Skocz do zawartości

[E30] coupe '89 M20B20 badmotherfucker


badmotherfucker

Rekomendowane odpowiedzi

Wita raz jeszcze WSZYSTKICH!!! Tu będę wklejał fotki mojej buni. Oto ona:

 

<a href=http://img41.imageshack.us/img41/277/snv30014.th.jpg' alt='snv30014.th.jpg'>

snv30020q.th.jpg

snv30216.th.jpg

snv30218.th.jpg

snv30231.th.jpg

snv30270.th.jpg

snv30318.th.jpg[/img]

 

Stan na dzień dzisiejszy: gleba 40/40 na fedrach Thema, rozpórki: przód góra + dół; tył góra, poszerzane stalówki 14" - tył 8J, przód 7J, przydymki + przyciemki, frajera SUPERSPORT oraz fikoły BMW SPORTSITZE - gdy wrócą od tapicera....W planach wałek GT od Świątka, polerka kanałów, szlif gniazd i planowanko głowy - lubię te motory z epoki -uważam że mają swój urok, poza tym ponad 150 koni (mam nadzieję tyle mieć po w/w modyfikacjach) całkiem wystarczy na budę o masie nieco ponad 800 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m20b20 to za malo :twisted: i pali tyle co b25 :mrgreen: A jesli chodzi o mase autka to jak wyprujesz wszystko to bedzie wazylo ok. 1000kg :roll: Autko siwego z s14 do driftu i polawa budy z laminatu wazy cos kolo 900kg :shock: No i powodzenia w modach ogarniece autka to nie taka prosta rzecz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, ale wstyd - musiałem na tabliczkę źle coś spojrzeć - zaraz sprawdzę. A co do baloników to zgadza się, że psują ale to się zmieni w tym tygodniu gdy odbiorę poszerzony felunek na przód - będą fuldy kierunkowe na wszystkich kołach - 185 60 14 przód i 195 60 14 tył - i tak będzie musiało zostać - zbyt wiele różnych dróg objeżdzam żeby kombinować z profilem 55 lub 50 - obawiam się, że za bardzo obniżona na kołach by była... swego czasu jeździłem na 14" bbs i gumy miałem 185 55 to miska z M40 prawie na glebie była (fedry z przodu -60mm były)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

I coś z ostatnich dni przed weekendowymi modami - książkowe 6 -7 roboczogodzin stanowi nie lada wyzwanie gdy ma się do dyspozycji wszakże warsztat ale mało czasu przed niedzielnym zjazdem:/ są już zamonowane na dobre SPORTSITZEN więc prawidłowa gleba jak najbardziej wskazana :D

001526.th.jpg001510c.th.jpg

w drodze komplecik zawiecha: amorki + fedry -80/-60 :D Nie wiem jak będzie się w realu jeździło i nie wiem jak długo wytrzyma długo wyczekiwana dokładka z IS'a ale kto nie ryzykuje ponoć wcale nie gra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę fotek mojej angielskiej księżniczki znalazłem - sorki, kiepska jakość z komórki..

2607082049e4.th.jpg2906082014.th.jpg

co tu się rozpisywać.. nic specjalnego w niej nie było: seryjne m40b18, zrobiono: zawiecha: fedry -60/-40, amorki orygiinalne sportowe z m techa (tyl b6 - chyba), stożek k&n w reflektorze, przelot 'Powerflow" montowany osobiście w stacji w Nottingham, Sportsitzen + jakaś hooyova mała frajera, BBS 14', 185/55R14 Hankook, wydłubana do cna od tylnich dywaników przez kanapę, boczki itp. . . Blaupunkt + głośniczki JBL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Witam żnowu po jakimś czasie! Chciałbym przedstawić swój projekt - zapewne nie zachwyci nikogo kolejne e30 ale co tam. Zakupiona jako 100 % seria w marcu '09, kolor: delphin metallic, m20b20 niegazowane a wyglądała mniej więcej tak:

 

bezmod.jpg

 

Szybko jednak zaczęły pojawiać się kolejne pomysły na modyfikację. Na pierwszy ogień poszła zawiecha: niemieckie fedry progresywne ‘Thema’ -40/-40:

 

mod1i.jpg

 

Kolejnym etapem było leciutkie poprawienie wnętrza. Kierownica Supersport o średnicy 28 cm i klaksonem w logo BMW ;) Udało mi się też dostać tanio aczkolwiek aczkolwiek fatalnym stanie Sportsitzen, które obszyłem eko-skórą uzupełniając wnętrze o mieszki z paskami w ‘M’ barwach. Poza tym CB w prezencie od szefuncia i stalowy short shifter – 40% skoku:

 

srodek1.jpg

 

srodek2.jpg

 

Kolejnym krokiem była większa gleba - zakupiony został i zamontowany nowy zestaw zawieszenia MTS (sic!) -80/-60 a tak wyglądały zmagania:

 

mts1.jpg

 

mts2.jpg

 

mts3.jpg

 

mts4.jpg

 

A w międzyczasie przyciemniła się tylna szyba i przydymiły lampy tylnie oraz kierunki w przednim zderzaku i na błotnikach:

 

przydym1.jpg

 

przydym2.jpg

 

Tak wyglądała zaraz po obniżeniu -80/-60:

 

poobnicee8055.jpg

 

… wiadomo, że sztywności nigdy za wiele… zwłaszcza po obniżeniu pojazdu więc rozpórkę machen:

 

góra przód:

 

rozpprzg.jpg

 

dół przód:

 

rozporken02.jpg

 

rozpd.jpg

 

jest też tył – na kielichach ale foto brak ïŒ

 

 

 

 

Oto jak u mnie powstaje ‘SZEROKA STAL’ 7JJ na przód (po powrocie od ślusarza):

 

szerstprz1.jpg

 

szerstprz2.jpg

 

szerstprz3.jpg

 

7jj.jpg

 

Jeszcze wcześniej był tył (14†x 8,5â€):

 

szerstalty.jpg

 

szerstalty3.jpg

 

Każdy kto obniżał auto, którym później jeździł na pewno prędzej czy później stanął oko w oko z następującym problemem (o ile nie ma tytanowej płyty pod motor):

 

miskenklejen.jpg

 

…kochamy polskie drogi.

 

Na majówce ’09 w Toruniu:

 

majwka1.jpg

 

oraz na łonie przyrody:

 

muszla4.jpg

 

muszla5.jpg

 

muszla11.jpg

 

muszla12.jpg

 

sepia2q.jpg

 

 

A zimą zimowały i robiły się następujące rzeczy:

 

1) Dokładka pod zderzak IS lippe (regenerowana):

 

islippe.jpg

 

islippe2.jpg

 

2) Halogeny (regenerowalne):

 

halogeny.jpg

 

3) Piloty do centralnego z alarmem:

 

centr.jpg

 

Na trawce:

 

trawa2i.jpg

 

…i po trawce:

 

zdokladka1.jpg

 

zdokladka2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

Yeeeeeaaaaah!!!!

muszla.jpg

 

[ Dodano: Sro Sie 04, 2010 9:38 pm ]

A tutaj, na przykład, dużo modów nie będzie ... czy Rat, czy nie, czy german - czy nie (myślałem, że BMW zawsze jest german bo inaczej to nielogiczne choćby się zes..ało, hehe!! No już się przyprowadzam do porządku..hyyyh). Jest upiorne niskie zawieszenie zwłaszcza, jak na osiedlu pełnym leżących policjantów mieszka to potrafi nieźle zbić fazę.... njlepszą. Układ wydechowy puszcza na spawach pierwszy co przy marzeniach o większej glebie (?po co?)sprawia, że myślę o jego modyfikacji z ucinaniem blachy, zgniataniem i wciskaniem się wiąże coraz bardziej chodzi mi po łebku :D

 

Doszły:

 

Jakieś felgi Abartha (są cztery ale tył będąc już nie najlepszy uległ odłączonym hamulcom)

 

Dystanse stalowe, ładnie wykonane - jakieś przemysłowe - żadne 'DYI' na długie szpilki 2,00 cm i 2,50 cm (jedynie brak pierścieni centrujących powoduje typowe drżenie). W planach wrzucenie już na tył 14x9 więc są pierścienie ważne.

 

Oponki zmienia regularnie

 

 

Kilka fotek, stan na lipiec 2010:

 

W LESIE

caaodprzoduzderzak.jpg

bokiemodtyu.jpg

tygood.jpg

0011202.jpg

 

[ Dodano: Sro Sie 04, 2010 9:45 pm ]

9wsepii.jpg

ecoconti - kompromis pomiędzy miękkością i twardością

ecocontact002.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...