KUJON Napisano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 tj właśnie to gówno w BMW po 2005 że nie ma bezpośrednio wskażnika temp wody, a jedynie tem oleju, ja jak kupiłem 750i to profilaktycznie zmieniłem termostat (OEM tańszy niż w E46 ) olej też 10k max to bardzo ważne ale i tak te silniki są tykającymi bombami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 28 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 to co było to już mało ważne, pytanie co teraz... robić? nie robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 a z tej kliniki BMW masz już jakąś wstępną wycenę naprawy ? ile cześci ? ile ewentualnie cały słupek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 28 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 sama naprawa jednego cylindra w zewnetrznej firmie to jest 1500, plus nowy tlok, pierscienie itd, no i robota mechanika, czyli wchuj, trzeba miec na uwadze ze przy robocie bloku moga wyjsc inne kwiatki. uzywany blok z tlokami to mniej wiecej 2k, no i robocizna z wymiana, ogolnie to chyba nie oplaca sie naprawiać, tylko lepiej kupic uzywany blok, w ktorym wszystko jest na wierzchu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 Mojm zdaniem lepiej zrobić,przynajmniej będziesz wiedział że masz dobrze silnik zrobiony i polata sporo czasu sprzedasz..hmm na pewno nie weżmiesz ile chcesz i też nie wiesz co kupisz a pozatym auto znasz i wiesz jakiego zródła pochodzi...szkoda że tak się stało,ale głowa do góry podejmi męską decyzjie i po sprawie życzę powodzonka piona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 26 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2018 Auto powróciło do żywych po kapitalnym remoncie tak z grubsza: - wymiana bloku z tłokami - rozrząd - rurka w układzie chłodzenia - wszystkie uszczelki - pompa wody - regulator napięcia przy okazji zrobię zdjęcie popsutego bloku. Axon i KONESER dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 27 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 ile taka przyjemność tak z ciekawości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 28 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2018 około 17k ze wszystkim, ale w tym jest wiele rzeczy które byly sprawne, ale zostały zrobione, z okazji wyjmowania silnika np. rozrzad czy rurka, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 26 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 Panowie, potrzebuje rady: dotychczasowo mam 265/30/19 na 9,5 cala tył, oraz 235/35/19 na 8,5 cala przód. wczesniej zrobilem gwinty itd. z okazji wymiany tylnych opon, chce troche pozmieniac i załozyc 235/35/19 na tyl 9,5 cala, i moje pytanie, co załozyc na przednie 8,5 cala????? chciałbym podobny efekt naciagu oraz jak najbardziej zblizona srednice kol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiloff Napisano 26 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 235/35 na tyle w E61 545i ... buahahahhahahaha ..... a wystarczylo kupić felgi o odpowiedniej szerokości jak chciałeś bawić się w naciągi, a tak to no cóż - 215/40 - będziesz mieć podobny naciąg - idealne szerokości do E61 z V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 27 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 13 godzin temu, kiloff napisał: 235/35 na tyle w E61 545i ... buahahahhahahaha ..... a wystarczylo kupić felgi o odpowiedniej szerokości jak chciałeś bawić się w naciągi, a tak to no cóż - 215/40 - będziesz mieć podobny naciąg - idealne szerokości do E61 z V8 opona 215/40/19 chyba nie istnieje... w planie jest poszerzenie felg, ale w okresie zimowym, i tutaj właśnie kryje się druga opcja, tzn na przodzie ląduje 9,5 cala z opona 235/35 a na tyle 10,5 cala z opona 265/30. ta opcja bedzie lepsza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 5 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Września 2019 na 10.5 ja bym zakładał 255/30. mam u siebie na 11 taką oponę i wg mnie naciąg jest w punkt, po niemiecku. do tego na 9,5" na przód 235/35 powinno wyglądać bardzo podobnie. dużo też zależy od marki opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 4 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 Pora na aktualizację tematu Trochę się pozmieniało, jest trochę planów. Ale do rzeczy Tak jak pisałem zakupiłem gwint STX produkcji KW. Zamontowałem komplet na przód oraz z tyłu amorki i opuściłem nivo kompem. wszystko na nowych odbojach, talerzykach, poduszkach itd. odświeżyłem galerię. będę uzupełniał powoli co się tam pozmieniało c.d.n KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 5 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 będzie german Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 5 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 Czekam na więcej Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 19 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 Dnia 5.02.2020 o 19:54, MAREK GERMAN napisał: Czekam na więcej Pozdro Przez ostatnie parę miesięcy auto dostało: - nowe tarcze plus klocki OEM, plus czujnik - klocki tył TEXTAR, plus czujnik - świece DENSO - poduszki silnika LEMFORDER - uszczelka szyby czołowej - płyn do wspomagania Czas przyszedł również na regeneracje przednich lamp i wymianę kilku komponentów: - nowe prowadnice lamp - nowe dekielki - nowe żarniki hella - wymiana klosza z brewką na angielską używkę - nowe uszczelki zewnętrzne lamp - na koniec polerka i zabezpieczenie przed UV Lampy przed: Lampy po: Bartas dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyziux666x Napisano 19 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 Udało Ci się rozkleic lampy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 19 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 1 godzinę temu, dyziux666x napisał: Udało Ci się rozkleic lampy? w przed licie to nie problem Porządny serwis :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 20 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2020 20 godzin temu, dyziux666x napisał: Udało Ci się rozkleic lampy? przeszczep klosza i środek robiła jedna firma, polerke druga firma, a ja resztę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 21 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lutego 2020 Jeszcze jedna aktualizacja dotycząca problemów z xenonami. Objawy usterki to migająca zielona dioda przy włączniku świateł w pozycji AUTO, brak poziomowania i skręcania xenonów, brak komunikacji z modułem AHL w ISTA. Aby to naprawić demontujemy moduł AHL, który jest pod schowkiem pasażera. Otwieramy obudowę. Na płytce należy wymienić komponent zaznaczony na foto poniżej, jest to Dioda BAV70 SOT23 SMD. Montujemy moduł do auta, działa bez żadnego kodowania. Mnie to kosztowało 20 zł za robotę u elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyha Napisano 20 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 Wiosenna aktualizacja paczka w końcu przybyła z Japonii 5 cali świeżego anodowanego aluminium standardowy mod, stare tylne ranty idą do przodu, a nowe na tył, powstaje: przód 19x 9,5 na 4 calowym rancie tył 19x 10,5 na 5 calowym rancie i jedno foto z zimowych przymiarek marcin607, Bartas, AdRRian i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 Ale wyjdą dobre szerokość i te ranty choć nie są łamane i tak tutaj będą dobrze wyglądały!4 i 5 cali to już grubo Po przymiarce wygląda całkiem spoko Zakładaj całość i pokaż jak go siedzi Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 Czekałeś dłużej ale finalnie będziesz pierwszy. Dobre miski do karmienia psa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 O kurła !! Ale wiadra stary! Mocno jestem ciekawy jak to siądzie Piona, B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 To będą szerokości, które nie znikną w e60. Mega strzał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.