Skocz do zawartości

[E46] Damian - 325Ci


feconi

Rekomendowane odpowiedzi

58 minut temu, szubik1997 napisał:

No w końcu, nie wiem co Tobą kierowało, że wcześniej miałeś ją zamontowaną w poprzednim miejscu :D

Podoba mi się czysta linia zderzaka bez rejestracji i stelaża. Niestety bagiety się u mnie w okolicy czepiają jak się ma rejestrację za szybą. Stąd rejestracja na kratce. 

Do wielu rzeczy musiałem dojrzeć w tym aucie. Zaczynając od zderzaka M3 look, a ta rejestracja jest kolejną rzeczą. Teraz także uważam, że wygląda o niebo lepiej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Na razie u mnie spokój, zimujemy.

Zakupiona nowa pompa wspomagania

IMG_20191118_144143.jpg.a052e88765d32f31acb7d144e521359e.jpg

Odma z przewodami. Mała mechanika.

 

Przy okazji padła decyzja o sprzedaży felg. 

Więcej info pod linkiem  https://www.olx.pl/oferta/felgi-r-o-d-rondell-0058-5x120-18-8-5-10-CID5-IDCUV1v.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Na dniach auto leci do mechaniora na drobny serwis.

 

• nowa pompa wspomagania,

• odma febi kompletna, kupiłem wraz z przewodami, nie wiem w jakim są stanie więc w razie potrzeby mam,

• świece NGK, w sumie profilaktycznie bo nic się nie dzieje z nimi,

• filtr paliwa,

• przy okazji wymiany odmy wleje świeży olej valvo i płukaneczka.

Jednym słowem pierdoły

IMG_20200229_141217.jpg.800b46ca9769b57f88a71537cffd674e.jpg

 

Na najbliższy okres 1-2 miesiące zaplanowany zakup koła. Budżet jest na coś fajnego skręcanego. Także nie bawem coś konkretniej wleci. 

 

Chyba że korona wirus pokrzyżuje plany i będzie trzeba maski ochronne ze sklepu zamawiać hurtowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze, ze uzbroiłes się w kompletną odme z przewodami, bo ja jak u siebie wymieniałem to kruszyły sie w rękach, a do tego końcówki sie łamały jak zapałki... :)

Generalnie to juz współczuję mechanikowi wymiany tych węży :roll: Przeje... robota jest to upchac tak jak fabryka. 

A odnośnie koła, to masz juz upatrzone w głowie jakies docelowe, które bys widział u siebie? :)

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Brodi97 napisał:

I bardzo dobrze, ze uzbroiłes się w kompletną odme z przewodami, bo ja jak u siebie wymieniałem to kruszyły sie w rękach, a do tego końcówki sie łamały jak zapałki... :)

Generalnie to juz współczuję mechanikowi wymiany tych węży :roll: Przeje... robota jest to upchac tak jak fabryka. 

A odnośnie koła, to masz juz upatrzone w głowie jakies docelowe, które bys widział u siebie? :)

Pozdro 

Nie chce zapeszyc ale będzie to 18" na łamanym rancie w męskich szerokoaciach, jak tylko uda się kupić to podrzucę foto. 

Co do odmy miałem robić to sam, jest masa poradników DIY lecz zdecydowałem się żeby oddać komuś kto się zna.

1 godzinę temu, atos1987 napisał:

Żadne pierdoły. To też jest ważne. 

Wiadoma rzecz że ważna, dlatego idzie to na wymianę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Coś ruszyło się z felunkiem. 

Na ten sezon w końcu coś 3tlg.

Act sx 18".

IMG_20200329_105418.jpg.16e927d32eac78e5caeaee30a46a9ed4.jpg

IMG_20200329_105414.jpg.9d2e193cf30ab7aa4912fbac47a6481d.jpg

Do tego mam 4 bębny 6.5 cala. Rozglądam się za nowymi śrubami i nakrętkami.

Rotor będzie skręcony na kanapkę, w najbliższym czasie oddaje rotory do roboty.  Później skręcenie i pomiary ile rantu wlezie. Et rotorów niskie (13) więc trochę rzeźby chyba będzie lecz zobaczymy co wyjdzie.

Żeby fajnie spasować zamówiłem sprężyny custom betony 16 cm.  Bocian mi polecił tego producenta. W gratisie fajne klucze do regulacji, przydadzą się także polecam.

IMG_20200331_180338.jpg.e93cd6e0b62ddc7af2f3615cb27ca5f4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Hazel napisał:

Rondell o 2 nieba lepszy niz te felgi co planujesz zrobic

Rondell to historia, nigdy nie był moim kołem docelowym. 

Co do act. Może nie jest to marzenie ale na pewno krok do przodu, skręcane. Widziałem na pewnym filmiku z GF E36 na act. Robiło robotę. Więc sądzę, że może wyjść fajnie.

 

6 godzin temu, Bartek.P napisał:

Ja u siebie mam koło z tył 9,5" et13 , przód 8,5" et10. Jeśli dobrze mierzyłem to ranty tył 2,75 przòd 2,5. Więc możesz spojrzeć jak to siedzi.

Ranty nowe są do kupienia w ćwiartce tj 2.25/2.75 itp.

Mój cel to 2.75 przód i 3.25 na du***. Zobaczymy czy uda się to złożyć i upchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, feconi napisał:

Ranty nowe są do kupienia w ćwiartce tj 2.25/2.75 itp.

Mój cel to 2.75 przód i 3.25 na du***. Zobaczymy czy uda się to złożyć i upchać.

 

Ps. Przepraszam za zdublowany post.

Przy takim et może być ciężko bez przesadzonych kontow. U mnie jest kont przód 2" tył 4". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2020 o 20:29, Bartek.P napisał:

Przy takim et może być ciężko bez przesadzonych kontow. U mnie jest kont przód 2" tył 4". 

Co ciekawe. Et było dla bębnów 6". Ja mam bębny 6.5". Może to uratuje sytuację. Niemniej, zrobię rotor, ściągnę trochę z rotora od przylgi, skręce z bębnem i wtedy pomierzymy.

 

Edit. Chujowo zmierzyłem xd bębny mają jednak 6 cali 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, feconi napisał:

8.5 et 13 

biorąc ten parametr który podałeś wyżej, oraz że ET było dla bębnów 6" wychodzi na to, ze 2.5 było rantu. porównując do tego co mam teraz u siebie to jakieś 0,75" rantu mógłbyś dołożyć do wyjściowej konfiguracji swoich felg żeby się w miarę zmieściło w nadkolach. Wygląda na to, że 3,25 siądzie z tyłu :) Nie wiem czy ta moja matematyka coś pomoże, zawsze lepiej w praktyce sprawdzić. Mimo wszystko ja bym wolał przylgni nie ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, BartoszzG napisał:

biorąc ten parametr który podałeś wyżej, oraz że ET było dla bębnów 6" wychodzi na to, ze 2.5 było rantu. porównując do tego co mam teraz u siebie to jakieś 0,75" rantu mógłbyś dołożyć do wyjściowej konfiguracji swoich felg żeby się w miarę zmieściło w nadkolach. Wygląda na to, że 3,25 siądzie z tyłu :) Nie wiem czy ta moja matematyka coś pomoże, zawsze lepiej w praktyce sprawdzić. Mimo wszystko ja bym wolał przylgni nie ruszać.

Wiesz, też brałem się za matematykę i obliczanie et. Wyszło mi podobnie, że 3.25 wejdzie lecz wtedy et będzie 8. Nie wiem na ile te moje obliczenia są dobre dlatego wolę sprawdzić na żywym organizmie. Co do przylgi. Jest sporo materiału, gniazda są głębokie(ponad 2 cm) więc nie ma.ryzyka że będzie mało aluminium między gniazdem śruby a tarczą. 

Na razie zastanawiam się czy na "sucho" bębna nie złączyć z rotorem i wrzucić na auto. Nie zrobię dobrego pomiaru ale +/- wyjdzie coś. Lecz ma razie czekam na śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, BartoszzG napisał:

ja bym przykręcił sam rotor, podłożył deski plus minus o grubości opony z drugiej strony auta i opuścił podnośnik. zawieszenie się ułoży i będziesz mógł zmierzyć z całkiem dużą dokładnością ile wejdzie.

Dzięki za poradę, całkiem sprytny pomysł. Chyba tak zrobię bo już ciekawość mnie zżera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
38 minut temu, BartoszzG napisał:

Ile rantu finalnie wyszło? Na jakie szerokości się zdecydowałeś?

2.75+3.25

 

Bębny mają 6". Dodając rotor który jest na kanapkę wychodzi coś koło 9 na przodzie i 9.5 na du***

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Bartas zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...