Skocz do zawartości

[E46] Damian - 325Ci


feconi

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, atos1987 napisał:

Mito fajna sprawa, jak nie mogłem przekonac się do nich w e46 tak teraz stwierdzam że są spoko. 

Ja sie boje kupić felgi 9J ET32 oraz 10J ET33 bo boje sie że nie wejdzie mi to ..

Zależy jak bardzo będziesz chciał to upchać.

Ja bez camberow wcisnąłem na przód 9.5 z et 15, nic nie tarlo nawet przy skręcie, na tył 10 z et 17, nic nie tarlo ani nie dobilo, z tym że tyl mam wypchany i zrolowany dlatego może tyle miejsca miałem.

Spróbuję chociaż mito przymierzyć. Będzie słabo to sprzedam na wiosnę albo wymienię za coś innego. Kupiłem w dobrej cenie, nawet teraz przy sprzedaży wychodzę na swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Udało się przymierzyć felg 

 

 

 

received_1184455535052644.jpeg.02ae1751c719502b35e24d11677b8d79.jpeg

Ogólnie siedzi nawet ciekawie. W chwili obecnej felgi są na sprzedaż. Jeśli się nie sprzedadzą za tyle ile chce to je sobie zostawię na sezon.

Muszę jednak dodać 0.5-1.0 cm dystansu. 11j na du** i wewnętrzny rant felgi jest prawie na styk z błotnikiem wewnątrz ale do ogarnięcia.

xproee.jpg

Mikołaj przyniósł głośniki wraz z dystansami z MDF, wzmacniacz wcześniej kupiony. Może w następnym tygodniu ruszę z wygluszeniem drzwi oraz położeniem nowej instalacji pod głośniki. Podepne je pod wzmacniacz w bagażniku.

2v9zw21.jpg

Wpadły też dekielki na zamówienie do felg oraz nowy znaczek na maskę.

ev3uc9.jpg

ruqjvl.jpg

 

W zeszłą środę byłem w BMW EXPERT MOTORSPORT na regeneracji vanosa. 

Taka usługa kosztuje 950 zł. Przy okazji chłopaki skasowali mi błąd poduszki, który wyskoczył miesiąc temu (powód-blad klemy pirotechnicznej?). Do wymiany mam także czujnik ciśnienia pompy dsc, nie działa trakcja i świeci się ręczny na żółto. 

 

Regeneracja vanosa nie pomogla na falujące obroty. Po nowym roku oddam auto do BMW EXPERT ponownie aby to ogarnęli. Najdroższa przyczyną wyeliminowana, może to tylko przez świece? Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nowości.

 

Mito poszły w świat. Za szerokie tylnie były. Na sprzedaży jeszcze wyszedłem spooro do przodu ;-) co zagości na sezon? ch** wie. Będę szukał końcem lutego.

Udało się ruszyć temat nagłośnienia w drzwiach.

Zacząłem od zdjęcia boczka i zerwania fabrycznego wygłuszenia.

received_2031007756953786.jpeg.6ae0f32e133dc9d9436d12f7876ee8ee.jpegreceived_287545701943743.jpeg.2ae1fa62f2f408d153a0ec45a9f68389.jpegreceived_1945246812263715.jpeg.b425109ad72603c06c4ef0baad6e5457.jpeg

 

Następnie przykleiłem maty wewnątrz drzwi. Przykrecilem dystans z MDFu. Dość problematyczny  jest prawidłowy montaż  dystansu  żeby pasował. Wycialem też otwór pod większy głośnik. Wszystko zabezpieczylem antykorozyjnym podkładem. Bardzo trudne jest przeciągnięcie kabli przez instalację od drzwi. Zero dojścia + kostki na łączeniu. Poradziłem sobie z tym na szczęście, bez żadnej ingerencji w kostkę. Nad nią było miejsce by puścić kabel, później pozostało tylko przeciągnąć przez gumową osłonę i do drzwi.

20foos3.jpg

 

Później pora na maty na drzwi.

 

n3njiu.jpg

 

Następnie gąbka wygłuszająca na boczek.

bi83n8.jpg

 

Lewą strona poszła mniej problemowo, lecz koniec końców wszystko się udało. Kable poukrywane w progach i pod plastikami. Estetycznie wyszło, żadne kable nie wiszą w bagażniku przy wzmacniaczu.

os526v.jpg

 

Ogólnie męczyłem się z tym 3 dni, 22 godziny... Wszystko przez to że ciężko kable przeciągnąć, miałem też  problemy z dopasowaniem dystansu. Wygluszanie też zajmuje sporo czasu. Dodatkowo garaż mam dosc  wąski i nie mogłem  otworzyć drzwi na całą  szerokość. Z efektu jestem mega zadowolony, nie żałuję ani jednej godziny którą się z tym męczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kempin95 napisał:

To Rondell 0058? Widziałem już te koło na E46,po końcowych spasowaniach kozacko siedzi te koło ale gleba straszna przy tym:neutral:

Rondell 0058. 8.5 + 10, oczywiście 18".

 

Ze spasem powalczymy na wiosnę. Muszę coś twardszego z możliwością zejścia nizej na tył wrzucić. Obecny MTS nie pozwala na mega spasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, atos1987 napisał:

Owszem koło w e46 robi robotę ze względu na dobry parapet ale jak to bywa z e46 i 18" , nie można chyba połączyć tego by to wyglądało i dało się normalnie jeździć autem :/

Masz rację. Lecz ja nigdy nie byłem człowiekiem który mega spasy w aucie tworzył. Zobaczymy co uda mi się uzyskać na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Trochę mnie nie było,za to większy update.

Wymieniłem łożyska we wszystkich kołach, miałem wymienić tylko przód ale poniosło mnie i wymieniłem wszystkie.

n39im9.jpg

 

Z mechaniki jeszcze ogarnięte w końcu falowanie. Byłem w BMW Motorsport we Wrocławiu. Chłopaki powiedzieli, że winna jest przepływka. Kupiłem używkę , zrobiłem adaptację i jak ręką odjął.

zyd0dv.jpg

Kupiłem w necie sterownik z usuniętym ews, mam jeden kluczyk a dorobienie w ASO to kilkanaście stów. Na dniach zamówię dawce elektroniki i dorobię kolejny. W sterowniku też jest tryb Alpha od przepływki, na przyszłość nie powinno falować nawet z zepsutą. Do tego usunięte rozgrzewanie katalizatorów, przesunięta i szybsza odcinka, odłączone sondy i poprawiona reakcja na gaz. Może i to siła sugestii ale czuję minimalną różnice jeśli chodzi o reakcje na gaz. Oczywiście na plus. Kupiłem też używany przełącznik do szyb, mój dokonał żywota.

rmpu8o.jpg

Poprawiłem odcień prawych drzwi, ktoś przede mną je malował i spapral sprawę.

received_375568533229759.jpeg.318cbe7eb02f9e7b2993b72082f4659c.jpeg

Zrobiłem też progi, wyszły na nich pęcherzyki. Niestety korozja idzie do góry i pod koniec roku będę wycinał i wstawiał nowe. Na razie ogarnięte z zewnątrz i zabezpieczone, do końca roku wytrzyma. Założony też nowy błotnik lewy, mój który kupiłem niby w kolorze miał dwa problemy. Raz zły kolor, inny topas niż mój a druga to mają korozja. Uznałem, że zakładam nowy zamiennik. Spasowanie okej , kolor też dobrany fajnie. Niestety nie mam zdjęć z tych operacji,lakiernik mi zdjęć nie zrobił w trakcie tych prac.

Kupiony nowy znaczek na tylną klapę

2md1c2c.jpg

Dziś dotarła do mnie kierownica którą obszywalem.

Przed 

2v10ro6.jpg

Po 

igg2dw.jpg

Lere jutro sobie odnowie i zamontuje na dniach.

Przyszły nareszcie koła, prawie dwa miesiące na nie czekałem.

 

received_953715538299368.jpeg.0c008e9fae5197c7abb87d2ac79d901f.jpeg

Ogólnie mogłem o czymś zapomnieć , dużo zostało zrobione przez ten czas. 

Z planów pompa wspomagania, uszczelki szyb tylnych, i założyć letni setup.

Piona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, MAREK GERMAN napisał:

Te koła to od sandała?!hehehehheh dobre foto

 

Zamiennik zabezpieczyłes czymś od spodu?bo zamienniki przeważnie są węższe od Ori tzn szybciej gniją później, 

 

Pozdro

Felgi od japonka ;-)

Epoksydowym pierwsza warstwa poszła, tak mówił lakiernik. Sprawdzić tego nie sprawdzę teraz, okaże się jak zacznie gnić szybko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Przed chwilą, Thepiekarz napisał:

A to jak tak to niech zostaje ale bym pomyślał o zabudowie z smakiem a nie butle od gazu wpierdzielać do bagażnika.

 

W przyszłości jak najbardziej za, na ten moment skupiam się nad czymś innym. 

Ogólnie chyba mało osób poświęca bagażnikowi uwagę, zaczynam do zmiany koloru, w przyszłości zabudowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, feconi napisał:

W przyszłości jak najbardziej za, na ten moment skupiam się nad czymś innym. 

Ogólnie chyba mało osób poświęca bagażnikowi uwagę, zaczynam do zmiany koloru, w przyszłości zabudowa.

Noi gitarka i jak to się mówi są rzeczy ważne i ważniejsze tak więc na spokojnie wszystko się ogranie powoli do celu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przyszły nerki od schmiedmanna, od HT. Powiem szczerze, że spasowanie mega słabe. Spodziewałem się czegoś lepszego.

Stare vs. Nowe

2eamgsy.jpg

2f0d10i.jpg

Na gorąco zdjęcia po wyjeździe z garażu. Sorki za jakość, postaram się o coś konkretniejszego.

Wpadły nowe dekielki, skręcane wentyle i śruby złote. Miałem kupować chromowane nakładki na śruby ale chyba zostawiam tak, wygląda ciekawie.

2cfuutw.jpg

2r3gs36.jpg

sc88co.jpg

Rondell jak rondell, podoba mi się ale skręcane koło na łamanym rancie na pewno do mnie kiedyś wróci. Na ten etap koło zostaje. Wolę dać tańszy rondell a za kasę zaoszczędzoną ogarnąć fotele, uszczelki i inne pierdoły niż wpakować 3tlg za 10 kafli i z popękanymi uszczelkami czy obdartym fotelem jeździć. Powoli ale dotrę jeszcze do skręcanego.

Piona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, SMYLO napisał:

dziwi mnie Twoja opinia nerek schmiedmanna od HT, 2 tygodnie temu tez je łyknałem i jestem mega zadowolony i w szoku jezeli chodzi o spasowanie moze masz nie ori maske

Konkretnie chodzi mi o umiejscowienie mocowań, tych od żeberek. Ja zadowolony jestem średnio, stare ori pasowały idealnie więc to nie wina maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Bartas zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...