Skocz do zawartości

E39 M5 by koko2403


koko2403

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj udało się wreszcie znaleźć chwilę by wymienić rozszczelnioną chłodnicę na łączeniu metal/plastik przy okazji prewencyjnie wymieniłem także termostat do którego bardzo ciężko się dostać do tego sporo rozbierania no i oczywiście wpadł nowy płyn chłodniczy.
Jutro eMka jedzie na polerkę
20160603_172852.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzę że Ema porządny serwis przeszła :0 widziałem an żywo mam nadzieje że też uda mi się posłuchać na żywo :) sam myślałem nad kupnem ///M ale widzę że jeszcze słabo dbam o samochód i te wydatki by mnie ubiły :)

 

Niezawodności życzę i do zobaczenia na GF piwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej zdjęcia z wymiany panewek.

Jak widać na zdjęciach warte było chociażby profilaktyczne zdjęcie miski olejowej na której było sporo nagaru spowodowanego zbyt długimi interwałami przy wymianie oleju. Wszystko zostało wymyte.

Zdjęcia przedstawiają także olej po 1000km przebiegu który brudził się nagarem z silnika.

Co do samych panewek były w idelanym stanie - wykazywały normalne ślady zużycia i mogły by jeszcze pofruwać z 200tys km ale jak już kupiłem to wymieniłem. Przy okazji wymienione zostało sprzęgło oraz poprawiony wydech na nowych pierścieniach między kolektorem a wydechem. Dodatkowo wpadł nowy łącznik elastyczny między skrzynię a wał bo stary coś się pruł jak widać na zdjęciach poniżej.

Przy okazji wstawię jeszcze zdjęcia panewek

20160616_103617.jpg 

20160616_103621.jpg

20160616_105359.jpg

20160619_075738.jpg

20160619_075742.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem felgi z regeneracji ponieważ bo nie były pierwszej świeżości więc postanowiłem je odmalować. Na zdjęciach może nie było tego widać ale kilka zadrapań miały. Udało się znaleźć na miejscu zakład specjalizujący sie w piecowym malowaniu felg i gdy zaczerpnąłem więcej informacji od właściciela okazało się że już nie raz odrestaurowali felgi z M5 w tzw odcieniu chrome shadow. Moim zdaniem wyszło im to idealnie a do tego lakier ten jest bardzo trwały. Oceńcie sami

13555835_1115165608547685_161573871_o.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Ostatnio nic się nie działo Beemka świetnie i tanio jeździ a każdy tak straszył  :hyhy: porobione już prawie wszystko, zostały pierdoły ale radość z jazdy jaką obiecuje BMW oddaje ta eMka w 110%

Poniżej ostatnie zakupy

 

Z racji że m5 szybko gubi opony zakupiłem niskobudżetowe semislicki prosto z chin za śmieszną kasę

6613e414817efc0dgen.jpg

 

Oraz wpadł monitor navigacji 16:9 który narazie współpracuje ze starym czytnikiem MK2 jak sięcoś trafi to zmienię na MK4 :wink:

241d6e4e5a3beb84gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odłaczasz czytnik mk2 i podłaczasz do tunera z pominięciem navi i wtedy monitor dziala ale nie mamy navi :wink:

albo wymieniasz tuner na nowszy model z obsluga 16:9

wierciles w kascie dziury zeby zalozyc lampy tyl lifta?

szukalbym ori zawiechy bo kav jakos nie przemawia jakims high endem

opony westlake mimo tanszej ceny sa calkiem dobre

mieszek od biegow jest slaby - cos ala e46 m pakiet,szukalbym ori

niezle sie idzie zdziwic jak e39 m5 rozni sie od e39 hehehe ,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wymieniasz tuner na nowszy model z obsluga 16:9

wierciles w kascie dziury zeby zalozyc lampy tyl lifta?

szukalbym ori zawiechy bo kav jakos nie przemawia jakims high endem

opony westlake mimo tanszej ceny sa calkiem dobre

mieszek od biegow jest slaby - cos ala e46 m pakiet,szukalbym ori

niezle sie idzie zdziwic jak e39 m5 rozni sie od e39 hehehe ,pozdrawiam

tak trzeba przewiercić 2 dziurki na bolce od śrub

Co do xzawiechy to mam też ori ale nie chce kozy :wink:

mnie mieszek wraz z gałką sie bardzo podoba i tak ma być :wink:

 

Wczoraj z racji ładnej pogody było pranie bagażnika bo kupiłem eMke z brudnym  :przestraszony: 
e7ace7e0536e9f94gen.jpg
 
I zakupiłem korek wlewu oleju bo pod starym wyrobiła się uszczelka i lekko się pociło.
Zainspirowany galeriami z Amerykańskich eMkowych for zakupiłem korek z m3 e46   ;)
a382918dd7853999.jpg
2387004db0c5a336.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ostatnio eMa dostała parę gratów do zawiasu i nowe uszczelki między kolektor a silnik oraz między kolektor a wydech. Na zimnym czasem potrafiło coś gwizdać.
A więc wymieniłem
- 4x wahacz TRW
- uszczelki silnik/kolektor REINZ
- uszczelki kolektor/wydech REINZ
- tuleja wspornika kierowniczego LEMFORDER
- 2x końcówki drążków kierowniczych LEMFORDER
- drążek kierowniczy LEMFORDER
- filtr paliwa KNECHT
Teraz po tych wymianach jeździ bardzo cicho. Wahacze pamiętały jeszcze fabrykę i guma w tulejach była już popękana.
Fot niestety nie mam  :hyhy: niedługo zrobię jakąś sesję jesienną pod kasztanem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...