Skocz do zawartości

[E30] Suchar 330i


Suchar

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli zabieram się, za nagranie jakiegoś filmiku z wydechem...

 

Jutro odbieram nowy sprzęt, także niedługo może coś się uda ciekawego stworzyć ;)

 

Na razie coś na zachętę do posłuchania sobie;

 

https://drive.google.com/open?id=0B0sPoTKXuBVXeTh4U3BCdDJvQW8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Trochę tu cicho, bo dopiero wziąłem się za szukanie gratów i plany jak auto ma wyglądać i co ma zostać zrobione.

 

Przy okazji chwilowej przerwy w burzach w końcu udało się pomierzyć jak auto się odpycha. Oczywiście wszytsko na autobahnie ;)

19554985_1332907926830371_78512031420716

 

19598536_1332907930163704_44737109021076

 

19665626_1332908033497027_20324037825283

 

 

 

Może to trochę nie w temacie forum, ale zawsze coś ;) Myślę, że jak na 228 koni nie jest źle.

 

100-200 jeszcze z sekunde da się urwać na 15". Te 17 customy są dosyć ciężkie (ponad 20kg z oponą sztuka) a jak wiadomo masę wirującą liczy się x4 itd.. 15 z oponą ważą poniżej 15 kg także coś będziemy myśleć nad niszczeniem jakiś nowych golfów gti na ulicy czy innych aut pod 280 koni.. Ale niestety wszytsko zależy od pogody :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pomiary zakończone :)

 

Dane wyjściowe:

 

Customy przód - 205/40/17 9j 17.7 kg

               tył - 215/40/17 10j 17.7 kg

 

 

BBS przód i tył po 175/65/15  13.6 - 13.9 kg

 

Udało się zejść z czsu 100-200 km/h z 16.9 do 15.6s

 

Ponadto V max wzrósł z 231 na 238 km/h

 

Także mit lekkich kół potwierdzony :)

 

20229252_1352755461512284_65795015905323

 

20229043_1352755464845617_24117449764522

 

20245551_1352753611512469_58682388067951

 

20375788_1352749218179575_83685655497202

 

20264770_1352748828179614_78007094733365

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dobrze jedzie jak na te "dziwne" modyfikacje. Pewnie przydałoby się jeszcze wystroić. Ale z tym przestawieniem vanosa to właśnie po zmianie powstał Ci dołek (a w zasadzie to górka) niż zniknął

 

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dobrze jedzie jak na te "dziwne" modyfikacje. Pewnie przydałoby się jeszcze wystroić. Ale z tym przestawieniem vanosa to właśnie po zmianie powstał Ci dołek (a w zasadzie to górka) niż zniknął

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Vanos przestawiony, żeby skompensować dołek na wykresie w okolicach 4tys obrotow. Po tym zabiegu auto dużo lepiej się odpycha :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vanos przestawiony, żeby skompensować dołek na wykresie w okolicach 4tys obrotow. Po tym zabiegu auto dużo lepiej się odpycha :)

Wykres na którym masz więcej momentu w całym zakresie posiada ten dołek. Jest to drugi pomiar (cieńsza kreska). Zakładam, że to właśnie ten pomiar był po zmianie sterowania vanosem

 

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...