Skocz do zawartości

[E34] aerodynamikpaket > Kaper <


kaper

Rekomendowane odpowiedzi

Po sprzedaży coupe E36 2.8 szukałem kolejnej bawarki. W planie było E32 bądź E34 i padło na to 2gie. Piąteczka sprowadzona w 2007 w rękach jednego właściciela a w moim posiadaniu od lipca 2013 i od tej pory zmieniła się troszeczkę
 
 
========================================
Vehicle information
========================================
 
Numer podwozia WBAHD51050BG72238
Kod typu HD51
Typ 525I (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M50
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)
Tapicerka LEDER BISON/ULTRAMARIN (L2UL)
Data prod. 1995-05-05

Wyposażenie

Nazwa (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S274A BMW LM GUSSRAD/FLACHSTERNSTYLI Obr. BMW, st. le. Flachsternstyling
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S464A SKISACK Worek na narty
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS Radio BMW Business CD RDS
S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Dodatkowy zakres edycji
P747A EDITION ZO Edition ZO
S773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Szwajcaria
S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA Sterowanie pozorne Awaria-SA
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
 
Niestety nie mam zdjęć zaraz po zakupie. Ale wyglądało tak (jak poniżej tylko na stalówkach z kołpakami bmw):
 
1.jpg
 
Do auta wleciało sporo nowych gratów. Obecnie wygląda tak na felgach BBS RK i zderzakach aerodynamikpaket
 
2.jpg

1.jpg

4.jpg

3.jpg


i takie wspólne syndykatowe foto z niedawnej spontanicznej sesji (myślę, że bywalcy forum poznają czyje to bawarki) :D
5.jpg
 
To jest krótki opis auta. Z biegiem czasu opowiem więcej o zmianach jakie następowały przez te 3 lata i o planach na przyszłość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej pory zrobiłem... no to może powoli w miarę po kolei. Kupiłem samochód w dosyć zdrowej budzie ale nie idealnej. Podłoga była i jest zdrowa. Buda miała trochę korozji standardowo przy dołach drzwi, przy baku i na ćwiarze. Szyba była lekko pęknięta. Na pierwszy strzał poszła wymiana szyby. W między czasie tam kilka 'dupsów' typu gumy na kielichu, wahacz, wysprzęglik, alternator, rolka napinacza itd zostało wymienione. Po kupnie był pewien epizod niczym z westernu  :-P

 

208964eb33b35.jpg

 

następnie przyszła zima i wpadły koła co na 1 zdjęciu w pierwszym poście. Później zawitały białe kierunkowskazy przód i tył, zrobiło się cieplej i nabyłem fejkowe motorsporty z 3er:

 

1.jpg

 

na szczęście zaraz po przymiarce udało się zamienić felgę na fejkowe M contour i tutaj było już przyzwoicie:

 

1.jpg

 

 

Później przyszła znów zima 1 dzień roku 2015 rozpocząłem z impetem :D

 

1.jpg

 

nic wielkiego bo z rzeczy mechanicznych nie ucierpiało nic, podłużnica w całości jedynie pogieła się maska, lampa się połamała i zderzak. I od tego momentu zaczęła się poważna przygoda. Kupiłem nową maskę która przyjechała zgięta w pół. Więc kupiłem jeszcze jedną lecz odebrałem osobiście. Poźniej kupiłem jeszcze jedną i pomalowałem wraz z nową atrapą grila. Szukając zderzaka na przód natknąłem się na mega rarytas - zderzak z pakietu aero:

 

1.jpg

 

Zderzak również został pomalowany. Zostały kupione z Aso nowe listwy pod obrysówki, obrysówki, blenda pod tabliczkę usa z napisem BMW oraz nowe szkła do halogenów i zderzak wyglądał tak:

 

2.jpg

 

Pomyślałem, że skoro mam już zderzak na przód to może poszukam coś na tył. Szukałem M pakietu i przeszukując aukcję napotoczyłem się na zderzak z 'jakąś dokładką' więc nie zastanawiałem się i kupiłem. Okazało się, że to ori dokładka Aero więc tak oto stałem się szczęśliwym posiadaczem kompletnego pakietu Aero :mrgreen:

 

Później wpadło jeszcze sporo gratów których już sam nie pamiętam ale min. duże obc, tempomat (ale tempomat czeka do dziś na montaż), nowe nerki, blenda na tył, lampy na przód bez uśmieszków i jeszcze kilka drobiazgów. Przyszła jesień i przód poszedł do malowania (maska, błotniki, zderzak, atrapa grila i tylny zderzak). Pomalowane części (oprócz atrapy grila) złożyłem na auto i między czasie wpadły też Banany

 

2.jpg

 

Również wcześniej kupiony zawias wpadł na auto ale tylko przód (FK obniżenie niby -75) tył czeka na założenie ale powinno być tak jak jest obecnie. Wyszło to tak:

 

2.jpg

 

skoro przód auta miałem już pomalowany to również resztę auta by wypadało. Tak więc auto przed zimą dostało nowy lakier... prawie - dach i progi są jeszcze do malowania.

 

Rondell 0021 został sprzedany i wpadły zimówki z nowymi oponkami. Zimowy setup wyglądał tak:

 

4.jpg

 

2.jpg

 

tłumik oem i końcówki wydechu wyglądały śmiesznie więc postanowiłem coś z tym zrobić. Nie stać mnie było na nowy tłumik więc kupiłem rurę nierdzewkę fi70 stare końcówki wyciąłem i zawitały 70. Tłumik środkowy tez był słaby więc został wywalony. Tył po zmianie wyglądał tak:

 

1.jpg

 

zostało jeszcze wypolerować końcówki

 

na 2016 nie miałem koła więc kupiłem Brock B1 17" 8.5j i 10j :

 

3.jpg

4.jpg

5.jpg

 

Ale długo na nich nie pojeździłem bo dorwałem BBS RK 18" 8.5j i 10j ;)BROCKI DO SPRZEDANIA !!!

 

i tak oto tym sposobem w szerszym skrócie opowiedziałem wam historię tej E34 pod moją ręką. Auto nie jest idealne jeszcze sporo pracy przy nim jest zwłaszcza mechanicznych. Planów jest jeszcze sporo więc na pewno bawarka się będzie jeszcze zmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...
Powoli zastanawiam się czy nie zmienić E34 na coś innego. Jeśli ktoś zainteresowany kupnem (ale nie na hop siup) to może mi składać oferty na PW. Zaznaczam, że nie mam parcia ze sprzedażą tylko myślę nad zmianą. Tylko poważne oferty mogą mnie skłonić do rozstania z autem. Nie wystawiam na żadne aukcje, narazie pytam :) 

Auto ma się dobrze. 

Zimę przejeździło bezawaryjnie

 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...