Skocz do zawartości

[E36] COUPE ARO


ARO

Rekomendowane odpowiedzi

A więc można dalej działać w sobotę auto zostało do mnie dostarczone i powiem tylko że na żywo wygląda to milion razy lepiej niż na fotach. Praca nowego silnika poezja. 

Autko umyte i wstawione już do garażu teraz czas na złożenie środka i skręcenie felg 

801wTX1.jpg

AIdJmeM.jpg

iWMkiWr.jpg

iy8OpMR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lapka666 napisał:

Rany jak to wygląda! POTWÓR!!! Ile to ma teraz KM?

Wiem wiem czasem ciężko jest cofnąć się stronę do tyłu ale ja cię wyręczę i z tego co ARO napisał to wyszło 525KM i 623NM i co z resztą widać po dodanym wykresie z pomiaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, lapka666 napisał:

Rany jak to wygląda! POTWÓR!!! Ile to ma teraz KM?

Ten moment gdy  wiadomo  kto zachlapał monitor ^^

Co do samego silnika  to naprawdę widać tu kawał dobrej roboty, naprawdę chłopaki  się popisali  przy tym projekcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Z ciekawości  po co miały by wracać?  Są nowsze  silniki,  dużo  mocniejsze, bardziej rozwojowe...   po co  te stare miał by wracać? 

Ano po to że idiotoodporne żeliwne M50 ciężko za***ac.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pitolicie. Wiadomo są silniki w bmw z których wycisniesz wiecej. Ale są to większe pojemności to po pierwsze. Tutaj Aro wyciągnął ponad 150% mocy z auta na seryjnych gratach. Zróbcie w n54 ponad 150% więcej i upalajcie oba motory równocześnie. Ciekawe który prędzej się wysra. Myślę, że podobnie:p Druga sprawa jak chcesz tyle mocy to kucizna musi wjechać, jeżeli chcesz się pocieszyć trochę. Te 100 koni jak dla mnie za dużo u Arka. Ale żeliwo z m50 zniesie dużo, nie ma co gadać. Aro czekam na filmik jak to ciśnie. Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, patrykm88 napisał:

Ale pitolicie. Wiadomo są silniki w bmw z których wycisniesz wiecej. Ale są to większe pojemności po pierwsze. Tutaj Aro wyciągnął ponad 150% mocy z auta na seryjnych gratach. Zróbcie w n54 ponad 150% więcej i upalajcie oba motory równocześnie. Ciekawe który prędzej się wysra. Druga sprawa to chcesz tyle mocy to kucizna musi wjechać, jeżeli chcesz się pocieszyć trochę. Te 100 koni jak dla mnie za dużo u Arka. Ale żeliwo z m50 zniesie dużo, nie ma co gadać. Aro czekam na filmik jak to ciśnie. Pozdro 

Proszę cię ...   chcesz  zaraz ci podzuce  filmik  z 800 konnym n54  na  seryjnych  bebechach   katowane   i   śmiga...  daj  do m50  turbo i doładuj  na 1 bar   bez jakiejkolwiek ingerencji  w motor  a  zobaczysz korbe  jak wygląda...akurat  n54 znosi  bardzo wiele   a  moce 700+ 800+ bez  otwierania  to standard.. nie mówię że m50  było złe ale faktem jest  że to już przeżytek  i  nie widzę ani jednego powodu po co motory tego typu  miały by wracać  w  dzisiejszych czasach... pomijam  tutaj już fakty takie  ile  to wszystko kosztuje  bo, większość  myśli  że to wszystko koszta  5 tys zl i masz 500 czy 800  koni...  

Zacznijmy wgl od tego że  nie ma po co porównywać  nowych do starych  bo to całkiem inne konstrukcje.. wolnossaki  a fabrycznie doładowane   silniki  to 2 inne światy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Wisnia135i napisał:

 

Zacznijmy wgl od tego że  nie ma po co porównywać  nowych do starych  bo to całkiem inne konstrukcje.. wolnossaki  a fabrycznie doładowane   silniki  to 2 inne światy 

Dokladnie tak. A druga sprawa to wolałbym jednak mieć w e36 m50 i 500 kunia niż n54 i 800. A w tym wszystkim chodzi mi o to że m50 bardziej pasuje do aut ze swojej epoki, a n54 do swojej. A czy turbo pasuje do m50 to myślę, że tak, jak najbardziej. Ale kto co lubi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, patrykm88 napisał:

Dokladnie tak. A druga sprawa to wolałbym jednak mieć w e36 m50 i 500 kunia niż n54 i 800. A w tym wszystkim chodzi mi o to że m50 bardziej pasuje do aut ze swojej epoki, a n54 do swojej. A czy turbo pasuje do m50 to myślę, że tak, jak najbardziej. Ale kto co lubi:)

Patryk zgadzam się z toba w 100%  i też wolałbym w e36  m50   niż n54   bo bardziej pasuje do epoki  ale odpowiadając na  komentarz smylo   to  na  dzisiejsze  czasy  po prostu m50 to przezytek ( porownujac do dzisiejszych silnikow  jak  n54 n55  itp )co za  tym idzie  nie widzę  sensu  aby mialyby  tego typu silniki wrocic  i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Siemka po dłuższym czasie.Mała aktualizacja

Auto po powrocie miało być tylko wyczyszczone i jeżdżone aby na zloty się wyrobić ale że wyszło jak wyszło że mamy dużo czasu przez korona przyśpieszyło to w czasie prace które chciałem wykonać po sezonie.

A więc tak zacznijmy od początku najpierw czyszczenie auta w zakamarkach

4hx2dcC.jpg

0RWohWh.jpg

aZu3Fx6.jpg

y7NQ4mR.jpg

Udało mi się kupić boczek w bagażniku pod centralkę telefonu

bYX8Vmp.jpg

dpLtbkl.jpg

 

Kolejny element przygotowanie wiązki w aucie pod kolejne doposażenie a mianowicie:

Dołożenie wiązki pod elektryczne vadery ,pdc przód, nawigację bo planuje w przyszłości , ryglowanie drzwi

vBLRgJl.jpg

cxlZbmE.jpg

Kg7zrKQ.jpg

Stelaż fotela został na nowo pomalowany, dodatkowo Vadery zostały doposażone w elektryczne zagłówki i podudzia.Silniczki wykorzystałem z foteli bmw e34 dodatkowo przy współpracy i pomocy Daniela Michasia udało się zrobić  stelaż do podudzia tak aby wszystko wyglądało profi. Wiązkę dodatkową połączyłem tak jak widać na szynie ponieważ jest plan w przyszłości na dołożenie pamięci fotela gdzie wystarczy tylko dołożyć pin do listwy

4d51CdN.jpg

KhUozAz.jpg

fFvo1rs.jpg

7eGt90W.jpg

unAELQ3.jpg

I6VgrK5.jpg

PDC z przodu

Moduł został schowany pod schowkiem pasażera w tym celu konieczne było przedłużenie wiązki.Najgorszą sprawą okazały się otwory w listwach trzeba być precyzyjnym niestety będę musiał za jakiś czas kupić nowe listwy i na nowo wywiercić otwory bo nie jestem zadowolny z efektu ale to po sezonie.

9TeKgYK.jpg

vJdN5ek.jpg

m8ikLKa.jpg

2thJMQo.jpg

3yJHmB9.jpg

Filmik żeby nie było że atrapa jak działa pdc

https://youtu.be/S9r2pkyT2dc

Nowy zbiornik spryskiwaczy z m3 smg 

BPgCJqR.jpg

CcKuM5Z.jpg

sZBADW7.jpg

Do środka trafiły nowe monetniki w boczki które musiałem przemalować na czarno bo w ASO tylko były dostępne szare 

vNCgBrU.jpg

pc6ENzM.jpg

Wymieniłem płyn hamulcowy bo jakoś auto słabo hamowało :) i przy okazji pomalowałem zaciski .Zawieszenie będzie robione może po sezonie tak wiec też będzie pomalowane i na nowo złożone

1Gq3rd5.jpg

FN1cpu9.jpg

y912WN9.jpg

I to w zasadzie tyle ile zrobiłem przy aucie,

środek złożony i wyczyszczony komora silnika ogarnięta.Zostały mi tylko felgi skręcić i wszystko spasować bo na razie jeżdżę na brockach

qufL29U.jpg

9GTjYBa.jpg

RE4vPjV.jpg

5XPWB8B.jpg

dsXujCb.jpg

q4wPb5T.jpg

2OmWOKj.jpg

pO4vinL.jpg

Tu jeszcze filmiki z srodka auta i komory silnika

https://youtu.be/uJBWI99vmxs

https://youtu.be/z-0WsHHJ7g0

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...