Skocz do zawartości

[E46] 323Ci Sancza


Sanczo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jest to spontaniczna decyzja przedstawienia mojego auta na tutejszym forum, ciekaw jestem waszych komentarzy.

Auto kupione jako w seryjnym wyposażeniu, niczym wyróżniającym się z pośród reszty e46. Na plus z wyposażenia to ksenon, skóry, podgrzewane elektryczne fotele z pamięcią. 

I tak miało pozostać...

 

Type code BM31 
Type 323CI (EUR) 
E series E46 (2) 
Series 3 
Type COUPE 
Steering LL 
Doors 2 
Engine M52/TU 
Displacement 2.50 
Power 125 
Drive HECK 
Transmission MECH 
Colour TOPASBLAU METALLIC (364) 
Upholstery STANDARDLEDER/GRAU (N6TT) 
Prod.date 2000-04-14 

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering 
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit 
S441A RAUCHERPAKET Smoker package 
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory 
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger 
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system 
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) 
S522A XENON-LICHT Xenon Light 
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning 
S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD 
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights 
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY 
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe 
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German 
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat 
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings 
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel 
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights 
S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer 
S550A BORDCOMPUTER On-board computer 
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment 

 

Tak wyglądała tuż po zakupie:

 

BMW2_zps6a177312.jpg
 
BMW3_zpsd1290b90.jpg
 
BMW4_zpse41071c0.jpg
 
BMW8_zps79e8155e.jpg

 

i zaczeła się zabawa

 

- Sprężyny Eibach Sportline

- w między czasie były koła styling 67

- listwy progowe M pakiet

- czarno szary kpl. boczków

- szary podłokietnik

- kpl tulei poliuretanowych

- czarne mieszek drążka zmiany biegów i ręcznego

- wydech Proex

- czarne dywaniki

- czarna podsufitka

- krótki drążek zmiany biegów M pakiet

- kpl. M pakiet zewnętrzny

- tylne lampy LED

- ciemne kierunkowskazy

- cupholder

- gruba kierownica M pakiet (od M3, kolorowe nici)

- przeróbka lamp przednich na BH

- felgi BBS RS 744 745 18cali

- shadow line w połysku

- czarne nerki

- kpl szarych foteli z M3 w pełnej opcji

 

Na dzień dzisiejszy auto prezentuje się następująco:

 

bmwsanczo%205_zpsn3pprxp8.jpg

bmwsanczo%206_zpszewllzvh.jpg
bmwsanczo%202_zpsjwgah23n.jpg
bmwsanczo%203_zpsyc1jacp5.jpg
bmwsanczo%204_zpseeuljarw.jpg
bmwsanczo%201_zpsw6cia6o6.jpg
 
W planach pozostało:
 
- podstopnica M pakiet
- czarny dywan
- czarne plastiki w fotelach
- gwint
- kpl. lusterek M3
- i prawdopodobnie zagości grube koło ;)
 
Mam nadzieje że auto się spodoba. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu doczekałem się tu Twojej galerii, może i ja się odważę i pochwalę się moją.. :D

 

P.S.

Po wszystkich świętych się odezwę.

Ok

 

Åadnie wyglada.

Zdjęcia robione zaraz po wymianie sprężyn, czy juz zdążyły sie ułożyć? Pytam, bo sam wymieniłem 500km temu na prokit i do teraz myślałem, że sportline wyglada na dużo niższy.

Po wymianie sprężyn zrobionych już sporo km, myślę że conajmniej 10k, co miało się ułożyć już się ułożyło;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, 

czy koła są w normalny sposób założony? i tak komponują się z błotnikami?

czy zakładałeś jakieś adaptery?

 

pozdrawiam

 

ps i czy błotniki nie zawadzaja :)

Hej, montaż kół obył się bez najmniejszych przeróbek, może poza jedną;) pierścienie centrujące z e39 na e46 o ile montaż ich w ogóle można nazwać przeróbką

przód 8j et 20 tył 9j et 24, opony 205 i 215/40 pasuje jak widać, można normalnie jeździć bez przycierek ;)

 

dodam jeszcze kilka zdjęć:

 

smerfeta4_zps6jel8bn7.jpg

 

smerfeta3_zpsleq5ukga.jpg

 

smerfeta2_zpsaxlao3nt.jpg

 

smerfeta1_zpsjr1y3xqp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerki są do poprawy, tylne lampy zamienniki DEPO

Co do wnętrza, nie doczekało się lepszych zdjęć bo nie jestem w 100% z niego zadowolony, to za sprawą jak wcześniej wspomniałem braku podstopnicy M, czarnego dywanu i czarnych plastików w fotelach.

Zamieszczę zdjęcia które wygrzebałem w telefonie, przy chwili wolnego czasu zrobię lepsze i je podmienię.

 

wnetrze%201_zpsa5tq3xsm.jpg

 

wnetrze%204_zpsll8jas7j.jpg

 

wnetrze%205_zpsnsxuiqdw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dekory planuje pomalować w piano black, w między czasie zakupiłem nowe koła na sezon. Nie mam ich jeszcze u siebie dlatego tylko jedna fota.

OZ Mito 18`` w szerokościach 9 i 10,5 cala, ET niskie coś w okolicach 19 i 13? poprawcie mnie jeśli się mylę.

Na pewno będzie rzeźba, liczę na wasze podpowiedzi;)

 

mito_zpsti9nermo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Możesz mi podpowiedzieć jedną rzecz. Po rozkodowaniu vinu wyszło, że nie mam seryjenego zawieszenia S226A i zastanawiam się co mogę zrobić aktualnie z zawiasem u siebie. Zastanawiałem się nad Bilsteinem B8 ale w bardzo wielu przypadkach opisana jest wyłączność do zawieszania "M-Technic" i nie wiem czy podejdzie to pod moje auto. Drugim rozwiązaniem jest gwint AP i nie wiem właśnie na co się zdecydować. Na wiosnę będzie wpadać felga 9,5 cala 18" i chce to jakoś dobrze spasować :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałoby nie podejść, zakładasz B8 plus odpowiednia sprężyna do tego (bo właśnie fabryczna z "M-Technic" będzie krótsza) i cieszysz się niższym autem. Na pewno gwint AP byłby rozwiązaniem lepszym i sam chyba na to bym się chciał zdecydować.

Mimo wszystko jestem świeży w zawieszeniach gwintowanych, są tu mądrzejsze głowy ode mnie i dobrze by było żeby się wypowiedzieli.

Zapytaj może w odpowiednim dziale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Na wiosne mały serwis:
- skrzynia biegów z dużo mniejszym przelotem 
- sprzęgło, docisk, dwumas 
- alternator 
- pompa wspomagania 
- uszczelka podstawy filtra oleju 
- łącznik elastyczny wału 

co do przygotowań na nowy sezon, miałem OZ MITO w 18 calach 

mito%202_zpsnjidrrdi.jpg

mito%203_zpscunjgkws.jpg

 

Przód był zdecydowanie za szeroko, nie chcąc z auta zrobić pokraki zamieniłem na OZ MITO 2 w 19 calach, przód 8.5j et13, tył 10j et19

u kumpla wyglądało to mniej więcej tak, pozostaje mi zakupić gwint i spasować to w ten sam sposób

 

17349339_1324637507603973_294146308_o_zp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...