Skocz do zawartości

[E36]Sterlingsilber Sedan - Future


Future

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Chciałbym przedstawić sedana 318i z 1992 roku. Auto kupiłem w lipcu 2015. Generalnie auto mi znane, dość zadbane wizualnie i mechanicznie. Auto poprzedni właściciel zeswapował z M40 na M43. Wrzucam rozkodowany VIN:

blMGc4R.jpg

Jak widać lista wyposażenia krótka jak spodenki licealistek w upalne dni.

 

 Parę fot jak auto wyglądało po zakupie:

FrzuuAA.jpg

 

OiEw8kO.jpg

Pierwsze modyfikacje to obniżenie tyłu, zmiana opon z 205/40 na 195/45 i montaż przedniego zderzaka M oraz tylnego dyfuzora udającego ten M technik. Przeprowadziłem również korektę powłoki lakierniczej by auto na Ogólnopolskim Zlocie BMW prezentowało się następująco:

hsKqYeD.jpg

 

iz9zUBW.jpg

13263822_1037209316354382_42670216343850

11935029_873520712723244_513769487230641

 

oraz dodaje kilka zdjęć pstrykniętych jeszcze w zeszłym sezonie:

pjyZwUZ.jpg

M84OatS.jpg

li3Zhex.jpg

 

Następnie pokusiłem się o montaż klimatronica. Podziękowania dla chłopaków z Torunia, którzy wszystko wzorowo ogarnęli. Przy okazji wrzucili jasną wykładzinę i jasne plastikowe elementy kokpitu oraz deskę na poliftową. Po zimie zaczęła pchać się ruda i w związku z tym podjąłem decyzję o kompletnej odbudowie blacharskiej, Na pierwszy ogień poszły przednie błotniki, które zastąpiłem oryginałami w świetnym stanie. Dalej reperaturki błotnika tylnego z obu stron, całe w ocynku, spawane miedzią. Od nowa wspawane progi, również spaw miedziany oraz fragment podłogi. Tylna klapa też już wymiękła i wleciała ori używka. Następnie auto wylądowało u lakiernika, zostało polakierowane w całości oprócz tylnego zderzaka, ponieważ zostanie on wymieniony na zderzak M technik. Sam zabrałem się za konserwację profili zamkniętych i nadkoli żeby poza wszelką wątpliwość zminimalizować ryzyko ponownego wystąpienia rudej. W międzyczasie przyciemniłem halogeny i zamontowałem w nich krzyże, zamontowałem dymione kierunkowskazy w błotnikach, zdemontowałem ringi i również wleciały czarne krzyże. Jedna felga nie miała dekielka i po ciężkich poszukiwaniach udało mi się kupić komplet nowych dekielków o oznaczeniu M513, już niedostępnych. Zamontowałem również nowe osłony klamek razem z uszczelkami. Na ten sezon zdecydowałem się również na opony 195/40.

W najbliższym czasie montuje szerokie listwy z logo Motorsport, do środka wleci sportsitze w jasnym kolorze wraz z podłokietnikiem i świeżo polakierowane zawijane nakładki progowe. Do zrealizowania w najbliższym czasie:

-wymiana tłumika końcowego

-negatyw

-dystanse 5mm przód i tył

-obc

-montaż elektrycznych szyb

Będzie jeszcze sporo rzeczy, na bieżąco aktualizacje. Keep in touch!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szumnie nazwany Ogólnopolskim Zlotem BMW to po prostu spęd Toruniu tak ?

Ciężki temat sobie wybrałeś, ze srebrnym sedanem, ale działaj. Plany widze są ambitne, troche prac już poczyniłeś i z tego co piszesz wydaje się że idzesz we właściwą strone z modyfikacjami. Chociaż te opony troche wąskie mimo wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy później...

18447068_1857861664466268_33540415995353

 

Cześć, po długiej nieobecności kilka aktualizacji. Zderzak tylni M pakiet i szczebelki polakierowane, swap hamulców też jakoś ogarnięty i gotowy do montażu, tłumik końcowy również już czeka na montaż, mam nadzieję, że w tym tygodniu uda się to wszystko do kupy poskładać. Czeka mnie jeszcze zakup gwintu na przód, przynajmniej na przód, bo może skuszę się na cały kit, ale to czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gwint to porażka byłem za tym gwintem u dwóch gości bo potrzebowałem samego tyłu i u obu było po 15 regulacji z 24 deklarowanych oraz jak ścisłeś nie było czuć różnicy w tym czy był ustawiony na 1 czy na to 15 identycznie się zachowywał czyli miękki jak h*j, tylko sie ujeździłem a wszyscy mnie zapewniali, że  wszystko gra przyjeżdżaj i oglądaj bo nie jeden kupił ode mnie i zadowolony.

konstrukcyjnie wygląda solidnie ale tak jak mówię co do parametrów daleko w tyle i wszyscy oszukują że w pełni sprawny i porównywalny do isc, takie bajki mi wciskali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten jest bez regulacji, regulacja była mi zbędna i zdecydowałem się na ten tańszy wariant. Do ISC jakiekolwiek porównania sa moim zdaniem zbyt daleko posunięte, zupełnie nie ta liga. Zresztą cena na allegro i innych portalach aukcyjnych, nie wspominając już o sklepach z takimi zawieszeniami jest sporo zawyzona od tej której zapłaciłem. Nie robię wiele kilometrów i nie jest mi potrzebne nic torowego do wyścigów :) dlatego zdecydowałem się na ten gwint. Zamontujemy i zobaczymy jak się na tym jeździ, na moje skromne potrzeby powinno wystarczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...