Skocz do zawartości

[e36] Lord Lukasz - 4,4 V8 qp


Lord Lukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Koneserzy gatunku, napisz co rozumiesz pod tym twierdzeniem ? I wogule co do czego nie pasuje wg Ciebie ? Szeroka nerka do przedliftowego błotnika bez kierunków ?

Czlowieku co ma prawdziwy german style wspólnego z takim czymś ? Błotniki z przodu są wyciągnięte 1cm, ma być szeroko i na ziemi i z niczego się nie wytłumaczam bo zawsze od samego początku syndykatu robię to i każde auto auto w jednym kierunku... co z tego z poliftowa nerka jak i tak fabrycznie nie było nigdy czarnych a co drugie e36 ma czarna

 

spedzilem na gf w tym roku wyjątkowo dużo czasu na prezentacji i słabe wytłumaczenie jest wtedy kiedy na pytanie dlaczego z tylu koza ktoś odpowiada ze buda zgodna z vin w OE lakierze i szkoda błotników i hu* z tego ze dobre szerokie koło jak zero spasów i koza z tylu...

Kazdy prawdziwy german jeśli jest robiony bez kompromisów będzie znacznie odbiegał wyglądem od OE auta, a jak ktoś ma lalkę i chce na siłe zrobić z niej germana to wychodzi zazwyczaj zle bo nie wyobrażam sobie naprzyklad 11cali w OE blotniku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Lord Lukasz napisał:

Koneserzy gatunku, napisz co rozumiesz pod tym twierdzeniem ? I wogule co do czego nie pasuje wg Ciebie ? Szeroka nerka do przedliftowego błotnika bez kierunków ?

Czlowieku co ma prawdziwy german style wspólnego z takim czymś ? Błotniki z przodu są wyciągnięte 1cm, ma być szeroko i na ziemi i z niczego się nie wytłumaczam bo zawsze od samego początku syndykatu robię to i każde auto auto w jednym kierunku... co z tego z poliftowa nerka jak i tak fabrycznie nie było nigdy czarnych a co drugie e36 ma czarna

 

spedzilem na gf w tym roku wyjątkowo dużo czasu na prezentacji i słabe wytłumaczenie jest wtedy kiedy na pytanie dlaczego z tylu koza ktoś odpowiada ze buda zgodna z vin w OE lakierze i szkoda błotników i hu* z tego ze dobre szerokie koło jak zero spasów i koza z tylu...

Kazdy prawdziwy german jeśli jest robiony bez kompromisów będzie znacznie odbiegał wyglądem od OE auta, a jak ktoś ma lalkę i chce na siłe zrobić z niej germana to wychodzi zazwyczaj zle bo nie wyobrażam sobie naprzyklad 11cali w OE blotniku

 

Coś w tym jest. Na mnie mocno najezdzali i dalej to robią z powodu tylnych błotników w E46 na ostro. Chce się dobry spas i szeroko to trzeba to zrobić. Chore kąty na wahaczach tu nic nie dadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największy problem jest  w tym że większość ludzi co zawsze mają jakieś "ale" to tak naprawdę nigdy dobrego projektu nie  robiła... Większość zakłada w  miarę koła... Bo żeby nie tarło.. Bo żeby taczka nie była.. Itd itd 1000 różnych wymówek a potem co 2 to specjalista....  Nr vin? Chyba  już tylk ow klasykach pokroju ferrari ktoś się tym przejmuję... Choć powoli i nawet tam nie..  Co do auta to robi mega robotę!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Największy problem jest  w tym że większość ludzi co zawsze mają jakieś "ale" to tak naprawdę nigdy dobrego projektu nie  robiła... Większość zakłada w  miarę koła... Bo żeby nie tarło.. Bo żeby taczka nie była.. Itd itd 1000 różnych wymówek a potem co 2 to specjalista....  Nr vin? Chyba  już tylk ow klasykach pokroju ferrari ktoś się tym przejmuję... Choć powoli i nawet tam nie..  Co do auta to robi mega robotę!!! 

sorki za offtop ale poniższa testarossa to chyba najlepszy przykład właśnie

Kazuki-Ohashi-1989-Ferrari-Testarossa-sp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Mała aktualizacja, zima to okres prac różnych , w moim przypadku przyszedł czas na to co nie lubię czyli trochę blacharki, prewencyjnie wstawiłem wzmocnienia sanek i pozakładałem tam gdzie nikt nie był od 92r czyli nad zbiorbik , sanki z nowymi tulejkami , wybrałem opcje zwykła guma gdyż autem normalnie jeżdżę , plastik wleciał tylko do stabilizatorów i do wahaczy wzdłużnych , przy okazji nowe przewody hamulcowe oe + elastyczne oplot. Wydrapana ruda i nowa konserwacja.

Zdarzały się sytuacje ze przy bardzo mocnym rozgrzaniu oleju i jeżdżeniu na wysokich obrotach odzywał się jeden popychacz, nie wynikało to z ciśnienia tylko jak się okazało z oleju... po testach różnych typu valvoline, motyl, millers problem znikł dopiero po wlaniu oleju Penrite tak wiec polecam każdemu ten produkt 

na końcu ukłon w stronę koneserów gatunku :) żeby nie gryzło ze błotniki bez kierunku i dziwny front to wleciały przedliftowe nerki i tak już pozostanie :)

i jeszcze formalność czyli wbicie w dowód pojemności .

 

 

 

0-CE10-C15-FBAA-4-E63-A320-7-D009-BC7-F2

2-ADFE00-F-8-A85-479-D-B5-F6-9-F1638-FD3

517262-B2-8-A54-4-C38-A2-C6-A537-D58317-

52-C4-E8-B3-E199-4665-B5-C6-C804-AFF7-DA

57992-BC0-E0-C7-43-B7-B4-D5-901809-DFA35

5-E1-FEBF5-6676-4-FC2-9-D22-D60387108-B5

7-FBD0968-3895-4-CAD-BAD4-FFA964-E69-DF2

88-B403-C5-D58-E-4758-AE8-B-1172-AC16790

93-AFDCAD-EC1-A-4-C55-8-BA8-9-F2-DD5-BB9

BD056-E68-9-CD9-4-F68-8-D7-D-C7-E0001678

D1-ADED7-B-F119-4-F5-E-A09-D-D5-B3378399

E04-D4-AD4-7-EB0-4-C55-BCA1-D932-C6502-E

EAE16471-C444-4-C7-B-9-A7-A-432230-BEF83

F562-FCED-E299-4-DC2-BD73-31175-D7940-E8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.07.2019 o 12:41, Lord Lukasz napisał:

Koneserzy gatunku, napisz co rozumiesz pod tym twierdzeniem ? I wogule co do czego nie pasuje wg Ciebie ? Szeroka nerka do przedliftowego błotnika bez kierunków ?

Czlowieku co ma prawdziwy german style wspólnego z takim czymś ? Błotniki z przodu są wyciągnięte 1cm, ma być szeroko i na ziemi i z niczego się nie wytłumaczam bo zawsze od samego początku syndykatu robię to i każde auto auto w jednym kierunku... co z tego z poliftowa nerka jak i tak fabrycznie nie było nigdy czarnych a co drugie e36 ma czarna

 

spedzilem na gf w tym roku wyjątkowo dużo czasu na prezentacji i słabe wytłumaczenie jest wtedy kiedy na pytanie dlaczego z tylu koza ktoś odpowiada ze buda zgodna z vin w OE lakierze i szkoda błotników i hu* z tego ze dobre szerokie koło jak zero spasów i koza z tylu...

Kazdy prawdziwy german jeśli jest robiony bez kompromisów będzie znacznie odbiegał wyglądem od OE auta, a jak ktoś ma lalkę i chce na siłe zrobić z niej germana to wychodzi zazwyczaj zle bo nie wyobrażam sobie naprzyklad 11cali w OE blotniku

 

polać mu -albo Grubo (German) albo Wcale (Seria)

wsadza 10,5" nadkola bez rolki - koza żeby nie przytarło, a później się śmieją na fejszbukach że japa jak uj i co ten GS niby to jest 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, lapka666 napisał:

Fura konkret ale coś Ty nawymyślał z tymi kolorami? :?

Amory fabrycznie żółte , klocki ebc green tez fabrycznie zielone a zaciski czerwone bo Brembo z przodu wjeżdża za niedługo a nie wyobrażam sobie Brembo w innym kolorze niż czerwony 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Lord Lukasz napisał:

Amory fabrycznie żółte , klocki ebc green tez fabrycznie zielone a zaciski czerwone bo Brembo z przodu wjeżdża za niedługo a nie wyobrażam sobie Brembo w innym kolorze niż czerwony 

Domyśliłem się ale czy nie myślałeś aby to ujednolicić? Słabo to wygląda mimo wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, lapka666 napisał:

Domyśliłem się ale czy nie myślałeś aby to ujednolicić? Słabo to wygląda mimo wszystko.

Tak to już jest ze niefabrycznie elementy są kolorowane ,  nie będę przecież malował czerwonych poduszek poliuretanowych i zielonych klocków na inny kolor żeby było „niekolorowo” i tak oplot przyszedł czarny bo zazwyczaj jest kolorowy :)  wahacze regulowane tez zrobiłem czarne bo były kolorowe :)  
 

A co do tych kierunków to odnoszę wrażenie ze nie każdy jest świadomy sytuacji tak wiec to jest 92r fabrycznie bez kierunków w błotnikach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Lord Lukasz napisał:

 

A co do tych kierunków to odnoszę wrażenie ze nie każdy jest świadomy sytuacji tak wiec to jest 92r fabrycznie bez kierunków w błotnikach :)

Ta dokładnie, bo cisną jak by te kierunki były fabrycznie zawsze, a Ty żeś je specjalnie zaspawał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...