Skocz do zawartości

[E24] Stanced BMW E24 by Bzyku


BzykuLDZ

Rekomendowane odpowiedzi

W sensie? 18x9.75" i 18x12.25 to już fajne szerokości. Ja wyrwałem Sznycle tylko Type 1 17x9.5 i 17x10.5 i to stanowczo za mało na to auto. Chce to najpierw złożyć i zobaczyc czy tylko poszerzyć do 12 i 10.5 wrzucić na przód czy zrobić step na 18". Niebawem wrzucę wiecej zdjec z renowacji, bo muszę zgrać je na Kompa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczę się z tym, że może być za mała, choć przejrzałem tyle E24 zrobionych na Germana lub w Stance właśnie w 17", że muszę się przekonać na własnej skórze ;) Poza tym nad tym projektem pracuję ponad pół roku i zrobić wszystko przez sezon trochę mija się z celem. Chcę poskładać to co jest i później myśleć co dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś tą 6 jak stała w Kielcach jako reklama sklepu motoryzacyjnego w galerii handlowej. Co do koloru jestem zwolennikiem vin-u ale czarna 6 jest nr.1 i wiem jak ciężko taką znaleźć dlatego jestem w stanie zrozumieć zmianę koloru :) . Pokaż zdjęcie z przymiarki 18' bez photoshopa bo jestem ciekawy jak wygląda bez obniżenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17' to zdecydowanie za mało na E24 

 

Aha, zdecydowanie. 

 

Ile było felg w rozmiarze 18" dostępnych do tego auta w momencie jego premiery?

 

Zdecydowanie przerobić więc warto wszystko, nawet najczystszą linię rekina na murzyńską mydelniczkę na 22" z końskiej dorożki. 

 

 

Z tym fochem o kolanka to też radzę nie płakać o co drugą uwagę krytyczną, bo sens wystawiania auta do oceny na otwartym forum trochę się zatraca. 

 

Albo wątek jest poddawany ocenie i krytyce a jednocześnie u niektórych zyskuje uznanie, albo liczysz tylko na uznanie i krytyki nie przyjmujesz w żadnej formie - wtedy faktycznie pozostaje siedzieć gdzieś na dnie z Tytaniciem i rdzą a nie zakładać galerie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, zdecydowanie. 

 

Ile było felg w rozmiarze 18" dostępnych do tego auta w momencie jego premiery?

 

Zdecydowanie przerobić więc warto wszystko, nawet najczystszą linię rekina na murzyńską mydelniczkę na 22" z końskiej dorożki. 

 

 

Z tym fochem o kolanka to też radzę nie płakać o co drugą uwagę krytyczną, bo sens wystawiania auta do oceny na otwartym forum trochę się zatraca. 

 

Albo wątek jest poddawany ocenie i krytyce a jednocześnie u niektórych zyskuje uznanie, albo liczysz tylko na uznanie i krytyki nie przyjmujesz w żadnej formie - wtedy faktycznie pozostaje siedzieć gdzieś na dnie z Tytaniciem i rdzą a nie zakładać galerie. 

 

Ja tu 22' nie widzę, modyfikacji nadwozia również... No nic może stary i ślepy już jestem.. 

I co mają kolana właściciela do samego projektu?? I Rozumiem że nie widzisz różnicy między krytyką, a zwykłym buractwem??

Ręce opadają, jak się czyta takie pierd0lenie jednego z drugim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę komentował Twojej wypowiedzi Panie Szalony, bo jest różnica między konstruktywną krytyką, którą przyjmuję na klatę, a buractwem. Widzę, że stary kawał: '- jak najszybciej zrobić sok z buraków? Wrzucić granat do Beemki' ma jakieś swoje odzwierciedlenie w życiu. Im dłużej tu jestem, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że niektórzy robią bardzo 'fajną' wizytówkę temu forum.

Blacharkę i całą renowację robię w czołowej europejskiej firmie odrestaurowującej auta bardziej na rynek zagraniczny, a nie Polski- Infinitum Classic Cars. 

Prace nad wnętrzem:

Fotele są praktycznie robione od podstaw z maty kokosowej, bo były pozapadane. Skóra Nappa Crema (kod.5561), dywan Beige z katalogu Mercedes-Benz nr 23545. Obszywamy fotele przód/tył, boczki, podłokietniki, tunel środkowy, tylne osłony zagłówków, rączki boczków przednich. Dywan główny na podłogę kabiny wraz z wyklejeniem boczków drzwi, komplet dywaników wystawowych oraz bagażnik i dywan półki tylnej. Podsufitka będzie jasna z zasłonkami przeciwsłonecznymi w kolorze ciemnym. Dwa słupki środkowe z czarnego skaju.
5XJAPj1.jpg
8zoSy6G.jpg
Oe9C7t4.jpg
TwCBk2t.jpg
fMFNEoH.jpg
EDeWv9a.jpg
viwkbsz.jpg
E2ZsKev.jpg
CHkcfH4.jpg
T4v7t2l.jpg
cwITpxH.jpg

lJwuxwo.jpg
Lvni1z3.jpg
Y0IkAvr.jpg
JGermJb.jpg
B4F89d1.jpg
zEaLCj5.jpg

vCu6afP.jpg
jKLXDYr.jpg

I małe przymiarki:

xLlIMtb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w/g mnie srodek bedzie mega, widzac z prac ze "raczej" powinno to byc dobrze obszyte, (raczej bo wiadomo na zywo najlepiej takie cos oceniac) co do kol to przymiarki i spasy i wtedy mozna cos wiecej powiedziec!

 

dzialaj bo moze byc germansko, zobaczymy 

 

pozdro

 

PS.to forum jest specyficzne i musisz sie do tego przyzwyczaic, a co do ludzi to nie oceniaj tylko po postach bo na kazdym forum sa JANUSZE a nie musza byc w 100% przywiazani do bmw syndykat tylko do swojego zdania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie będę komentował Twojej wypowiedzi Panie Szalony

Nie ma co dyskutować z debilem, nie ma po prostu sensu :) świetnie dzialasz kolego, nie rozumiem niektórych, po co jakieś głupie docinki ze felgi nie takie, ze lakier, ważne ze sie ktoś tym autem (jak i innymi klasykami) zajmuje, nie wazne w jaki sposób, wazne ze nie stoi na szrocie lub nie gnije gdzieś na ulicy. Czekam na więcej zdjęć i życzę powodzenia w dalszych modach! Pozdro! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto opuściliśmy na ziemię, ale z racji tego, że jest wybebeszone nie do końca usiadło, żeby coś konkretnego stwierdzić. Do fajnego fitmentu brakowało po dwa centy z przodu i z tyłu. Jutro wrzucam dyski i porobię zdjęcia jak to siadło. 

 

PS. tak, wiem, zdaje sobie z tego sprawę, bo funkcjonuje już na forach nie z pierwszym autem, ale denerwuje mnie brak kultury. Krytyka jest bardzo ważna, bo tylko tak można się rozwijać, ale chamstwo trzeba tępić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś tępić trzeba być od tego twardszym Bzyku. 

 

Złapałeś że moja wypowiedź dotyczyła opinii że "17 to za mało do e24" - raczej nie złapałeś. 

 

Jeśli jesteś adwokatem pakowania 18" i więcej w tą budę, masz do tego prawo, nie jesteś w żadnym jednak stopniu gotowy nawet na cień krytyki. 

 

Uwagi odnośnie zmiany koloru czy cokolwiek tam chcesz nie pochodziły ode mnie, podobnie jak cały sens docinku odnośnie 18" tyczył się zacytowanej wypowiedzi, a jak widzisz nie byłeś jej autorem. 

 

Wchodząc jako nowy między grupę wyznającą sprecyzowane poglądy, zaczynasz staż od wyzywania ludzi od chamów? 

 

Bo co - nie spodobała ci się czyjaś prześmiewcza retoryka? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś tępić trzeba być od tego twardszym Bzyku.

 

Złapałeś że moja wypowiedź dotyczyła opinii że "17 to za mało do e24" - raczej nie złapałeś.

 

Jeśli jesteś adwokatem pakowania 18" i więcej w tą budę, masz do tego prawo, nie jesteś w żadnym jednak stopniu gotowy nawet na cień krytyki.

 

Uwagi odnośnie zmiany koloru czy cokolwiek tam chcesz nie pochodziły ode mnie, podobnie jak cały sens docinku odnośnie 18" tyczył się zacytowanej wypowiedzi, a jak widzisz nie byłeś jej autorem.

 

Wchodząc jako nowy między grupę wyznającą sprecyzowane poglądy, zaczynasz staż od wyzywania ludzi od chamów?

 

Bo co - nie spodobała ci się czyjaś prześmiewcza retoryka?

Jestem przygotowany na konstruktywną krytykę, bo wiem, że 18" (NIE WIĘCEJ) do tej bryły to już spory rozmiar. Jak dla mnie- uzasadniony. Dlaczego? Ja tym autem mam zamiar jeździć, nie będzie stało w garażu jako pomnik. Będzie zrobione w Stance'owym stylu czy to się wpisuje w ramy forum czy nie. Zatem przy dobrym fitmencie wszystkie bebechy będą leżały na asfalcie. Dwa wyjścia- albo 18, albo powietrze. Kupując ten samochód założyłem sobie jak ma być zrobiony i konsekwentnie do tego dążę. Wybacz, ale nie zgodzę się, że 18" do cs1/2 to za dużo o czym świadczą projekty pokrewne Piotrka Kaczyńskiego, Xerxesa, Mike'a Burroughs'a. Nie mam zamiaru męczyć auta w ekstremalny sposób, skoro robię jego totalną odbudowę. Gdzie tu logika?

 

Wyzywania ludzi od chamów? Bo nie spodobała mi się kogoś prześmiewcza retoryka? Stary, funkcjonuje na forach kilkanaście lat i naprawdę wiele widziałem, ale tekst typu "przestrzeliłbym Ci kolana" to chamstwo, buractwo, prostactwo i życie w symbiozie z totalną głupotą. Chyba mamy inną definicję 'prześmiewczej retoryki'. Bardzo proszę o zostawienie już tego wątku, bo robi mi się śmietnik w temacie, a chyba nie do tego służy forum. Jeśli chcesz kontynuować dalej ten temat proszę o PW, a tutaj piszmy tylko o samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli wchodzę w etap- mniej odbudowy więcej tuningów :D
Małe przymiarki.
HP3zv6X.jpg
XZvCh1I.jpg
thLSIn1.jpg
ZXnlqe4.jpg
Widać, że 17" raczej siądzie ładnie. Musiały wlecieć dyski na przód i tył po 40mm/oś. Jak to poskładam do kupy to podejmę decyzję co dalej ;)
Progress prac nad podłogą: (prace jeszcze trwają)
Przed:
Nb3l7mk.jpg
FRBtHXR.jpg
Po:
v49pLPF.jpg
byHWDIT.jpg
JVIW90v.jpg
Progress prac nad pasem tylnym: (Prace jeszcze trwają)
Przed:
19uiz2q.jpg
JcHOcvp.jpg
vQeCd5R.jpg
Po:
NV9angY.jpg
o76Cru4.jpg
zmyxpjV.jpg
R7uKMMt.jpg
Progress prac nad programi: (Prace jeszcze trwają)
Przed:
Hbsklt9.jpg
HWjDIOF.jpg
ELesKGI.jpg
az5P8EC.jpg
Po:
5BueXj7.jpg
fbOld0c.jpg
dZTzB08.jpg
bqbUVR0.jpg
GE4bBC8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Faktycznie cudów nie ma, choć wiadomo, że blacha w cs1 i cs2 była dużo lepsza. Ludzie, którzy pracują nad blachą mojej e24 robili już pięć takich szóstek i stwierdzili, że moja była w najlepszym stanie blacharskim :D Tak naprawdę mnóstwo rzeczy wychodzi w trakcie renowacji i zdecydowaną większość ciężko przewidzieć przed zakupem. Trochę loteria ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tych ostatnich fotach chyba sie wyleczylem ze "starych" aut...

Po otwarciu progów wielu 'nowszych' aut (np. E39, E46) możesz zastać podobny widok, lub nawet gorszy ;)

 

Te panele podłogowe to chyba niepotrzebnie w całości wymieniałeś, rdza widać była tylko na brzegach tych dużych otworów spustowych po kataforezie. I tak obecnie nie pełnią żadnej funkcji, więc można było je zwyczajnie zaspawać. No ale rozumiem że nie patrzymy na koszta i ma być jak fabryka :P

 

Felunek dobrze leży :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=97YojsT8Xvs

 

Ten koleś robi cuda ,zobacz jak to wszystko powinno wyglądać najlepiej pokaż filmik majstrom dla ciekawostki :)

Rozmawiałem z tym fachmanem na temat odbudowy e21 ale jak mi powiedział cene to niestety zrezygnowałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim majstrom nie muszę nic pokazywać dla ciekawostki, bo są to ludzie, którzy na klasykach zjedli zęby. ;)  Ich firma istnieje od pokoleń, mają w kolekcji 150 swoich samochodów, robią w tym momencie Syrenkę Maćkowi Wisławskiemu i oprócz mojego auta pracują nad 8 innymi projektami m. in.: nad Ferrari 328GTB, Mercedes W113 Pagoda, Porsche 993. Czy naprawdę myślisz, że wywaliłbym worek ciężko zarobionych pieniędzy na firmę, której nie byłbym pewien? ;) Wstawię zdjęcia po wszystkich pracach blacharskich i będziesz wiedział o czym mówię ;) Abstrahuję od tego, że robota ukazana na tym filmiku jest profi i tak się właśnie powinno robić. ;)

 

Co do otworów w podłodze to faktycznie chciałem przywrócić to do takiego stanu jak było w oryginale. Co do kosztów, to oczywiście ważna kwestia, ale jakbym miał oszczędzać na pracach blacharsko-lakierniczych nie szukałbym raczej wrażeń przy E24. Sam masz, więc wiesz o czym mówię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...