TTom3k Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Witam wszystkich forumowiczów ! Z racji że to pierwszy post na tym forum wspomne że jest to moja 3 bawarka po 2 turasach e46 330d i e91 330xd, Tym razem padł wybór na coupe'te. Plan był znaleść 335d w ostateczności 335i - wole klekoty. Oczywiście po oględzinach kilku egzemplarzy z miernikiem lakieru stwierdziłem że cięzko znaleść auto nie szpachlowane i nie zmalowane ;/ Nie miałem też ochoty czekać pół roku i przejechać 10 tys km za autem, więc z polecenia trafiła sie 330d bardzo zadbana i doinwestowana - nawet się nie zastanawiałem że to nie 335 tylko od razu pojechałem oglądac i nie żaluje Dobra teraz coś o aucie : ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAWD510X0PW17100 Type code: WD51 Model: 330D OL (EUR) E-F-R series: E92 Series: 3 Type: COUPE Steering: LL Doors: 2 Engine: M57/T2 Displacement: 3.00 Power: 170 (231 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH Prod.date: 2006-09-09 SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S2C5 BMW LA wheel, star spoke 185 S4AE Armrest front, retractable S4AT Interior trim finishers black high-gloss S8SP Control unit COP S9AA Outer skin protection S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S320 Deleted, model lettering S358 Climate comfort windscreen S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S464 Ski bag S470 Isofix-System S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S563 Light package S606 Navigation system Business S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S672 CD changer for 6 CDs S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German Oprócz tego co wyżej auto doposażone zostało w : - m pakiet zewnętrzny - oryginalny carbon pack performance - zaciski brembo 8 tłoczkowe - zawieszenie gewinde BILSTEIN B14 - EIBACH anti roll kit przód i tył - kompletny układ wydechowy z downpipe firmy MG motorsport - nawigacja CIC - lampy tylne LCI - ringi przód LCI - felgi 19' Vermilion -soft (lecz do poprawy) - nagłosnienie gladen one + sub + inne pi***ołki typu nakładki performance, naklejki, dywaniki itp W planach : Dołożenie większego IC i program na 320-330 koni Zmiana koła - choć nie mam pojęcia na jakie póki co .. Usunięcie naklejek performance Korekta lakieru Pozatym to dbać, dbać i rozkoszować się jazda Jakies sugestie ? vcv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Zobaczmy co na to powie wujek syndykat. Ja jestem ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 hehehe, ja grzecznie Tomkowi tłumacze na Pw, ale skoro już klepnięte to niech towarzystwo uświadomi, bo podobno "prawie" to samo co Breytona 335i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Ja zazwyczaj też na PW informuję delikwentów o "decyzji ws. akceptacji galerii", ale w tym przypadku jestem po prostu ciekawy opinii "niezawistnego" syndykatu KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisiek Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Huh. Te srebrne pasy po bokach jak dla mnie tragedia. Kolor dyfuzora z tylu tez. Dalbym czarny a naklejki do zerwania. Ogolnie nie jest chyba zle. Dobre kolo i bedzie z niej ladne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Może kolega wystawia galerię bo po prostu auto idzie do żyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaziONE Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Czysta i schludna. Nie ta sama liga co Breytona ale tragedii tez nie ma.Tak jak Fisiek mówił , poprawić pare szczegółów wrzucić jakies ładne koło, pokręcić troche bilsteinem i bedzie wyglądać.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 jest delikatny chaos ale bez przesady do ogarniecia. Podstawa to grube koło + gwint , reszta to detale, ten dyfuzor z tyłu nie jest zły ale jak już to w kolor zderzaka wtedy du** będzie duuuuża, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TTom3k Napisano 31 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Niektórzy mam wrażenie nie czytają opisu tylko oglądaja same zdjęcia Auto takie kupiłem z moich modów tu jeszcze nie ma nic, tak jak wspomniałem Kujonowi na PW germanem nie można tego nazwać ale seria też nie. Koła nie są tragiczne(widziałem gorsze na tym forum) ale napewno na następny sezon będzie zmiana, obecnie 8,5 i 9,5 to takie minimum bym powiedział. Paski performance wylecą jak juz pisałem wyżej ale to pewnie przy korekcie lakieru za jednym zamachem. Nie ubliżając nikomu ani nie robiąc konkurencji między autami tak przeglądam galerie wspomnianego Breytona - myśle sobie fajne e92 , hamulce, zawias , hybrydki i koło LM(które wrzucając do jakiegokolwiek auta podwyższa jego wartość Ale z drugiej strony zastanawiam sie gdzie ta inna liga? Hmm wizualnie bym sie nie zamienił ani z zewnątrz ani wewnatrz:) Jakie koło najlepiej by leżało z jednoczesciowych ? Myśle o BBS CH lub CHR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zikejn Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Jakie koło najlepiej by leżało z jednoczesciowych ? Myśle o BBS CH lub CHR Nie uważasz ze podobne masz teraz na aucie ? Druga sprawa to czemu monobloki ? Nie mówię ze to źle bo sam póki co mam ale chce 3tgl żeby jednak było "syndykatowo" ( jeśli wlazłeś miedzy wrony musisz krakać jak i one hehe ). No i ja tu bym widział coś szerszego niż to co podałeś O reszcie myślę ze koledzy wyżej napisali Oglądając ostatnio filmy syndykatu słyszałem mądrą odpowiedz na pytanie : Co to jest syndykat ? " Jest to selekcja najlepszych projektów BMW " Wiec nie ma co tutaj się obrażać tylko budować i dążyć do celów tym bardziej ze założyłeś temat z autem w którym nie tknąłeś palcem KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 po kominach widać że spaliny to auto puszca czyściutkie planując kolejne KM i NM pamiętaj że nikt takich obrazków w Chotowej oglądać nie chce i że na drodze nie jesteś sam KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TTom3k Napisano 31 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Nie uważasz ze podobne masz teraz na aucie ? Druga sprawa to czemu monobloki ? Nie mówię ze to źle bo sam póki co mam ale chce 3tgl żeby jednak było "syndykatowo" ( jeśli wlazłeś miedzy wrony musisz krakać jak i one hehe ). No i ja tu bym widział coś szerszego niż to co podałeś O reszcie myślę ze koledzy wyżej napisali Oglądając ostatnio filmy syndykatu słyszałem mądrą odpowiedz na pytanie : Co to jest syndykat ? " Jest to selekcja najlepszych projektów BMW " Wiec nie ma co tutaj się obrażać tylko budować i dążyć do celów tym bardziej ze założyłeś temat z autem w którym nie tknąłeś palcem Zgadzam sie z Toba Co do felg jakoś bardziej leża mi monobloki w e9X Maciek: Wszystko zależy od odpowiedniego wystrojenia, kondycji układu wtryskowego, większego IC, oraz wydechu - bez dpf napewno cos bardziej kopci bo ma lekko, robiąc z serii powiedzmy 280 koni można uzyskac bezdymnie, i tak jak wyżej pisze dobrze przygotowany można zrobic program 330km bezdymnie, póżniej zostaje hybrydka i realnie 370 koni i powiedzmy 800nm i takiego widoku jak na Twoim zdjęciu napewno nie bedzie Filmik jak gada diesel na wydechu MG https://www.youtube.com/watch?v=giEfVI9kMe4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TTom3k Napisano 4 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Z "nowości" auto pozbyło się pasków performance : Następnie wleciał nowy IC: Program narazie na seryjnym turbo: I na zimowy sezon wleciał styling 162, zmuszony byłem dac na przód dystans 10mm bo niestety przez wklęsłość felg wadziły o zacisk ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Breyton Napisano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Siema! Co do felg to E92 niestety potrzebuje szerokości bo błotniki dużo zmieszczą. Jeśli zostaniesz na 19" nawet tych co masz to napewno dystanse żeby dopasować to do błotników i napewno inne opony. O gwincie już wcześniej chłopacy Ci pisali i podłączam się do tego. Niezależnie czy to będzie 19 czy 20 ja bym dał jeszcze w dół. Poza tym zawias masz dobry, hamulce też fajne (czerwony bym osobiście zmienił bo już jest wg mnie za bardzo oklepany i pasuje bardziej do Golfa GTI niż BMW ) Jak już robisz polifta to lusterka też zamień na te z LCI. I jak poszły dystanse z przodu na zimę to z tyłu napewno też musisz dołożyć. Sprawdź sobie jak leży Ci kanał nawiewu hamulca w nadkolu, bo chyba na zdjęciu widać że coś nie celuje w otwór w nadkolu. Z coupetami u nas jeszcze ciężko. Mało ich jest, jak widać chociażby na tym forum. Powodzenia i gdzieś tam pewnie do spotkania!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TTom3k Napisano 4 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 Siema! Co do felg to E92 niestety potrzebuje szerokości bo błotniki dużo zmieszczą. Jeśli zostaniesz na 19" nawet tych co masz to napewno dystanse żeby dopasować to do błotników i napewno inne opony. O gwincie już wcześniej chłopacy Ci pisali i podłączam się do tego. Niezależnie czy to będzie 19 czy 20 ja bym dał jeszcze w dół. Poza tym zawias masz dobry, hamulce też fajne (czerwony bym osobiście zmienił bo już jest wg mnie za bardzo oklepany i pasuje bardziej do Golfa GTI niż BMW ) Jak już robisz polifta to lusterka też zamień na te z LCI. I jak poszły dystanse z przodu na zimę to z tyłu napewno też musisz dołożyć. Sprawdź sobie jak leży Ci kanał nawiewu hamulca w nadkolu, bo chyba na zdjęciu widać że coś nie celuje w otwór w nadkolu. Z coupetami u nas jeszcze ciężko. Mało ich jest, jak widać chociażby na tym forum. Powodzenia i gdzieś tam pewnie do spotkania!! Dobre masz oko Odnośnie LCI jeśli miałbym zmieniać to raczej wpadna lustrka m3 z progami. Koła chętnie bym zmienił ale nie moge znaleść nic sensownego. Apropo bilstein b14 to wysłałem na reklamacje z powodu stukającego amortyzatora przedniego i póki co jeżdze "kozą" ale jak wróci napewno bedzie niżej, opony obecnie sa 235 i 265. Kolor zacisku hmm, niby można zmienić ale to juz kwestia gustu - jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza. Z tymi e92 masz racje jest dość mało po forach choć ostatnimi czasy coraz więcej się pojawia, Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 Z tymi e92 masz racje jest dość mało po forach choć ostatnimi czasy coraz więcej się pojawia, Pozdro dziwisz się , że "zrobionych" e92 jest mało ? W takiego kebaba czy inne e46 kupujesz za 10-15 , wkładasz koło za 5-7 , "gwint" ta tesko czy inne fk za tysiaka , rolujesz, robisz detailingi , dobrą sesję i za 20k jesteś królem geramanstajla...w e92 żeby zrobić porównywalny efekt to oprócz oczywistej , wysokiej ceny zakupu auta musiałbyś wpakować równowartość całego takiego kababa czy e46 Polsza to nie JuEsEj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktosiowatyktos Napisano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 Edit, post do kosza. Pomyliły mi się fora i pisałem w złym kontekście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Breyton Napisano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 dziwisz się , że "zrobionych" e92 jest mało ? W takiego kebaba czy inne e46 kupujesz za 10-15 , wkładasz koło za 5-7 , "gwint" ta tesko czy inne fk za tysiaka , rolujesz, robisz detailingi , dobrą sesję i za 20k jesteś królem geramanstajla...w e92 żeby zrobić porównywalny efekt to oprócz oczywistej , wysokiej ceny zakupu auta musiałbyś wpakować równowartość całego takiego kababa czy e46 Polsza to nie JuEsEj Dlatego E9X to póki co jeszcze 1 z 10ciu (kebabów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.