Skocz do zawartości

[E36]Sterlingsilber Sedan - Future


Future

Rekomendowane odpowiedzi

Wahacze i gwint na tyle już zamontowany, regulacje zostawiłem z techniksa bo te z MSR sa troche za wysokie, wlecial tez dystans 5mm, maksymalny kat z tylu ustawiony. Dzisiaj podłączamy hamulce, montujemy tłumik, zmieniamy amortyzatory z przodu i jutro lecę na geometrię. Zostanie tylko zamontować zderzak i zmienić ramkę tablicy rejestracyjnej. Później już tylko żmudna i dokładna praca z lakierem i myślę, że zobaczymy się w sobotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

 

Pora w końcu podziękować za Chotowe, świetna zabawa i przesympatyczni ludzie! Miło było poznać, porozmawiać i popatrzeć na auta. Jestem zmotywowany działać dalej, a przy moim aucie jest wyjątkowo sporo pracy! Przeżycia niesamowite, auta cudowne, nie wspominając o bimberku :-D

Spoiler

h9A83h8.jpg

Spoiler

295vcwv.jpg

 

Kilka zmian, które zaszły od czerwca to zmiana gwintu, wyleciał MSR z przodu i jego miejsce zajął FK wraz z camberami SP, jestem zadowolony, bo dzięki temu udało się zejść niżej 

Spoiler

21246473_1909967035922397_57832122898593

Spoiler

jhpqg2y.jpg

Spoiler

9xSqbGf.jpg

Następnie wleciały mieszki w kolor skóry w aucie, poźniej podświetlana gałka i Becker

Spoiler

21544058_1914499272135840_57841704092909

Spoiler

Qi3wk9k.jpg

Chcę jeszcze kupić serducho z multi żeby środek nabrał rumieńców :)

Kilka zdjęć jak wygląda

Spoiler

BHFRVLs.jpg

Spoiler

21640956_1918717055047395_68767309456728

Spoiler

21616418_518918095113831_406308277435258

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...

Cześć po przerwie

Wracam żeby trochę uaktualnić temat, bo idziemy do przodu. Jak powszechnie wiadomo 1.8 nie przynosi zbyt dużych emocji więc zacząłem myśleć o swapie i tak po kilku miesiącach szukania mamy ori 2.8 w niezłym wyposażeniu nawet:

28660626_1824636767611629_2811736556156454477_n.jpg?_nc_cat=0&oh=d6827a6217a6d3012dff5c1c4abf83fb&oe=5BDBC968
1iirm2e.jpg

oMPr2ez.jpg

pora wywalić 1.8, bo kupiec znalazł się zaskakująco szybko ;)

7oSzBYi.jpg

7T6jxSr.jpg

Następnie prszyła pora na naprawę blacharską i lakierowanie komory żeby to miało ręce i nogi

IvPaICU.jpg

 

Później zabraliśmy się za wyciągnięcie silnika, skrzyni, wału, dyferencjału i innych niezbędnych rzeczy z touringa

 

Jak już miałem silnik na palecie to wziąłem się za dokładne mycie i wymianę tych potrzebnych i może niepotrzebnych rzeczy, ale żal byłoby tych niepotrzebnych rzeczy nie wymieniać jak silnik na wierzchu :D wymieniłem rolki napinacza paska, paski, świece, pompę wody, obudowę termostatu, termostat, uszczelkę podstawy filtra, uszczelkę miski, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, poduszki silnika, sprzęgło, simmering i łożysko wału, odmę z przewodami, łącznik i podporę wału, tuleje wybieraka skrzyni biegów i sporo innych pierdół jak filtry czy oleje w silniku, skrzyni i dyfrze. Bawaria Motors zadbała o sporo części jak na przykład uszczelniacze półosi, uszczelka dekla dyferencjału, koszyk lewarka i naklejki do komory silnika. Jak już skończyły mi się nerwy i umiejętności to auto pojechało do Torunia do chłopaków żeby zajęli się montażem całości.

vqPPeG1.jpg

2nPd96N.jpg

fGDCRDb.jpg

HFU3t1d.jpg

7JnaKgc.jpg

Mi3tcx4.jpg

Nbh3m7l.jpg

EsJJMUP.jpg

hKoqxoZ.jpg

7ms8RYK.jpg

ZuHfEgU.jpg

Przy okazji wlatują odświeżone hamulce z 330i i to drugi komplet, bo przy pierwszym nie dało się odkręcić odpowietrznika więc zamówiłem drugie i nawet lakier wyszedł ładniejszy i jaśniejszy, grubsze stabilizatory przód i tył M technik jak i całe przednie zawieszenie począwszy od drążków kierowniczych, poprzez wahacze, łączniki stabilizatora i gumy kończąć, w końcu auto powinno zacząć się lepiej prowadzić. W międzyczasie chłopaki oddali półoś do regeneracji. bo guma była pęknięta. Zapadła również decyzja o wywaleniu gazu, mimo, że kupiłem już nowe wtryski to znajdą one swoje miejsce w daily ;) także gazem już nie będzie za mną śmierdzieć :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
46 minut temu, Łukasz ///3 napisał:

biał kierunek + czarna żarówka i jest super a i rotor zrobiony na mito 1

dokładnie, jak już białe kierunki to żarówka osram diadem, sam sie zbieram żeby kupić od dawna.

a jak już zrobisz przetoczenie pod mito 1, to i 3tlg zrobisz i wsadzisz wtedy co będziesz chciał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Rudy Hiszpan' napisał:

Zajebiście to wygląda. dla mnie jeden i drugi kierunek leży dobrze. Daj wiecej fotek auta, bo bardzo przyjmenie się ogląda.

Niebawem wrzucę coś jeszcze :) Dzięki!

16 godzin temu, lapka666 napisał:

No kurde zaczyna to dobrze wyglądać! Biały kierunek lepiej. 

Dzięki! To nie do końca jest biały kierunek... ;) 

15 godzin temu, pioteresz napisał:

Biały kierunek lepiej pasuje według mnie :wink:

Auto super się prezentuje! 

Dzięki bardzo, mchyba zostanę przy opcji numer 2 czyli ten 'biały' :)

14 godzin temu, Łukasz ///3 napisał:

biał kierunek + czarna żarówka i jest super a i rotor zrobiony na mito 1

Dzięki Łukasz, nie wiem czy ciąć czy po prostu szukać ori mito II 10j na tył :roll:

 

ZAGADKA! To kierunek z białą żarówka, lekko dymiony, ale z pomarańczową przesłoną i dodatkowym gniazdem na żarówkę do światła obrysowego ;p kto zgadnie jakiej firmy? :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...