Skocz do zawartości

[E24] BMW 635CSI (L6) '88r. USA


wiking

Rekomendowane odpowiedzi

Coś udało sięw końcu strzelić wewnątrz:

DSCF1799_zpsxkwkzdq1.jpg

Pierwsze co, to wyleciała paskudna ori kierownica z airbagiem i jest m-technik. Jeżeli koncepcja nie ulegnie zmianie to 

zostanie już na dobre i będzie obszyty skórą. Kokpit jak widać ma pęknięcia, znalezienie dobrego do E24 to duży problem, 

więc chyba jedyne rozwiązanie to obszycie go w przyszłości skórą. Jak widać doły kokpitu, konsole, podłokietniki, boczki, słupki drzwiowe

i część podsufitki, są oryginalnie obite skórą.

DSCF1789_zpsupmaewvd.jpg

DSCF1793_zpsjvbm9vfc.jpg

Wkrótce powinno wlecieć radio z epoki.

DSCF1790_zps673tgdv2.jpg

Stołek kierowcy jak widać również psuje  ogólne wrażenie... szwankuje w nim elektryka, nie działa podgrzewanie siedziska i skóra się ponaciągała 

pod du** i w dodatku puściła na szwie w tych miejscach...

DSCF1796_zps8lnwbzms.jpg

Z tyłu jest nieźle , poprawy wymaga tylko klapa lodówki.

DSCF1805_zpsi0r3zf4p.jpg

Czarna powała... :D

 

Generalnie jak na 26 letni samochód mozna powiedzieć że jest w miare dobrze, środek jest kompletny, plastiki nie poniszczone no i w odpowiadającej mi kolorystyce. Poza spękanym kokpitem , może uda sie ogarnąć wszystkie mankamenty przed sezonem 2016.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RECARO były montowane we wcześniejszych rocznikach e24 i były podobne do tych z E21, w późniejszych jak mój były już  "zwykłe" sportsitze podobnie jak w e30.

Nieukrywam że gdyby się trafiły elektryczne sporty w sensownej cenie to pewnie bym się skusił.  Wszystko musi być zgodne z epoką, nie chce kundlić auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem takie rh u siebie w E24 przod 8.5 tył 10 fajnie to leżało ale smialo możesz pchać szersze kolo bo miejsca jeszcze było :)

Co do wnetrza to mam komplet sportsitze w elektryce do obszycia

 
Wrzuć jak możesz jakąś fote jak siedziały te RH w Twojej szóstce, fajnie by to było zobaczyć. Zależy mi aby nadkole i felga były w jednej lini, nie może wystawać, ani się chować. Jakbyś jeszcze podał ET i rozmiarówke opon, to już w ogóle byłoby super ;)
 
W sprawie foteli poszła wiadomośćna priv.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem,takie auto jak e24 powino 

zostać w orginalne i nic nie obszywać tylko szukać 

w dostatecznym stanie tak aby oko właściela cieszyło...

I będzie elegacko,lepiej zostawić w orginale niż przerabiać na siłę...

Pozdro

P.s.Auto przyciąga oko bez wątpienia,a ta czerwień konkretnie pasuje do tego modelu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie podobały mi się amerykańskie zderzaki w e24, ale w połączeniu z 18' felgami i w czerwonym kolorze wygląda elegancko :) zakładaj sportsitze i nic nie będzie brakowało. Napisz coś więcej o zawieszeniu i jaki masz rozmiar opon ?

Strzał w stope i kolano jednocześnie...  :twisted:  To jest CS2 i wersja kontynentalna i amerykańska miała już takie same zderzaki, no może poza takimi szczegółami jak obrysówki i blenda pod mniejszą tablice rejestracyjną. Dla laika obie wersje są nie do odróżnienia. Tutaj masz przykład ładnej 'europejki' - http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-635-csi-e24-1988-56000-pln-olawa  Generalnie różnice między CS1 a CS2 można porównać do różnicy między wąską, a szeroką lampą w E30 ;)

 

Co do zawieszenia, to tak jak pisałem - z tyłu kit DELPHI ( to już ktoś w ameryce założył jak mu nivo padło). Jest to niskie i dość twarde, ale bez przesady - póki co tego nie ruszam bo dla mnie jest Ok. Z przodu sprężyny jamex'a + amor bilstein, siedzi fajnie ale będe to wymieniał bo jest to choojnia... :?

Opony to Conti sportcontact2  225/40/18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w temacie e24 raczej laikiem nie jestem i wiem co to cs2 i celowo napisałem ''amerykańskie" bo zderzaki cs2 są amerykańskie albo "amerykańskie"  :twisted:  i dlatego wolę cs1  8)  A co do zawieszenia bardziej chodziło mi o obniżenie względem serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa... To ciekawe co powiesz o amerykańskim CS/CS1, tam to dopiero były zderzaki na botoksie. Zresztą, każdy ma swój gust i może sobie wybrać szóstke z odpowiedniego rocznika, pod swoje preferencje, a moje są akurat takie jak widać na zdjęciach :P

Co do gleby to z przodu w teori miało siąść 80mm względem serii , w praktyce jest na pewno więcej... Ale tak jak pisałem będe z tym kombinował jeszcze. 

Co do tyłu to nie jestem w stanie powiedzieć.

 

Co do nowości to udało mi się kupić ładną latarkę i doprowadzic ją do stanu świet(l)ności.

 

IMG_0613_zps81qun8xw.jpg

 

Toolbox praktycznie skompletowany, tylko ucho holownicze jeszcze do wymiany: 

 

IMG_0616_zpsfty26onq.jpg

 

I kupka gratów która systematycznie się powiększa...

 

IMG_0609_zpsauoy0tqo.jpg

 

A końcem stycznia, rozpoczynamy konkretniejsze działania warsztatowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 3 miesiące później...

mały update...

Wymiany wymagały spękane manszety przegubów, więc przy okazji...

DSCF1956_zpsntyixyf1.jpg

Zawieszenie się wypiaskowało i odmalowało proszkowo ...

 

 

DSCF2098_zpsm0416vur.jpg

co się dało, zostało ocynkowane na nowo...

 

 

DSCF1969_zpsvqgvuexk.jpg

i doszło trochę nowych części...

 

 

 

Tak więc Renowację tylnego zawieszenia można uznać za skończoną :) Wciąż czekam na powrót ram tylnych lamp i nerek z chromowania

Felgi wkrótce również czeka niewielka metamorfoza ;)

DSCF2377_zpsbf0c9one.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Felgi zostały już poskładane do kupy, wleciały ranty 3,75' , teraz całość ma 10'.

DSCF2383_zpsefi4hxad.jpg

Tak to już prezentuje się na aucie:

DSCF2406_zpshd4afoms.jpg

No i generalnie to mam trochę mieszane uczucia :| Felgi same w sobie wyglądają świetnie,ale... Mam wrażenie że jednak przesadziłem o te pół cala. Na fotkach tego nie widać, ale na żywo jednak ma się wrażenie że koła są już zbyt masywne w stosunku do bryły E24 i zbytnio uwydatnił się negatyw. Dodatkowo teraz przód zdaje się być zbyt mocno schowany w nadkola. Będe jeszcze kombinował z tym wszystkim, spróbuję  z jakimś dystansem na przodzie i delikatnie węższymi oponami, ale chyba najchętniej zamieniłbym ranty na tyle na 3,25... Jeżeli ktoś byłby chętny na ranty 3,75 to zapraszam ;) Inne fotki:

DSCF2405_zpsijceuuym.jpg

DSCF2416_zpswlgkbrtn.jpg

DSCF2403_zpsfb4xsvmo.jpg

DSCF2392_zpsku4owrs0.jpg

Fotki takie byle jakie, bo jak widać wciąż brakuje chromów na aucie (nie dotarły jeszcze z renowacji)

 

A tutaj jeszcze koło sterowe jakie zagości we wnętrzu. Ale tylko na ten sezon, bo jest to kierownica przewidziana do mojej E30. A w tym czasie

aktualna kiera mt1 pójdzie do obszycia.

DSCF2385_zpsph4bzlzz.jpg

Jest to Nardi Torino, a nakładka została obszyta gładką skórą wg. mojego pomysłu (czyt. widzimisię) ;)

DSCF2387_zpsihjzq8hp.jpg

A tu dla porównania jak obskurnie wyglądałą wcześniej...

DSCF1950_zps1ymk1mrw.jpg

 

W przyszłym tygodniu powinny dotrzeć do mnie części z chromowania, postaram się wtedy zrobić jakieś konkretniejsze fotki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...