badmotherfucker Napisano 8 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 Wita raz jeszcze WSZYSTKICH!!! Tu będę wklejał fotki mojej buni. Oto ona: http://img41.imageshack.us/img41/277/snv30014.th.jpg' alt='snv30014.th.jpg'> [/img] Stan na dzień dzisiejszy: gleba 40/40 na fedrach Thema, rozpórki: przód góra + dół; tył góra, poszerzane stalówki 14" - tył 8J, przód 7J, przydymki + przyciemki, frajera SUPERSPORT oraz fikoły BMW SPORTSITZE - gdy wrócą od tapicera....W planach wałek GT od Świątka, polerka kanałów, szlif gniazd i planowanko głowy - lubię te motory z epoki -uważam że mają swój urok, poza tym ponad 150 koni (mam nadzieję tyle mieć po w/w modyfikacjach) całkiem wystarczy na budę o masie nieco ponad 800 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 8 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 8 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 Skąd te 800kg wziąłeś ?? A tak nawet, nawet tylko te balony psują wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 8 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 800kg to troszke przegięcie no chyba ze wyprujesz z auta dosłownie wszystko i to nie wiem czy pomoże!~tak czy inaczej mi tez kiedyś moje 130km wystarczały Teraz nawet 211 brakuje! Powodzenia w zmianach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makaveli Napisano 8 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 m20b20 to za malo i pali tyle co b25 A jesli chodzi o mase autka to jak wyprujesz wszystko to bedzie wazylo ok. 1000kg Autko siwego z s14 do driftu i polawa budy z laminatu wazy cos kolo 900kg No i powodzenia w modach ogarniece autka to nie taka prosta rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 8 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 Heh, ale wstyd - musiałem na tabliczkę źle coś spojrzeć - zaraz sprawdzę. A co do baloników to zgadza się, że psują ale to się zmieni w tym tygodniu gdy odbiorę poszerzony felunek na przód - będą fuldy kierunkowe na wszystkich kołach - 185 60 14 przód i 195 60 14 tył - i tak będzie musiało zostać - zbyt wiele różnych dróg objeżdzam żeby kombinować z profilem 55 lub 50 - obawiam się, że za bardzo obniżona na kołach by była... swego czasu jeździłem na 14" bbs i gumy miałem 185 55 to miska z M40 prawie na glebie była (fedry z przodu -60mm były) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 8 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 no i zapraszam też do 'nas' na: cgdbmw.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 12 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 ...kołpaken... ...ale tamte brzydko wyglądały... teraz są oryginal BMW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RESO Napisano 12 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 Naciąg jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 31 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2009 Wyczekiwane, obszyte SPORTSITZEN, w zestawieniu ze stanem, w jakim zostały zakupione [/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazzik_yo Napisano 31 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2009 Nothing interesting...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 26 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Września 2009 I coś z ostatnich dni przed weekendowymi modami - książkowe 6 -7 roboczogodzin stanowi nie lada wyzwanie gdy ma się do dyspozycji wszakże warsztat ale mało czasu przed niedzielnym zjazdem:/ są już zamonowane na dobre SPORTSITZEN więc prawidłowa gleba jak najbardziej wskazana w drodze komplecik zawiecha: amorki + fedry -80/-60 Nie wiem jak będzie się w realu jeździło i nie wiem jak długo wytrzyma długo wyczekiwana dokładka z IS'a ale kto nie ryzykuje ponoć wcale nie gra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 26 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Września 2009 parę fotek mojej angielskiej księżniczki znalazłem - sorki, kiepska jakość z komórki.. co tu się rozpisywać.. nic specjalnego w niej nie było: seryjne m40b18, zrobiono: zawiecha: fedry -60/-40, amorki orygiinalne sportowe z m techa (tyl b6 - chyba), stożek k&n w reflektorze, przelot 'Powerflow" montowany osobiście w stacji w Nottingham, Sportsitzen + jakaś hooyova mała frajera, BBS 14', 185/55R14 Hankook, wydłubana do cna od tylnich dywaników przez kanapę, boczki itp. . . Blaupunkt + głośniczki JBL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prins Napisano 26 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Września 2009 Jak dla mnie obszycie tych foteli to porazka to chyba robota jakiegos amatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 28 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Września 2009 Zaiste, Prince robota amatora a raczej dwóch bo sam z kolegą je obszywałem ale na żywo prezentuję się o wiele lepiej, chociaż jest to eco skóra. I tak, dzięki za krytykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prins Napisano 29 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Września 2009 Aaa to zmienia postac rzeczy ale mialem racje ze robil to amator bo wiem jak powienna wygladac skora szyta przez profesjonalistow Nie obrazaj sie krytyka czasem bardzo podbudowywuje Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 1 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Października 2009 Ej, no stary - jasne. Ludzie inteligentni się nie obrażają... a że nie mam tu łatwo...hmmm tak jak mówisz- krytyka może budować!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 31 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Witam żnowu po jakimś czasie! Chciałbym przedstawić swój projekt - zapewne nie zachwyci nikogo kolejne e30 ale co tam. Zakupiona jako 100 % seria w marcu '09, kolor: delphin metallic, m20b20 niegazowane a wyglądała mniej więcej tak: Szybko jednak zaczęły pojawiać się kolejne pomysły na modyfikację. Na pierwszy ogień poszła zawiecha: niemieckie fedry progresywne ‘Thema’ -40/-40: Kolejnym etapem było leciutkie poprawienie wnętrza. Kierownica Supersport o średnicy 28 cm i klaksonem w logo BMW Udało mi się też dostać tanio aczkolwiek aczkolwiek fatalnym stanie Sportsitzen, które obszyłem eko-skórą uzupełniając wnętrze o mieszki z paskami w ‘M’ barwach. Poza tym CB w prezencie od szefuncia i stalowy short shifter – 40% skoku: Kolejnym krokiem była większa gleba - zakupiony został i zamontowany nowy zestaw zawieszenia MTS (sic!) -80/-60 a tak wyglądały zmagania: A w międzyczasie przyciemniła się tylna szyba i przydymiły lampy tylnie oraz kierunki w przednim zderzaku i na błotnikach: Tak wyglądała zaraz po obniżeniu -80/-60: … wiadomo, że sztywności nigdy za wiele… zwłaszcza po obniżeniu pojazdu więc rozpórkę machen: góra przód: dół przód: jest też tył – na kielichach ale foto brak ïŒ Oto jak u mnie powstaje ‘SZEROKA STAL’ 7JJ na przód (po powrocie od ślusarza): Jeszcze wcześniej był tył (14†x 8,5â€): Każdy kto obniżał auto, którym później jeździł na pewno prędzej czy później stanął oko w oko z następującym problemem (o ile nie ma tytanowej płyty pod motor): …kochamy polskie drogi. Na majówce ’09 w Toruniu: oraz na łonie przyrody: A zimą zimowały i robiły się następujące rzeczy: 1) Dokładka pod zderzak IS lippe (regenerowana): 2) Halogeny (regenerowalne): 3) Piloty do centralnego z alarmem: Na trawce: …i po trawce: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 mała kosmetyka pod maską przy okazji regulacji luzów zaworowych: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 27 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 Przedmajówkowe 'podrygi' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilo01 Napisano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 za***isty kolor podoba mi sie masakrycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 12 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 100% szpera chill out przy kompanie szos z epoki relax w słoneczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badmotherfucker Napisano 18 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Yeeeeeaaaaah!!!! [ Dodano: Sro Sie 04, 2010 9:38 pm ] A tutaj, na przykład, dużo modów nie będzie ... czy Rat, czy nie, czy german - czy nie (myślałem, że BMW zawsze jest german bo inaczej to nielogiczne choćby się zes..ało, hehe!! No już się przyprowadzam do porządku..hyyyh). Jest upiorne niskie zawieszenie zwłaszcza, jak na osiedlu pełnym leżących policjantów mieszka to potrafi nieźle zbić fazę.... njlepszą. Układ wydechowy puszcza na spawach pierwszy co przy marzeniach o większej glebie (?po co?)sprawia, że myślę o jego modyfikacji z ucinaniem blachy, zgniataniem i wciskaniem się wiąże coraz bardziej chodzi mi po łebku Doszły: Jakieś felgi Abartha (są cztery ale tył będąc już nie najlepszy uległ odłączonym hamulcom) Dystanse stalowe, ładnie wykonane - jakieś przemysłowe - żadne 'DYI' na długie szpilki 2,00 cm i 2,50 cm (jedynie brak pierścieni centrujących powoduje typowe drżenie). W planach wrzucenie już na tył 14x9 więc są pierścienie ważne. Oponki zmienia regularnie Kilka fotek, stan na lipiec 2010: W LESIE [ Dodano: Sro Sie 04, 2010 9:45 pm ] ecoconti - kompromis pomiędzy miękkością i twardością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi