Skocz do zawartości
szyha

[E61] 545i by Szyha

Polecane posty

tj właśnie to gówno w BMW po 2005 że nie ma bezpośrednio wskażnika temp wody, a jedynie tem oleju, ja jak kupiłem 750i to profilaktycznie zmieniłem termostat (OEM tańszy niż w E46 :P )  olej też 10k max to bardzo ważne ale i tak te silniki są tykającymi bombami ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sama naprawa jednego cylindra w zewnetrznej firmie to jest 1500, plus nowy tlok, pierscienie itd, no i robota mechanika,  czyli wchuj, trzeba miec na uwadze ze przy robocie bloku moga wyjsc inne kwiatki.

uzywany blok z tlokami to mniej wiecej 2k,  no i robocizna z wymiana,

ogolnie to chyba nie oplaca sie naprawiać, tylko lepiej kupic uzywany blok, w ktorym wszystko jest na wierzchu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mojm zdaniem lepiej zrobić,przynajmniej będziesz wiedział że masz dobrze silnik zrobiony

i polata sporo czasu sprzedasz..hmm na pewno nie weżmiesz ile chcesz i też nie wiesz co kupisz

a pozatym auto znasz i wiesz  jakiego zródła pochodzi...szkoda że tak się stało,ale głowa do góry

podejmi męską decyzjie i po sprawie życzę powodzonka piona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto powróciło do żywych po kapitalnym remoncie :)
tak z grubsza:
- wymiana bloku z tłokami
- rozrząd
- rurka w układzie chłodzenia
- wszystkie uszczelki
- pompa wody
- regulator napięcia

przy okazji zrobię zdjęcie popsutego bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

około 17k ze wszystkim,  ale w tym jest wiele rzeczy które byly sprawne,

ale zostały zrobione, z okazji wyjmowania silnika np. rozrzad czy rurka,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, potrzebuje rady:

dotychczasowo mam 265/30/19 na 9,5 cala tył, oraz 235/35/19 na 8,5 cala przód.

wczesniej zrobilem gwinty itd. z okazji wymiany tylnych opon, chce troche pozmieniac i załozyc 235/35/19 na tyl 9,5 cala,

i moje pytanie, co załozyc na przednie 8,5 cala????? chciałbym podobny efekt naciagu oraz jak najbardziej zblizona srednice kol.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

235/35 na tyle w E61 545i ... buahahahhahahaha .....

a wystarczylo kupić felgi o odpowiedniej szerokości jak chciałeś bawić się w naciągi, a tak to no cóż - 215/40 - będziesz mieć podobny naciąg - idealne szerokości do E61 z V8 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, kiloff napisał:

235/35 na tyle w E61 545i ... buahahahhahahaha .....

a wystarczylo kupić felgi o odpowiedniej szerokości jak chciałeś bawić się w naciągi, a tak to no cóż - 215/40 - będziesz mieć podobny naciąg - idealne szerokości do E61 z V8 

opona 215/40/19 chyba nie istnieje...

w planie jest poszerzenie felg, ale w okresie zimowym, i tutaj właśnie kryje się druga opcja, tzn na przodzie ląduje 9,5 cala z opona 235/35 a na tyle 10,5 cala z opona 265/30.

ta opcja bedzie lepsza ? :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na 10.5 ja bym zakładał 255/30. mam u siebie na 11 taką oponę i wg mnie naciąg jest w punkt, po niemiecku. do tego na 9,5" na przód 235/35 powinno wyglądać bardzo podobnie. dużo też zależy od marki opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...