Skocz do zawartości
Lord Lukasz

[e36] Lord Lukasz - 4,4 V8 qp

Polecane posty

Åadnie się prezentuje ale ten zbiorniczek to jakieś nieporozumienie, co to za nowa moda, pewnie nawet nie widać ile płynu jest czy jest max czy trzeba zaraz dolać.
Pozdro!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Młody92 własciciel przeciez napisal 

 

 

ogolnie to tylko atrapa bo nie jeżdzę jak pada itp wiec nawet płynu w nim nie ma , wywalił bym całkiem ale zapomniałem usunąć uchwyt jak malowałem komorę 
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Młody92 własciciel przeciez napisal 

Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689

 

 

Wiem czytałem i to żadne wytłumaczenie malować zbiornik na czarno lub go usuwać tylko dlatego bo auto nie jezdzi jak pada, a co jak zacznie padać deszcz a przed e36 będzie jechał tir i chlapał syfem na szybę? Naprawdę muszę to tłumaczyć? hah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem pisać jak wczoraj to czytałem, wyjeżdżasz w ladna pogodę a wracasz w deszcz i co?stoisz i czekasz az przestanie?kurna ludzie troche wyobrazni to sa auta a nie posag żeby stal, to ma jeździć i za***rdalac nie tylko w słońcu...

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ale Wy macie fantazje :) tak samo jak byście napisali po co glebę na maxa robic , przecież moze na drodze trafić sie jakaś taka nierówność ze nie da sie przejechać i co wtedy ? Nie jest to seryjny dupowoz który ma zawsze i wszędzie jeździć , wyskakuje na 2-3 zloty w roku + weekendowe przejażdżki jak warunki pogodowe sa sprzyjające

 

A ciągnąć temat dalej to w e36 jest cos takiego jak czujnik poziomu płynu , jak go brakuje to wyskakuje komunikat "Waser fluid low" wiec nie trzeba niec seryjnego zbiorniczka zeby wiedzieć ile sie ma płynu...

 

Wogule to dawno chyba nie byłem na tym forum bo myslalem ze problemem moze byc upchać 10,5 cala na tył a nie całkowicie nieistotny zbiorniczek od spryskow, co Tu sie wyrabia? Pokażcie jeden z drugim zdjecie spod maski ? Ciekawy jestem czy chociaż w połowie macie taki porządek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To wejdź sobie u mnie w temat i zobacz czy mam porządek czy nie...

 

Pozdro

 

Ps. Wywal jeszcze wycieraczki z przodu bo po co Ci, a na przeglądzie Pan spyta gdzie sa a i jeszcze proszę spryskać szybę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to rocznik 1992 wiec kolor Mauritiusblau :)

 

Tymczasem kilka przypadkowych fotek od Diamond Pictures, plany na ten sezon

zepsuła awaria silnika... rok wytrzymał m54 i zjadł panewkę bez konkretnego powodu....

wiec konieczny był kolejny swap...

 

 

 

7815d530e28bd442gen.jpg

 

f09b398e9e0a6f27gen.jpg

 

0422023114420cffgen.jpg

 

a50314dd5084a65egen.jpg

 

d0dc360d84404f80gen.jpg

 

165d47b8d413d35bgen.jpg

 

2489301cf362fd81gen.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na valvoline vr1, zdarzyło sie to 500 km po wymianie oleju, sam silnik był naprawdę w idealnym stanie, 2004r i nie bylo symptomów zapowiadających jego koniec :) byc moze do***ala go kwestia przesunięcia odcinki chwile jechałem z ponad 260 na liczniku i wtedy sie to zdarzyło... Napewno w pompie oleju nie urwała sie oska...

 

Wyciąglem wnioski i drugi silnik dostał nowe panewki :) i wiecej valvoline nie wleje, znajomy robił testy i dosyć szybko gotuje sie ten olej...

 

Przeróbka kompa jak najbardziej na plus :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zanim zdecydowałem sie na przesunięcie odcinki to troche studiowałem temat i akurat jesli chodzi o m54 to 7tys to jest bezpieczna granica, jedyne co sie zdarza to urwanie ośki w pompie oleju dokładnie tak samo jak w poliftowe pompie wspomagania LF20... Jest jakaś firma w pl racemode to poprawiana jakos te pompy...

 

Tak czy tak u mnie bardziej mysle ze moze silnik był ofiara oszukańczej polityki bmw czyli Lifetime olej i wymiana oleju co 30tys, bo silnik mial z tego co pamietam 150tys faktycznego sprawdzonego przebiegu...i odcinka tylko dobiła sytucje która juz zapewne była zła... obecny z podobnym przebiegiem mam i panewki zmieniłem w odpowiednim momencie :):)

 

Olej na chwile obecna to chyba tylko Millers, brak negatywnych opini, jedynie cena ale w aucie co robi 2000-3000 tys rocznie to ma małe znaczenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz wlalem na testy... Shella 5w40, zrobie 1000 km i wrzucam Millersa, a co do shella to jest to taki dziwny olej ze kosztuje niewiele wiecej niż lotos a leje to do wszystkich upalaczy i aut o ciężkim żywocie i żadne jeszcze nie wypluło panewki itp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie chciałem sie chwalić, ale od 6 lat jeżdże na Shellu w M54 i jak niektórzy wiedzą, nigdy mi sie nie zdarzyło jeszcze dolać oleju między wymianami, bańka kosztuje 100zł i jest to świetny olej, zresztą do nowych BMW obecnie leją też Shell w ASO, więc zastanówcie się... ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...