Skocz do zawartości

[E36] 328iA 99' "Cabriolet" by Wypych


Wypych

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Przedstawiam mój nowy nabytek, który jakiś czas temu zaparkował obok 335i.

 

Po sprzedaniu czarnej 318'tki poszukiwania cabrio były normą, codzienne wertowanie ogłoszeń... Jak zawsze miał być- m- pakiet, tym razem już R6, klimatyzacja i w miare fajny rocznik. Niestety jak wiadomo upolowanie czegoś rozsądnego graniczy z cudem, nawet to co niby jest "ładne" i mega dopracowane na zdjęciach i drogie.... okazuje się totalnym syfem, no ale Wam tego tłumaczyć nie trzeba.

 

Trafiłem na 328 z automatyczną skrzynią biegów z końcówki produkcji, niestety, albo stety seryjne i do tego w srebrnym kolorze. Plusy bez wątpienia to silnik w doskonałej kondycji, idealny dach (nawet bez dziurek z lewego boku), do tego w pełni elektryczny, działająca klima, duże OBC, perfekcyjne wnętrze- nic tylko brać :D. Kosmetycznie/ blacharsko samochód prosty bezwypadkowy, posiadający jakieś otarcia, drobne oznaki korozji typowe dla e36, więc po analizie tego co moge z tego zrobić zdecydowałem się na to auto.

 

 

Trochę z faktów:

 

Składanie  Dane pojazdu
 Art.
 Wartość
 
 Kod typu BK81
 Typ 328I (EUR)
 Typoszereg E E36 ©
 Seria 3
 Rodzaj konstrukcji CABRIO
 Układ kierowniczy LL
 Drzwi 2
 Silnik M52
 Pojemność skokowa 2.80
 Moc 142
 Napęd HECK
 Skrzynia biegów AUT
 Kolor TITANSILBER METALLIC (354)
 Tapicerka LEDER STANDARD/SCHWARZ (P8SW)
 Data prod. 1999-05-04
 Składanie  Wyposażenie
Kod
 Nazwa (interfejs)
 Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S277A LM RAD/DOPPELSPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. BMW podw. spr.
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny
S395A UEBERROLLSCHUTZSYSTEM System zabezp. na wypadek dachowania
S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S464A SKISACK Worek na narty
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
Kod
 Nazwa (interfejs)
 Nazwa (ETK)
S554A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA
S929A WINDSCHUTZ BEIGELEGT Dummy-SALAPA
 Składanie  Wyposażenie seryjne
Kod
 Nazwa (interfejs)
 Nazwa (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S440A NICHTRAUCHERPAKET Pakiet dla niepalących
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S542A CHECK CONTROL Check-Control
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

 

 

Tak wygląda "Trzy dwa osiem" na lusterkach "M- pałłłera" ;)

 

c38AEvw.jpg

 

uwY1k07.jpg

 

Zlrbtu9.jpg

 

606fXaU.jpg

 

Wnętrze po oryginalnych 280 tyś km. :) Wpadło już nowo obszyte "serducho"

 

mRmELxa.jpg

 

5HvYj3D.jpg

 

Jako, że ma być bez niedociągnięć zdecydowałem się na lakierowanie całości, początkowo biłem się z myślami o zmianie koloru, jednak po wielu "za" i "przeciw" zostanie jednak titansilber 354+ oczywiście M- pakiet, który udało mi się już skompletować:

 

CLlCplJ.jpg

 

3HozhbT.jpg

 

Progi oczywiście "skręcane" ;)

JE0NO2b.jpg

 

Na deser TaT :evil:

 

Xdib7HZ.jpg

 

Malutka zmiana wnętrza vader+ podłokietnik 8)

 

wEBDgIU.jpg

 

Więcej fot wnętrza będzie po lakierniku i czyszczeniu :)

 

Do rzeczy, 328 stoi już rozebrane u blacharza, zależało mi na gruntownym zabezpieczeniu i sprawdzeniu tego czego nie widać... m. in. zdemontowane przednie błotniki, wiadomo co dzieje się pod nimi w każdym e36 + wszelkie poprawki mają być na TIP-TOP + zabezpieczenie przed korozją. Myślę, że za jakieś max 2- 3 tyg. będzie położony lakier. Fotki z prac oczywiście będą!

 

cdn. 

 

Taak wiem ! MINUS ZA DREWNO I AUTOMAT :drive:  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kolor nie dawał mi spokoju, miał być Estoril..., ale po analizie wszystkiego stwierdziłem, że zostanie to co w VIN'ie. :) Nie napisze już, że będzie to coś innego..., bo jest już srebrne cabrio na forum  :mrgreen:  :mrgreen:  hahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo pracy włożone. Ja bym lał inny lakier na nią ale chyba z tego co piszesz świadomie się decydujesz na pozostanie przy obecnym kolorze :)

Ciekawi mnie jak będzie ten kolor wnętrza komponował się ze srebrnym lakierem?

Jakieś plany dalej oprócz lakieru? Koło czy ten detailing, który jest najważniejszy? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, lakier to świadomy i rozsądkowy wybór w połączeniu z tym wnętrzem myśle, że będzie ciekawie i dość wyjątkowo. Dalsze plany to oczywiście najważniejszy detajling  8)  + naturalnie koło, ale na to przyjdzie czas- pierwsze co to odebrać polakierowane auto i poskładać to do kupy. Wtedy będzie można ocenić titansilbera, bo na pierwszych zdjęciach faktycznie uroku ani grosza  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym zmieniał kolor lakieru, e36 jest całe mnóstwo, nie jest to jakiś rarytas, ani też specjalna wersja, więc trzymanie się VINu nie miało najmniejszego sensu szczególnie biorąc pod uwagę obecny kolor, z którego jak Kujon napisał ciężko coś wycisnąć. TaTesco też nie napawa optymizmem, no ale czekamy na dalsze kroki. A co do automatu, to jak dla mnie do takiego kabrioletu to świetna opcja i nie ruszałbym, automaty są super do takich cruizerów.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Prace w toku, jak to w tym "biznesie" się przeciąga :D

 

Przed lakiernikiem wszystko dokładnie oczyszczone i chwilowo zabezpieczone, co by nikt nie zapomniał czegoś "doczyścić"...

 

 

VOrLFwN.jpg

 

EaUJO9O.jpg

 

Gf4Etke.jpg

 

Troche gratów nadchodzi, póki co łączniki stabilizatorów, gumy stabilizatora, nowa uszczelka anteny, teleskopy maski, dywaniki, mam już tunele chłodzenia tarcz, pozostało kupić listwy- strasznie ciężki temat, więc raczej wpadną nówki.

 

deNorpD.jpg

 

SDH8uDJ.jpg

 

tkWdRUt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A mi się kolor podoba-świeży to i srebny będzie robił robotę - tylko kolor wnetrza-krem-chyba trochę nie zgra się. Ale kibicuję bo działasz konkretnie.

Dzięki za dobre słowo!

 

Wnętrze w rzeczywistości wpada bardziej w żółć, a twierdzenie, że to nie pasuje, to kolejny stereotyp moim zdaniem- wiadomo, co kto woli :)

 

Rybka, poszło pw

 

..., a do mnie dotarła forumowa "paka" :D

rvVCkYS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...