Skocz do zawartości
Zikejn

[E46] Adrian - 330i

Polecane posty

Witam. Chciałbym przedstawić dziś swoje E46 w sedanie które zakupiłem w listopadzie 2015, sprowadzone z Niemiec , rok 2002, silnik 2.0, 4gary... Do dnia dzisiejszego przeszło myślę ze dość sporo modyfikacji.
 

Oto stan w jakim zostało zakupione : 

 

2n73a5j.jpg

 

Auto totalna seria, można powiedzieć wersja bieda, środek juz był kiedyś zmieniany bo podczas zakupy auto miało siwe zwykłe skóry w środku a z vinu wychodzi zupełnie cos innego. Ale nie byłem tym zmartwione ponieważ liczyły sie dla mnie zdrowe blachy bo wiedziałem ze coś z tego auta powstanie. Przedstawiam VIN zakupionego auta : CJ69265. 

 

Niestety z kolejnych etapów modyfikacji zdjęć nie posiadam bo nigdy nie myślałem o takim temacie jak tutaj, ale trochę to wszystko opiszę :) 

 

W pierwszej kolejności usunąłem chrom, nerki okleiłem folią czarny połysk i odrazu szukałem kompletnego M-Pakietu. Dość szybko udało się znaleźć kompletnego anglika z uszkodzonym silnikiem ale kompletnym m-pakietem. Długo się nie zastanawiałem wziąłem i tyle. Auto zostało wyposażone w elementy m-pakietu : zderzak przód, zderzak tył, progi, lotka na klapę, środek : kierownica , gałka zmiany biegów, czarna podsufitka, sportisize czarna skóra. Brakuje tylko podstopnicy którą w końcu muszę się zebrać i zakupić. 

 

Po zmontowaniu wszystkiego juz zaczęło się to wszystko podobać lecz na tej feldze i tak wysoko to nie mogło leżeć :) więc niskobudżetowo wpadł gwint MTS. Felgi szukałem dość długo ponieważ też był określony fundusz. Decyzja padła na amerykańskie VMR'y, model V710 , w konfiguracji : wielkość 18 cali , szerokości : przód 8.5j , tył 9.5j . Na to zostały naciągnięte opony przód 215/35 ,  tył 215/40. 

 

Auto juz wtedy zdecydowanie mi się podobało, lecz dalej wstyd pod maska... 4gary.. 

Znalazł się fundusz i po poszukiwaniach auto trafiło do zaprzyjaźnionego z forum HTT !! 

 

Po 3 tygodniach auto odebrałem jako pełnoprawne m54b30 :) ( kompletny swap razem z hamulcami, przeniesieniem aku do bagażnika itp. )

 

Do tej pory z większych modyfikacji byłoby tyle.  Przy aucie póki co są powoli dopieszczane detale , czyli wymiana różnych elementów zawieszenia, do zrobienia: wymiana podszybia, zmiana shadowlina na ten w połysku, i ogólnie doprowadzenie auta do stanu igła :) 

 

Z większych planów :

1. Wymiana lamp przód na xenon. 

2. Wymiana gwintu na markowy z regulacja twardości.

3 .Wymiana felg na skręcane z rantem.

4. Modyfikacja wydechu ( jeszcze dokładnie nie wiem co bym chciał )

5. dbanie dbanie dbanie i dopieszczanie detali :)

 

Czas na kilka zdjęć jak to się wszystko prezentuje :

 

11u9qjc.jpg

 

fvi79f.jpg

 

10z9x1h.jpg

 

25i0je8.jpg

 

9s8ox4.jpg

 

begd28.jpg

 

106zzm8.jpg

 

15f0gi9.jpg

 

 

Zdjęcia środka dodam później, tylko muszę zrobić ładne :) 

 

Liczę na pozytywne przyjęcie i oczywiście rady co jeszcze można zdziałać :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi chyba przez retusz zdjęć lakier wygląda na matowy.Generalnie zmiany na plus ale musisz troszkę czasu tu spędzić żeby wiedzieć jak te auto powinno wyglądać docelowo;)Najważniejsze że masz zajawkę a tu już Cię sprowadzą na ziemie w jakim kierunku iść,albo się obrazisz i pójdziesz do konkurencji:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gwint został ten sam co był wcześniej? Mocno siadła całość po włożeniu cięższego silnika?

 

Czy mocno to az tak nie bo i tak było nisko :) Ale siadło, i nic z tym nie zrobiłem tylko usmiech na twarzy ze jeszcze jest cos niżej heh 

 

 

A mi chyba przez retusz zdjęć lakier wygląda na matowy.Generalnie zmiany na plus ale musisz troszkę czasu tu spędzić żeby wiedzieć jak te auto powinno wyglądać docelowo;)Najważniejsze że masz zajawkę a tu już Cię sprowadzą na ziemie w jakim kierunku iść,albo się obrazisz i pójdziesz do konkurencji:P

 

 

Lakier zdecydowanie nie jest matowy :)  Przedewszystkim sam mam pomysł na swoje auto :) ma byc nisko i szeroko w jak najlepszym stanie bez ani centa przesadzonego wieś tuningu :) Do wszystko sie dochodzi z czasem :) Auto mam od listopada 2015 czyli niecały rok wiec przedemna jeszcze długa droga i mam nadzieje ze osiagne cel który mam w głowie :) Konkurencja dla syndykatu ? hehe nie znam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przydałoby się odświeżyć plastiki we wnętrzu. Koszt nieduży, a dużo lepiej wnętrze wygląda ;)

 

No tak sie własnie do tego przymierzam :) Teraz własnie chce zająć się takimi detalami w aucie, a sporo tez myslę nad wymiana radia na 2din to juz jeden plastik by odszedł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś auto nie rzuciło się w oczy, a pewnie jeździmy czasem po tych samych ulicach. Trochę auto się zmieniło w porównaniu do pierwszego zdjęcia.

 

Ogólnie też nie kojarzę abyśmy gdzieś się mijali, a słyszałem o twojej "Z'ecie :) 

 

No troche się zmieniło, mam nadzieje na lepsze hehe ale jeszcze dużo sporo roboty do ogarnięcia :) ważne że jest juz jakas konkretna baza do dalszej pracy :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiosna wiosna ach to ty :D Czas najwyższy odświeżyć trochę temacik :) Bo jakby nie było prace przy aucie cały czas są jakies wykonywane :)

No to po kolei :)

Z widocznych zmian :

1.Wkońcu jakieś konkretniejsze koło ! A mianowicie BBS RX 2tlg przód 8.5j ET22 , Tył 10j Et25 :) Tył zrolowany delikatnie, i skręcone mimośrody. 
2.To co chciałem juz dawno czyli wpadły Lampy Bixenonowe ( Od BMW Lighting Factory )

3.Dekory w środku ( wcześniej czarny połysk ) zostały zmienione na dekory w czarnej alkantarze.
4.Zewnętrzne listwy ozdobne zamienione z czarnego matu na czarny połysk.

5. Z mini widocznych to nowe emblematy i nowe podszybie i wiele innych drobiazgów.
6.Odświeżone plastiki tunelu środkowego i schowków.
7.Zamontowana Elektryczna roleta tylnej szyby.


Tego co nie widać  :

1. Usunięte naloty rudej szm**** w okolicach progu i drzwi.
2. Kompletny remont zawieszenia przód i tył. 


No to jakies poglądowe ze 2 fotki Amatorskie na szybko bo jeszcze sporo drobiazgów przy aucie do zrobienia ( o tym dalej ) i wtedy wpadnie jakas konkretna sesja :)

2z40aqq.jpg

 

oksjt3.jpg

 

Tak to wszystko powolutku idzie do przodu z planowanych prac na najblizszy okres :

 

1. Wymiana nerek na nowe ( juz leżą i czekaja na malowanie w połysk ) 

2. Polakierowanie matowych elementów lusterek na czarny połysk.

3. Malowanie zacisków hamulcowych. 

4. Wymiana dekielków felg bo te już są zmęczone życiem. 

5. I na koniec . KOREKTA LAKIERU i zabezpieczenie.

 

Co sądzicie o tych zmianach :) ? W dobrym kierunku wszystko idzie czy może trzeba nakierować coś w inaczej :)

 

Pozdrawiam Panowie i mam nadzieje że będzie pozytywnie ! :) Pjona ! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czas najwyższy troche odswieżyć temacik bo cisza cisza a prac przy aucie wykonanych sporo :) i wg mnie wszystko idzie do przodu jak należy :)

 

Pierwsze co napewno widać to nowe felgi :) Wleciały 3 częściowe Kerschery CS , 18 cali, specyfikacja : Przód 9.5j ( Rant 2.75 ) ET35 215/40 , Tył 10.5 J ( Rant 3.75 ) ET35 245/35. Dość juz ładnie spasowane, do czego potrzebowałem regulowanych wahaczy tył :) Oto efekty : 

 

ro256_Plik_000-(1)-kopia.jpg

 

gz259_Plik_005.jpeg

 

Kolejna całkiem zauważalna zmiana to środek auta :) wiem ze nie wszystkim moze przypaść to do gustu sam bylem nie przekonany do póki nie przyszły fotele i nie wsadziłem ich do auta :D Wleciały Regulowane Fotele SPARCO R100 SKY. 

 

of655_interior.jpeg

 

Dodatkowo do środka czekam teraz na Radio 2DIN na Androidzie.

 

Co do dalszych prac to wleciały nowe klosze na przednie lampy , zapowiadane nowe nerki, lakier został odświeżony polerką i póki co na ten sezon zabezpieczony woskiem klasy premium Herrenfarth , takich szczegółów jak pomalowane zaciski itp nie uwzględniam bo to po prostu trzeba było zrobić :) Na koniec jeszcze foty auta jak sie całosc prezentuje : 

 

fo16_20821500_1553982114657862_148894379

 

na koniec jak sie bawi syndykat na zlotach w regionie ! :D A tak serio to tak sie bema pali zeby zdobyc Syndykatową ELITE :D

 

ll398_20748191_1118918944905396_55339341

 

 

Pozdro !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na przedostatniej fotce wydaje się że przód jest za szeroko, efektem tego jest pewnie gleba bez rewelacji tzn nie jest źle ale nie ma klina i mam wrazęnie że nie da sie niżej zejść bo przód trzyma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na przedostatniej fotce wydaje się że przód jest za szeroko, efektem tego jest pewnie gleba bez rewelacji tzn nie jest źle ale nie ma klina i mam wrazęnie że nie da sie niżej zejść bo przód trzyma...

 

Akurat powiem tobie ze ten przód całkiem fajnie siedzi :) nie za nisko , nie za wysoko tak jest wszystko ze smaczkiem :) Ale fakt zdjecie jest poprostu z takiej perspektywy zrobione i tak sie wydaje :) Ale jeszcze wlecą cambery na przód, minimalny kącik i troche nizej sie zejdzie :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komentarz neutralny. Nie wiem czego ale, czegoś mi w tym aucie brakuje a czegoś jest za dużo, może drzwi ma za dużo, może kolorystyka tego wszystkiego... coś bym tu zmienił, nie ma efektu WOW a pracy wkładasz sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2017 o 23:20, Rudy Hiszpan' napisał:

Gratki PD!

Dzieki wielki :D  Miłe zaskoczenie jak zobaczyłem przeniesiony temat :D Kolejny krok do przodu, trzeba działać dalej po ELITE :D

Auto pauzuje zimę w garażu, jest czas na zbieranie gratów i zbrojenie się na Chotową :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic nie wrzucałem niestety z braku czasu na forum :)  Ale sezon sie rozpoczał, był czas najwyższy wyjechać wkońcu autem po pracach konserwacyjno/odświeżających itp :)

A aucie kilka elementów polakierowanych na nowo ze względu na słabą juz kondycje lakieru, całość później wypolerowana i zabezpieczona 5 letnią powłoką ceramiczną :) 

Felgi zostały dalej tej same czyli Kerscher CS, jedynie skręcone na nowych śrubkach, nowy bęben ( jeden stary pękł ), i polerka rantów.

Z mniej widocznych rzeczy wpadł nowy gwint AP załozony juz z camberami z przodu żeby można było zejść przodem ciut niżej :) Udało sie ! :D

i kilka jakis tam drobiazgów które poprostu było trzeba wymienic aby zrobić ten krok do przody :) 

Na szybko jedna fota z 3er Festa ale na dniach mam dostać ciut wiecej zdjęc i napewno wrzuce wiecej aby pokazać jak auto sie prezentuje :)

Może to nie m3 , i nie coupe co dla wielu napewno przeszkadza :)  Ale dobry sedesik tez nie jest zły :D

 

32978850_1933882663297530_2072513241501663232_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

Wróć na stronę główną forum

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×