david Napisano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Dość dawno nie zakładałem tutaj nowego tematu dlatego sam nie wiem czy auto w ogóle pasuje do charakteru forum ale pomyślałem ,że może komuś kto ma diesla i chce dłubnąć przyda się trochę info na ten temat. Auto kupiłem częściowo porobione. Powiedzmy jako dziewicze 330td, pierwszym właścicielem był Wojtek z groupeaie.pl VIN long WBAAU51050KN03433Type code AU51Type 318TI (EUR)Dev. series E46 (5)Line 3Body type COMPSteering LLDoor count 3Engine N42Cubical capacity 2.00Power 105Transmision HECKGearbox MECHColour TITANSILBER METALLIC (354)Upholstery STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)Prod. date 2002-04-04Order optionsNo. Description210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)262 HEAD AIRBAG315 REAR WINDSCREEN WIPER321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR338 M SPORTS PACKAGE II423 FLOOR MATS, VELOUR428 WARNING TRIANGLE441 SMOKERS PACKAGE473 ARMREST, FRONT481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)520 FOGLIGHTS534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING650 CD PLAYER661 RADIO BMW BUSINESS710 M LEATHER STEERING WHEEL716 M AERODYNAMICS PACKAGE II772 INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS790 M LT/ALY WHEELS WITH MIXED TYRES801 GERMANY VERSION863 EUROPE/DEALER DIRECTORY879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION915 NO OUTER SKIN PROTECTION930 CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCYSeries optionsNo. Description548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING851 LANGUAGE VERSION GERMANDodatkowo Wojtek założył podgrzewane stołki, multifunkcję, lusterko wewnętrzne fotochromatyczne, navi 16:9 z czytnikiem mk4. Mniej więcej w momencie zakupu : w trakcie : obecnie : i film : https://youtu.be/4qE7akD_0co efekt filmu : A teraz tuningi :Kompletny swap na m57n euro3 , zregenerowane wtryski z 535d (tzw faza 3 w BOSCH SERVICE) , nowe turbo gt2260v z którego jest zrobiona hybryda w TURBOSPEC, kolektor żeliwo po portingu, filtr k&n , brak klapek, egr, kata itp ,wydech DP + pełen przelot 3" z nierdzewki z jednym końcowym i pojedynczym kranem , skrzynia z e60 530d , nowy dwumas z e60 530d i sprzęgło, nowe koło pasowe, pełen serwis olejowy + świece żarowe, moduł świec etc, zawieszenie demontowane , piaskowane i malowane proszkowo - dosłownie wszystko co tylko tego wymagało , oczywiście złożone potem na lemforderze, gwint h&r monotube, stabilizator z m3, hamulce z 330d z przodu a z tyłu 328i, szpera 40% by groupeaie.pl , wydech pełen przelot 3" z nierdzewki z jednym końcowym i pojedynczym kranem, lampy tył polift, nowa gałka, cupholder, ramka navi , emblematy, nowe conti sport contact, dystanse h&r 20mm i 25mm przykręcane do piasty, rozpórka od nakrętki, lampy na soczewkach bi halogenowych z f10, itp itd Na aucie jest powłoka ceramiczna. Auto bezwypadkowe, nieumordowane "proste" ale lakierowane w DE czego efekt widać w różnicy odcieni. Jest jeszcze trochę planów min hamulce , koła inny dyfer , sprzęgło inna hybryda itd Autko na tą chwilę daje bardzo dużo frajdy , jedzie lepiej niż m3 e46 , porównywalnie z m5 e39. Trudno go nazwać serią trudno germanem. To bardziej funcar ale niski i będzie szeroki . Jeśli się Wam podoba to niech zostanie jeśli nie to też przeżyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Ciekawy sleeper zobaczymy co z tym kompaktem zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon_97 Napisano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Nie wiedziałem, że ten kompot jest Twój Irek mi o nim opowiadał i widzę wrzuciłeś też fotki z jazdy z nim. Fajna fura niepozorna a może zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymi Napisano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Jak wleci dobre kolo może być ciekawie. Powiedz, wiele kierowców się dziwi co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Miałem okazję pojeździć z kaliną tym autem,i byłem pod wielkim wrażeniem jak to jeżdz... Bardzo elastyczny silnik przy umiarkowanym spalaniu,można się zdziwić na światłach.... Teraz dobra kosmetyka,koło 3lgt,zawias..i.,fajny compacik....do codziennego przemieszczania...Gratulacjie...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 15 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Miałem okazję pojeździć z kaliną tym autem,i byłem pod wielkim wrażeniem jak to jeżdz... Bardzo elastyczny silnik przy umiarkowanym spalaniu,można się zdziwić na światłach.... Teraz dobra kosmetyka,koło 3lgt,zawias..i.,fajny compacik....do codziennego przemieszczania...Gratulacjie...pozdro Powiem Ci, że od czasu jak jechałeś z Kaliną auto sporo się zmieniło mechanicznie. Takie porównanie mi do głowy przychodzi , że wtedy jechało powiedzmy jak 320i a teraz jak 330i (wiadomo , że jest znacznie szybsze ale chodzi o punkt odniesienia) Co do 3tlg to nie będzie. Kupiłem dobre 19" skręcane ale bardziej do tego auta pasuje mi wizja lekkich , racingowych 18" i dlatego kupiłem też Bbs Rk 002/010. A jaki byś zawias proponował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 ISC,BC Racing...Nie są aż takie drogie ale swoje zastsowanie wykonują perfekcyjnie... Co do przejaszczki z kaliną to rzeczywiście nie jechało wtedy jak powinien bo rura spadała od turbo albo od intercolera bo za duże ciśnienie tam było...ale robiło WOW...Trzeba powiedzieć... Teraz jak jest dopieszczona przez ciebie to na pewno lepiej lata,może kiedyś będzie możliwość to chętnie porównam jak teraz jeżdzi...oczywiście na miejscu pasażera....Oby jeździła bez awaryjnie bo naprawdę fajne autko... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 15 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 ISC,BC Racing...Nie są aż takie drogie ale swoje zastsowanie wykonują perfekcyjnie... obecnie mam gwint h&r monotube dedykowany do m3. chyba nie jest gorszy od isc albo bc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 Ooo grubo z tym silnikiem, dobre kolo i będzie spoko, choc teraz tez wygląda dość fajnie, Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ŁukaszKokot Napisano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 Jaka moca i momentem dysponuje Compact? Ogólnie fajne wozidło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 Na tą chwilę coś około 350km i 750nm. Auto jest sporo szybsze o e92 320km 650nm i wolniejsze (ale nie sporo) od e46 400km. Ale moc się jakoś cały czas koryguje bo auto jest jeszcze dopieszczane softowo. Zajmuje się tym Przemek4net - jednen z bardziej kumatych gości w PL jeśli chodzi chiptuning w 3.0d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiloff Napisano 9 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 ty to się szybko nudzisz tymi zabawkami .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ŁukaszKokot Napisano 30 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Września 2017 david odśwież temat i daj aktualne foty Compota ps.wiem że dżeltelmeni nie gadają o kasie ale na Syndi każdy się nią chwali wiec pieprzyć to i mam pytanie,ile trzeba wykartkować aby zrobić silnik i napęd jaki masz?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 30 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Września 2017 Nawet nie zauważyłem , że fotki umarły. Na tą chwilę auto legitymuje się mocą 378km i 718nm - moment trochę zmniejszony , żeby sprzegło chwilę pożyło. Co do kwot to ciężko to naprawdę wycenić ale z grubsza jak się oddaje do firmy i odbiera gotowe gdzie nic po drodze nas nie interesuje to koszt jest niemały bo wiadomo , że chcąc mieć mocnego dizla trzeba trochę nowych części powkladać. Powiedzmy , że sam swap z nowym sprzęgłem , dwumasem chłodnicami , skrzynią 6 na zwykłym dyfrze i hamulcach z 330d to koszt około 15-17k ale u mnie jest customowa szpera , hamulce, hybrydowe turbo, intercooler, nowe wtryski z 535d ,wydech 3" z kwasu, kolektor wydechowy custom z żeliwa dolot itd itp to wiadomo , że cena rośnie bardzo dużo w stosunku do samego swapa. Rudy Hiszpan' dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ŁukaszKokot Napisano 30 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Września 2017 Mi bardziej chodziło o koszta dłubnięcia motoru m57n na parametry jakie Ty uzyskałeś,myślisz ze automat w e38/e39 był by wstanie wytrzymać tyle km/nm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 1 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Października 2017 Mniej więcej podobnie do kosztu swapa takie mody wychodzą. Skrzynia się zmieli przy tej mocy i momencie szybciej niż na D przerzucisz - poza tym te skrzynie to są straszne muły i się nadają co najwyżej do jakiegoś m54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aniolki Napisano 15 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Października 2017 David ja z innej bajki czy ty nią latasz na codzień czy na weekendy jak co niektóre dziadki ///M...jest po prostu nie tuzinkowa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.