Skocz do zawartości

[E92] TTom3k - 330d,mpak,carbon performance


TTom3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów !

 

Z racji że to pierwszy post na tym forum wspomne że jest to moja 3 bawarka po 2 turasach e46 330d i e91 330xd, Tym razem padł wybór na coupe'te. Plan był znaleść 335d w ostateczności 335i - wole klekoty. Oczywiście po oględzinach kilku egzemplarzy z miernikiem lakieru stwierdziłem że cięzko znaleść auto nie szpachlowane i nie zmalowane ;/ Nie miałem też ochoty czekać pół roku i przejechać 10 tys km za autem, więc z polecenia trafiła sie 330d bardzo zadbana i doinwestowana - nawet się nie zastanawiałem że to nie 335 tylko od razu pojechałem oglądac i nie żaluje :) Dobra teraz coś o aucie :

 

========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAWD510X0PW17100
Type code: WD51
Model: 330D OL (EUR)
E-F-R series: E92
Series: 3
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M57/T2
Displacement: 3.00
Power: 170 (231 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI
Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH
Prod.date: 2006-09-09
 
SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S2C5 BMW LA wheel, star spoke 185
S4AE Armrest front, retractable
S4AT Interior trim finishers black high-gloss
S8SP Control unit COP
S9AA Outer skin protection
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S320 Deleted, model lettering
S358 Climate comfort windscreen
S415 Sun-blind, rear
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S459 El. front seat adjustment w. memory
S464 Ski bag
S470 Isofix-System
S481 Sports seat
S493 Storage compartment package
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S606 Navigation system Business
S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth
S672 CD changer for 6 CDs
S761 Individual sunshade glazing
S775 Headlining anthracite
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
 
Oprócz tego co wyżej auto doposażone zostało w :
- m pakiet zewnętrzny
- oryginalny carbon pack performance
- zaciski brembo 8 tłoczkowe
- zawieszenie gewinde BILSTEIN B14
- EIBACH anti roll kit przód i tył
- kompletny układ wydechowy z downpipe firmy MG motorsport
- nawigacja CIC
- lampy tylne LCI
- ringi przód LCI
- felgi 19' Vermilion 
-soft (lecz do poprawy)
- nagłosnienie gladen one + sub
+ inne pi***ołki typu nakładki performance, naklejki, dywaniki itp

 

W planach :
Dołożenie większego IC i program na 320-330 koni
Zmiana koła - choć nie mam pojęcia na jakie póki co ..
Usunięcie naklejek performance
Korekta lakieru
Pozatym to dbać, dbać i rozkoszować się jazda :)
 
Jakies sugestie ?

 

DSC_5894_zps4uxuzpzc.jpg

 

DSC_5948_zpsx7kzpj3m.jpgDSC_5945_zpskby4oxii.jpgDSC_5922_zpssw8etjsm.jpgDSC_5958_zpsz8mvoyiy.jpgDSC_5946_zpsse4fbvkm.jpgDSC_0094_zpsks3geg4j.jpg

vcvDSC_0106_zps0y8dnbvy.jpgDSC_0100_zpsa9yxely6.jpgDSC_5988_zpsv1szuryz.jpgDSC_5982_zpsrl7illog.jpgDSC_0119_zpsqsbtpfjx.jpgDSC_0123_zpsd9edvrsb.jpgDSC_5970_zpsvjegr4ks.jpgDSC_5957_zpsphjjnl7j.jpgDSC_5975_zpsxp3u7otl.jpgDSC_5884_zpst9kk2ttf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy mam wrażenie nie czytają opisu tylko oglądaja same zdjęcia ;) Auto takie kupiłem z moich modów tu jeszcze nie ma nic, tak jak wspomniałem Kujonowi na PW germanem nie można tego nazwać ale seria też nie. Koła nie są tragiczne(widziałem gorsze na tym forum) ale napewno na następny sezon będzie zmiana, obecnie 8,5 i 9,5 to takie minimum bym powiedział. Paski performance wylecą jak juz pisałem wyżej ale to pewnie przy korekcie lakieru za jednym zamachem. Nie ubliżając nikomu ani nie robiąc konkurencji między autami tak przeglądam galerie wspomnianego Breytona - myśle sobie fajne e92 , hamulce, zawias , hybrydki i koło LM(które wrzucając do jakiegokolwiek auta podwyższa jego wartość :) Ale z drugiej strony zastanawiam sie gdzie ta inna liga? Hmm wizualnie bym sie nie zamienił ani z zewnątrz ani wewnatrz:) Jakie koło najlepiej by leżało z jednoczesciowych ? Myśle o BBS CH lub CHR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie koło najlepiej by leżało z jednoczesciowych ? Myśle o BBS CH lub CHR

 

 

Nie uważasz ze podobne masz teraz na aucie ?

Druga sprawa to czemu monobloki ? Nie mówię ze to źle bo sam póki co mam ale chce 3tgl żeby jednak było "syndykatowo" ( jeśli wlazłeś miedzy wrony musisz krakać jak i one hehe ).

No i ja tu bym widział coś szerszego niż to co podałeś :P 

 

O reszcie myślę ze koledzy wyżej napisali :) 

 

Oglądając ostatnio filmy syndykatu słyszałem mądrą odpowiedz na pytanie : Co to jest syndykat ? " Jest to selekcja najlepszych projektów BMW " Wiec nie ma co tutaj się obrażać tylko budować i dążyć do celów tym bardziej ze założyłeś temat z autem w którym nie tknąłeś palcem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uważasz ze podobne masz teraz na aucie ?

Druga sprawa to czemu monobloki ? Nie mówię ze to źle bo sam póki co mam ale chce 3tgl żeby jednak było "syndykatowo" ( jeśli wlazłeś miedzy wrony musisz krakać jak i one hehe ).

No i ja tu bym widział coś szerszego niż to co podałeś :P

 

O reszcie myślę ze koledzy wyżej napisali :)

 

Oglądając ostatnio filmy syndykatu słyszałem mądrą odpowiedz na pytanie : Co to jest syndykat ? " Jest to selekcja najlepszych projektów BMW " Wiec nie ma co tutaj się obrażać tylko budować i dążyć do celów tym bardziej ze założyłeś temat z autem w którym nie tknąłeś palcem :)

Zgadzam sie z Toba :) Co do felg jakoś bardziej leża mi monobloki w e9X

 

Maciek: Wszystko zależy od odpowiedniego wystrojenia, kondycji układu wtryskowego, większego IC, oraz wydechu - bez dpf napewno cos bardziej kopci bo ma lekko, robiąc z serii powiedzmy 280 koni można uzyskac bezdymnie, i tak jak wyżej pisze dobrze przygotowany można zrobic program 330km bezdymnie, póżniej zostaje hybrydka i realnie 370 koni i powiedzmy 800nm i takiego widoku jak na Twoim zdjęciu napewno nie bedzie :)

 

 

Filmik jak gada diesel na wydechu MG https://www.youtube.com/watch?v=giEfVI9kMe4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Z "nowości" auto pozbyło się pasków performance :

 

14589946_1061661647287919_87060208865064

 

14500296_1061662253954525_39473945436183

 

14590030_1061661950621222_60216073279554

 

 

Następnie wleciał nowy IC:

 

IMG_5565_zpsy9onn7dr.jpg

 

4805c27d-a25c-4d99-87c5-5409a02848b8_zps

 

Program narazie na seryjnym turbo:

 

IMG_5601_zpsuyinmt1f.jpg

 

I na zimowy sezon wleciał styling 162, zmuszony byłem dac na przód dystans 10mm bo niestety przez wklęsłość felg wadziły o zacisk ;/

 

IMG_5675_zpsmouatdlr.jpg

 

IMG_5676_zps7ofgy1oy.jpg

 

IMG_5678_zpskqmvf0hw.jpg

 

IMG_5673_zpsvnncn8uq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siema!

Co do felg to E92 niestety potrzebuje szerokości bo błotniki dużo zmieszczą. Jeśli zostaniesz na 19" nawet tych co masz to napewno dystanse żeby dopasować to do błotników i napewno inne opony. O gwincie już wcześniej chłopacy Ci pisali i podłączam się do tego. Niezależnie czy to będzie 19 czy 20 ja bym dał jeszcze w dół. Poza tym zawias masz dobry, hamulce też fajne (czerwony bym osobiście zmienił bo już jest wg mnie za bardzo oklepany i pasuje bardziej do Golfa GTI niż BMW :) )

Jak już robisz polifta to lusterka też zamień na te z LCI. I jak poszły dystanse z przodu na zimę to z tyłu napewno też musisz dołożyć. Sprawdź sobie jak leży Ci kanał nawiewu hamulca w nadkolu, bo chyba na zdjęciu widać że coś nie celuje w otwór w nadkolu.

Z coupetami u nas jeszcze ciężko. Mało ich jest, jak widać chociażby na tym forum.

Powodzenia i gdzieś tam pewnie do spotkania!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Siema!

Co do felg to E92 niestety potrzebuje szerokości bo błotniki dużo zmieszczą. Jeśli zostaniesz na 19" nawet tych co masz to napewno dystanse żeby dopasować to do błotników i napewno inne opony. O gwincie już wcześniej chłopacy Ci pisali i podłączam się do tego. Niezależnie czy to będzie 19 czy 20 ja bym dał jeszcze w dół. Poza tym zawias masz dobry, hamulce też fajne (czerwony bym osobiście zmienił bo już jest wg mnie za bardzo oklepany i pasuje bardziej do Golfa GTI niż BMW :) )

Jak już robisz polifta to lusterka też zamień na te z LCI. I jak poszły dystanse z przodu na zimę to z tyłu napewno też musisz dołożyć. Sprawdź sobie jak leży Ci kanał nawiewu hamulca w nadkolu, bo chyba na zdjęciu widać że coś nie celuje w otwór w nadkolu.

Z coupetami u nas jeszcze ciężko. Mało ich jest, jak widać chociażby na tym forum.

Powodzenia i gdzieś tam pewnie do spotkania!!

Dobre masz oko :) Odnośnie LCI jeśli miałbym zmieniać to raczej wpadna lustrka m3 z progami. Koła chętnie bym zmienił ale nie moge znaleść nic sensownego. Apropo bilstein b14 to wysłałem na reklamacje z powodu stukającego amortyzatora przedniego i póki co jeżdze "kozą" ale jak wróci napewno bedzie niżej, opony obecnie sa 235 i 265. Kolor zacisku hmm, niby można zmienić ale to juz kwestia gustu - jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza.  Z tymi e92 masz racje jest dość mało po forach choć ostatnimi czasy coraz więcej się pojawia, Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Z tymi e92 masz racje jest dość mało po forach choć ostatnimi czasy coraz więcej się pojawia, Pozdro

 

dziwisz się , że "zrobionych" e92 jest mało ? W takiego kebaba czy inne e46 kupujesz za 10-15 , wkładasz koło za 5-7 , "gwint" ta tesko czy inne fk za tysiaka , rolujesz, robisz detailingi , dobrą sesję i za 20k jesteś królem geramanstajla...w e92 żeby zrobić porównywalny efekt to oprócz oczywistej , wysokiej ceny zakupu auta musiałbyś wpakować równowartość całego takiego kababa czy e46  :mrgreen:  Polsza to nie JuEsEj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwisz się , że "zrobionych" e92 jest mało ? W takiego kebaba czy inne e46 kupujesz za 10-15 , wkładasz koło za 5-7 , "gwint" ta tesko czy inne fk za tysiaka , rolujesz, robisz detailingi , dobrą sesję i za 20k jesteś królem geramanstajla...w e92 żeby zrobić porównywalny efekt to oprócz oczywistej , wysokiej ceny zakupu auta musiałbyś wpakować równowartość całego takiego kababa czy e46  :mrgreen:  Polsza to nie JuEsEj

 

Dlatego E9X to póki co jeszcze 1 z 10ciu (kebabów) 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...