Suchar Napisano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2017 Witam wszystkich po dłuższej przerwie! Niestety przerwa ta spowodowana była nieszczęśliwym wypadkiem, tzn zmiażdżeniem całego tyłu mojego poprzedniego projektu - Kompocika 2.8 przez nieostrożnego kierowcę TIR'a... Trochę trwało, zanim pozbierałem się do kupy, wywalczyłem swoje od ubezpieczyciela, ale teraz wracam tutaj z kolejnym - myślę, że jeszcze lepszym projektem. Ci, którzy zaglądali w mój poprzedni wątek zapewne pamiętają białe e30, o którym pisałem. Znajomy, z którym budowaliśmy równocześnie nasze samochody oraz ciągle napędzaliśmy się wspólnie w wyścigach o pietruszkę doszedł do wniosku, że pora na zmianę samochodu. Po wielu rozmowach doszliśmy do wniosku, że dobrze będzie, jeżeli samochód zostanie w Warszawie i trafi we właściwe ręce. I w myśl zasady "If you can't beat them, join them." stałem się następnym jego właścicielem, w momencie, gdy samochód prezentuje się i jeździ jak nigdy wcześniej. Parę słów o aucie; E30 coupe, produkcja grudzień 1990, oryginalnie 316i, alpinweiss 2, sprzedana w 1991r, w PL od 2005r. Poczynione modyfikacje; - Buda pomalowana w oryginalny kolor, zabezpieczone profile zamknięte oraz podwozie, - Swap silnika na M54B30, złożony na wiązce, wtryskach i komputerze z M52B28, kolektor ssący z M50B25 przerobiony pod osprzęt M52, -Przesunięte odcięcie na 6890 obr, wyłączona obsługa katalizatorów, szybka odcinka, przesunięcie momentu wyłączenia się vanosa na 5 tys, - Przelotowy układ wydechowy w całości z kwasówki na 1 tłumiku Magnaflow + barany (średnica rury 6.5"), - Zawieszenie + hamulce z e30 325 + zawieszenie obniżone i utwardzone, - Sprzęgło z 2.8 M52 + skrzynka biegów z e36, - Szpera duża głowa 3.07, - Felgi Custom z ori słoneczek, ranty, śrubki i bębny z felg O.Z. 9j, 10j, x 17", ranty przód 3", tył 3.5" - Dołożona kierownica MT, wnętrze fotele sporty (fotele i kanapa w czarnej skórze), czarny dywan. komputerek OBC, - Lampy przód BH - Dołożony oryginalny pakiet IS + splitter z przodu od Szwagra, - Rozpórki przód + tył, - Nowe audio, Oto, jak autko obecnie się prezentuje; Teraz trochę cyferek - wykresy z dwóch hamowni - na tej z VTG nałożony wykres przed i po przestawieniu vanosa. Widać zredukowany "dołek", który na 4 biegu był już bardzo mocno wyczuwalny... Jeszcze jedno foto z rozpoczęcia sezonu z Youngtimer Warsaw, kiedy to miałem przyjemność osobiście opowiadać o autku Następna stacja - Auto Nostalgia. Postaram się na bierząco uzupełniać inforamcje o samochodzie i wszelkich modyfikacjach czy pracach renowacyjnych pod moim okiem Do zobaczenia na trasie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejbb Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Jest idealny!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Znajome auto, nie miałem okazji oglądać z bliska, natomiast w ruchu prezentuje się świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 tak nie wiele trzeba by auto wyglądało za***iście! śliczna czydziecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bullit Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Dobrze powiedziane dużo nie trzeba wkładać by wyglądało pięknie, koło i gleba robią robotę zawsze Przepiękna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 hmm a dla mnie cos jest nie tak buda ladna kola tez ale jakos to nie wspolgra razem ze soba auto bardzo wysoko stoi,widac to szczegolnie po tyle samochodu jaki tam masz profil na tych felgach? bo wyglada jakby kola byly o cal za duze albo opony balony lapka666 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feli007 Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 hmm a dla mnie cos jest nie tak buda ladna kola tez ale jakos to nie wspolgra razem ze soba auto bardzo wysoko stoi,widac to szczegolnie po tyle samochodu jaki tam masz profil na tych felgach? bo wyglada jakby kola byly o cal za duze albo opony balony obstawiam przód 205/40/17, tył 225/35/17 wydaje Ci się... przód opuści jeszcze z 1,0-1,5 cm i będzie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Spoko e30...pomyślałbym na lotką mt1 na klape. Co do silnika...nigdy nie rozumialem takiego modzenia m54 skoro i tak wyszła seria z troche mniejszym momentem. Osobiście wróciłbym do ori kolektora,wiazki,kompa itd...jedynie kolektory wydechowe z m52 lub barany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Witam Kolegę Auto mi znane i na zdjęciach nie oddaje podniety jaką robi na żywo, ale faktycznie musisz powalczyć z lepszym spasowaniem tego auta z 17". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 podoba mi sie ta e30, czysto i schludnie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchar Napisano 24 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Oponki przód 205/40, tył 215/40. Na razie na tym zawieszeniu nie ma sensu schodzić niżej, bo auto ma nie tylko wyglądać ale też jeździć wszędzie o własnych siłach i nie z prędkościami wózka inwalidzkiego Z czasem wpadnie może jakiś lepszy zawias, to się coś pomyśli o lepszych spasach Co do silnika to tak został złożony, bo trafił się goły słupek bez osprzętu i został złożony na tym, co było pod ręką Przynajmniej jest prosto i bezawaryjnie, a mocowo i tak autko daje sobie radę Wizualnie auto zostanie jak jest, jedynie zostanie odmalowany przód, bo trochę mu się przez ostatnie 2 sezony oberwało piaskiem spod kół. Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzy to dopóki będzię cieszyć moje oko, to raczej nic się nie zmieni. Nie będe podrkadać Wam pakietów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biały_1717 Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Przod jest 205/40 tył 215/40, auto widziałem, macałem a nawet polerowałem, bardzo fanje i dbane e30 Tomek miał zabierac b30 do e34 i co w koncu tam wleciało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Ogólnie to fajna E30 ale ten tył Nie podoba mi się wcale wygląda jak SUW w tym momencie I masz może jakieś fotki wnętrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchar Napisano 24 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Ogólnie to fajna E30 ale ten tył Nie podoba mi się wcale wygląda jak SUW w tym momencie I masz może jakieś fotki wnętrza? Perspektywa ma znaczenie Takie zdjęcie. Fot wnętrza nie mam, zapomniałem poprosić, następnym razem nadrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Widziałem na YW ładnie wygląda poprawić spas i będzie malina własnie, a co z kompactem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchar Napisano 24 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 Kompaktem to prawdopodobnie się teraz golicie Takie życie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadziejV8 Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 to już wiem z czego został słupek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2017 W takim razie zalozylbym 215/35 na przod a na tyl 225/35 bedzie szeczej a nizej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymi Napisano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2017 Bardzo ładna, ale du** w dół i będzie idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchar Napisano 26 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Żeby było niżej, musi się najpierw garaż zmienić Szerzej może być ciężko, bo tył i tak przyciera, zostawiając mi po każdym wyjeździe świeżą warstwę zabezpieczenia antykorozyjnego Cóż zrobić? Taki klimat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vmasher Napisano 26 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 pięknie wygląda w ruchu, szczegolnie w nocy goniłem Cię kiedyś na Wale E38 Bardzo ładne marchewy sadzi z wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchar Napisano 26 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 O dziękuję Nawet nie wiedziałem o marchewach vmasher dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchar Napisano 7 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Wrzucam link do filmiku jak autko się napędza; https://drive.google.com/open?id=0B0sPoTKXuBVXUHdXaGtPT0JxSms Tak, jak stoi. Pełen gaz powyżej 120. Oczywiście na niemieckiej autostradzie Na 15' kołach powyżej 200 dużo lepiej się napędza, ponieważ szeokie, duże i wystające poza obrys auta koła generują dużo więcej oporów, co przekłada się wyczuwalnie na osiągi. Co do osprzętu - zaletą M52 jest dużo mniejsza ilość czujników, 2 zamiast 4 sond i dużo mniej problemów z ekspolatacją, jakie powodują np przepływomierze m54 (ich cena i dostępność w porównaniu do M52), disa, czy brak martwień z wypadaniem zapłonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Ooo sztooos, coupeta, biała, customy i 229km, no robi robotę no i to spalanie 15l/100km podczas zamkniętej szafy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchar Napisano 7 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 no i to spalanie 15l/100km podczas zamkniętej szafy W rzeczywistości trochę więcej pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.