Skocz do zawartości

[E46] Damian - 325Ci


feconi

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, beny130488 napisał:

Jeśli 18 to tylko rondell 0058 luz 0021(banany), ale i tak w e46 najlepiej pasują 19". I tak dziwi mnie że robisz krok wstecz, bo myślałem ze z 2tlg przeskoczysz na 3tlg. Jeśli tak to trzeba było zostawić poprzednie koło i spasować bo u nowego właściciela felgi robią nawet robotę.

Fakt, nowy właściciel dał im trzecie życie. Jednak nie obniżył bym auta do tego poziomu jak on żeby to wyglądało tak samo. 

 

Żeby coś ciekawego 3tlg 5x120 kupić to budżet trzeba mieć 7-10 tysięcy. Nie chcę być złym prorokiem ale prawdopodobnie będzie to poza moim zasięgiem na następny sezon niestety dlatego myśl o jakimś dobrym 1tlg.

W sumie do początku nowego sezonu sporo czasu. Może akurat się coś trafi ciekawego w dobrej kasie. Czas pokaże.

Może faktycznie 19" to jakieś wyjście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że mamy ten sam problem. Ja też mam dylemat z kołami, teraz mam bbs rs 744/745 i owszem koło mi się podoba ale po głowie jednak chodzi mi jakieś 3tlg albo grubsze 2tlg. No i pojawia się rozkmina bo żeby to fajnie wyglądało to owszem trzeba zejść nisko na co ja też sobie pozwolić nie mogę. A znowu znaleźć jakieś 19" które fajnie siądzie to abstrakcja i trzeba mieć do tego worek mamony. Dlatego też już myślałem czy nie kupić 19 w 1tlg.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, atos1987 napisał:

Widzę że mamy ten sam problem. Ja też mam dylemat z kołami, teraz mam bbs rs 744/745 i owszem koło mi się podoba ale po głowie jednak chodzi mi jakieś 3tlg albo grubsze 2tlg. No i pojawia się rozkmina bo żeby to fajnie wyglądało to owszem trzeba zejść nisko na co ja też sobie pozwolić nie mogę. A znowu znaleźć jakieś 19" które fajnie siądzie to abstrakcja i trzeba mieć do tego worek mamony. Dlatego też już myślałem czy nie kupić 19 w 1tlg.. 

Jak się nie obrócić z tyłu du** :-) na razie koniec sezonu to poogarniam sobie pewne rzeczy, czy to właśnie hamulce, wnętrze, myślę też nad rozrządem i odmą. Najwyższy czas na te rzeczy. Najpierw zadbać o konieczne sprawny żeby wszystko hulało, później bajery, felony itd. 

Może akurat marzec/kwiecień coś ciekawego wyskoczy na rynku do kupienia i uda się nerkę sprzedać... Czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szybkie szachy 

23k2i3q.png

Szukam alternatywy dla czegoś 1tlg (tylko rondell 0058 mi się podoba z jednoczęściowych, musi być rant). Kupić rondella po kilkunastu polerkach rantu mnie nie bawi, cienkie jak papier są.

Straszna cyganeria jak dariusze czy uszlo by to w tłoku? Nie chcę zboczyć za bardzo na lewo więc pytam o wasze opinie. Są do ściągnięcia ze stanów USA podobno.

Ceny fajnych skręcanych 18 na ten moment nie napawa do optymizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kupuję drobne rzeczy.

vf9k79.jpg

5upmra.jpg

Spryskiwacz lewy się pocił i nie mogłem dojść co było winne, spryskiwacz czy przewód, więc kupiłem w ASO:

* Spryskiwacz teleskopowy lampy xenon

* Dysza spryskiwacza

* Nowe złącze od przewodu

Problem się rozwiązał. Przy okazji zdejmowania lampy założyłem nową uszczelkę pod zderzak, stara już brzydka była.

Naprawiłem także sobie tylną roletę elektryczną. Chińskie zamienniki tych klipów, które łączą drążki z roletą - kompletna padaka. Trzeba je docinać, szlifować aby działały. Nic innego nie było na rynku a bez sensu kupować używaną roletę dla dwóch plastików. Roboty na ładne parę godzin nerwów ale efekt zadowalający. 

Wymieniłem wkłady lamp tylnych. Prawa strona świeciła minimalnie,lecz zauważalnie słabiej a kierunkowskaz był "zamulony" względem lewej strony. Migał jakby ospale. Podejrzewam, że styki już się kończyły. Teraz od du** strony wszystko śmiga :-)

Wymieniłem także przełączniki od szyb. Mój prawy miał luz na guziku od szyby z przodu. Kupiłem komplet więc wymieniłem parę. Co się okazało? Z lewej strony był przełącznik, który jest przystosowany pod prawą stronę .....  A ze nie pasował  bo jest za krótki by trzymać  się na zatrzasku, to jakiś  debil przykleił go na  klej...... Nie było widać różnicy z zewnątrz ale jednak sam fakt osłabia. Ktoś taką lipę odjebal przy tej przekładce że szok. Zero dbania o szczegóły przy przekładce. Na szczęście już większość takich kwiatków zrobiłem w tym aucie jak trzeba. Jednak jak widać można się zaskoczyć....

Z racji tego, że mam dokładany xenon zmieniłem moduł świateł na moduł pod xenon. Wcześniej miałem zwykły z ręczną regulacją. Tak już auto kupiłem.

Po zmianie zdziwienie. W sumie dwa.

Zaczęła działać funkcja follow me home.(światła drogowe włączone po zamknięciu auta, po czasie gasną)

Zaczęło działać sanopoziomowanie w lampach xenon. Nie wiem jak to możliwe ale działa. Dodam, że wcześniej ręczna regulacja poziomu lamp z modułu we wnętrzu nie działała.

W planach najbliższych obszycie kierownicy i wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi i kauczukowymi pod nowe głośniki (wzmacniacz 4 kanałowy nowy i tube w bagażniku już mam)

Pojawiły się nowe perspektywy na koło. Bliżej lutego zaczna się konkretne poszukiwania. Od początku praktycznie szaleje za kerscher CS. Czas pokaże co będzie na rynku wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dotarły materiały do wygłuszenia

snkj13.jpg

Vibrofiltr 4 mm - jest na tyle gruba, że może być montowana bez dodatku pianki.

Wygluszylem nią cały bagażnik (wnęka na koło zapasowe, boczna kieszeń na aku, karoserię pod stelażem czytnika navi i zmieniarki )

 

Vibrofiltr 2mm - idzie na drzwi oraz tylne boczki. Wygluszylem też nią lewą ćwiartkę. Z prawej jest za mały dostęp żeby mate przykleić. Wygluszylem nią też klapę bagażnika.

 

Pianka GMS 12 4MM będzie nakładana na maty w drzwiach oraz boczkach. 

Drzwi będę wygluszac dopiero po świętach. Chodzą słuchy, że Mikołaj przyniesie porządne głośniki . Wtedy podepne je do wzmacniacza w bagażniku. 

Efekt po wygłuszeniu bagażnika mnie zaskoczył. Bas który pochodzi z tuby w bagażniku stal się teraz bardziej głęboki. W środku o wiele mniej słuchać końcowy z kwasowki.  Ciekaw jestem efektu po wygłuszeniu drzwi i montażu nowych głośników. O tym dowiem się po świętach.

 

W międzyczasie zamówiłem zmieniarkę cyfrową. Przyjdzie po świętach. Wymieniłem także lewy spryskiwacz lampy xenon. Zaczął ciec chwilę po tym jak wymieniłem ten z prawej strony...

 

Jestem umówiony przed świętami do BMW EXPERT we Wrocławiu na regenerację vanosa.

 

Udało się dogadać z bocianem. Powiedzieli, że sypną kasą w marcu. Także będę atakował felgi przed sezonem, budżet 7-8 tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, feconi napisał:

Jak będą drzwi wygłuszone to zapodam zdjęcia. Szału nie robi mata w bagażniku albo pudelko od spryskiwacza :-D

Trochę się zgadzam ale ten należę do tych osób które by chciały zobaczyć drzwi przed wygłuszeniem i po i także pudełko od spryskiwacza i zdjęcie starego spryska oraz nowego także czekam na jak największą ilość fotek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Thepiekarz napisał:

Trochę się zgadzam ale ten należę do tych osób które by chciały zobaczyć drzwi przed wygłuszeniem i po i także pudełko od spryskiwacza i zdjęcie starego spryska oraz nowego także czekam na jak największą ilość fotek :)

Nie myślałem, że kogoś to zainteresuje. Na przyszłość będę robił bardziej obszerne relacje z modów, obiecuje ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

received_1945246812263715.jpeg.5db3e190b79d29178ce60e8c2320f076.jpegreceived_287545701943743.jpeg.7af6c872ba0f6771c065e0d4825c02dd.jpegreceived_2031007756953786.jpeg.303cca0a4b6361205d26e47954adba39.jpegPo chwili ekscytacji matami, ponura rzeczywistość. Zrobiłem "trasę" 40 km i myślałem że ochujeje... Na postoju na przygazowce jest ciszej ale w trakcie jazdy... Dramat z tymi matami.... Wibracje od końcowego takie idą że aż podłokietnik drży... Muszę je ściągnąć, spróbuję dać dwie warstwy gąbki, może będzie lepiej. Jakość dźwięku lepsza ale nic poza tym. Lecz z wygłuszenia drzwi i boczków nie rezygnuje.

 

Dotarła zmieniarka.

 

2hi154k.jpg

Sorki za takie robocze zdjęcia na gorąco. Wymiary prawie jak paczka fajek. Moja jest podpięta pod przewody ori zmieniarki i jest w bagażniku w miejsce oryginalnej. Jeszcze wyprowadzę sobie AUX przy cupholderze.

sx13dw.jpg

 

Jakość dźwięku bardzo fajna. Obsługa przyjemna. Nie pokazuje co prawda nazw utworów ale może i do tego jakoś dojdę żeby pokazywało. Moim zdaniem lepszy pomysł niż radia na androidzie. Lepszy klimat w środku.

 

 

Edit.

Udało się ogarnąć żeby wyświetlało nazwę, trochę poprawie tagi i będzie malina 

vg4igg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś powalczyłem trochę z wygluszeniem bagażnika. Z racji tego, że butylowo-kauczukowe maty potęgowały wibracje i buczenie końcowego z kwasiaka, zdecydowałem że je ściągam.

Na początku było tak:

2v0idmr.jpg

 

Później zerwałem je i położyłem piankę 3mm GMS. Pod stelażem od czytnika navi i zmieniarką maty też wyrzuciłem, zamieniłem je na dwie warstwy gąbki. Maty na tylnej ćwiartce zostały, są cienkie 2mm, nie wpływają na wibracje, nałożyłem na nie gąbkę. W bagażniku próbowałem położyc dwie warstwy gąbki, na gąbkę maty butylowe i jeszcze raz gąbka lecz dalej buczało przy testach. Teraz jest sama gąbka 3 warstwy, miejscami nawet 4 bo zostało mi trochę jej to szkoda było wyrzucić.

jubudf.jpg

 

Po testach efekt bardzo przyjemny.  klapę bagażnika wygluszylem matami butylowymi 4mm.

Zobaczymy jak będzie na trasie jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Bartas zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...