Skocz do zawartości

[E46] 323Ci Sancza


Sanczo

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące później...

Ostatni wypad za miasto zaowocował sporą porcją zdjęć, stawiam pierwsze kroki w fotografii więc zdaje sobie sprawę że jeszcze sporo się muszę nauczyć. Mimo wszystko oto pierwsze z nich, oraz skromne pytanie czy to auto ma szanse pojawić się na GermanFeście :-D

23231245_1995477084030477_17721339995370

23172637_1995477107363808_51769090002328

23316400_1995477234030462_87499284103182

23244216_1995477307363788_88254121800260

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno z rejestracją z przodu za szybą nie mogą Ci nic zrobić. TJ ktoś tu nawet z forum wygrał sprawę w sądzie, że tablica była widoczna z przodu, była za szybą i to jest dozwolone jeżeli nie masz na nią z przodu auta miejsca, a w praktyce i tak wychodzą mandaty, kontrole itd. Najlepiej mieć jakiś patent na szybki montaż z upartym psem, np zawsze na tablicy taśma dwustronna i w kryzysie ją przykleić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N

Dnia 11.11.2017 o 21:39, Rudy Hiszpan' napisał:

Podobno z rejestracją z przodu za szybą nie mogą Ci nic zrobić. TJ ktoś tu nawet z forum wygrał sprawę w sądzie, że tablica była widoczna z przodu, była za szybą i to jest dozwolone jeżeli nie masz na nią z przodu auta miejsca, a w praktyce i tak wychodzą mandaty, kontrole itd. Najlepiej mieć jakiś patent na szybki montaż z upartym psem, np zawsze na tablicy taśma dwustronna i w kryzysie ją przykleić.

Muszę tego spróbować u siebie 

Znasz jakieś szczegóły tej sprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się to się wypowiem ;) 

Sam jeżdziłem długo z rejestracją za szybą i nauczyłem dzięki temu chyba wszystkie patrole w powiecie Mińskim i okolicach że jest to dozwolone w pl bo jest. Ustawa jedynie określa położenie tylnej rejestracji, przednia musi być widoczna bez wskazanego miejsca jej umiejscowienia. 

Inna sprawa, że podczas jednej z kontroli pan policjant otworzył mi trochę oczy i powiedział że taka tablica za szybą podczas zderzenia czołowego może działać jak nóż i trzeba przyznać ze coś w tym jest. 

Pozostawiam Ciebie z decyzją ;)

a co do sprawy nie masz się o co dopytywać tylko poczytaj ustawę https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/w/warunki-techniczne-pojazdow_11617//Warunki techniczne pojazdów.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej chłopaki napisali nigdy mi się ten rotor specjalnie nie podobał, a u ciebie siadło to idealnie :) Jedyna rzecz do której się tu można przyczepić to różne wysokości przód względem tyłu, mam na myśli odległości między felgą a nadkolem.

Co ja bym tu zmienił to dał rant na rotor a nie pod spód, nie duża przeróbka a wygląd o wiele lepszy. Trzymaj przykład:

 

OZ1.jpg

 

Jeśli chodzi o tablice to patent na szybki montaż tablicy macie opisany u Marka lub u mnie, a ogólnie jest tego mnóstwo np. elektryczne:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tablicy z przodu to tak jak inni powiedzieli czyli tablica z przodu ma być i ma być widoczna ale nie jest powiedziane gdzie ma się znajdować więc masz prawo się kłócić bo przecież za szybą jest widoczna :D
Z tyłu ma być na swoim miejscu.
Z przodu masz AP? Dobija Ci czasami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, z tyłu ma być na swoim miejscu, z przodu w widocznym miejscu. Chyba przymocuje śrubę do tablicy i wkręcę w miejsce haka na linkę. Przód AP , przy skręcie trochę dobije, gorzej z tyłem tutaj muszę usztywnić.

Riche_G chodzi Ci żeby zglebić jeszcze przód? ciężko by się było tym poruszać, co do wersji OZ chodzi Ci o wersję pierwszą (poprawcie się jeśli się mylę) to miałem tak w 18calach, obecne 19stki pozostawiam bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.11.2017 o 17:15, Sanczo napisał:

Dokładnie, z tyłu ma być na swoim miejscu, z przodu w widocznym miejscu. Chyba przymocuje śrubę do tablicy i wkręcę w miejsce haka na linkę. Przód AP , przy skręcie trochę dobije, gorzej z tyłem tutaj muszę usztywnić.

Riche_G chodzi Ci żeby zglebić jeszcze przód? ciężko by się było tym poruszać, co do wersji OZ chodzi Ci o wersję pierwszą (poprawcie się jeśli się mylę) to miałem tak w 18calach, obecne 19stki pozostawiam bez zmian.

Jak przodu już niżej nie możesz to daj tył trochę do góry żeby wyrównać z przodem, będzie klin jak trzeba ;)

Co do mito to nie widziałem jakie miałeś wcześniej bo zdjęcia wygasły, w każdym razie chodziło mi o przeróbkę na typ 1. Moim zdaniem wyglądało by to jeszcze lepiej, dało by to 0.5" więcej rantu ale przy okazji niestety obniżyło by ET o jakieś 16mm to jedyny minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, KUJON napisał:

Riche tak jak no foto które wkleiłeś nie da się przetoczyć mito II na I look ;) chyba, że u Sandała to co innego... 

Da się bez spawania tylko samo toczenie, jak bym nie widział to bym o tym nie pisał ;) Ostatnio nie mogłem znaleźć tych zdjęć ale dzisiaj trochę poryłem w necie i są 19" Custom OZ Mito II

255875-1-2003-540i-bmw-ap-coilovers-coil

255875-10-2003-540i-bmw-ap-coilovers-coi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Richie ja wiem że są, nawet na Syndykacie Hanka miała takie 19" w M5 produkcji made in sandał, Patt miał w 18" i sporo chłopaków w 17" też, ale żadne nie wyglądają i nie bedą wyglądać jak te Mito I co wkleiłeś powyżej ;) te z custom ffsets nie wyglądają źle ale też rażą trochę rzeźbą ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...