Skocz do zawartości

[e36] 328i Cabrio Individual ==>> Vitek


Vitek_Słupsk

Rekomendowane odpowiedzi

dziś odebrałem ranty z polerki, wyszły pięknie, na ten sezon felgi zostają w oryginalnych rozmiarach, na przyszły się pomyśli:

 

g7VweHI.jpg

 

a tak mniej więcej będzie to wyglądać:

1zaiHdL.jpg

 

byłem ostatnio w DEKRA dowiadywać się o wpis do dowodu z kołami i zawieszeniem i te Niemce to są mistrzowie w utrudnianiu życia. do wszystkiego trzeba papier, nawet do opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***isty kebabik bedzie :wink:

dzięki, sporo pracy jeszcze mnie czeka, no i przejście tych durnych przepisów tu w DE.

 

 

Panie świeci się jak psu jajca

 

a no się świeco, hehehe. nie mogę się doczekac dnia jak wszystko zarzucę na auto.

 

byłem ostatnio w DEKRA dowiadywać się o wpis do dowodu z kołami i zawieszeniem i te Niemce to są mistrzowie w utrudnianiu życia. do wszystkiego trzeba papier, nawet do opon. [/size]

 

A o rozmiar bielizny cie nie pytali , porażka 

nie o rozmiar bielizny nie pytali, ale o obwód biczepsza hahahaha.

a na poważnie to wg nich musze robić daszki z nadkoli, bo tak pisze w dokumentach do felg, nie ważne że jeszcze nie widzieli tego na aucie, ważne co pisze w papierach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

cisza u mnie ostatnio w temacie, ale powoli zaczyna się coś dziać. Tydzień temu doszły śrubki i nakrętki z ocynku od Prozac'a

 

TVLwmt1.jpg

5WNrsNJ.jpg

rNsBHxT.jpg

P6ixxWb.jpg

 

a w nich nakrętki do śrubek od felg:

kwmNp5y.jpg

 

wczoraj chwila wolnego czasu i:

yhMuKfV.jpg

kUmQc2n.jpg

 

zostało mi zamówić nowe wentylki i opony.

 

dziś odebrałem po prawie dwóch miesiącach amortyzatory przednie z regeneracji. czekam jeszcze na nowe regulacje do kolumn i składam gwint i montaż. Chciałbym w czerwcu ogarnąć już koło i gwint z wpisem do dowodu. bo widok Cabrio na zimowych 15 już mnie nie cieszy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

a więc ta. na sezon 2016 koniec modów u mnie. teraz tylko zrobić odbiory i przegląd i auto w takim setupie będzie w tym sezonie, a co będzie później, tego nie wiedzą nawet najstarsi Indianie :)

 

tak wyglądało e36 po złożeniu wszystkiego w całość:

oxVYx0j.jpg

QrXF1bm.jpg

hZuXTId.jpg

 

tak wyglądała przed ustawieniem gwintu:

SAzf027.jpg

 

a tak jest po:

gL0ldLu.jpg

 

niestety niżej zejść nie mogę, w DE podczas odbioru sprawdzają czy auto ma 80 mm prześwitu a u mnie tego nie ma, dolna rozpórka jest jakieś 75 mm nad ziemią, i teraz nie wiem, czy kręcić gwintem, czy do odbiorów i przeglądu zdemontować rozpórkę.

 

PS. dekielki mam, muszę je tylko odświeżyć. Po odbiorach i przeglądzie Cabrio idzie jeszcze niżej, takim wysokim nie da się jeździć, a ja mam jeszcze lęk wysokości na dodatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręć gwintem do tego on służy, a nie jakieś wyciąganie rozpórek !

chyba mnie nie rozumiesz. X-Break jest jakieś 75 mm od nawierzchni, a musi być 80 mm. czyli muszę podnosić przód do góry. co średnio mi się uśmiecha. i myślę czy na czas przeglądu nie zdemontować go. a po z powrotem na auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by sie nie doczepili o brak Xa , tj fabryczne wyposażenie w kabriolecie, a niemiaszki nie są takie głupie...

 

aż tak inteligentni też nie są i większość chłopaków co ma tu porobione fury kombinuje jak może z nimi.

 

Mogles w pl zarejestrowac ;) masakra zeby to do nas nie doszło

w tym cały problem, że ja tu mieszkam na stałe i aby nie mieć problemów z ZOLLami muszę mieć auto na DE blachach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

dawno nic nie pisałem, więc pora na małe up.

 

Cabrio nie przeszło za pierwszym podejściem przeglądu, do wymiany były tylne tarcze oraz lewy halogen był za nisko ustawiony, więc szybka akcja i:

 

hamulce tył kompletne wymienione, wpadły sprawdzone przeze mnie w innych autach TRW:

ZZYMEMv.jpg

 

ponieważ od 3 lat w piwnicy walały mi się nowe Hella halogeny, więc wpadły również na auto:

BcfPrt3.jpg

 

małe porównanie stary vs nowy:

ZsQBEkE.jpg

 

no i po tym udało się przejść zarówno przegląd jak i odbiory zawieszenia i kół:

peribZZ.jpg

 

no i finalnie Cabrio jest ustawione tak:

o1nPDNx.jpg

bR0mpjf.jpg

rOFVkHO.jpg

OFeOP3N.jpg

 

w tym roku z modami już koniec, do końca sezonu zostało raptem 2 miesiące i Cabrio idzie do garażu, który muszę jeszcze ogarnąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cab ma się dobrze, w zeszłym tygodniu miał wycieczkę do Holandii, spisał się bardzo dobrze, średnie spalanie 8,8l na 100km.

 

po powrocie zaświeciła się kontrolka oleju, więc zakup już zrobiony, pozostało wymienić:

h3K1EmT.jpg

 

nigdy nie robiłem płukanek ale tym razem chcę spróbować:

JIFeBtN.jpg

 

w miedzy czasie dorobione zostały naklejki na dekielki, niestety ciut ciemniejsze, ale lepsze niż ich brak:

7juwGSI.jpg

 

i tak wygląda z dekielkami:

80PMQom.jpg

 

co do gleby, niżej już nie będzie, w Holandii miałem problemy z poruszaniem się po mieście, te ich "śpiące policjanty" są mega wysokie, a i w mieście gdzie mieszkam mam problemy z wjazdem w niektóre miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tym względem mamy dużo lepiej, nawet nie chodzi o dodatkowo płatny przegląd, ale w standardzie wymagania są DUŻO niższe, a i sama policja nie jest tak bardzo drobiazgowa jak mogła by być. Liczę, iż nie zostanie to drastycznie zmienione w ciągu przyszłości, choć i tak idą złe zmiany, choćby z dodatkowymi kosztami utrzymania starszych (nie eko) samochodów. Świetne są te koła, czy możesz coś więcej powiedzieć o czyszczeniu ultradźwiękami? Wiecie może czy jest szansa na taki zabieg gdzieś w PL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz i tak jest chyba lepiej niż było. A jak z rantami? Pewnie też będzie problem żeby zmienić? TUV + wystające koła?

 

jak zmienię ranty to nie muszę nigdzie nic załatwiać, dane z felgi są odczytywane z rotora i nikt nie mierzy szerokości kół. wystawać u mnie koła raczej nie będą, max jaki rant do mnie wpadnie to 2,5 cala. W Niemczch felgi mogą wystawać lekko, najważniejsze aby bieżnik nie wystawał. w autach wyprodukowanych po 2008 roku nie mogą już natomiast w ogóle koła wystawać.

 

Pod tym względem mamy dużo lepiej, nawet nie chodzi o dodatkowo płatny przegląd, ale w standardzie wymagania są DUŻO niższe, a i sama policja nie jest tak bardzo drobiazgowa jak mogła by być. Liczę, iż nie zostanie to drastycznie zmienione w ciągu przyszłości, choć i tak idą złe zmiany, choćby z dodatkowymi kosztami utrzymania starszych (nie eko) samochodów. Świetne są te koła, czy możesz coś więcej powiedzieć o czyszczeniu ultradźwiękami? Wiecie może czy jest szansa na taki zabieg gdzieś w PL?

co do myjki ultradźwiękowej, co chciałbyś w niej wyczyścić? małe przedmioty jestem w stanie jakoś ogarnąć. z wysyłką po Polsce. napisz do mnie PW to się bardziej zgadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
2 godziny temu, Vitek_Słupsk napisał:

dawno tu nic nie pisałem, postaram się na dniach zaktualizować temat, bo Cabrio cały czas jest w moim posiadaniu i aktualnie dzieje się z nim troszkę więcej. muszę zgrać zdjęcia z fona i wrzucić.

LO, to trzeba było od razu ze zdj odgrzać a nie dawkować emocje. Czekam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...