Skocz do zawartości

VeronaLowClassic'02ti by grabol


grabol

Rekomendowane odpowiedzi

Przedlift z okrągłymi lampami na du*** faktycznie wyglada ciekawiej, lecz przód moim zdaniem juz gorzej.

Początkowo skupiałem się tylko nad przedliftów (przed '73r) lecz po paru miesiącach poznawania rynku i zgłębiania tematu 02ek uznałem, że będę szukał latami godnego egzemplarza i stało sie to obojętne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedlift z okrągłymi lampami na du*** faktycznie wyglada ciekawiej, lecz przód moim zdaniem juz gorzej.

 

Częściowo się zgadzam, ale tylko częściowo ;) O ile pełny chromowany grill montowany na początku produkcji wygląda faktycznie tak sobie, to później montowali już częściowo plastikowy i według mnie jest super. No ale to też wiadomo -rzecz gustu.  U mnie na wiosce ma gość taki egzemplarz właśnie :

0w0jmb5zvegv_t.jpg

 

Te gaźniki mają jakieś filtry powietrza? Jak to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka elementów 42-letniej biżuterii dostało nowego blasku ;)

Ps. Nie myślałem, że nożna spartaczyć taką prostą rzecz jak ocynk, i jednak można! Dopiero w czwartej galwanizerni sprostali moim oczekiwaniom...

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

screen capture windows 7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy Valvoline! ;)

Do oleju Millers mam zaufanie od dłuższego czasu. Jest to jeden z niewielu olejów który nie jest u nas rozlewany i ma prawidłowe (nie oszukane) parametry.

Mineralny dlatego ponieważ te silniki jak i ich pompy oleju były pd takowy olej przygotowane.

Millers 20w50 Classic

Najwyższej jakości mineralny olej silnikowy do samochodów zabytkowych. Zawiera wysokiej jakości olej bazowy rafinowany rozpuszczalnikami, najnowsze dodatki zwiększające jego parametry oraz odporne na ścinanie dodatki zwiększające lepkość oleju.

STOSOWANIE:

Do zastosowania w silnikach samochodów wyprodukowanych przed rokiem 1980, zarówno benzynowych, jak i Diesel, które zostały przystosowane do olejów multigrade.

KORZYŚCI:

• lepkość odpowiednia dla pojazdów z epoki, oraz zestaw najnowszych dodatków uszlachetniających

powodują, że olej ten jest idealny do większości pojazdów wyprodukowanych w okresie od lat

powojennych, aż do wczesnych lat 80-tych.

• znakomite rozwiązanie dla silników, w których występuje problem ze zwiększonym zużyciem oleju

• duża zawartość ZDDP (cynk)

CHARAKTERYSTYKA:

API SJ/CF

SAE klasa lepkości: 20w50

Ciężar właściwy przy 15 C: 0,883

Lepkość kinematyczna przy 100 C: 18,5 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C: 156,8 cSt

Indeks lepkości 133

Temperatura krzepnięcia: < -15 C

Temperatura zapłonu: >200 C|

Lepkość w niskiej temp.: <9500 cP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz foty jak wygląda zły ocynk ?

Mam tylko z jednej próby. W zakładach z których zrezygnowałem ocynk schodził od potarcia palcem, był matowy bądź kolorystycznie wpadał ewidentnie w zieleń z fioletem.

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

photo sharing sites

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valvo juz nie jest dobrym olejem jak z przed paru lat .. Niestety tak jak mowi Grabol 6/7 tys po wymianie i wcina olej  jak szalony 

 

 

wracając do tematu piękny Klasyk !! który stanie sie klasycznym germanem  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nerkami i ramkami reflektorów było trzeba zrobić porządek ponieważ szpeciły gębę babci.

Samych reflektorów również nie ominęła metamorfoza. Ich wielodziesiętny kurz został wygnany, odblaski nowe lustro, a elementy poboczne pokrył czarny lakier dla uzyskania większej ostrości wizualnej. Długo się zastanawiałem nad tym posunięciem, ale przecież nie zrobię w niej "Black Hella" :D

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

image hoster

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

image hosting

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

uploading pictures

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

image hosting

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

screen capture

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

click image upload

 

image.jpg

screen capture tool

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

picture host

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...