Skocz do zawartości
MCwat

[e32] 750il by MCwat

Polecane posty

Poprzednie 730 miało przejść swap na 735 manual, ale w międzyczasie zostało sprzedane a znajomy od dłuższego czasu zawracal mi glowe pewnym mega zadbanym 750 które miał nasz wspólny znajomy az w końcu doszedłem do wniosku ze zobaczę to auto... Ogladalem 40min i zakupiłem bez jazdy próbnej, ba nawet bez odpalenia :)

Egzemplarz wyjątkowy już w serii, bardzo mocno doposażony przez poprzedniego właściciela a teraz w sumie pozostaje końcowe dopieszczenie tj kola lekka gleba itp.
Rozkodowany VIN:

Type code: GC81
Model: 750IL (EUR)
E-F-R series: E32 2
Series: 7
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M70
Displacement: 5.00
Power: 220 (299 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 181 - DIAMANTSCHWARZ METALLI
Upholstery code: 1991-01-18
Prod.date: DC56948 GC81 181 0442 7' E32

S209
Differential lock 25%
S223
Electronic Damper Control (EDC)
S241
Air bag for driver and passenger
S245
Steering wheel column adjustment,electr.
S302
Alarm system
S303
BURGLAR AL. WITH TILT ALARM SENSOR
S320
Deleted, model lettering
S339
Shadow-Line
S354
Green windscreen, green shade band
S401
Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423
Floor mats, velours
S428
Warning triangle and first aid kit
S464
Ski bag
S528
AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL
S536
Auxiliary heating
S633
Prep., telephone Siemens handset, front
S656
Radio Bavaria C Professional
S676
HiFi speaker system
S685
Telephone antenna C-network
S686
Antenna-Diversity
L801
National version Germany/Austria

Poza tym zostało dołożone pdc, roletki w drzwiach, , elementy drewniane tunelu, galka biegow recznego itp..

 

​W moich rekach dostalo sportsitze oraz kiere, czekam na springi HR pod edc i nivo (gwintu nie będzie bo oba systemy sa po reg i sprawne wiec szkoda je wyrzucać) oraz montuje kola spod v8ki i mysle ze będzie ok... na wiosne drobne poprawki lakiernicze tj usuniecie wgniotek plus lakier na masce... Dokladac za bardzo nie mam co, no może poza lodowka ale tak to nie mam specjalnie pomyslow czego w niej brakuje :D

 

​

 

​A reszte proszę o podpiecie do Top Serii, będzie German, ale bez przesady :)

​Dla purystów sesja będzie na wiosne jak będzie kolo itp., auto zwiozlem jak kupilem i reszte spadl snieg i stoi w garażu...

 

29fn75.jpg

2mm7kzp.jpg

2utrdx2.jpg

2enc1i0.jpg

2dj7ef.jpg

9k2z60.jpg

jh8xmp.jpg

2gsoqac.jpg

ncxz6f.jpg

fykdwi.jpg

W moich rekach dostala sporty, na które po swietach wleci zestaw do odnowienia od colourlock:

33uzjfm.jpg

Sporty były na mikolaja, w międzyczasie była kiera Nardi Torino drewniana ale jakos mi nie podchodzila i na przyspieszona gwiazdke wpadly takie pierdolki:

24bvmtk.jpg

10fyypl.jpg

 

Reszte zawias, kolo i rozpoczynam procedurę rejestracji na zabytek, a docelowo? Jak to na Syndi wszystkie takie same, to zrobie sobie kolejne e32 na jedno kopyto... no tyle ze w longu :)

21mg7jp.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fura zacna , ale to pdc co założyłeś strasznie bije po oczach, tak samo felgi nie pasują w ogóle.

Te co chcesz dać też wg.mnie do takiego auta nie za bardzo, bardziej jakieś klasyczne szprychowane na balonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to ori pdc z e32?

 

Kol lepszych do e32 nikt moim zdaniem nie wymyslil. Ale cos czuje ze drugie 750 sobie kupie tyle ze wlasnie w chromach i na balonach ale uwidzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze mili Państwo, marzenia to właśnie element przewodni który stoi za tym autem, godnym starych projektów Syndykatu - pomijając koszty, tak właśnie było robione to auto. 

 

Znalezione prze zemnie, z rąk prawnika, trafiło do kolegi, który czarne v12 w longu zapragnął mieć jako zajawke na uwieńczenie kilku poprzednich epizodów z e32 i kilkunastu BMW które mu się przewinęło. 

 

I z tym założeniem zostało zrobione w najdrobnieszym detalu, dostając sprawną skrzynie 4hp24 wyciągniętą i poskładaną od nowa na ZFie, pakiet okołosilnikowy komplet M70 fun pack z przyległościami, komplet 4 tłoków na nowych tarczach, full zawias przód,wszystko na Lemfie, piaskowanie belki, wahaczy, lakierowanie proszkowe, EDC po rewizji w Nanegast, szpera poskładana od zera na nowych gratach i to wszystko wrzucone na auto z każdą spinką ładowaną z ASO. 

 

Jest kilka zdjęć i faktur ze składania tego auta prawie od nowa, może kiedyś tu trafią. 

 

Co ciekawe jest to long V12 w oryginale obszywany full skórą w elektryce z ogrzewaniem postojowym i pakietem rolet.

 

Troche wygrana pozycja  z listy tego co można było zamówić w salonie BMW pojawiając się tam z workiem hajsu w roku 1991.

 

 

Niech spełnia marzenia dalej, uległo innemu 10 lat młodszemu sedanowi w longu, po drodze kładąc kilka touaregów i kotłując hektolitry wachy za korporacyjny hajs, spalany przy prędkościach naginanych +250km/h

 

Gdyby ktoś miał wątpliwości jak wygląda spełnione marzenie dobrego e32, to jest nim własnie to 750iL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopiero zacznie wygladac :P ale fakt, jak liczylismy to 20 ktores moje e32 ale pierwsze ktore MUSIALEM miec i ktore ma dozywocie, kazda inna bez mrugniecia jak zaszla potrzeba cialem na srubki :P

 

 



 

 

I z tym założeniem zostało zrobione w najdrobnieszym detalu, dostając sprawną skrzynie 4hp24 wyciągniętą i poskładaną od nowa na ZFie, pakiet okołosilnikowy komplet M70 fun pack z przyległościami, komplet 4 tłoków na nowych tarczach, full zawias przód,wszystko na Lemfie, piaskowanie belki, wahaczy, lakierowanie proszkowe, EDC po rewizji w Nanegast, szpera poskładana od zera na nowych gratach i to wszystko wrzucone na auto z każdą spinką ładowaną z ASO. 

 

Jest kilka zdjęć i faktur ze składania tego auta prawie od nowa, może kiedyś tu trafią. 

 

 

Samo rozkodowywanie nr części z aso z faktur po zakupie zajelo mi 2 długie wieczory przy piwku...  a co ciekawe byli tacy co pobieżnie ogladneli i stwierdzili ze to strasznie zardzewiale auto... dziekuje im bo się w końcu na zakup namyslilem  :D dogadałem się z fotosikiem w koncu to wrzuce jeszcze pare fotek jak się od spodu prezentuje:

 

36efcf16441bc2d3med.jpg

20f82f2e756b4809med.jpg

71620a88badb62eemed.jpg

da221baefc6e881emed.jpg

 

f0625aa38c94a779med.jpg

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konkretne auto. Mam od jakiegoś czasu E32 i mimo, że się z nim rozstaję, to te linie mają w sobie coś nie do znudzenia. 750iL to już szczyt szczytów, a tu jeszcze takie plany. Oby się spełniły i żeby porządnie skręcała karki piwo

 

btw moim zdaniem ACS lepiej tu siądzie od szprychy, jak ma być nisko i szeroko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po tych fotach sam mam ochotę na takie e32. 

Sprzedam e34 540 i chyba sobie kupie e32 750 i zrobię kopię Twojej,  bo sznycle od prawie 3 lat czekają :D

 

Jakie parametry będą miały rennsporty? 9.5 i 11 na oponach 215/45 i 245/40?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony juz sprawdzone w poprzedniej, na 225 i 245 bedzie ok, tak  bedzie lekki klin i tak ma byc :)

 

Piękna baza ,lecz ta kierownica trochę z kontekstu wyrwana chyba ,że coś dalej będziesz modził w tym kierunku ;)

Absolutnie nic. Nie podoba mi się stylizacja alpiny na e32, a ta kiera po prostu jest najlepsza jaka może byc do e32 i taka pozostanie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli o naciąg to na pewno dobrze będzie bardziej chodziło o profil ale jak masz przetestowane to musi być ok ;) a kiera moim zdaniem robi robotę tutaj!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwnym zbiegiem okoliczności kółka zostały sprzedane do zaprzyjaźnioneog projektu 535 turbo natomiast zeby Napadówie nie było smutno jakies tam koło zastępcze na sezon założylismy:P Ruszyłem z procedurą rejestracji na zabytek i pozostało zmienic zawias na niższy, przezbroić drzwi kierowcy które już mam w kolor kupione i gotowa na sezon :)

1zvx5d5.jpg

j6rhva.jpg

2zdqaf8.jpg

11u92j6.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Wróć na stronę główną forum

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×