Skocz do zawartości

[E36] MOMI///328i


MOMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po długich poszukiwaniach udało się trafić BMW E36, które spełniało moje warunki: Coupe, lift, z Vin-u:  328i, M-pakiet, szyberdach, klima, cosmos lub techno.

BMW 328i Coupe 98" sprowadzone ze Szwajcarii w kwietniu 2014r. Z fabryki wyjechało z przyzwoitym wyposażeniem m.in. M-pakiet zewnętrzny i wewnętrzny, czarny sufit, grzane sporty w czarnej skórze, klima, pakiet chrom...

Auto kupiłem mocno zaniedbane zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Z zewnątrz parę obcierek, na tylnej klapie ruda, maska krzywa i fatalnie umalowana, lakier na całym aucie mocno porysowany. Pozytywem był fakt, że grubość lakieru była powyżej 200mikronów jedynie na prawych drzwiach oraz prawym tylnym błotniku powyżej listew bocznych oraz na masce, co przy nastoletnim aucie moim zdaniem jest dobrym wynikiem. Poza tym nie oryginalna przednia szyba oraz lewy halogen - reszta fabryka.

Rozkodowany VIN:

Model description 328i
Market Europa
Type BG11
E-Code E36 (2)
Chassis Coupé
Steering links
Doors 2
Engine M52 - 2,80l (142kW)
Drive Heckantrieb
Transmission manuell
Body color Cosmosschwarz Metallic (303)
Upholstery Leder Standard/schwarz (P7SW)
Production date 20.02.1998
Assembled in Regensburg

S214A Automatic stability control (ASC+T)
S246A Manually adjust. steering column
S410A Window lifts, electric, front
S465A Through-loading system
S520A Fog lights
S542A Check Control
S548A Kilometer-calibrated speedometer

S243A Airbag for front passenger
S260A Side airbag for driver/passenger
S269A BMW light alloy wheel, radial spoke 32
S305A Remote control for central locking
S314A Door mirror / driver's lock, heated
S320A Deleted, model lettering
S345A Chrome Line Interieur

S354A Green windscreen, green shade band
S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A Floor mats, velours
S431A Interior mirror with automatic-dip
S441A Smoker package
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S494A Seat heating driver/passenger
S498A Headrests, rear, mechanically adjustable
S510A Headlight aim control
S534A Automatic air conditioning
S556A Outdoor temperature indicator
S669A Radio BMW Business RDS
S676A HiFi speaker system
S690A Cassette holder
S694A Provisions for BMW 6 CD changer
S704A M Sports suspension
S710A M leather steering wheel
S715A M Aerodynamics package
S719A Sports Edition
S775A Headlining anthracite
S785A White direction indicator lights
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S915A Delete clear coat
S686A Antenna-Diversity

Zdjęcia zaraz po kupnie:

007.JPG.1ab31d2c43af5b6ad9a0f9f351d5c492.JPG008.JPG.810ef340b4e2d512447e258e6cc48547.JPG009.JPG.899e57fb780e6e1657256770fccf3e2e.JPG010.JPG.5421cefd4c71408f01d973c4e6c42ab8.JPG011.JPG.c61d1ca25e462e345b8c041c53e3f07f.JPG

Pierwszy czyszczenie i przegląd pod względem rudej:

012.JPG.7bcec12ae77080f136a4670ecce14fd4.JPG014.JPG.0630330e07049e266b947bcfd7f08681.JPG016.JPG.e9dbf651cd236356ed8b0d81179d1d0a.JPG

Z ciekawostek: koło zapasowe nigdy nieużywane, uchowało się oryginalne radio:

017.JPG.93ae296546ca04a4d229bb2db4cbcd9c.JPG022.JPG.611de42f728ca56048cef3f8af492a01.JPG

Modyfikacje w sezonie 2014 zacząłem od wymiany przedniego zawieszenia:

025.JPG.8dd5585c0cf284ed66ceebe9ebbff4c9.JPG026.JPG.99a76763f8c55b653748ef4ecf00ad94.JPG030.JPG.6f137370f4d40e933bae4cea7514c1f5.JPG031.JPG.a5be66ea1fe4984a69fd042448c9465e.JPG

Od razu wpadł gwint D2 RACING w wersji Street z regulacją twardości oraz przednimi camberami:

032.JPG.8208d9979a8ec7cd16eb2176b2627be8.JPG034.JPG.a466853f98ac3f1f2be41cbb4c6da04a.JPG035.JPG.6b00fe945e1125b82946091d92660a0e.JPG037.JPG.8a59c365c670a265e7a0f0946587e277.JPG038.JPG.5ec3781128a34b9502dec48c013b98ab.JPG040.JPG.6690c692a85fd9c4b0d4febeae713ec8.JPG041.JPG.f3b927b2f534b373b29ae2f300bce111.JPG

Przy okazji montażu zawieszenia wstępne czyszczenie podłogi:

043.JPG.c730eb5542e3adfd36c28ad8aba48bea.JPG044.JPG.85838cd7d18f0822b61aed108001e17c.JPG045.JPG.37c581aee7057289bcd8dd15f2e8c56c.JPG

Po ogarnięciu zawiasu wpadło trochę nowych gratów z ASO: podszybie, listwy boczne, hokej oraz listwa BMW:

047.jpg.7352992439448d0605b6cbbdf7acc556.jpg048.jpg.67f9a897e723176c36ceb01ea6fab811.jpg049.JPG.afa1c1ec2b3154a7d4128acead0a0c7d.JPG053.JPG.a93c944b1d7776e9c05e4fbbd6a1d118.JPG054.jpg.00d684e77988f1632e3a11e66c9936b7.jpg057.JPG.9bd718d3fd86f6e12810b2c0057a2e07.JPG

Później przyszedł czas na wymianę sprzęgła i parę gratów przy okazji:

058.JPG.761c9f978c79956aa66f39e797a67b09.JPG059.JPG.9694fd99a7668bb4a83b4af1870e40f4.JPG

Przed kupnem auta trafiły mi się kute M-systemy o szerokościach 8 i 9 cali:

060.jpg.2c6d6dfc708aa1d22e0779d371750f22.jpg

Po małym odświeżeniu stwierdziłem, że na pierwszy sezon spokojnie wystarczą i na M-systemy założyłem opony DUNLOP SP Sport 205/40/17 oraz 215/40/17:

063.jpg.8863826ad3d14771dcca8b140dd55a3d.jpg064.jpg.8bb518284f808950d82919fccb803a46.jpg061.jpg.cee0bb2aa35a7aa2edc2825435eef128.jpg

Pierwsze ujęcia po ustawieniu gwintu na nowym kole:

068.jpg.87340c7f95e5849a86889aa17e724f36.jpg069.jpg.5007b5e964d75256d03161aa07d240eb.jpg070.jpg.eab7e4d280f02eaca9cdf419eaf88578.jpg

Wycieczka nad morze lipiec 2014:

072.JPG.02a3dfa1a9b75e7fc94e1cb6b7a24bf7.JPG

Ze względu na zbyt mały zakres regulacji z przodu kupiłem krótsze sprężyny od ISC. Przy okazji zmieniłem osłonę silnika i zdemontowałem bumerangi zderzaka:

076.JPG.56c678bd65ff2125e1b56ac8e4ebb665.JPG075.JPG.04481ee0981cee5b690461219a02773f.JPG

Później wpadły nowe świece, wisko i termostat:

077.JPG.ac180f47462db8fb1af3669510aecac1.JPG079.JPG.bdd9f800c41d11530ec7cf31bc7fa015.JPG

Dokupiłem halogen ZKW:

080.jpg.8f1bae3c16cf2de702d0195c874ddbe7.jpg

Kolejną modyfikacją był montaż rozpórek STAFFA:

081.jpg.2f39c3c3d55a60f8fa3d3a29cc733ee9.jpg082.JPG.d0da43e04925f1f737be456772b06f34.JPG083.JPG.c841eaf4af28d21248856e91e953466e.JPG084.JPG.1586b1d6b6a75d5a9440136c76477ee4.JPG

Ostateczny wygląd w sezonie 2014:

085.jpg.cd0ab9b816006fc0c2ca4fad3c2b3115.jpg086.jpg.b8269178fb61e0778d495047ebd47c44.jpg087.JPG.d98040468b50f2e2cad417ef64f7616a.JPG088.JPG.44e0e43f848826aa4ba3899d3f6c6fb6.JPG089.jpg.530e26d64fa5ab4ebff7a3debd9731c8.jpg090.jpg.aac5a062ee963de7611fc5fc95972c6d.jpg091.jpg.c8419f492cab8a598cba2a775e17ce86.jpg092.JPG.6c657e9372a1a494dceb713ac08fc0c0.JPG093.JPG.77eb43c6beafe41129b0c4612ef4e240.JPG094.JPG.4c92b85c3b7eae8372d0ed80301636c0.JPG095.JPG.646a43cf04da7a77b688c92525fba6d9.JPG096.JPG.401d5a849eadc2dd704f97a9c9c754c9.JPG097.JPG.c910200749d97c2f87536660ce614ca7.JPG

Na zakończenie sezonu 2014 z ciekawości wpadła lotka z M3 E46 na tylną klapę i chrom nerki oraz latarka do schowka:

100.jpg.c8fec602db73b2891f3311fbd43a6bab.jpg101.JPG.61bd4f36313f679cbd83f8d9ab7650b7.JPG102.JPG.135bcaf8ee71af6c4dedfc179d23affd.JPG106.JPG.032edd02319708351ec23701b776102b.JPG107.JPG.b37aeff65686cd88b32ebff6849687d5.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sezon 2015 zacząłem od przypadkowego zakupu zestawu Harman Kardon 8)

112.jpg.c6bb9c67badb11b90599a74e2c1767f1.jpg113.JPG.4721c7fd1fa5324fd5d26a7e99647181.JPG115.jpg.0b494c048ac632ec16f0f25ec601bda7.jpg117.JPG.4102409943fc8e936732e678304461c3.JPG121.JPG.6a3ab294621038ffc8f37c7961f7ff71.JPG

Następnie montaż PDC:

122.jpg.ae99463b3ee0190cee1a6451762a1580.jpg123.JPG.251a197b3fc8f1c199d0c1f70ceac598.JPG124.JPG.bfba771428d08b8534ca89d2a9bb2b5f.JPG126.JPG.c0d35eb0589b7603872ac0948258da8f.JPG127.jpg.966a530af25670a298dac286461c917e.jpg129.JPG.af18b49f3786da0268aafe217c4bb712.JPG

W międzyczasie udało się wylicytować maskę w oryginalnym lakierze 8)

110.JPG.3ae823fae0bc7ee287a773fe70e016e0.JPG111.JPG.34919603387f3f17077e0ace6c84cc04.JPG

Lampy przednie BOSCH soczewka + krzyże i przesłony:

130.JPG.82d0b19da633eef03ca15c245e66005f.JPG131.jpg.5bfe1fb05b5c90601dbc770ec736729e.jpg

Przy okazji rozebranego przodu wymieniłem uszkodzony wiatrak klimatyzacji:

132.JPG.beca470770ae86ca5432a9533ac0d08f.JPG133.JPG.50cf1f54154c3b9dbad150848470a4b1.JPG134.jpg.e0dec08ec2ced57248a78befff4789d0.jpg136.JPG.20848938fcc09f2fe52fa10132468ac7.JPG137.JPG.5f13b3159c5305fc4766c35b7351760b.JPG138.JPG.a05997e0764e78b39e7379657966e690.JPG

Następnie rozebrałem i odnowiłem zniszczone (zwłaszcza trójkąty) lusterka zewnętrzne:

139.jpg.d8a0fa4c2c74da0d634e6a160724527d.jpg140.JPG.f2e0c9d768b302abe0a23f07a0e4b3f5.JPG141.JPG.8743293e8a4c4c441c24f5f8b874554e.JPG142.jpg.c967890fdeb9bf45f5fe081c4b8dc3c4.jpg

Montaż listew progowych M3 - przy okazji weryfikacja stanu pod względem rudej.

147.JPG.d8f33d5a26d368da4e4ad031590c16ad.JPG148.JPG.6437afb05cafbcfbee56adbdd66be47f.JPG153.JPG.2708e13272c3a06fccde0a82d28ec930.JPG154.JPG.9c14aeffca8c1517ec0ce7b1100dc110.JPG155.jpg.531a19c55bed1576e3e3c41e89419597.jpg156.jpg.e22f2dfc0efed04d0ba4ec5652db57b5.jpg

Kolejne zakupy - tylna klapa w oryginalnym lakierze oraz tłumik końcowy SCHMIEDMANN dedykowany do E36 328i:

157.jpg.6f6880487c513749023be8d54f33ac4f.jpg158.JPG.5bc9339f4ef42a40d6cbc88559271be2.JPG

Następnie czyszczenie  i odświeżenie podwozia oraz wymiana tylnego zawieszenia:

159.JPG.4b6d4456de05fbadfae71d06ca47f2ac.JPG160.JPG.01dbcfdf9ffd66f2ca15b063526b8225.JPG161.jpg.87301987a74c7f7d606e38939855bab0.jpg162.JPG.c59984450500661a7bae83d68a61510c.JPG163.jpg.ca7dd96664ec2a5e74893f600635c5da.jpg164.JPG.535411864830df51ccf665cf11e844fb.JPG167.jpg.4c5466f6811f1d04fbb7dccd31c9f51a.jpg

Montaż SZPERY 3.15 25% i wzmocnienia tylnego wózka:

165.jpg.a96af27538a903647180f2be49e00cc6.jpg166.JPG.55c1b3761cab4b05056c3f41d2d7fa49.JPG168.jpg.8d4b26ea35b8ffa892245d986a7b18b1.jpg169.jpg.3bda0b569ef38a766c2868657e92b7b8.jpg

Zawias tylny poskładany oraz zamontowany nowy dyfer:

171.JPG.962a93abef282b1132100aa55aa730b2.JPG172.jpg.34ac9e6d63b0062b271e435997f7e9a8.jpg173.JPG.68f35fbee73c8cbb6dea9972954fe141.JPG174.jpg.fe87d6c5e09f796223a209c20730f3cc.jpg170.JPG.2943decdd65dbf06a5a6842f3cc6cb25.JPG

Porównanie tłumików:

175.jpg.66e70d0a724a27ee881fcda9a6993807.jpg176.JPG.50ef602119a9665be14777e94502c0e8.JPG177.JPG.c714cccc5b54c34b6870a64fb2484b6d.JPG

Tylna część podwozia na gotowo:

178.JPG.c90812270d0a9939bde003275575c803.JPG179.jpg.a71338ca8519dca9dc8a2fe9185cd0dd.jpg180.JPG.41ed46ecb0631e7596b353421196fd2f.JPG

Następnie zabrałem się za wnętrze i dokładanie gadżetów:

Roleta tylnej półki:

181.jpg.d82d9f1bbb6821e2c4dddbb6f8db9dd0.jpg182.jpg.442e399f647f6c8d1e7e2818923e9571.jpg

Dokupiłem brakujący schowek na kasety:

183.JPG.663f1721253140c387b0e97cb6976cf8.JPG

Montaż pełnego OBC, Tempomatu oraz elektrycznych uchylnych szyb:

184.JPG.3157e1c82d08e635a8d80d07c5ad9045.JPG185.JPG.2da5bd73e9becb7ef7e8e5e35260e4f4.JPG186.JPG.6bcf266fbad4ecf290ccdd156fe96250.JPG187.JPG.52daa0fc43a21a95448c7366ca0c78eb.JPG188.JPG.0e994918485fafff461c1decae2df1f1.JPG189.JPG.2c5ecde09ba6a3c4e29f130269419491.JPG

Najważniejszą modyfikacją w sezonie 2015 było nowe koło: OZ HARTGE 3tlg o szerokościach 8.5 i 10 cali z oponami HANKOOK Ventus Evo2 215/40/17 oraz 245/35/17:

190.JPG.69fe6512e2e61b86c636eb75d55b44b9.JPG191.JPG.048727f1014261dc50f1a1d6a2860dd2.JPG192.JPG.2bc192071982a3ee3984eba99a2059d4.JPG193.jpg.b69cd6d6b56821d6bb40c5d8c6e82c6f.jpg194.jpg.bd95447767f97d8f84e2b04f576379d0.jpg

Rolowanie tylnych błotników:

195.JPG.75008de462d11aff86fa0586624975eb.JPG196.JPG.9151892606e23ce069667630d290147c.JPG197.jpg.dda88ec90626e2c6f8865e6ef6807f22.jpg198.JPG.1312e37e6f9bed517723579191ed7735.JPG199.JPG.acf54d9436c2eef24833f4fa20b0f357.JPG

Docelowe obniżenie na nowym kole:

200.jpg.12a3e2ca73f51257446bffd01d6cbad5.jpg201.JPG.5e5afb21bcd6adbd499e859fa23ad0cb.JPG202.jpg.0be0491440efab4d13ace92b76c96f94.jpg203.jpg.26b9337f7390606a0d5c8a0915106b78.jpg204.jpg.368effee6749a2d84d3d14221896b90d.jpg

Następnie trochę eksploatacji :-P

205.JPG.93ff0bc3cf0db82565432e8f95aaa4ab.JPG206.JPG.3df17c3792ecb1cddb7d0cfe57ffb2d7.JPG207.JPG.4b50724b4eaba8d4d1e703e40a5f081b.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostateczny wygląd w sezonie 2015:

208.jpg.3aa7c065053e14c343cf981612ae4089.jpg209.jpg.f9c4ce3126af39855bc7a13dbd82e6c3.jpg210.JPG.fa5f6657a48917a33ae6536b8843104c.JPG211.JPG.ca9f04ab6d00f244a9aa19ed19ad3f06.JPG212.JPG.7d1abf0ad1432b671fb576e42409ae26.JPG213.jpg.049577196ab11090944330143e3a9287.jpg214.JPG.2f5d47d2cdc59d907da7ec3ff241ede7.JPG215.JPG.3b508d0092ede926be13a306d55214d4.JPG216.JPG.62b2320375b8471ad817d1e7fdf82100.JPG217.jpg.00d259f6f702e47751dcde5efef99311.jpg218.JPG.564e6f1206549b9def1f188db2a89936.JPG219.JPG.f0858f36949c599f0f07fa7ce5b90dab.JPG220.JPG.d48f15d448b9966295693ea363678847.JPG221.JPG.331c1eb77d72762573282a9e4a9817a9.JPG222.JPG.06bae35c4873b71ef7a7869ee25bfb3e.JPG223.JPG.24df619e335f19e6cb9d7ece59919b62.JPG224.JPG.6cb1b049c406a9975782cc6b910fb15c.JPG225.JPG.64977edbd30ba48bc648277b8282905b.JPG

W lipcu 2015 wybrałem się Kebabem na wakacje do Dalmacji 8)

226.JPG.5be201dff823e779d861d9368b496317.JPG227.JPG.851bc1329d5020cf8987d0235a31b912.JPG228.jpg.97c08748af4b82676fe6198d6f9ca601.jpg229.JPG.78f428cb7ace30e9c6413ded7c36325b.JPG230.JPG.f435c4cde830257604edee5a16800740.JPG231.JPG.1d1a7274c1f1657797c85d2a01fd8af7.JPG232.JPG.85b87dd51935f727f97ed296ec0315b2.JPG233.jpg.5b34fe3c2a1f52f01a4ff6ea2ec3b15d.jpg234.jpg.878d6417807072d9e1ebf2c1c8eee70e.jpg235.jpg.2da74fffc64e15a1cf866f32283dd0af.jpg236.jpg.998eb6ec367191f9f3f3af7ef65e8dd1.jpg237.jpg.cd68b2691f81ecb697f86382d1e77acc.jpg238.jpg.86193a9d3bc641ab4e05c73a89b29610.jpg239.jpg.132bee88ede33a4c6a0d798fc181087a.jpg240.jpg.79f57992569dc86c63c01fb0efa53cca.jpg241.jpg.0d082026bcc113b573a2ccdba2daa0f1.jpg242.jpg.e8996b0bdcdfa0adb5375a0298c7815b.jpg243.jpg.a056a6f30e8c400df78e80e20b53ce57.jpg244.JPG.cf813eaa08befaa4bacd4f3ee236f8a9.JPG245.jpg.52f5dbabe83e9467cdd76930621eb778.jpg

Krótkie ujęcia w ruchu:

https://www.youtube.com/watch?v=U4fzpWMtxSg

https://www.youtube.com/watch?v=Fq3MSxswofw

Następnie wpadła nowa gałka BMW z podświetleniem:

246.JPG.19c1de8199906e15b7a9c08aba32d78d.JPG247.JPG.a204dbfdede731f43d64055975f14956.JPG

Mała sesja w ruchu (foto: Lemi):

248.jpg.4a60193acd68f2d970e137309ac365fa.jpg249.jpg.d86dc51bebc8505d409236db940db289.jpg250.jpg.b1457e69a03f39a515cd9f515e39b181.jpg251.jpg.89b9800eb48246b0769884aab991c593.jpg252.jpg.98ebb525d8769dcc137b328ec96679c8.jpg253.jpg.ff0e18dbd50cd496fdeabf0d7802825c.jpg254.jpg.dc865f2afa4482d69e7050a7daec7fad.jpg255.jpg.680be412c6579cdc8697122463500b40.jpg256.jpg.95841ff42f5cf218e8fa49bff9984eb9.jpg

Wieczorna zajawka garażowa (foto Kamils13):

258.jpg.8ba2ab679f2cd1d57cf8d85f894728f3.jpg259.jpg.75f995f96426a8d834bbe38c4cf97807.jpg260.jpg.77658d2f0b5a5734e965bdb55ae016f4.jpg261.jpg.09a5f597e6818c961df3db51815cc8b0.jpg262.jpg.396b33f46a3796b3d8127940a468eb09.jpg263.jpg.6b3728b9a0b65e583977e258ad86edc0.jpg

OZ Hartge filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=Qx3o2cC2x10&feature=youtu.be

Podsumowanie sezonu 2015:

264.jpg.7132c580ea68b9b44b8f2731d49f0911.jpg265.JPG.11b4e82b3de1981e9108edde66b6d30e.JPG266.JPG.d22e7abeca133e9272139689f9f39054.JPG

Dalsze plany modyfikacji:

- multifunkcja
- vadery (najlepiej czerwone)
- większe hamulce
- barany + katy Schmiedmann

- zwiększenie mocy
- nowy lakier
- poprawianie detali

Na koniec zapowiedź nowego koła na sezon 2016 - AC Schnitzer 3tlg o szerokościach 9 i 10.5 cala 8)

267.JPG.d3b3b699f78c3f07fd95b07424acdd08.JPG268.jpg.acca1e616808c2286d0f0137eee88ad0.jpg

Pozdro

MOMI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę baza niesamowita od początku była i od razu zaczął mi się temat podobać, jak zobaczyłem kolejne modyfikacje to niesamowicie się zdziwiłem na jak wysokim poziomie one są. No a jak doszedłem do Hartge to się zawiesiłem przed monitorem. Samochód jest świetnie utrzymany i przepięknie zmodyfikowany, 100% trafia w mój gust, nie wiem co tu można jeszcze napisać, bo jest niemalże idealnie.

Pytanie mam do podłogi, tam jest konserwacja i na to zaprószone jasną bazą, czy domywałeś fabrykę i nie ma żadnej nowej konserwy?

Oraz do lakieru, dlaczego chcesz ponownie lakierować, skoro masz prawie wszędzie ori lakier? Moim zdaniem lepiej zrobić porządną fachową korektę i mieć fabrykę lakier niż dawać najlepszym specom, bo efekty później bywają różne. No chyba, że lakier ładny tylko na fotach a w rzeczywistości styrany?

Jeśli chodzi o koła to nie żartuj z tymi ACSami, te Hartge po prostu muszą zostać, będą wizytówką tego wspaniałego kebaba (nie sądziłem, że jeszcze kiedyś napiszę o jakimś kebabie "wspaniały"...).

 

Pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze:)
1. Tak przednie kierunki są zbyt jasne,dlatego na pewno z ciekawości wpadną jakieś DEPO
2. Jeśli chodzi o skórę to zupełnie się nią jeszcze nie zajmowałem oprócz umycia jej, bo z założenia miały być Vadery, ale trzeba będzie ją ogarnąć
3. Celowo napisałem nowy lakier na końcu, bo to nie jest priorytet- choć są mankamenty do poprawy. Ciekawe jest też to jak ten lakier odżyje po korekcie, bo jeszcze takiej nie było, ale żeby naprawdę było idealnie to bez nowego lakieru się niestety nie obejdzie.
4. Nikt nie powiedział,że Hartge sprzedaje:) ACS będzie kołem dodatkowym, lecz faktycznie raczej nie w pełnej polerce, choć początkowy plan taki był ale to ze 4 lata temu:) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze zdrowe podejscie do tematu, auto tez niczego sobie, na hartge jest czysto i schludnie ale mysle ze na AC będzie grubiej bo szerokosci dodadzą uroku, choc wolalbym zamiast 9 i 10,5 dać 9,5 i 10,5 bylo by lepiej

 

Pozdro

 

Ps. Plany na duży plus dzialaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macałem, prowadziłem i byłem wożony tym kebabem. Nie lubię e36 ale gdybym miał mieć to chciałbym mieć konkretnie to auto.

 

Jest ultra zdrowe, podejście MOMIego jedyne słuszne.

 

Cała koncepcja na ten samochódo od początku była starannie przemyślana i teraz widać tego efekty. I do tego 245/35 na tyle a nie jakieś wąskie kanapeczki!

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...