Skocz do zawartości

[E36 Compact] BostonBastard by Raku


Raku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Po raz 2 staram się wam przedstawić moje auto oraz mam nadzieję, że galeria pozwoliłaby prościej uzyskiwać odpowiedz na moje pytania. Ale do rzeczy!

W tamtym roku stała się rzecz, o której śniłem koszmary czyli kupiłem E36 Compact z 1.6 i do tego zielone.... Po przesiadce z sedana było to bolesne przeżycie ale okazało się , że tego bezdupca da się lubić. Trochę danych:

 

VIN:

   

Vehicle information

 

========================================

 

VIN: WBACG11000KD19982

 

Type code: CG11

 

Model: 316I (EUR)

 

E-F-R series: E36 5

 

Series: 3

 

Type: COMP

 

Steering: LL

 

Doors: 3

 

Engine: M43

 

Displacement: 1.60

 

Power: 75 (102 hp)

 

Drive: HECK

 

Transmission: MECH

 

Paint code: 275 - BOSTONGRUEN METALLIC

 

Upholstery code: M2CM - LEDER NAPPA/CHAM

 

Prod.date: 1995-06-29

Options:


S240

Steering wheel, leather

 

S243

Airbag for front passenger

 

S305

Remote control for central locking

 

S341

Bumpers completely in body colour

 

S410

Window lifts, electric, front

 

S423

Floor mats, velours

 

S428

Warning triangle and first aid kit

 

S494

Seat heating driver/passenger

 

S498

Headrests mechanically adjustable, rear

 

S510

Headlight vertical aim control

 

S520

Fog lights

 

S530

Air conditioning

 

S564

Interior light package

 

S651

Radio BMW Reverse RDS

 

P758

Individual Luxury Compact

 

L801

National version Germany/Austria

 

S818

Battery master switch

 


   

Pierwsze co zrobiłem po zakupie to wrzuciłem BBS RC090 17" 4x 8j z oponkami 5x120 Hankook k120, które zostały mi po sprzedaży sedana.

2ytwo5z.jpg

1qjpjd.jpg

30a8c41.jpg

 

Wnętrze wozidła to jedna z rzeczy która mnie urzekła, obudowa gałki zmiany biegów również byłą w dekor, ale okazało się, że w czarnym tunelu nie ma opcji demontażu elementu a poprzedni tunel był obszyty skórą :D

2m6snk5.jpg
mj7g5i.jpg

15g2w3t.jpg

308ecqo.jpg

242errm.jpg

 

Razem do wymiany z tunelem poszły tylnie obudowy głosników + głośniki z faktu, że wrzucone były jakieś chinole ale również mocowania tylnej półki były połamane (jak i sama półka).

2cxteno.jpg

 

Nerki całe w chromie zostały zmienione na słuszne czyli z czarnymi szczebelkami:

2akadts.jpg

 

A podsufitkę wyciągnąłem do podklejenia:

33p7xb5.jpg

 

Okazało się, że spojler na klapie to oryginalny MS Design, a "ślady" po kleju/cemencie/czy cokolwiek to było na tyle tragiczne, że spojler poszedł do odmalowania razem z obudowami nowych oryginalnych lusterek, wszystko w kolor Schwarz II

33bej9i.jpg

 

W między czasie wpadł budżetowy gwint, bo koza była chyab wyższa niż na serii:D (Obecnie zostały już założone spreżyny na tył od Helmuta):

2z736vn.jpg

 

Auto zaczęło sie chociaż w minimalnym stopniu jakoś prezentować :P

xp5x0m.jpg

 

W ta kzwanym międzyczasie na auto wpadły dystanse 17mm przód oraz 15mm tył oraz podkładka 2mm pod przedni amor.

I ostatnie foto jak to wyglądało przed wrzuceniem zimówek bo BBS szły na sell:

9bbotl.jpg

W grudniu niestety inny Compact (Świętej Pamięci) cmoknął mnie w tyłek:

2957rkz.jpg

 

Na zimówkach auto poszło nieco w górę i wpadły szerokie listwy (celowo wcześniej przemilczałem wąskie ze znaczkami M :D)

risqas.jpg

2vd1u15.jpg

15y98co.jpg

 

I tak mniej więcej auto wygląda na chwile obecną.

Przes zmiowy okres udało mi się wymienić BBS za Schmidt Race 2000 18"

1e6o7l.jpg

Przód 9j

Tył 10,5J

Zakupiłem do nich wentyle 8,3mm:

vy7blz.jpg

 

A na tył oponki Toyo 245/35:

2rd819x.jpg

 

I wepchałem to w seryjne nadkola:D

166xa9v.jpg

4lnfph.jpg

 

I póki co to na tyle, wszelkie zmiany będę wrzucał na bieżąco:D

Miałem więcej fotek ale przepdały ze starym komputerem:P

 

TO DO (z najważniejszych):

- ogarnąć koło z przodu,

- duże heble z 330i

- wymiana podsufitki i przednich słupków,

- generalnie niżej i spasy,

- blacharka,

- przyciemnić lampy przód,

- odmalować oba zderzaki,

- SWAP (póki co tylko chyba na 1.8IS na ostrych wałkach i cewkach z M52 o ile pamiętam dobrze),

- ogarnąć reanimacje wnętrza,

- itp,

- itd,

- i tak w kółko coś :D

 

Mam nadzieję, że komuś przyapdnie do gustu mój compot, jak na razie będzie robiony pod Germana ale co dalej wyjdzie czas pokaże:)

Z autem ruszam od nowego roku już na grubo (oczywiście na ile pozwoli praca, kobita, studia itd XD), ale myślę, że na bieżąco będzie się coś działo:)

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się zapowiada ale wydaje mi się ze zmiana felg wyjdzie niestety na minus. Dawaj fotki na obecnej rolce to zobaczymy :D

No wlaśnie myśle co z tym przodem zorbić:P Jesli chodzi o wzór koła to nie jestem pewien czy to na plus będzie:P Ale zależało mi z pewnych względów na 18" no i żeby było szerzej niż 8j:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliłeś kasy na te podjebki Mito, nie lepiej było poczekać trochę, dozbierać grosza i kupić coś skręcanego? 

Nic nie płaciłem, zamieniłem się :)

 

Na 3tlg narazei mocno nie pozwalają fundusze, a wole w tej kasie zainwestować póki co w hebel, odmalowanie zderzaków i inne takie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszy by był jakiś ori styling bmw w dobrych parametrach, i pewnie by lepiej tu siadł. Jednak to Twoje auto i Ty rządzisz :)

Mysłaem o S27 np. ale z tego co ludzie oferowali w 18" na zamiane to wybrałem jedyne co wygląda:D Bo ile się chińskich gówien bez gustu naoglądałem to nikomu nie życzę:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym tu dał opony 205/35/18 i 235/30/18 i to wszystko fajnie spasować to by całkiem nieźle wyglądało to koło :-P  no i całokształt.

Cóż, jest to moje jedyne auto więc te naciągi, które wleciały to był mój założony maks:) zresztą póki co ogólnie szałów nie będzie bo nie mam jeszcze regulowanych kątów z tyłu, a przed tym w planie jest parę rzeczy i to kosztownych:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

235/30 mam na emce od kiedy wjechaly tam rc300 i dostep do tych opon jest ciezki. W sumie to do niedawna w ogole juz nie byly dostepne nawet nowe, byc moze cos sie zmienilo i ponownie sa w ofercie.

No i najwazniejsze, zapomnij ze naciagniesz to na 10.5j, tzn pewnie jakis magik sie znajdzie, ale toyo sa twarde same w sobie a do tego bardzo niski profil mocno utrudni montaz i bedzie na prawde mony naciag + problem z trzymaniem cisnienia.

Maluj Celisy na czarno, a zmiana kola dla mnie na duzy plus wzgledem poprzednich, bo ten model rc jest dobry do e30/e34 , a e36 mocno postarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...