Skocz do zawartości

[e28] Sepang by Szymi


Szymi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, w końcu postanowiłem założyć swój temat. E28 kupiłem w lipcu 2015 roku. Od razu wiedziałem że będzie sporo dłubaniny z podłogą gdyż poprzedni właściciel niczego przede mną nie ukrywał, egzemplarz zaciekawił mnie jednak zdrowymi elemantami karoserii, które nie były malowane, nie ukrywając jednak że straciły swój dawny blask. Oryginalnie 524d jednak ja kupiłem ją już po swapie na m50b20.
 
Tak prezentowała sie zaraz po zakupie
 
60749280447554766828.jpeg
25643224261314400531.png
 
Zaraz po powrocie zabrałem się za rozbieranie
17011785176233553377.jpg
91412960473473585503.jpg
56628329938244905274.jpg
77315637278706835518.jpg
 
 ''akcja reaktywacja''
92511312214092976130.jpg
54981695324302214867.jpg
 
58371894479557267643.jpg
87493762896415556773.jpg
52141599444427599557.jpg
 
Widoczne miejsca od razu zaczęliśmy robić ( niestety przez cały okres czasu nieco zdjęć pogubiłem ) Następnie piaskowanie.
 
05381864322384376980.jpg
43612300472635387095.jpg
52098471693442574444.jpg
37010759236659823324.jpg
 
I dalej spawanie
 
 
56129087960291909144.jpg
31282204556628015591.jpg
 
Po wyspawaniu podłogi przyszedł czas na zabezpieczenie
 
 
23892190288262611765.jpg
 
 
Rekin przewieziony do innego garażu. Czekam na przyjazd lakiernika.
 
02106749893289717038.jpg
91823509446688713235.jpg
 
Międzyczasie zająłem się felgami aczkolwiek nie wiem czy trafią do rekina. Raczej wleci coś szerszego i z łamanym rantem.
 
 
 
40780411864358765936.jpg
50585933463333301309.jpg
33782076975158993136.jpg

 

Ja teraz ogarniam brakujące pierdoly. Wrzucę jeszcze filmik z piaskowania 

96701809404946154783.jpeg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam racje jest jeszvze wiele do ogarnięcia. Jak szybko to pójdzie zależy od lakiernika który aktualnie przebywa za granicą. Nie spotkałem się za bardzo na forum właśnie z tematem jakby "od podstaw" aczkolwiek myślałem ze nie ma do tego jakiś przeciwskazań. Jeżeli jednak jest inaczej nie obraże się jak temat zostanie zamknięty a ja wrócę tu gdy będzie juz dużo więcej ogarnięte :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Czym to zabezpieczałeś po piasku?

 

W środek poszła epoksyda na to baranek, dół epoksyda i bitex, do tego w progi wlany  fluidol. Tak po za tym dziękuję wszystkim za dobre słowa, mam nadzieję, że temat szybko będzie szedł do przodu jednak wiele zależy też wiadomo od podwykonawców którzy robią rzeczy za które niestety ja wolę się nie zabierać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za dobre słowa ;) Mam teraz taki dylemat i chciałbym się poradzić. Znajomy robi różne rzeczy z włókna do motocykli a mi ostatnio sprezentowal tylną lotka na wzór MT I. Nie jestem zwolennikiem podrób ale jak uważacie przymierzyć w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa uszczelniające oczywiście jest dana na każdy spaw i łączenie tylko nie mam z tego akurat zdjęć. Tez myślałem nad czymś innym ale dałem 3 warstwy epoksydy i na to bitex wiec myślę że to wystarczy tym bardziej ze samochód nie będzie używany jedynie weekendowo i to w sezonie :) Może też być tak że faktycznie coś mi do głowy odbije i jeszcze to zmienie tym bardziej ze chwile musze czekać na lakiernika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...