Skocz do zawartości

[E24] strzala 635CSi 83'


strzala

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Kamil1 napisał:

Cześć, jesteś na grupie BMW Klub Kielce? Będziemy się spotykać w ten weekend, też jestem posiadaczem e24 i miałbym pare pytań.

 

Cześć, nie ma mnie na grupie i może byc problem z czasem podjechać ale napisz w razie czego na pw kiedy to spotkanie.

 

Potrzebuje pomocy. Następna rzecz jaka jest do zrobienia to zawieszenie. Teraz mam sprężyny -35mm przód i tył. O ile z przodem nie ma problemu bo zamówię sprężyny -60 to na tył są tylko -40. Dodatkowo pod sprężyną mam podkładkę która była w seryjnych sprężynach. Macie pomysł czym ją zastąpić bo to jest ok 10mm?

IMG-4333.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeżeli nie chcesz iść w gwint to sprężyny na zamówienie skoro nie ma takich, które Ci odpowiadają? Nie mniej ja poszedłbym na Twoim miejscu w gwint, wrzuć sobie BC Racing, mają w ofercie do E24, jak nie masz jak sprowadzić to Mapet pewnie będzie w stanie. Będziesz mógł sobie regulować wysokość/twardość w zależności od nastroju, a nie jak ze sprężynami że jak wrzucisz tak będzie i nie ma mowy nawet żeby zrobić 1cm w dół. Wiem co mówię, sam właśnie sprzedałem sprężyny i lecę w gwint bo "dopasowywanie" wysokości podnosiło mi ciśnienie przez spory czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny, sprężynami ale czy amor pozwala zastosować niższe? Żeby nie było, że 40mm to max dla nich a przy 60mm Ci siądą w niedługim czasie. Jeżeli mogą więcej to zrób na zamówienie jak mówi dedi. Co do tej gumy to podpowiem Ci, że możesz poszukać w jakimś dużym sklepie rolniczym. Mają dużo gum, pasków, przewodów i innych gumowych rzeczy. Ja zawsze tam najpierw szukam czegoś czego nie mogę kupić ori lub chcę coś zmodyfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mi szkoda wyrzucać to zawieszenie bo zrobiłem na nim może 1 tys km. Na stronie producenta nic nie piszą ile można obniżyć.https://www.lowtec.de/en/bmw/6/e24/3139/lowtec-sport-suspension-kit?c=220 Może zacznę od kupna innych sprężyn na tył i zmianie tych gum. Może sprężyny innego producenta więcej siądą. Do wyboru jest tylko mts i janmor :mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

HEJ przeglądnąłem twój temat ładne i zdrowe e24 aż miło się patrzy ,pod maską porządek ,koło dobre chociaż sam bym nie założył rs 

zajebi... koło ale za dużo wszędzie ich ,co prawda nie 18.

Zastanawiam się czy też nie założyć galerii z moim e24 ,za dużo ich tu nie ma a chcę z niej zrobić dobry wóz 

i odwiedzić kiedyś zlot syndykat .

Kolor mamy taki sam tyle że moja l6 dobrze by dwie wyglądały.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj temat, fajnie pooglądać klasyki a mało ich tutaj.:-D Ja też bym się chętnie na zlot wybrał ale u mnie z czasem kiepsko, chociaż mam postanowienie na ten rok, że odwiedzę jakiś zlot e24 albo e31 które praktycznie skończyłem.

IMG_5213.jpg

IMG_5209.jpg

IMG_8953.JPEG

IMG_8952.JPEG

IMG_8948.JPEG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Niestety zmiana sprężyn nie dała efektu, przód w ogóle nie pracuje i jeździ się jak wozem drabiniastym, a tył bez zmian czyli za wysoko :roll:  W poniedziałek wysyłam zawieszenie na zrobienie custom gwintu. Korzystając z pogody przewietrzyłem graty. Jak oceniacie ewolucję modelu?:cool: Każda inna ale każda ma w sobie coś wyjątkowego :-D

 

IMG_20210326_152317.jpg.15a05befeef2139870db506c3bbbd954.jpgIMG_20210326_151905.jpg.1c673fad517eca44f140e4757d3b48eb.jpgIMG_20210326_151901.jpg.242abe0fb956204b0c2e0c7704f454a8.jpgIMG_20210326_151749.jpg.0e3dd760d0b008733d90a08c9c467028.jpgIMG_20210326_151740.jpg.21e86f4a9b3d3783f8f27fb1ef538446.jpgIMG_20210326_152558.jpg.aea4959f7f89acdee3d33b6ad521832c.jpgIMG_20210326_152540.jpg.0dc983af2a95e69fd300bb46fd527985.jpgIMG_20210326_152510.jpg.bdce5ef99470f3b20d9bfda7e513390e.jpgIMG_20210326_152329.jpg.16f693cfa69e37aa2ee6bc4aa59babf9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, strzala napisał:

Niestety zmiana sprężyn nie dała efektu, przód w ogóle nie pracuje i jeździ się jak wozem drabiniastym, a tył bez zmian czyli za wysoko :roll:  W poniedziałek wysyłam zawieszenie na zrobienie custom gwintu. Korzystając z pogody przewietrzyłem graty. Jak oceniacie ewolucję modelu?:cool: Każda inna ale każda ma w sobie coś wyjątkowego :-D

 

IMG_20210326_152317.jpg.15a05befeef2139870db506c3bbbd954.jpgIMG_20210326_151905.jpg.1c673fad517eca44f140e4757d3b48eb.jpgIMG_20210326_151901.jpg.242abe0fb956204b0c2e0c7704f454a8.jpgIMG_20210326_151749.jpg.0e3dd760d0b008733d90a08c9c467028.jpgIMG_20210326_151740.jpg.21e86f4a9b3d3783f8f27fb1ef538446.jpgIMG_20210326_152558.jpg.aea4959f7f89acdee3d33b6ad521832c.jpgIMG_20210326_152540.jpg.0dc983af2a95e69fd300bb46fd527985.jpgIMG_20210326_152510.jpg.bdce5ef99470f3b20d9bfda7e513390e.jpgIMG_20210326_152329.jpg.16f693cfa69e37aa2ee6bc4aa59babf9.jpg

Kurła panie ale kolekcja, szacunek, wszystkie piękne, na E31 widziałbym hartge :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest automat, swap idealny nie jest i i tak będę silnik wyjmował do remontu więc na pewno wróci oryginał, ale to temat na najbliższe kilka lat.

W dniu 26.03.2021 o 17:23, DzikuCMS napisał:

Kurła panie ale kolekcja, szacunek, wszystkie piękne, na E31 widziałbym hartge :-D

Też bym widział, ale ciężko coś przyzwoitego upolować. Futura też fajnie wygląda na e31 więc na siłę nic nie szukam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Bmw spędziło cały sezon w garażu z powodu braku czasu. Dopiero teraz została poskładana. Założony został gwint, zregenerowane zaciski, pomalowane osłony tarcz. Wymieniłem też kierownicę na m-technik.

IMG_7980.jpg

IMG_7986.jpg

IMG_7982.jpg

IMG_7987.jpg

IMG_7991.jpg

IMG_7993.jpg

IMG_7994.jpg

IMG_7995.jpg

IMG_7996.jpg

IMG_7998.jpg

IMG_7999.jpg

IMG_8001.jpg

IMG_8003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze przednie kolumny i tak trzeba obcinać i spawać więc i tak musiałbym komuś oddać stare kolumny do przerobienia. Po drugie miało być komfortowo bo to gwint tylko do tzw. wyglądania a nie na tor. I po trzecie miało być taniej co jak zwykle wyszło że oszczędności wcale nie wychodzą taniej:P Zasugerowałem się też tym że skoro tyle osób z Syndykatu im zaufało to się nie zawiodę a jednak:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...