póki co bierze górę i 19" jest zdecydowanie najlepszą opcją by auto w miarę służyło i wyglądało. Jak bym miał drugie na daily to bez wahania wróciłbym do rh xd w e46 ale raczej prędko to nie nastąpi o ile kiedykolwiek. Jeszcze jak by wybór pośród 19" 3tlg był tak duży jak 18" było by idealnie.

Nie no, takiej kozy jak u Ciebie to nie miał chyba jeszcze nikt haha :grin:

Na następny sezon też pomyślę o 19".

10 godzin temu, MAREK GERMAN napisał:

No wiadomo , a próbowałeś z kątami?ustawić , bo na mimosrodach z tyłu możesz dać ponad 3 stopnie , Ori tak jest 

 

Pozdro

Kąty z tyłu są. Około 3 stopni, zawsze mi tyle na zbieżności wychodzi. Porobie inne foto i będzie widać je.

 

6 godzin temu, Bartas napisał:

Najlepiej jednak będzie założyć cambery - to nie jest misja na księżyc, a zmieniają wszystko. :mrgreen:
Na ostatnim zdjęciu tył wygląda jakbyś w ogóle nie miał kątów ustawionych na minusie.

Pzdr,
B.

Na ten moment żeby się trochę pocieszyć jazdą i nie dokładać więcej siana po prostu tył podniosę lekko do góry by wyrównać tył z przodem. Lub może nienzacznie do tego opuszczę przód. Zauważyłem, że coś chujowo skręciłem gwint bo jest różnica między stronami w aucie zarówno z przodu jak i z tyłu.

 

Docelowo dwie opcje :

1) camber i niżej przód a na tył betony które mam.

2) przód zostaje lub minimalnie do dołu a górę dorównać. 

problemem nie jest wysokość tylko to, że trze opona o blotnik z przodu. Poprzedni sezon miałem większe obniżenie , około cm i dawało to rade więc coraz śmielej myślę o camberze.

wyjdzie w praniu po najbliższym kręceniu. Plusem jest to, że wyszły fajne parametry felg i widać potencjał by to spasować.

 

edit. ch** tam, ładuje betony na tył. Siadło super na mts tylko trze. Beton załatwi sprawę a z przodem się pomocuje camberem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Bartas zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...