kaper Napisano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2016 Po sprzedaży coupe E36 2.8 szukałem kolejnej bawarki. W planie było E32 bądź E34 i padło na to 2gie. Piąteczka sprowadzona w 2007 w rękach jednego właściciela a w moim posiadaniu od lipca 2013 i od tej pory zmieniła się troszeczkę ======================================== Vehicle information ======================================== Numer podwozia WBAHD51050BG72238Kod typu HD51Typ 525I (EUR)Typoszereg E E34 ()Seria 5Rodzaj konstrukcji LIMUkład kierowniczy LLDrzwi 4Silnik M50Pojemność skokowa 2.50Moc 141Napęd HECKSkrzynia biegów MECHKolor ORIENTBLAU METALLIC (317)Tapicerka LEDER BISON/ULTRAMARIN (L2UL)Data prod. 1995-05-05WyposażenieNazwa (ETK)S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T) S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażeraS255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszkąS274A BMW LM GUSSRAD/FLACHSTERNSTYLI Obr. BMW, st. le. FlachsternstylingS302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowaS314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modeluS411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylnyS415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylnaS423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe VeloursS428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczkaS431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznieS464A SKISACK Worek na nartyS472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażeraS494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażeraS498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczneS500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywneS510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu światełS520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowaS530A KLIMAANLAGE KlimatyzacjaS556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS Radio BMW Business CD RDSS731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Dodatkowy zakres edycjiP747A EDITION ZO Edition ZOS773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnegoL804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa SzwajcariaS839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA Sterowanie pozorne Awaria-SAS915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. Niestety nie mam zdjęć zaraz po zakupie. Ale wyglądało tak (jak poniżej tylko na stalówkach z kołpakami bmw): Do auta wleciało sporo nowych gratów. Obecnie wygląda tak na felgach BBS RK i zderzakach aerodynamikpaket i takie wspólne syndykatowe foto z niedawnej spontanicznej sesji (myślę, że bywalcy forum poznają czyje to bawarki) To jest krótki opis auta. Z biegiem czasu opowiem więcej o zmianach jakie następowały przez te 3 lata i o planach na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaE30 Napisano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2016 Słabo się postarałeś z tą galerią Mogłeś napisać przynajmniej co do tej pory zrobiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkrzys777 Napisano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2016 Właśnie. Może trochę więcej opisu, i te przednie obrysówki białe jakoś tak dziwnie wyglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaper Napisano 12 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2016 Co do tej pory zrobiłem... no to może powoli w miarę po kolei. Kupiłem samochód w dosyć zdrowej budzie ale nie idealnej. Podłoga była i jest zdrowa. Buda miała trochę korozji standardowo przy dołach drzwi, przy baku i na ćwiarze. Szyba była lekko pęknięta. Na pierwszy strzał poszła wymiana szyby. W między czasie tam kilka 'dupsów' typu gumy na kielichu, wahacz, wysprzęglik, alternator, rolka napinacza itd zostało wymienione. Po kupnie był pewien epizod niczym z westernu następnie przyszła zima i wpadły koła co na 1 zdjęciu w pierwszym poście. Później zawitały białe kierunkowskazy przód i tył, zrobiło się cieplej i nabyłem fejkowe motorsporty z 3er: na szczęście zaraz po przymiarce udało się zamienić felgę na fejkowe M contour i tutaj było już przyzwoicie: Później przyszła znów zima 1 dzień roku 2015 rozpocząłem z impetem nic wielkiego bo z rzeczy mechanicznych nie ucierpiało nic, podłużnica w całości jedynie pogieła się maska, lampa się połamała i zderzak. I od tego momentu zaczęła się poważna przygoda. Kupiłem nową maskę która przyjechała zgięta w pół. Więc kupiłem jeszcze jedną lecz odebrałem osobiście. Poźniej kupiłem jeszcze jedną i pomalowałem wraz z nową atrapą grila. Szukając zderzaka na przód natknąłem się na mega rarytas - zderzak z pakietu aero: Zderzak również został pomalowany. Zostały kupione z Aso nowe listwy pod obrysówki, obrysówki, blenda pod tabliczkę usa z napisem BMW oraz nowe szkła do halogenów i zderzak wyglądał tak: Pomyślałem, że skoro mam już zderzak na przód to może poszukam coś na tył. Szukałem M pakietu i przeszukując aukcję napotoczyłem się na zderzak z 'jakąś dokładką' więc nie zastanawiałem się i kupiłem. Okazało się, że to ori dokładka Aero więc tak oto stałem się szczęśliwym posiadaczem kompletnego pakietu Aero Później wpadło jeszcze sporo gratów których już sam nie pamiętam ale min. duże obc, tempomat (ale tempomat czeka do dziś na montaż), nowe nerki, blenda na tył, lampy na przód bez uśmieszków i jeszcze kilka drobiazgów. Przyszła jesień i przód poszedł do malowania (maska, błotniki, zderzak, atrapa grila i tylny zderzak). Pomalowane części (oprócz atrapy grila) złożyłem na auto i między czasie wpadły też Banany Również wcześniej kupiony zawias wpadł na auto ale tylko przód (FK obniżenie niby -75) tył czeka na założenie ale powinno być tak jak jest obecnie. Wyszło to tak: skoro przód auta miałem już pomalowany to również resztę auta by wypadało. Tak więc auto przed zimą dostało nowy lakier... prawie - dach i progi są jeszcze do malowania. Rondell 0021 został sprzedany i wpadły zimówki z nowymi oponkami. Zimowy setup wyglądał tak: tłumik oem i końcówki wydechu wyglądały śmiesznie więc postanowiłem coś z tym zrobić. Nie stać mnie było na nowy tłumik więc kupiłem rurę nierdzewkę fi70 stare końcówki wyciąłem i zawitały 70. Tłumik środkowy tez był słaby więc został wywalony. Tył po zmianie wyglądał tak: zostało jeszcze wypolerować końcówki na 2016 nie miałem koła więc kupiłem Brock B1 17" 8.5j i 10j : Ale długo na nich nie pojeździłem bo dorwałem BBS RK 18" 8.5j i 10j BROCKI DO SPRZEDANIA !!! i tak oto tym sposobem w szerszym skrócie opowiedziałem wam historię tej E34 pod moją ręką. Auto nie jest idealne jeszcze sporo pracy przy nim jest zwłaszcza mechanicznych. Planów jest jeszcze sporo więc na pewno bawarka się będzie jeszcze zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 13 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2016 fajnie odmieniles ten egzemplarz,malymi kroczkami do przodu widac troche kasy i czasu poswiecone na tych RK najlepiej wyglada,przydaloby sie przod kapke w dol jakie plany na przyszlosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaper Napisano 7 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2017 Powoli zastanawiam się czy nie zmienić E34 na coś innego. Jeśli ktoś zainteresowany kupnem (ale nie na hop siup) to może mi składać oferty na PW. Zaznaczam, że nie mam parcia ze sprzedażą tylko myślę nad zmianą. Tylko poważne oferty mogą mnie skłonić do rozstania z autem. Nie wystawiam na żadne aukcje, narazie pytam Auto ma się dobrze. Zimę przejeździło bezawaryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.