Skocz do zawartości

[E30] ///ESIU SPE�NIONE MARZENIE CZYLI 2d


///ESIU

Rekomendowane odpowiedzi

jesli chodzi o plastik pod machą nic nie jest przesądzone. na tomam jeszcze troszke czasu,zobaczymy choć bardzo chciał bym zostawić m20 to jednak jakieś spore zwiększenie mocy się totalnie nie kalkuluje. no zobaczymy co bedzie

 

STARTECi leżały długo w garażu więc je założyłem tak zobaczyć jak bedzie, narazie są na aucie,, jak długo zobaczymy bo i mi chyba bardziej widzą się pomarańczki

 

sie zobaczy, narazie mam bardzo dużo spraw na głowie i nie mam czasu dosłownie na nic. przyjdzie zima, bedzie się dłubać

 

aha błotniki jednak bedą poszeżane, szkoda jak cholera ale jak pomysle jak to może wyglądać na szerokich RSach to aż mam ciarki

 

na koniec września będą poszeżane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 737
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Gość Anonymous

heh mania poszerzania widze dopadla tez ciebie :P . Co do podrasowania M20 powiem tak za 4-5tys masz gwarantowane 230-250KM jesli dobrze pokombinujesz,zaleta M20 jest to ze ma 1 walek ktory jest wbrew pozorom tani w zakupie...pokombinuj jak by co sluze pomoca techniczna :) ,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
dzidziusBMW, zdradz sekret co należało by zrobić by zmieścić się w tych 4-5 tyś zł

bardzo bym chciał zostawić m20 pod machą ale nie wiem czy jest sens

nie grzebałem jeszcze dokładnie w tym temacie ety

 

 

Ok ,dolot ITB M3 z dorobionym adapterem,swinka(ecumaster) pomoze wywalic przeplywke oraz wystroic odpowiednio auto, barany, walek schrick 288 stopni ,obrobiona glowica plus powiekszone kanaly i zawory, dol od ety ,lub pokombinowac z walem od M52B28 plus specjalna tulejka zeby przerobic wal na pasek i wtedy masz 2,8L ,zostaja pierdolki takie jak swiece,odpowiedni olej, i w zaloznosci od dolotu airbox lub bezposrednio trabki z ITB. To tak w skrucie :)

 

Zmiany plus remont i czesci w moim silniku wyszly wlasnie w granicach 5-6tys (nie liczac bazowego silnika) . Wszystko robilem sam wiec nie licze robocizny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm troszke dłubaninki jest, najgorsze to znalexienie takiego wałka czy dolotu, nie wiem alecos mi sie zdaje że nie bede miał na to czasu, chciałem jakaś prostrzą przeróbke bez ruszania tłoków i wału tzn podmianka góry od 2,5

raczej ten silnik u mnie długo nie zagrzeje miejsca więc nie chcę się zbytecznie wysilać

u Ciebie ten motorek już lata?

ja coś kojaze jak dłubałeś na BK ale zdawało mi się że to było na m50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nom dlubalem M50 ,silnik nie gada jeszcze bo robie kaste najpierw ,ale poskladany lezy w pokoju :P .

Dlubania troszke jest ,w sumie wszystko tak samo jak ja bys musial zrobic,a plusem jest to ze m20 ma 1 walek,przez to koszta mniejsze :) (schrick do m20 okolo 1400zl ,a do m50 okolo 3500 :-( )

PS. Temat o tym silniku tez jest na tym forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto marzen lata troche bokiem po kostce brukowej na placyku w kozinicach ??

Hhehee głupie pytanie :D

A to ty kierowales czy jakis wendkarz :roll:

:shock:

A wyscig na 1/3 mili wygrales ty czy Vtas cos tam ??

To było idealne porównanie SETY i 325. SETA do setki leci równo, później musi ustąpić 325 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja slyszalem ze 1.9tdi

 

ale Esiu sie zastanawia nad 1.9d :lol:

 

mozesz wrzucic tez jakies fotki bo zapomialem jak wyglada :-) oczywiscie jakies nowe

 

hehe no Hubert jesteś blisko :lol: diezel to diezel jak to sie mówi diezel połer :lol:

 

a fotki faktycznie musze wrzucić bo jest kilka nowych "innych" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...