Skocz do zawartości

[E36] Cabrio Fisiek


Fisiek

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej 225/35....Więcej mięsa lepsza przyczepność...

Tym bardziej że zrobisz kąty,i przyczepność opony nie będzie się stykała z całym podłożem asfaltu...

Fisiek widzie chce mieć miano kolekcjonera..???

Sztuka piękna,jak e46 m3...Pozdro

Przy 1.8 przyczepnosci nie zabraknie;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz już rolować kiedy nie ma docelowych "spasów"?  załóż 225/35 zrób kąty na regulowanych wahaczach (bo to jest tu nie nieuniknione) i dopiero wtedy roluj a najlepiej oddaj do kumatego blacharza by zaklepał na blaszkę wewnętrzny rant i minimalnie wypchał nadkole tak by miało jak najbardziej seryjny kształt.  Koło będzie wystawać dość solidnie, maszynką przy tak  sporym rozepchaniu zrobi się nie fajna łódka a od środka i tak będzie przycierało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mam opony zalozone 225/35. ale nic mi to nie da kiedy nie mam zrolowanych nadkoli musze od spodu zagiac rancik bo w e36 jest w ksztalcie U wiec dogiac trzeba. lepiej najpierw zrolowac pozadnie ranty a potem zrobic negatyw tak aby nie wyszla pokraka. tak chce zrobic zrolowac na blaszke i tyle wyciagnac aby nie zniszczyc ksztaltu. spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Bartas zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...