Sebczos Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Witam, wreszcie na koniec roku udało mi się zebrać żeby napisać post z opisem eMki która miała się pojawić na Chotowej w tym roku ale z powodu problemów z silnikiem nie wyrobiłem się nią na czas. Od zawsze byłem jestem i chyba już tak zostanie fanem E34, jakoś zawsze ta buda przemawiała do mnie dużo bardziej niż cała reszta. A moim największym marzeniem było zawsze własnie M5 e34 i żadny inny samochód Miałem wiele samochodów z pod znaku BMW serii 5 i 3, starszych i nowszych, ale nigdy nie czułem się tak jak własnie w e34. Miałem też kilka e34 sedanów ale jednak zdecydowanie wolę kombi, to poczucie przestrzeni. Daje mi wiekszy komfort i większe możliwości zwłaszcza ze lubię podrożować z psem. Lubię też dobre nagłośnienie, które dużo łatwiej osiągnąć w kombi. a więc samochód jest na prawdę w stanie idealnym i sądzę że bardzo cieżko byłoby znaleźć druga taka eMke, tym bardziej że samochód jest konkretnie zrobiony na sportowo. Wsadzone kupę części od znanych firm tuningowych. Coraz ciężej o części to tych modeli jednak jak tylko znajduje coś co może poprawić osiągi to odrazu zamawiam, zobaczycie uwierzycie a teraz powód prze który nie dostałem się na Germanfest: Coś się skończyło No a teraz troszkę zdjęć jak beema wyglądała przez te ostatnie lata Rozkodowany Vin:Data for vehicle identification number: WBSHJ91010BL01375Model description: M5Market: EuropaType: HJ91E-Code: E34 (2)Chassis: touringSteering: linksDoors: 5Engine: S38 - 3,80l (255kW)Drive: HeckantriebTransmission: manuellBody Color: Diamantschwarz Metallic (181)Upholstery: (0475)Production date: 19.10.1992Assembled in: Dingolfing S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONICS240A Lenkrad Leder Airbag Skórzana kierownica z poduszka powietrznąS302A Alarmanlage Alarm systemS303A Innenraumschutz m. Neigungsalarmg. BURGLAR AL. WITH TILT ALARM SENSORS320A Entfall Modellschriftzug Usuniety znaczeko modeluS339A Shadow-Line Shadow-LineS530A Klimaanlage KlimaS657A Radio Bavaria C Reverse III Radio Bavaria C Reverse IIIS782A Fahrwerk Nürburgring System zawieszenia Nürburgring No cóż nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło mimo to że samochód był zmuszony przestać ten sezon to udało mi się na prawdę ogrom prac zrobić i cały czas cos udoskonalać. Powiedziałem że skoro już robimy to zróbmy to tak żeby wszystko było jeszcze lepsze niż wyszło z fabryki Na początek trochę suchych danych co było wymieniane (oczywiście na pewno coś się zawieruszyło) Rozpórka na kielichach Racing DynamicsGwint K-Sport z CamberplatesTuleje tylniego wózka PowerflexTuleje tylnego wahacza AKG MotorsportTuleje przednich wahaczy GS-PerformanceStalowe wahacze z e34 1995 M5Stabilizator przód: 27mm Racing Dynamics z możliwością regulacji (na poliuretanach)Stabilizator tył: 20mm z możliwością regulacji Whiteline (na poliuretanach)Wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe włącznie z przekładnią kierownicząHamulce przód: 1995 M5 345mm. Nowe tarcze, zaciski odnowione i pomalowane proszkowo na czarno (4-tłoczkowe zaciski)Hamulce tył: 1995 M5 328mm. Nowe tarcze, zaciski odnowione i pomalowane proszkowo na czarnoKlocki EBC YellowstuffPrzewody giętkie w oplocie stalowym Turner MotorsportCustomowy dyfer Mobimech: 4:10, Szpera zacieśniona na 45%Przewody w stalowym oplocie do sprzęgła UUC6-biegowa skrzynia biegow z M5 1995, wyremontowana na częściach z e46 M3 SMG (100000km)Odelżone koło zamachowe z E34 M5 3,6 (jednomas)Docisk Sachs 765Sprzęgło Sachs 4-spiekoweNowy siłownik sprzęgłaDźwignia zmiany biegów UUC Evo3Połączenie między dźwignią zmiany biegów a skrzynią UUC double shear selector rodNowy łącznik wałuNowy krzyżak wału napędowego, nowa podpora i nowy przegubCustomowy wydech uspawany ze stali nierdzewnej z dwoma tłumikami bez katalizatora wszystko na częściach FerritaNowa sonda lambdaNowe łożyska przód i tyłNowe osłony hamulcowe przód tyłWszystkie części hamulca ręcznego noweWszystkie wahacze i inne części podwozia polakierowane na czarno Dodatkowo posiadam do niego zawiechę bilsteina z kolumnami i nowymi łożyskami, ale jak narazie zostaje gwint Wnętrze:Recaro Pole Position z szynami RecaroCNC kuty wspornik UUC do zamontowania foteli kubelkowychNowe dywaniki M5Customowe mocowanie dodatkowych wzkazników od ParkerperformanceDodatkowe wskazniki od ProSport (ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura wody) wskaźniki są niezależne od tych które są oryginalnie Nowe lampy przódNowa przednia szybaNowa tylna szyba ze spoilerem z wbudowanym światłem stopu z e34 M5 1995Wszystkie listwy dookoła samochodu są noweListwy od M-pakietu na dole drzwi też są noweCały samochód nie dawno był odmalowany na nowo Ramiona wycieraczek noweNowy zderzak tył i nowe nakładki na progi Silnik:Wszystkie uszczelki/uszczeleczki/uszczelniacze noweNapinacz łańcucha rozrządu z M3Nowa pompa wodyNowa pompa olejuWymienione pierścienie, wszystkie panewki, śruby głowicy i śruby od korbowodówNowe łańcuchyNowa chłodniczka olejuNowa chłodnicaNowy wiatrak nawiewuNowy rozrusznikKomora silnika pomalowana w kolorze lakieruNowe maty izolacyjne w komorze silnikaNowy zbiorniczek płynu do spryskiwaczyNowy zbiornik płynu chłodniczegoWszystkie wężyki wymienione na noweNowe świeceNowe wtryskiwaczeNowy przepływomierzNowy czujnik TPSNowe oprogramowanie do silnika ze szwecji od Fekzen, które teraz będzie zestrojone ECU masteremNowe szyny prowadzące łańcuch W silniku było robione:Głowica po portingu, powiększaniu kanałów i planowaniuniektóre zawory trzeba było wymienić, regulacja zaworówWszystko w silniku dokładnie wyczyszczone żeby żaden nawed najmniejszy osad nie zostałBlok silnika, głowica pokrywa zaworów, kolektor ssący itp. pomalowane na nowoWszystkie elementy silnika zostały sprawdzone i wywarzoneKolektor wydechowy powiekszone kanały i został pokryty porcelanaWięcej w tym momencie nie pamiętam ale jak tylko mi się przypomnie to dodam I do tego jeszcze kilka rarytasów które posiadam ale jeszcze nie zamontowałem:Carbonowy Airbox kopia Racing dynamicsNowa skórzana tapicerka z dwoma kolorami nici (niebieskim i czerwonym) tak jak w G-powerKubełki recaro i czerwone pasy z Winkelhock editionKlamki BMW Motorsport nowe oryginalneRozpórka SPR pod silnik Felgi których tak na prawdę szukałem już kilka lat 3-częściowe oryginalne Hartge 18"3-częściowe oryginalne pięcioramienne felgi Racing dynamics 19" które są na prawdę super lekkie, pasuja idealnie do charakterystyki tej M5 I na koniec troszkę zdjęć części Aktualnie dzieje się dużo modyfikacji głównie silnika, ale np tapicerka też została uszyta cała nowa no i felgi na następny sezon się szykują Jeszcze kilka rarytasików z wnętrza Silnik już teraz będzie zrobiony na cacy a cała reszta jest zrobiona więc na GF nie powinno mnie zabraknąć i zapraszamy znowu do Norwegii na e30meet w lipcu P.S mam nadzieję że was nie zanudziłem tym wszystkim i że modelator mnie nie wyrzuci za ilość zdjęć a i sorry za jakość ale jeszcze nie miałem żadnej profesjonalnej sesji zdjęciowej Mam nadzieję Kujon się na mnie nie obraził że nie dotarłem eMka i mnie przyjmie za rok, jakoś nie mogłem się zmusić żeby napisać ten post ale Mikael mnie namówił AdRRian i adas0991 dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 No no no, kawał dobrej roboty został wykonany. Mi co prawda nie leżą kubły w tej M5, ale na ostatnim foto są już sportzitze elegancko obszyte więc chyba wszystko się zgadza No czekam na zdjęcia z tymi 3tlg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubi Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Kawał dobrej roboty. Faktycznie miejsca jest tam sporo w takim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Sporo pracy wlozone w auto. Te hartge mam nadzieję ze beda srebrne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebczos Napisano 15 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Dziękuję bardzo 😉 hartge oczywiście będzie srebrny tylko chciałem właśnie się specjalistów zapytać jaki srebrny możecie polecić 😊 Tak mam i sporty ładnie obszyte i recaro z Winkelhock edition też świeżo obszyte 😊 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 E34 M5 Touring <3 ! Chylę czoła za czas i wkład poświęcony temu wspaniałemu modelowi, lecz komora silnika w połysku i kolorowe nitki wewnątrz psują wizerunek "idealnej" M5... Duzy plus za powrót do jawnych dołów zderzaka i progów, a co do felg to mam nadzieje, ze zostaną Hartge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 zakładaj te recaro, są mega w porównaniu z tymi sportami !!!! Ogólnie projekt kozak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kucharz Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 pięknie, na początku jak zobaczyłem JR to się przestraszyłem, ale potem to już wzór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Pamiętam zgłoszenie na Gf, szkoda że nie dojechales ale widzimy się w 2016 , niesamowite M5 Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebczos Napisano 15 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 E34 M5 Touring <3 ! Chylę czoła za czas i wkład poświęcony temu wspaniałemu modelowi, lecz komora silnika w połysku i kolorowe nitki wewnątrz psują wizerunek "idealnej" M5... Duzy plus za powrót do jawnych dołów zderzaka i progów, a co do felg to mam nadzieje, ze zostaną Hartge Będzie zupełnie odwrotnie niż mówisz komora silnika tak jak i dekiel zaworow i kolektor dolotowy pomalowany w kolorze nadwozia, zdjęcie z jawnymi dokładkami jest stare jak kwasówka była robiona teraz są pomalowane w kolorze nadwozia a nitki w środku są na wzór G-power. Samochód ma być ulepszony żeby wyglądał i jeździł lepiej niż fabryka i moim zdaniem ten warunek jest spełniony z tego powodu że jest to klasyk to wiem że wielu którym to się nie spodoba, wiadomo każdy ma swoje zdanie i ja to doceniam i szanuje a konstruktywna krytyka zawsze się przydaje . Moim zdaniem wszystkie modyfikacje są zrobione z zachowaniem serca i duszy e34 M5 i to jest według mnie idealna jeszcze bardziej usportowiona M5. Ogólnie jestem zdania że każdy powinnien modyfikować swoje auto żeby było idealne dla niego bo fabryka nie jest w stanie zrobić ideału dla wszystkich. Dla niektórych są to małe modyfikacje typu felgi, lotka, inny zderzak czy lampy a dla innych tak jak u mnie większe zmiany, wszystko po to żeby dopasować auto na swój IDEAÅ. Pamiętam zgłoszenie na Gf, szkoda że nie dojechales ale widzimy się w 2016 , niesamowite M5 Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Oczywiście że się widzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Budrys Napisano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Tak robione auto każdemu sie spodoba. wiele pracy i pieniędzy bez oszczędzania to mi sie podoba w h.j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bullit Napisano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Świetny kawal roboty za ten wkład i dążenie do ideału, jestem po wielkim wrażeniem jak ta M-ka wygląda jak wpadną te sporty i hartege będzie co podziwiać. Działaj tak dalej z tym zaangażowaniem w projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brozki Napisano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Pogratulować słusznego wyboru e34 ma to coś a tu jeszcze e-mka to już inna bajka. Widzę że dużo serca włożyłeś gratuluje i bede śledził temat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franecze60k Napisano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Na jednym ze zdjec masz zielone norweskie firmówki a potem juz masz normalne a dalej nie ma wnętrza. Nie masz problemów z politi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebczos Napisano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Tak robione auto każdemu sie spodoba. wiele pracy i pieniędzy bez oszczędzania to mi sie podoba w h.j No mam nadzieję że będzie tak jak mówisz 😉 Świetny kawal roboty za ten wkład i dążenie do ideału, jestem po wielkim wrażeniem jak ta M-ka wygląda jak wpadną te sporty i hartege będzie co podziwiać. Działaj tak dalej z tym zaangażowaniem w projekt. Jak najbardziej działam dalej jeszcze silnik nie skręcone ale obiecuję że na wiosnę wszystko będzie na cacy 😊 Pogratulować słusznego wyboru e34 ma to coś a tu jeszcze e-mka to już inna bajka. Widzę że dużo serca włożyłeś gratuluje i bede śledził temat .Jedyny właściwy wybór 😂 uwielbiam ten samochód 😀 Na jednym ze zdjec masz zielone norweskie firmówki a potem juz masz normalne a dalej nie ma wnętrza. Nie masz problemów z politi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To są stare zdjęcia dlatego z zielonymi tablicami kiedyś był to samochód firmowy, później już nie był firmowym ale na torze jeździł bez tylnich siedzeń a teraz jest w pełni osobowym 😄 problemy z politi mam ale z innych powodów np z powodu gwintu i wydechu 😉 a po za tym to nie powinni się już do niczego przyczepić 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATT Napisano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Świetny turas bo M5, bo turing w e34 M5, nakład pracy , dobre teile no i turing M5 . Czekam na 3tlg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Konkretna robota , wyglada to świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebczos Napisano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Świetny turas bo M5, bo turing w e34 M5, nakład pracy , dobre teile no i turing M5 . Czekam na 3tlg No dużo ich nie wyszło 😀 a ja jak wystawiałem post to się bałem że będą komentarze w stylu że powinno być US że lepsze jest e34 sedan albo żeby dołożyć wyposażenie czy spryskiwacze na światła albo co najgorsze ze trąbki i filtr na każdy cylinder 😂 a tu proszę jakie miłe komentarze 😉 Sent fra min D6633 via Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czpieniu1 Napisano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 na hartge będzie kot piękne auto i WBS w vinie czego chcieć więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franecze60k Napisano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 No mam nadzieję że będzie tak jak mówisz [emoji6] Jak najbardziej działam dalej jeszcze silnik nie skręcone ale obiecuję że na wiosnę wszystko będzie na cacy [emoji4] Jedyny właściwy wybór [emoji23] uwielbiam ten samochód [emoji3] To są stare zdjęcia dlatego z zielonymi tablicami kiedyś był to samochód firmowy, później już nie był firmowym ale na torze jeździł bez tylnich siedzeń a teraz jest w pełni osobowym [emoji1] problemy z politi mam ale z innych powodów np z powodu gwintu i wydechu [emoji6] a po za tym to nie powinni się już do niczego przyczepić [emoji3] A dlaczego czepiają sie o gwint? Nie masz homologacji czy jak? Ja milem tylko raz kontrole w Oslo, zapytali mnie czy mam Gwint, air ride czy sprężyny. Odpowiedziałem ze sprężyny i czy mam Im pokazać homologacje bo mam w dokumentach. Powiedzieli ze nie trzeba i życzyli miłej podróży. Fakt, ze mam auto na polskich numerach. Moze byc pw żebyś nie śmiecił sobie tematu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebczos Napisano 18 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 A dlaczego czepiają sie o gwint? Nie masz homologacji czy jak? Ja milem tylko raz kontrole w Oslo, zapytali mnie czy mam Gwint, air ride czy sprężyny. Odpowiedziałem ze sprężyny i czy mam Im pokazać homologacje bo mam w dokumentach. Powiedzieli ze nie trzeba i życzyli miłej podróży. Fakt, ze mam auto na polskich numerach. Moze byc pw żebyś nie śmiecił sobie tematu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie ma chomologacji to gwint typowo torowy K-sporta i na niego nie ma niestety homologacji, i trzeba było przerobić cała zwrotnice 😞 do dowodu mam wbite że samochód jest obniżony ale to było na moich bilsteinach b12 i sprezynach h&r które mam nowiutkie i leżą w garażu razie gdybym potrzebował do kontroli 😄P.s eee tam to nie zasmiecanie niech się wszyscy dowiedzą jak w Norwegii jest ciężko zrobić jakie kolwiek modyfikacje tak żeby nie stracić dowodu za szybko 😂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATT Napisano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 No dużo ich nie wyszło a ja jak wystawiałem post to się bałem że będą komentarze w stylu że powinno być US że lepsze jest e34 sedan albo żeby dołożyć wyposażenie czy spryskiwacze na światła albo co najgorsze ze trąbki i filtr na każdy cylinder a tu proszę jakie miłe komentarze Sent fra min D6633 via Tapatalk A niech tylko ktoś spróbuje coś złego napisać na turinga e34 w M5 i to jeszcze tak dobrze zrobionego , z takimi gratami (wiochy nie ma a na koło czekamy) to na najbliższym GFie ma w ryj Powodzenia w dążeniu do perfekcji GERMAN-STYLE Sebczos i Budrys dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebczos Napisano 19 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2015 A niech tylko ktoś spróbuje coś złego napisać na turinga e34 w M5 i to jeszcze tak dobrze zrobionego , z takimi gratami (wiochy nie ma a na koło czekamy) to na najbliższym GFie ma w ryj Powodzenia w dążeniu do perfekcji GERMAN-STYLE Dzięki wielkie 😀 ja oczywiście nie zawiode jak tylko skończe silnik to będę kombinował z hartge, jeszcze nie wiem jaki srebrny dać 😥 w każdym bądź razie do końca jeszcze jest trochę bo usuwam oryginalny komputer i będę wsadzal Emu 😊 ori dolot też będzie modyfikowany bo od kolektora mam zamiar zrobić carbonowa rurę a carbonowy airbox już mam no i oczywiście usuwam przeplywke 😂 dzięki za wsparcie i oczywiście będę dążył do perfekcji 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rico7822 Napisano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2015 jest przepiekna cudo i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebczos Napisano 10 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Maja 2016 Witam ponownie Do lipca nie daleko a wiec trzebaby zrobic jakis update tego co sie dzialo w zimie i na jakim setupie wyjedzie na lato Jutro dorzuce troche zdjec bo chyba juz za duzo ich tu jest AdRRian i Bemben dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.