Skocz do zawartości
Lord Lukasz

[e36] Lord Lukasz - 4,4 V8 qp

Polecane posty

Dnia 24.02.2019 o 11:42, C0rvette napisał:

Ile ja bym dal za 4.4 w e36 :) idealny dzwiek motoru.

Też tak kiedyś  mówiłem... a niestety po pewnym dość krótkim czasie nie masz prawie żadnej satysfakcji, i pomysleć, ze to co było marzeniem wcale nie jest nim dziś. Tak tylko pi...ole se. Dźwiek bardzo ładny, na ulice do jazdy mmm..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Budrys napisał:

Też tak kiedyś  mówiłem... a niestety po pewnym dość krótkim czasie nie masz prawie żadnej satysfakcji, i pomysleć, ze to co było marzeniem wcale nie jest nim dziś. Tak tylko pi...ole se. Dźwiek bardzo ładny, na ulice do jazdy mmm..

Budrys lepiej powiedz co się dzieje z twoim autem i czy będzie w końcu jakaś aktułalizacja?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tej budzie to już 4 silnik , faktem jest ze ze takie zmiany z 2.5 na 2.8 i później nawet z 2.8 na 3.0 przestały cieszyć po niedługim czasie... ale z V8 to trochę inna historia, zakres prac przy swapie był kilkanaście razy większy niż przy poprzednich na R6 i różnica jest naprawdę ogromna pod każdym względem... wiec przynajmniej do końca sezonu będzie napewno przyjemnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Lord Lukasz napisał:

W tej budzie to już 4 silnik , faktem jest ze ze takie zmiany z 2.5 na 2.8 i później nawet z 2.8 na 3.0 przestały cieszyć po niedługim czasie... ale z V8 to trochę inna historia, zakres prac przy swapie był kilkanaście razy większy niż przy poprzednich na R6 i różnica jest naprawdę ogromna pod każdym względem... wiec przynajmniej do końca sezonu będzie napewno przyjemnie :)

duży przeskok w odczuciach nie tylko słuchowych między 3.0 a 4.4 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napewno miedzy 3.0 a 4.4. Jest sporo roznica. V8 ma moment prawie odrazu. A i koni ma wiecej.

 

15 godzin temu, Budrys napisał:

Też tak kiedyś  mówiłem... a niestety po pewnym dość krótkim czasie nie masz prawie żadnej satysfakcji, i pomysleć, ze to co było marzeniem wcale nie jest nim dziś. Tak tylko pi...ole se. Dźwiek bardzo ładny, na ulice do jazdy mmm..

Oo zapomniałem o Tobie. U Ciebie też elegancki swap wyszedl. Moze i tak. Mnie wyciskanie z kazdego motoru nie bawi. Seria 4.4 wystarczyla by mi na bardzo dlugo. Nawet bym powiedzial ze takie 4.4 to juz za mocne do e36. M54b30 juz ladnie jedzie. 3er jest lekkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2019 o 23:47, Thepiekarz napisał:

Budrys lepiej powiedz co się dzieje z twoim autem i czy będzie w końcu jakaś aktułalizacja?? 

Auto stoi w garazu i czeka na właściwy moment. Aktualizacja BRG raczej nie ale nowy temat chyba tak:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Budrys napisał:

Auto stoi w garazu i czeka na właściwy moment. Aktualizacja BRG raczej nie ale nowy temat chyba tak:)

No to w takim razie czekam na nowy temat bo zaciekawiłeś mnie przy czym działasz:):grin: I sorki Lord Lukasz za delikatny spam nie na temat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Końcowe foty , kiedyś jeszcze zamontuje zbiorniczek od spryskiwaczy ale narazie nie mam pomysłu na niego :) niestety wleciał stozek bo żadna puszka się nie mieści...

Czas realizacji pół roku, 90% prac wykonane samodzielnie.

07-E0-B0-EA-8-E4-A-4-E1-C-8-F14-B9-B3-FE

0-F0-A7-B3-C-7-ECC-4-D35-959-D-1-BCD217-

B2-E14779-6-D26-45-DA-B802-CDBDDC5-CF7-C

F0-FA0958-8-F91-4-B23-AFC9-68-F7954-A47-

F23-C3272-E841-42-AA-AA18-21-B2035-EE0-F

FDCEBF59-1028-4-B61-97-C6-C1868-F87-B8-A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Lord Lukasz napisał:

kiedyś jeszcze zamontuje zbiorniczek od spryskiwaczy ale narazie nie mam pomysłu na niego

Jeśli chodzi o zbiorniczek to może daj w zderzak chodzi mi konkretnie o ten  https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/windshield-washer-fluid-reservoir/61662228390/

A jeśli chodzi silnik i komorę to czysta pornografia :O :O

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.03.2019 o 18:08, Lord Lukasz napisał:

Końcowe foty , kiedyś jeszcze zamontuje zbiorniczek od spryskiwaczy ale narazie nie mam pomysłu na niego :) 

 

Hejka.

Na wstepie wielkie wielkie gratulacje za projekt... tego sie spodziewałem i nie czuje sie zawiedziony... ;)  no może delikatnie poza dwoma szczegółami... ale to kiedys... ;)

Jeszcze  raz gratulacje, profi robota... 

Poniżej podsyłam zdjęcie, jak umnie wygląda kwestia zbiorniczka spryskiwaczy... z zewnetrznych widocznychczęści .. osłona górna z dodatkowym otworem na wlew... (zaznaczone na czerwono)nawet twoja osłona jest już przygotowana,tylko wyciąć,  sam zbiorniczek jest w zderzaku od strony pasażera...

nr. części  61 66 2 228 067   

 

BMW E36 TOURING komora spryski.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak już wszystko wiem :) chwile drązylem temat i faktycznie w e36 m3 smg było zbiorniczki montowane w zderzaku i ta opcje kiedyś zastosuje chociaż tak jak wspomniałem , od 3 lat auto moje deszczu nie widziało a wycieraczki włączam tylko jak z myjni wyjeżdżam.

 

Da rady rady zrobić dokładniejsze fotki tej obudowy filtra powietrza co masz ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób myśli o takim swapie ale zderzenie z rzeczywistością czyli koszt takiego swapa i level trudności powodują ze wybierają R6 bo za ta sama kwotę można zrobić doładowane R6 z większa mocą i swap dużo łatwiej ogarnąć...

.... ale wg. mnie m60, m62 to najlepsze i najbardziej trwałe V8 jakie Bmw zrobiło , pozatym żadne R6 nie wyda z siebie takiego dźwięku jak wolnossące  v8 i nic pod maska nie będzie wyglądało lepiej,

duzo teori usłyszałem ze e36 z m62 nie prowadzi się itp... jak zwykle wyszło ze to zwykle pi***olenie :) silnik wstaje od dołu i jest na tyle elastyczny ze w lekkim e36 nie trzeba chłostać go do końca obrotomierza żeby jechał. 

I tak ciekawostka... wydech przy deptaniu po gazie hałasuje dosyć mocno, ale mimo to przy stałej prędkości 100-130 jest mega cicho i bez męczenia ucha tak jak to bywa w przypadku r6 można lecieć po trasie.

skrzynia 5B przy moim przełożeniu dyfra 3.15 jest bardzo ok.

Takie odczucia po pierwszych miesiącach przygody z v8 w e36

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Michaś 523i napisał:

widok pieca bez cenny

mam mocną rozkminkę nad tym czy iść w M50B30 u siebie 

M50B30? :) będzie stroker? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w innych miastach ale u mnie to żaden problem, robię dodatkowe badanie techniczne za 20pln, jakikolwiek rachunek faktura na zakup silnika i bez problemu robią zmianę w dowodzie Rej. Planuje to zrobić chociaż szczerze przyznać ze kilkadziesiąt swapow ludziom zrobiłem w ciągu ostatniego roku i nikt nigdy nie poruszał tego tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2019 o 16:54, lukaszk napisał:

Tak pytam ;) Bo u siebie z 1.8 wbijalem m54b25 i tyle co ja sie najezdzilem naszukalem .... :) a to zwykle m54 bylo..

ja miałem mega problem z wbiciem m54, dopiero po tym jak miałem pełną dokumentację od rzeczoznawcy to dali mi dokument na okręgowej stacji diagnostycznej, bo tylko taka może to wydać i z tym się idzie do urzędu o zmianę w dowodzie, na tej stacji tez powinni Ci wbić nową mase pojazdu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...