Skocz do zawartości

[E46] Damian - 325Ci


feconi

Rekomendowane odpowiedzi

Zderzak to wymiany leci, pisałem, kwestie gustu co do nadkoli, tak chciałem tak zrobiłem. Jestem zadowolony, auto nigdy nie dorówna Polish def i to wiemy. Po prostu nisko, szeroko i bez wiochy. Na chotowa auto nie pojedzie także "ulepione" błotniki nie przeszkadzaja. Bynajmniej nie ma rudej od chujowo klepnietego ranciku w błotniku jak niektóre. Także jest okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 26.02.2018 o 16:02, feconi napisał:

Zderzak to wymiany leci, pisałem, kwestie gustu co do nadkoli, tak chciałem tak zrobiłem. Jestem zadowolony, auto nigdy nie dorówna Polish def i to wiemy. Po prostu nisko, szeroko i bez wiochy. Na chotowa auto nie pojedzie także "ulepione" błotniki nie przeszkadzaja. Bynajmniej nie ma rudej od chujowo klepnietego ranciku w błotniku jak niektóre. Także jest okej

 

To czy dorówna PD to tylko kwestia twojego podejścia ;) Bo nawet z ulepa można zrobić bardzo dobry projekt, ważne to mieć obrany cel i dążyć do niego powoli małymi kroczkami.

Narazie to widzę że nie dbasz za bardzo o szczegóły takie jak np:

- Podczas odświeżania panelu z zapalniczką polakierowałeś go w całości zakrywając chromowany pasek, a wystarczyło okleić go taśmą.

- Rotory lakierowane bez rozkręcania felg, a w godzinkę z piwkiem w ręku można było je rozebrać.

- Nadkola na ostro, a mogłeś zrobić oryginał na płasko od środka i to dało by ci już naprawdę dużo miejsca.

 

Co do RH to nigdy za bardzo nie lubiłem tej felgi ale Raf ostatnio pokazał że nawet z tego wzoru można wykrzesać coś ciekawego, plus że rotor u ciebie zmienił kolor ;)

 

DSC1694.jpg

DSC1656.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panel celowo pomalowany cały na czarno, taka moja wizja była. Kwestia gustu, bardziej wolałem cały czarny. Co do felg to nie malowałem tego ja tylko znajomy lakiernik, jeśli bez rozkręcania pomalował tak że nie ma śladu po starej farbie to po co roboty dodawać?  Poza tym rozkręcenie 4 felg  to nie godzinka roboty, niektóre śrubki były  baardzo  oporne  i zajęło  to sporo czasu by je odkręcić do zmiany rantów(malowane były przed zmianą rantów, ranty wpadły na spontanie). Kwestia błotników była omawiana, była to moja świadoma decyzja że chce na ostro. Właśnie pod tym względem auto nie będzie PD ponieważ mam inne podejście do różnych drobiazgów. Na przykład elementy wyżej czy kierunkowskazy. Niektóre rzeczy wolę robić po swojemu, inaczej niż reszta i ori standardowe lecz zawsze się staram żeby to miało smak. Auto buduje dla siebie w klimacie nisko szeroko i bez wiochy. Wbrew pozorom o szczegóły dbam. Ostatnio zamówiłem nawet w ASO nowy emblemat na gałkę bo mój już nie wyglądał 21j4neh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Setup letni siadł. Musiałem na przód dać 30 mm dystansu bo 9.5 praktycznie dotykalo amortyzatora. Tył 10j 20 mm dystans, jest to max jaki mogę wsadzić bez camberow. Moim zdaniem optymalnie siadło. W międzyczasie kupiłem dekielki na zamówienie, chrom tło i szczotkowany napis RH. Zmienilem także znaczek na maskę nowy bo mój już się zaczął łuszczyć. (Apropo dbania o szczegóły )

 

received_1424184374350170.jpeg.001526d333d6eb343cd831c82ed8e9f0.jpeg

received_1343595645742377.jpeg.3f464da0d86d3b3c45a42a16aac1b5b2.jpeg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Powoli ale coś się dzieje ciągle.

Kupiłem nowy, oryginalny wspornik pod climatronic. Stary mnie wkurzał bo jakiś druciarz przede mną wsadził wspornik przystosowany pod schowek, nie pod climatronic i pod przyciski pojedyncze zamiast panel przycisków. 

received_1352811041487504.jpeg.40e6f3d0bf067a6ae176d1987549afce.jpeg

Poprawiłem dekor nad poduszką pasażera i nad nawigacją bo gniazda były połamane od zatrzasków. Gniazda kosztowały grosze, aż dziw że ktoś przy przekładce tego porządnie nie zrobił. Niby szczegóły ale doszedłem do wniosku że lepiej nie kupować przekładańców.

Mój egzemplarz kupy się trzyma, chwalić Pana że mechanicznie czy z elektroniką wszystko po przekładce gra. Jednak irytują szczegóły, ściągałem dekor a pod dekorem ułamane zaczepy od nawiewu na przykład. Z zewnątrz nie widać różnicy bo jednak śrubka z podkładka złapała go i nie widać różnicy, jednak fakt denerwuje. Ktoś nie dbał o szczegóły przy przekładce. 

Przymierzam się do wymiany sprzęgła. Mam tarcze juz, obita kevlarem LUKa. 

Czekam jeszcze na nowe podszybie, moje sparciało.

Na koniec zdjęcie tak tutaj uwielbianych błotników :-) pozdrowienia

received_1342069962561612.jpeg.eb9d432feab644273d128c18244e696b.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z nowości.

Dotarło podszybie z aso, w poniedziałek będę wymieniał. Zdecydowałem , że oddam do zakładu gdzie wymieniają szyby żeby to ogarnęli. Ściągacza do wycieraczek nie mam a jak będę drutowac śrubokrętami i innymi takimi to jeszcze szybę szkodzę i tyle będzie. Wolę nie ryzykować. 

Ze sprzęgłem jestem umówiony w następnym tygodniu na wymianę. Ciekaw jestem czy w ogóle będzie jakakolwiek różnica na kevlarze przy standardowym docisku. Cudów się nie spodziewam ale myślę, że chociaż żywotność takiej tarczy będzie większa.

Na ten moment własne nowe m2 pochłania wszystkie wolne środki. Trzeba będzie odłożyć poważniejsze mody na później, może i następny sezon niestety. 

received_1342069902561618.jpeg.fc2075b62019eed0e5eb16de066513a4.jpeg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Trochę odświeżenia.

Wpadło nowe podszybie, stare rozpadało się w rękach.

j58j6c.jpg

W międzyczasie wymieniłem całą wiązkę pdc, lecz dalej nie działają czujniki, dwa skrajne (lewy + prawy) ,nie wydają charakterystycznego dźwięku, dwa środkowe tak. Znowu czeka mnie ściąganie zderzaka... Swoją drogą ilość siły, jaką trzeba użyć by wcisnąć wtyczkę w czujnik pdc jest dla mnie mega dziwna, trzeba na prawdę mocno to zrobić. Dziwi mnie, że ktoś tak to zaprojektował.

Dołożyłem spryskiwacze reflektorów.

Z drobiazgów pomalowałem też nerki (był czarny mat, teraz jest czarny połysk)

53k5ue.png

Tu też moje pytanie, ściągnąłem rejestrację ze zderzaka, zostawić tak ? Czy wiocha i wrócić do ori panelu tak jak było? 

 

Następna sprawa to kierunkowskazy.

Wymieniłem depo na oryginalne białe.

received_1402582433177031.jpeg.51d17d60e5dfa2fb2d1ce9ad8d90a308.jpeg

Drugie pytanie, zostawić takie jakie są białe czy środki zrobić czarne ? Wtedy front będzie ciemniejszy.

 

Zrobione sprzęgło kevlar, różnicy szczerze to dużej nie widzę. Mimo wszystko zrobione, spokój na parę lat jest. Przy okazji sprawdziłem stan dwumasy, na szczęście jest w bardzo dobrym stanie. 

Aktualnie czekam na wydech końcowy od racing weld custom. Zobaczymy jak gada i zamontuje.

Dajcie znać co z kierunkami i rejestracją. 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzę że jednak kupiłeś wspornik pod klime, i co nie wygląda to teraz lepiej niż całe czarne? Jak dla mnie to teraz wygląda jak należy.

Zmiany z przodu idą w dobrym kierunku tylko zmień ten zderzak w końcu na M Pakiet. Migacze ori oczywiście lepsze niż te co miałeś wcześniej.

Prawdopodobnie montując podszybie urwałeś zaczep bo odstaje środkiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspornik. Racja, wygląda to teraz jak należy choć tanio nie było.

Podszybie dolega na całej długości, jakieś takie złudzenie jest faktycznie na tym zdjęciu .

Najpierw ogarnę sobie ten końcowy wydech, później pomyślę o zmianie zderzaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Bartas zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...