Skocz do zawartości

[e32] 750il by MCwat


MCwat

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc później...

Widziałem, macnąłem, nie było okazji zostać pasażerem, ale może na GFie... :) mało się przyglądałem, ale fakt czystości i świeżości wszystkiego pod maską robi wow, jak na auto które jeździ i nie robi za pomnik w garażu. Maciek, cholera musi mieć u Ciebie dożywocie piwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Zmian w sezonie było multum, chociaż za dużo ichnie widać dla niewprawnego oka. Napadówa w sezonie własciwie ciągle w ruchu, trochę tras zrobiła i po pierwszych grzebaniach pod maska musze stwierdzić ze obsługa i jazda v12 jest prostsza i tańsza jak v8...    No i te "kosmetyczne" różnice mocy sa "kosmetyczne" tylko na papierze :P

 

W skrócie:

- wpadły sprężyny HR pod nivo i edc

- przełożone cale wnętrze poliftoowe tj boczki, tunel, drewna i klamki listwy progowe itp

- założone kolejne sportsitze, tym razem z pamięcią plus gaśnica i apteczka

- wleciały podwójne "pancerne" ;D szyby

- przerejestrowana na zabytek

- a resztę ogarniałem jakieś pierdółki typu regulator ładowania, paski, napinacze itp

 

Więcej zmian nie przewiduje, zimą auto wjeżdża na poprawki lakiernicze (maska, wgniotki, dół klapy tył itp), pozostało jeszcze dorwać zmieniarkę pod ori radio i chyba tyle. Ale że na Syndi wszystkie takie same to na ogródku stoi juz cos co bedzie finalnie szurać miską żeby juz nie było płaczów ze bez gleby to nie german :P

 

25p1fmp.jpg

2qce1oz.jpg

1687ama.jpg

2wqhn35.jpg

nouj3q.jpg

2n1td1k.jpg

2vcx27l.jpg

2l4552.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Fantandre w tym motorze NIC nie bedzie modzone. 98,5% uszczelek, gumeczek, wiekszych ukladow itp jest nowa badz zregenerowana i ladowanie na sile teraz do mega ogarnietego silnika jakichs modow to typowy strzal w stope... auto ma wystarczajaca moc, jadac na zlot wystarczy, przejechac sie czasem rowniez, plus auto stoi pod kluczem i kazdego dnia moge wsiasc, odpalic i spokojnie sie przejechac a nie uzerac z modami :P z tego samego powodu nigdy w niej gwint itp nie zagosci, no bo powiedz mi ile znasz poza ta e32 w Polsce ze sprawnym, zregenerowanym i sprawdzonym EDC oraz Nivo? Jest Top Seria i tak bedzie, moze pomysle nad tym 750 do modow ale to zobaczymy jak juz rozbiore bude i pomysle co dalej z nia robic a w Napadówie jedynie wieksze koło na przyszły sezon planuje plus poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe koło wyczytałem? Czemu pierwsze słyszę o tym tutaj?:-P

Jakie? Co z tymi acs? Nic tu nie modyfikuj tylko jak wspomniałeś kuleje stan lakieru i jakieś tam wgniotki srotki. Porządne cięcie lakieru powinna dostać przy najbliższej okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie na aucie to bedzie pisane :P Acsy na aucie i maja sie dobrze :Pb3qvjn.jpg

Lakier i wgniotki w zimie beda ogarniete bo nie ma za duzo do roboty, a kolo w sumie wzor wybrany tylko burza mozgow bo o ile tyl wiadomo jak siadzie to z przodu nad szerokoscia sie glowimy zeby nie tarło o zacisk itp a zeby z drugiej strony jak najszerzej bez dystansu je osadzic, a niestety przymiarki utrudnione bo 600km na mierzenie jechac ciut nie po drodze :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nawet ACS tu nic nie zrobią. Albo zostajesz w oryginale i nie wrzucasz 3tlg albo wrzucasz 3tlg i wtedy wg mnie auto wygląda jak pokraka i 100 razy gorzej od oryginału na stalówkach bo najgorsze jest mieć grube koło i zero spasu. Nic tak w oczy nie kłuje... Oczywiście to tylko moje zdanie.

Mimo wszystko wielka szkoda bo ASC i czarne e32 to masakrator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec nasz w orginale. S7 tez na mega spasach nie stalo... nie jest dla mnie problemem zalozyc gwint i pieprznac ja o glebe, ale zrozum wreszcie ze to klasyczny woz w bdb stanie podkreslony dodatkami i taki mi sie podoba. Znam jedno z najnizszych o ile nie najnizsze e32 w PL bardzo dobrze i nie ma tam mowy o fitmencie, priorytetem jest gleba wiec know-how znam doskonale ba w zeszlym roku w daily e34 mialem gwint od Piotrka Koca i tez spisywalo sie to lux ale w tym samochodzie nie poswiece edc czy zregenerowanego nivo na poczet 2cm nizej... wiekszosc aut ktore te systemy posiadala a ma "spasy" pozbyla sie ich bo naprawa niosla koszta ktore przewyzszaja zastapienie serii sportowym zawiasem wiec pozwol ze bede sie nimi cieszyl jezdzac sobie na szerokim 3tlg bo na pewno robi to duzo wieksza robote niz stalowka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bym wolal ciut nizej ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz :/ e32 zawsze kilka stoi i mysle ze zrobie sobie 2ga jako germanskiego oprawce przez zime bo znacznie latwiej mi bedzie zgermanizowac konkret 7ke bez patrzenia na smaczki i gadzety bo tych mam az w nadmiarze tylko po prostu zlozyc szybkie niskie siedem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

lapka,ale Maciek napisał, że ta zostaje w serii, z resztą w top serii siedzi wątek, a GS się ma budować, to po co drążyć. Ja widziałem to auto i w zasiedmiogórogrodzie i chotowej i tu i tu auto przykuwało wzrok, choć wiadomo na ulicy mocniej.. Jest kot, seria w za***istym stanie, do tego wypas, trochę poszanowania. Wiadomo, że Grabol np robi w 2002 mega robotę, ale cele tu i tu są inne. ACS tu dobrze siedzi, jak na oryginalny set.

 

Tak, tak, rób te rudą i wgnioty, bo zaraz sprawa ulegnie przedawnieniu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

 

Ty naprawde masz problem ze soba. A forum e32? Mowisz o tych co rok skladaja soft close bo na elementy tropia po 20zl zamiast kupic komplet? Czy o tych ktorzy blendy zamawiaja bo za kazda cene kupia a potem ta blenda na moim aucie jezdzi bo chlopaczek im przywozi a oni glupa graja i tez po 20zl beda szukac? Cieszy mnie to. Opinia takich ludzi naprawde bardzo mnie interesuje :)   Coz moge powiedziec... tyle czasu minelo a Ty zyjesz tym ze ja wystawilem auto... przykre, naprawde. Powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.12.2016 o 19:47, MCwat napisał:

2hd5keb.jpg

Jak zawsze. Oklepance:]

Tak się cofnąłem gdzie pokazywałeś koło i.... niestety mimo, że to to samo koło to dwa różne światy...

j6rhva.jpg

Masz dobre koło. Dobre auto. A efektu nie ma. To tak jakby gość myślał, że jest zajebiściiie a był ubrany w za krótkie spodnie od garnituru versace i ujebanne buty pierre cardin...

Przy całości to auto robi taką samą robotę jak auto Fartande. Sprawia wrażenie "niedopieszczonego".

Co do ceny to na polski rynek dobrze wiemy, że jest dwa razy za duża. Ale to już Twój temat. Wystawić można i za milion. Kupiec wszystko zweryfikuje i sprowadzi na ziemię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbys przeczytal caly temat wiedzialbys ze to nie to samo kolo.

Auto jezdzi w sezonie praktycznie jako moje daily bo lubie nim jezdzic wiec moze sprawiac takie wrazenie a drobne poprawki teraz wykonam. Jestem z tej grupy ze auto ma byc dopieszczone na tip top a na koncu sie swiecic a nie bling bling a dziury w progach i lejace wspomaganie. 

Juz pisalem wyzej nie jest dla mnie problemem za 1/3 tego co wladowane jest w to auto zrobic e32 na 3tlg wladowac gwint, zrobic germana jak sie patrzy, psiknac bezbarwnym zawiezc do chlopakow z KURO na dopieszczenie zeby wyciagneli co sie da z lakieru i kazdy zrobi wow german. Robie auto dla siebie, wiem jakie jest i ogolnie chyba faktycznie zostanie na "zimowym" 1tlg klasycznie bo patrzac na nia robi lepsze wow niz na sznyclu.

Cena w ogloszeniu taka a nie inna bo za tyle bym z niej wysiadl tak to ma dozywocie na bulki mam, ale jednoczesnie na pewno nie 2 razy za duza bo konkretne oferty mam dosyc wysokie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...