Skocz do zawartości

Bezel141 -> BMW E92 335D


Bezel141

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałbym przedstawić galerie swojego nowego E92.


Nie trzeba go raczej za mocno przedstawiać bo jest znany chyba dla większości tego forum.

Samochód po dość mocnych modyfikacjach wizualnych jak i mechanicznych.

Co do auta, uszkodzony splitter, przedni zderzak oraz tylny porysowany. Jestem już umówiony do lakiernika.

Silnik jest po programie na 366km i 699nm.
W porównaniu z moim poprzednim 320d to pocisk :przestraszony:  w trasie 350km, przy dość żwawej jeździe spalanie wyszło mi 7.3l więc wynik patrząc na moc jest rewelacyjny.

Wyposażenie auta jest kompletne, posiada wszystko poza radarem zbliżeniowym od tempomatu.

Zostały mi czerwone felgi ZP01, które zostawić a ktore sprzedac? Te z auta czy czerwone?

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów
S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy
S2R4A LM RAEDER STERNSPEICHE 230 MISCH. BMW LA wheel, star spoke 230
S2XAA SPORT-LEDERLENK. MIT SCHALTWIPPEN Kier.sport.ze skóry+dźw.przeł.+wielof.
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S4ABA EDELHOLZAUSFUEHRUNG NUSSBAUM WURZEL Wer. dr. szlach. korzeń drzewa orzech.
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania
S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia
S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP
S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line
S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

- ... plus inne wyposażenie standardowe

UMtPjwO.jpg
mNsIyVu.jpg
35bYb9S.jpg
UkEOyCU.jpg
TPul14T.jpg
JADCRl0.jpg
29CyQF0.jpg
ttuV2yi.jpg
ojebFOF.jpg
dxFbmy4.jpg
y0m89OS.jpg
ToqxCeM.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za kola?jakie parametry ?co masz za zawieszenie?opisz troche co i jak

 

Pozdro

Koło to Z-Performance 06. Marka znana już dość mocno, i sprawdzona przeze mnie w sedanie.

 

Zawieszenie to standard S226, plus sprężyny Eibacha.

Na razie bez żadnych dystansów, lecz dużo nie wejdzie.

 

 

Gwint na razie nie wleci bo musze sie odbić z kasą i doprowadzić wszystko do ładu.

 

Co do samego auta, to splittery, lusterka, lotka, prawdziwy carbon. Lusterka dodatkowo M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj wracając z Białegostoku przy 160kmh dostałem kamieniem w szybę.. (szyba solar) Zawróciłem się od razu do Białego do NordGlassu aby naprawić to. Koszt 140zł, gwarancja dożywotnia. Niesmak pozostał, ale szczęście w szczęściu, że tylko tyle.
Czas naprawy 15 minut.

XlQ3bdu.jpg
nbbLpzL.jpg
rkPaV0k.jpg
c9lpekT.jpg
OErLlPc.jpg

Z zewnątrz nie widoczne, od środka pozostała obramówka, ale widoczna tylko gdy sie przyglądam. Nie byłoby nawet obramówki gdyby szyba nie była solarna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ładne wnętrze i wyposażenie przyzwoite, kolor, silnik, m-pac tylko pozazdrościć :P - lecz to koło w ogóle mi tu nie leży może przez to że brakuje gleby... więc działaj bo baza jest niezła :P

 

Ps. Te dekory "ala carbon" zamień za czarny połysk - zobaczysz spodoba ci się  8) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiedzialem że tak wygląda taka naprawa.

 

Na allegro są zestawy, może nie tak profesjonalne jak w NordGlasie ale też dają rade. Sam tydzień temu u siebie likwidowałem drobne odpryski i żywica daje radę ;)

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=zestaw+naprawczy+szyby&bmatch=base-relevance-aut-1-5-0408

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ładne wnętrze i wyposażenie przyzwoite, kolor, silnik, m-pac tylko pozazdrościć :P - lecz to koło w ogóle mi tu nie leży może przez to że brakuje gleby... więc działaj bo baza jest niezła :P

 

Ps. Te dekory "ala carbon" zamień za czarny połysk - zobaczysz spodoba ci się 8)

Wyposażenie jest kompletne poza radarem zbliżeniowym, czyli przyzwoite raczej nie jest :-)

 

To nie jest zwykły Ala Carbon, jest to obszyte w profesjonalnej firmie i połączone z prawdziwa skóra. Kosztowało to 2700zl.

Zrobię dokładniejsze zdjecia niedługo.

 

Gwintu na razie nie bedzie, na samych sprężynach jak na razie podoba mi sie.

 

Co do koła na razie nie mam pomysłu na inne, jak cos wymyślę to pewnie zmienię ale znam dokładnie rynek i cieżko bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Samochod w sobote odebrany od lakiernika.

Pomalowane nerki bo byly malowane chyba sprejem i byly cale w odpryskach.
Pomalowany został przedni zderzak, oraz wyszpachlowany. Zderzak był wcześniej kitowany już, zastosowana była zwykła szpachla zamiast szpachla do plastiku. Lakiernik usunal stara szpachle i wszystko zrobil od nowa jak trzeba.
Pomalowany takze tylni zderzak, sytuacja jak z przednim tez była.

Wymieniony łapacz powietrza, ten ktory jest przy nerkach na nowy z ASO.
Wymienione zostały również dwie pompki spryskiwaczy od xenonu bo uciekał mi płyn do spryskiwaczy.

Został dodatkowo zastosowany motyw magnesów neodymowych. Na belce przedniej mam przyklejone 3 magnesy i miedzy ramka a rejerstracja mam magnesy, przykladam tylko rejerstracje do zderzaka i odciagam :)
Jeden magnes wytrzymuje 15kg obciazenia wiec powinno wytrzymac. Na razie zderzak jest na gladko i jezdze z tablica za szyba.

Kilka fotek z iPhone na szybko, pozniej ogarne cos lepszego.

UDzewMA.jpg
rf659ca.jpg
p8igV64.jpg
MeNnZKN.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tym czasem w samochodzie zrobiłem pełną korektę lakieru, plus zabezpieczenie powłoką polimerową. Lakier na aucie był w stanie tragiczny, nie mogłem na niego patrzeć. Był zniszczony w tak dużym stopniu prawdopodobnie przez folie która była na samochodzie.

Kilka zdjęć z pracy

cMyzWAN.jpg
xPcMAib.jpg
LAMY5DG.jpg
YMEtiDL.jpg
XrtJJbj.jpg


i kilka po wyjechaniu z garażu

gPTAoRS.jpg
s61whdE.jpg
g3RMZWi.jpg
nkqpYt9.jpg
oVPGFhW.jpg
QwcRYU3.jpg
00cfZNs.jpg

Byłem wczoraj na rozpoczęciu sezonu BMW Podlasie, zająłem drugie miejsce w konkursie na najładniejsze auto zlotu. Przegrałem z E36 Britishgreen którą możecie zobaczyć tutaj
https://www.facebook.com/BMW.e36.BRG/?fref=ts
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmagań z autem ciąg dalszy.

Podczas zakupu auta gwizdało przy przyśpieszeniu, sprzedający zapewniał, że to wina pełnego przelotu i jeździł do ASO to sprawdzać i tak ma być. Åyknąłem to i jakoś miesiąc przejeździłem. W końcu postawiłem do mechanika bo nie  dawało mi to spokoju.
Myślałem, że dziurawy jest IC, niestety okazało się, że IC jest cały. Problem tkwi w spartaczonej robocie przez machanika który zakładał IC (jest zmiony na większy). Rury idące od turbiny do IC były polepione w taki sposób, że latały i miały duży luz. Nie miało to prawa trzymać cisnienia nawet. Uszczelki były założone oryginalne, lecz nie pasują do IC i teraz jestem na etapie szukania odpowiednich uszczelek aby to siedziało jak trzeba.

Dodatkowo dopiero zauważyłem, że w samochodzie jest cał oryginalny wydech poza końcówkami i ostatnimi puszkami raz w aucie jest DPF :szok: Został prawdopodobnie przewiercony tylko. Pytałem Karola lecz on nic nie wie na ten temat.

Przy zmianie wydechu na MG Motors zrobili 1/3 roboty, dlatego będę wkładał downpipe oraz cały wydech zrobie szerszy z bezkwasówki oraz usunę katy.


Na zdjęciu widać jak jest zalany olejem, ponieważ nie trzymał w ogóle ciśnienia. Dlatego też samochód kopcił i na pewno miał mniej mocy. Wszystkie złącza przy IC tak wyglądały.
zXusAps.jpg
wAosllw.jpg

Zobaczymy jak auto będzie jechało jutro jak uda sie wszystko poskładać jak na leży, a nie na odpier... :wstyd:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Przewody do turbiny zostały zrobione, świst pozostał. Okazało się, że problemem są spaliny które uciekają przy sterowniku turbiny małej. Sterownik ten ulokowany jest na obudowie dużej turbiny. Po kilku telefonach okazało się, że winny jest zapchany DPF. Cały czas myślałem, oraz sprzedający mnie tak zapewniał, że DPFa nie ma.

Po sprawdzeniu okazało się, że DPF jest na sowim miejscu i jest całkowicie zapchany a sprzedajacy pobawił sie w MIRKA Handlarza i zresetował DPF aby nie było błedu na kompie.
Wydech był czarny i samochód kopcił przy butowaniu dlatego, że spaliny znajdowały jakieś tam ujście i dlatego  też byłem pewien, że DPFa nie ma.

W piątek usunąłem go i pojechałem wieczorem do Warszawy gdzie miał mi dziqsek wgrać soft, lecz pojechał wcześniej do domu i niestety teraz motam sie i szukam osoby która to zrobi za dobre pieniądze  :kwasny:  

W sobote odwiedziłem zlot BMW Klub Warszawa gdzie z hamowałem auto w Ślusarczyk Auto.

Samochód po usunięciu DPF wypluł 394km i 699nm. Trzy lata temu Karol zrobił program na 366km i 699nm.
Dzięki tej mocy wygrałem w konkurencji na najmocniejsze auto zlotu.

V0q6G36.jpg
7IqUejt.jpg
RO81N21.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...