Skocz do zawartości

[E36] - Rosa 318Ci


Gabriel Rosa

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Przez wiele lat mojej przygody z BMW posiadałem różne modele. Miałem E34 540i na sześciu biegach, miałem E31 z unikatowym wnętrzem (grzane sportsitze ze spacjalną welurową tapicerką), miałem E38 750iL w indywidualu ... Ale najwięcej frajdy sprawiło mi pojechanie do ślubu E36 318CI ... Nie wiem czemu, ale żadne z powyższych nie dawało mi takiej frajdy z jazdy jak to ... Tylko muszę je trochę niżej położyć :P

 

11hawic.jpg

 

2u9j020.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

Jako że GF zbliżą się wielkimi krokami i trochę parafrazując Arass'a, detale są najważniejsze, dokonałem zakupu i wymiany uszkodzonego przycisku otwierania schowka po stronie pasażera :). Małe, a cieszy :). Niestety korekty lakieru przed GF zrobić nie zdążę, ale za na dniach zbliżymy się trochę do ziemi i ustawimy geometrię, coby wstydu nie było :P

 

2lxdt2h.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiera finalnie miała iść do Touringa, jednak po chwili zadumy, trafi finalnie do Cabrio, a Touring jeszcze chwile musi poczekać. Jeszcze chwila, jeszcze momencik, jeszcze jeden element i całe wnętrze do Cabrio będę miał takie jak chce :). Dalej planach mamy wymianę szyby na nową, pasów ściągających i wszystkich plastików linek i innych dupereli + regulacja dachu, żeby było idealnie :). A jutro kręcimy gwinty :P.

 

2i96owj.jpg

25swvbm.jpg

w8qngy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

W temacie cabrio niewiele się działo, na pierwszym planie były sprawy prywatne i 323iT Individual, ale o cabrio nie zapomniałem. Auto dostało nowe wnętrze, wpadły poliftowe, grzane i pompowane vadery w kolorze Hell Grau, do których doszła fabryczna kanapa od sportów także w kolorze. Nowe wnętrze zastąpiło fabryczne sporty i kanapę, które były odnawiane i niestety jakość tego procesu mnie nie satysfakcjonowała. Vadery zachowane w oryginale i nie będą modyfikowane. We wnętrzu zagościło także radio BMW Professional RDS, a z detali wjechała nowa nerka w czarym macie. Ze względu na wymianę elementów zawieszenia i skończonym zakresie regulacji geometrii zdecydowałem się na sprawdzone w 323iT rozwiązanie, czyli regulowane wahacze, nie trzeba rolować błotników, auto dobrze wygląda i dobrze jeździ. Oczywiście plany są, ale póki co głównie daje radość z jazdy :).

 

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_884.jpg

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_8b5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...